ik denk dat ze dat Wilson racket bedoelen van Edberg...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:08 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik heb nog een vraagje, weet niet of ik hier in het juiste topic zit, maar goed.
Gisteren was Robin Haase bij Holland Sport. Het ging onder andere over zijn gescheurde racket. Hij vertelde dat het een 20 jaar oud racket is, waar heel veel mannen uit de top 50 mee spelen. Weet iemand welk merk/type racket dit is?
9.30 precies. Als de andere partijen niet uitlopen iig, maar dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:32 schreef Fukjoeman het volgende:
dus zo rond 9 komt federer - bleek ? ideaaal
Ik zeg niet dat hij er al is. Ik reageer op de vraag boven mijn post en geef antwoord op de vraag door te zeggen dat hij nu al de verrassing van dit toernooi is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef Tim86 het volgende:
hij is er nog lang niet jojo..het is al zovaak gebeurt dat een youngster ineens doorbrak en verder matig was dat jaar..ik verwacht het niet van Tsonga, maar er is wel meer voor nodig in dit jaar..we zitten pas in januari
Heb er zelf helaas ook amper wat van kunnen zien, dus ik deel je pijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef suus21 het volgende:
ik heb nog bijna niks gezien van de aus openmaar ik vind die Tsonga wel leuk denk ik..
Is wat mij betreft sowieso al de verrassing van het toernooi. Of hij nou de finale haalt of niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:45 schreef TheGeneral het volgende:
Ik doelde meer op of hij de verassing van het toernooi wordt en net zoals Baghdatis en Gonzalez compleet onverwacht de finale haalt.
Jammer van Youzhnyquote:AO: Tsonga haalt het ook tegen Youzhny
Voor Jo-Wilfried Tsonga kan de Australian Open al niet meer stuk. De 22-jarige Fransman, wiens beste Grand Slam-prestatie voor dit toernooi een vierde ronde was op Wimbledon vorig jaar, sloeg zich vandaag naar de halve finale in Melbourne. Tsonga klopte de als veertiende geplaatste Rus Mikhail Youzhny met 7-5, 6-0, 7-6(6).
Tsonga was de hele wedstrijd beter dan zijn Russische opponent. Met harde groundstrokes, goede services en een zeer uitgekookt spel zette Tsonga Youzhny van het begin af aan onder druk. Youzhny wist zich in de eerste set nog tot 5-5 te redden, maar daarna plaatste Tsonga toch de beslissende break.
In het tweede bedrijf was het verschil nog veel groter. Tsonga sloeg de ene prachtige winner na de ander en Youzhny had totaal geen antwoord klaar op het spel van zijn tegenstander. De geplaatste Rus wist zelfs geen enkele keer zijn service te houden die set en kreeg zo een 'bagle' om zijn oren.
Aanvankelijk leek hetzelfde spel zich door te zetten in de derde set, maar nu kon Youzhny op het tandvlees wel bijblijven. Naarmate de set vorderde, slopen er ook enkele foutjes in het spel van Tsonga. Die werden echter niet afgestraft door Youzhny. De set ging uiteindelijk naar een tiebreak, waarin Tsonga een vroege minibreak plaatste. Met een prachtige passeerslag werkte Youzhny die weg, maar op 7-6 capituleerde de Rus toch.
Wie mist hierquote:Mooie Ivanovic heeft alvast prijs binnen
Mocht Ana Ivanovicer deze week niet in slagen de Austalian Open te winnen, dan verlaat ze Melbourne in ieder geval met een prijs. De 20-jarige Servische werd zondag door een Australische krant uitgeroepen tot 'mooiste tennisster aller tijden'.
Ivanovic heeft in Melbourne inmiddels de halve finales bereikt, waarin ze aan zal treden tegen Venus Williams. Volgens The Sunday Age is Ana in de mooiste tennisster op aarde. De krant stelde een toptien samen, met daarin mannen en vrouwen. Nederlandse schoonheden als Manon Bollegraf en Brenda Schultz-McCarthy ontbreken helaas op de lijst.
De mooie top-10:
1. Ana Ivanovic (Ser)
2. Lew Hoad (Aus)
3. Gabriela Sabatini (Arg)
4. Stefan Edberg (Zwe)
5. Jana Kandarr (Dui)
6. James Blake (VS)
7. Gisela Dulko (Arg)
8. Patrick Rafter (Aus)
9. Anna Kournikova (Rus)
10. Carlos Moya (Spa)
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer van Youzhny![]()
[..]
Wie mist hier![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:00 schreef Wopper1 het volgende:
Dr staat wel mooi dat ze de halve finale heeft bereikt maar dat is de kwartfinalequote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer van Youzhny![]()
[..]
Wie mist hier![]()
quote:
Als poster ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:13 schreef N.i.c.k het volgende:
Ana # 1 Anna op #2. In die volgorde hangen ze aan mijn deur.
Klopt !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Dr staat wel mooi dat ze de halve finale heeft bereikt maar dat is de kwartfinale![]()
Er msit een Maria Sharapova
Ted is wel gestopt met Sonja Bakkerenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij ziet er beter uit dan dat ik hem voor ogen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |