Lesley inderdaad, komt uit Zierikzee hier in Zeeland. Volgende ronde tegen de als eerste geplaatste Russische Anastasia Pavlyuchenkova.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:17 schreef Szura het volgende:
Juniorentoernooi: L. Kerkhove, weet iemand haar voornaam, wint in 2e ronde in twee sets
En ze choked weer... Serena breakt terug, ongeloofelijk toch...quote:
jojoquote:
Sandman!quote:
Nou, ik ga richting bed als je het niet erg vind haha. Voor mij moet het nog morgen wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:31 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Sandman!Zit je al klaar om het beest Rafa
als een wervelstorm voorbij te zien komen? Op buienradar.nl is die al gedetecteerd.
Vamos Campeon!
Ow, zonde! Naja, slaap lekker dan maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, ik ga richting bed als je het niet erg vind haha. Voor mij moet het nog morgen worden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:54 schreef Ambrosius het volgende:
De wekker ging 3 minuten geleden, mooi getimed.
Same here, van het geneuzel van Ted word ik automatisch vrolijk. Kristie is een leuke meid, maar zó serieus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 05:08 schreef Susi het volgende:
Hier nog één.
Ik vrees voor Jarkko, maar het zou wel leuk zijn als ie tenminste wát tegenstand kan bieden.
(en waarom Ted niet ? Ben ik een keer vroeg uit bed gekomen om tennis te kijken, is die Ted er niet !)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |