jepsiedepsie :dquote:
ik moest lachenquote:
Ha! Lifesavers, waar je ook kijkt!quote:
VW FOXquote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef Arjan007 het volgende:
oeeeeee beter, wat voor auto word het??
wtf?quote:
Jepsiedepsie?? hoe kom je daar in hemelsnaam aanquote:
weet niet,quote:Op maandag 21 januari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jepsiedepsie?? hoe kom je daar in hemelsnaam aan
Het is duidelijk, jij moet echt weg daarzo...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet,
zei toenet in 1 keer nopsiedopsie
Jezus koffie, laxeert als een ... eh ...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:35 schreef Arjan007 het volgende:
jesus koffie is lekker maar werkt als laxeermiddel bij mij haha dik irritant
begint je dip nu al?? je was toch zo fitquote:Op maandag 21 januari 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm suffe kutmuziek op de radio wordt je ook niet bepaald wakker van
zou hetquote:Op maandag 21 januari 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is duidelijk, jij moet echt weg daarzo...
Had het even druk schat, bij deze alsnog een heeeeeeeeeeule goede morgenquote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef lynda het volgende:
[..]
doen wij geen hoi meer zeggen?![]()
msn reageer je ook al niet
Ik schiet helemaal volquote:Op maandag 21 januari 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had het even druk schat, bij deze alsnog een heeeeeeeeeeule goede morgen
met een dikke zoen en knuffel!![]()
![]()
Ik kan wel liefvfvf zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik schiet helemaal volZo lief allemaal
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dank jequote:
aaahquote:Op maandag 21 januari 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
jaag ik nog bijna iedereen weg hier ook
Aaah arm menneke...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
jaag ik nog bijna iedereen weg hier ook
wat ontroerend vandaagquote:
Dat is al veullllll beter!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had het even druk schat, bij deze alsnog een heeeeeeeeeeule goede morgen
met een dikke zoen en knuffel!![]()
![]()
mja het was van korte duur.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
begint je dip nu al?? je was toch zo fit
whaha!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het zit niet heeeeeeulemaal mee vandaagquote:
Ik ken het.... die maandagen afschaffen godnondeju!!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het zit niet heeeeeeulemaal mee vandaag
Had zowaar wat te doen zeg maar, en probeer zo weinig mogelijk te typen vandaag ( heb auw!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is al veullllll beter!
Jij weer met je stomme vertraging![]()
Goeie morgen![]()
![]()
![]()
Zo nu ga ik ook weer aan de slag
google afbeeldingen, hallo eerste hit dacht ikquote:
hehe ja precies goedquote:Op maandag 21 januari 2008 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
google afbeeldingen, hallo eerste hit dacht ik
ja collega stond naast me te bellen,quote:
ja, heb hem al zo vaak gezien, maar blijft goedquote:Op maandag 21 januari 2008 11:20 schreef Arjan007 het volgende:
haha ja die heb ik al eens gezien, is best grappig. Er is nog één van die gozer die heeft Walter ofzo.
Nope, maar hij laat hier niets zienquote:Op maandag 21 januari 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ken je deze al droxz ?![]()
![]()
http://www.jonlajoie.com/video/
Ik had zelf nog text geschreven rememberquote:
kan je youtube zien ?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, maar hij laat hier niets zien
nope geblockedquote:
haha , nou eentje voor thuis dan maarquote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nope geblocked![]()
Of ik moet met een PCMCIA kaartje gaan kloten, maar die zijn rete traag hahahaha
www.ktunnel.com en daar de youtube link inplakkenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nope geblocked![]()
Of ik moet met een PCMCIA kaartje gaan kloten, maar die zijn rete traag hahahaha
bakkie of 8quote:Op maandag 21 januari 2008 11:47 schreef Arjan007 het volgende:
ff een vraagie tussendoorhoeveel koffie drinken jullie op een dag
0,0quote:Op maandag 21 januari 2008 11:47 schreef Arjan007 het volgende:
das altijd lachequote:Op maandag 21 januari 2008 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
thee hier :d
moooooi
staat hier iemand doos te schudden ...
is de onderkant open
Constant, als er gehaald wordt. Toch zo'n 10 bakken per dag denk ik.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:47 schreef Arjan007 het volgende:
kodak momentquote:
Zo "dom" zijn ze hier niet hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 11:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
www.ktunnel.com en daar de youtube link inplakken
quote:This Site has been blocked according to company policy, please contact Dr.Droxz
URL: www.ktunnel.com/
Category: Proxy Avoidance
Dat klinkt niet verkeerd!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:54 schreef lynda het volgende:
Kibbeling tijd!
Het niveau zal hier nooit echt hoog liggen, iedereen is tenslotte aan het "werk"quote:Op maandag 21 januari 2008 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
normaal stijgt niveau op een dag,
hier wordt het steeds gekker
als je kroketten hebt meegenomen welquote:Op maandag 21 januari 2008 13:31 schreef Chulaa het volgende:
telt stage?
Natuurlijk en welkom!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:31 schreef Chulaa het volgende:
telt stage?
Ik gebruik door mijn subwoofer voorquote:Op maandag 21 januari 2008 13:32 schreef Arjan007 het volgende:
godver, ik heb zon voetenbankje die je kan draaien zat ff ver met men voeten erop en toen ging ik weer normaal zitten met me voeten maakte da ding dik lawaai schrok me de tering en die lui hiero ook.
Nuttig info
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker ben al 2 uur bezig teringzooi te corrigeren wat een ander heeft verneukt!
kutwijf, werkt er een maand, en dan nog zo nodig zeggen dat zij geen fouten maakt, en dat die ander die maakt!
**nek-omdraai / nekschot modus == AAN**
voor ons welquote:Op maandag 21 januari 2008 13:31 schreef Chulaa het volgende:
telt stage?
je hebt zeker wel plaatsen voor je mede-grtdopj collegas gereserveerd ?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:42 schreef Sgele het volgende:
Hoppa, en ik mag in Maart weer naar Roemenie voor de baas
Komt me ergens bekend van voor, als ik zijn fouten niet corrigeer had hij al lang ontslagen geweest.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker ben al 2 uur bezig teringzooi te corrigeren wat een ander heeft verneukt!
kutwijf, werkt er een maand, en dan nog zo nodig zeggen dat zij geen fouten maakt, en dat die ander die maakt!
**nek-omdraai / nekschot modus == AAN**
Als je meer leuke plaatjes voor b.v de banner, post maarquote:Op maandag 21 januari 2008 13:59 schreef Arjan007 het volgende:
[ afbeelding ]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
[ afbeelding ]
dat heb ik nu dus ookquote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
* lynda wil slapennnnnnn
de laatste week gaat zo lang duren ben ik bang.. als ze op de radio nou ook nog eens lief leuke liedjes draaien zou het tenminste nog een beetje draagzaam zijn
Dat is relaxt! Jammer dat ik je ga missen vanmiddagquote:Op maandag 21 januari 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan weer rondje zwart vanaf Diemen naar Alkmaar
radio is hier ook gewoon kut, heb ook maar mijn eigen muziek aangezetquote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
* lynda wil slapennnnnnn
de laatste week gaat zo lang duren ben ik bang.. als ze op de radio nou ook nog eens lief leuke liedjes draaien zou het tenminste nog een beetje draagzaam zijn
Zoiets?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je meer leuke plaatjes voor b.v de banner, post maar
daar is een liedje vanquote:Op maandag 21 januari 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala
Normale tijd dat ik weg ga he half 4 a 4 uurquote:Op maandag 21 januari 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is relaxt! Jammer dat ik je ga missen vanmiddag
Waarom controleren ze mij wel altijd, en meerdere keren op 1 dag hahahahahquote:Op maandag 21 januari 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Normale tijd dat ik weg ga he half 4 a 4 uur
hopen dat het beetje druk is in de tram kan ik weer zo doorlopen en doen alsof het me 2008 OV is![]()
Best wel belachelijk.. reis dan vanaf Alkmaar noord naar A'dam centraal is normaal 11,90 voor retour.. dan nog 6 strippen.. kost dat tegenwoordig los? Eurootje of 2 a 3..
mwa toch weer 16 euro zwart aan het reizen.. en de NS zich maar afvragen waarom veel mensen 5 dagen per week zwart reizen, 1 keer boete per maand is goedkoper dan 5 dagen per week 4 weken lang kaartje kopen
Ik win, nog 2,5 uur... heb maar weer een dvd aangezet: Jochem Myjer - Yeee-Haa!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
nog 2 uur
Het Script van Lock Stock and 2 smoking barrels.....quote:Op maandag 21 januari 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Hundreds upon hundreds of SOLDIERS storm onto the beach. Evil GERMANS are waiting, shooting at them all. All of them DIE. The few who don’t die happen to be TOM HANKS and his MISFIT CREW of soldiers who will help him.
hmm klinkt goed
oops, verkeerde geqoutequote:Op maandag 21 januari 2008 15:15 schreef Arjan007 het volgende:
haha dat zal ze leren
Tot vanavondquote:Op maandag 21 januari 2008 15:21 schreef lynda het volgende:
Zo ik heb het voor elkaar dat F. me zo even op diemen station eruit gooitScheelt weer half uur reistijd
![]()
Ik gaat rustig aan afsluiten, werk ze nog
Arjan heeft de smileys gevonden hoorquote:
Hilarisch als je ineens een blauwe muil krijgt omdat die vulling lektquote:Op maandag 21 januari 2008 15:45 schreef Arjan007 het volgende:
hehe ja![]()
grrr ik heb een gewoonte om altijd mijn pen in de mond te doen en eraan kauwen haha. Kost me 1 pen per 2 week lol
wat minder xtc nemen johquote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Mên ,ik ben nog steeds verrot van het weekend
ja die kon je terug verwachten hehquote:Op maandag 21 januari 2008 16:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha nee, die tijd heb ik wel gehad
ook weer hallo en dan 1 van de eerste hitsquote:
Ja dit weekend zkrquote:Op maandag 21 januari 2008 16:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha nee, die tijd heb ik wel gehad
ok, kwam hem vanmorgen ook in elk geval tegenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:32 schreef Arjan007 het volgende:
haha wel 1 van de eerste hits maar met een ander zoekwoord
Een aap in kleertjes...quote:
ej Seven!quote:
Zeg je baas dat hij extra personeel aanneemtquote:Op maandag 21 januari 2008 16:51 schreef Lynx666 het volgende:
drukdrukdruk.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ej Seven!
* Dr.Droxz zet bakje mangothee neer
hahahahahaquote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Woeeeeehie
DVD's kijken op je werk en dan nog steeds klagen. Je bent niet snel tevreden
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
*aai over bol*
Extra brokjes vanavond!
Wat een grappig bol koppie!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:38 schreef draculettetje het volgende:
alweer een hele dag gemist. maar ik heb sinds vanmiddag weer internet thuis!
ff mn nieuwste neefje showen:
[ afbeelding ]
goede morgen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een grappig bol koppie!![]()
(ik heb het niet zo op kinderen zo als je weet)
Maar allemaal een goede morgen!
Dat hoeft nou ook weer niet hoor, er zullen genoeg mensen zijn die het wel op prijsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen!
Hihi ja dat weet ik daarom heb ik het netjes bij 1 foto gelaten....
hoezo niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een grappig bol koppie!![]()
(ik heb het niet zo op kinderen zo als je weet)
Maar allemaal een goede morgen!
oe klinkt lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet hoor, er zullen genoeg mensen zijn die het wel op prijs
stellen dat er meer foto's komen![]()
bakje thee draculettetje?
Had hem al eerder gezien, maar hij blijft coolquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm leuke pc modPortal
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja op een gegeven moment kwam ik niet verder bij dat spel. vind het wel leuk moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had hem al eerder gezien, maar hij blijft cool![]()
Dat spel is trouwens best moeilijk
joh, goeie daad van die "kut" collega van jouquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik was mijn pen kwijt, een mooie stalen pen met mijn naam er in gegraveerd! (ok.. niet echt groot, maar daar gaat het even niet om)
Heb overal gezocht, en echt nergens kunnen vinden hier.
Komt mijn "kut" collega net langs.. is deze *houdt mijn pen in de lucht* van jou?
iki JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Waar heb je die vandaan dan?
uit de vuilnisbak hier...
Had hem blijkbaar even bij een andere collega laten liggen,
die vond dat hij genoeg pennen had, en had dus mijn pen weggegooid
Maar hij is weer terug
Wij wel in ieder geval...VPN en RDP... gaat primaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:11 schreef Arjan007 het volgende:
huh vanauit huis werken, kan dat?
Nee juist nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:19 schreef Arjan007 het volgende:
ja dat misschien wel maar dan heb je toch 100000000 dingen die je afleiden
Jep heb ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz , had jji Mario strikers-charged football nou ?
en is dat wat ? zit er aan te denken om hem ook te halenquote:
ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef lynda het volgende:
moguh ofzo..
hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef diertjuh het volgende:
Aaarghhh ik heb geen zin meer. In dit stagelopen gedoe in ieder geval. Heb het wel gezien nu.
verdorie nog an toe, nou ja het eind inzicht in ieder geval, kan waarschijnlijk niet snel genoeg gaan maar tochquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
20 maart als het goed is. Niet genoeg uren --> langer
Ik mag nu allemaal chagerijnige mensen gaan bellen en vragen wanneer ze gaan betalen. Aan mn stageverslag kom ik hiero niet aan toe. Had 2 weekjes geleden al mee naar huis genomen om daar wat te doen. Schijnbaar denken ze hier dat ik hier voor mn lol zit ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verdorie nog an toe, nou ja het eind inzicht in ieder geval, kan waarschijnlijk niet snel genoeg gaan maar toch
Da's wel echt balen ik weet ook wel dat je er langer mee zit en waarschijnlijk denken zij ook het einde is inzicht waarom nog in investeren...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik mag nu allemaal chagerijnige mensen gaan bellen en vragen wanneer ze gaan betalen. Aan mn stageverslag kom ik hiero niet aan toe. Had 2 weekjes geleden al mee naar huis genomen om daar wat te doen. Schijnbaar denken ze hier dat ik hier voor mn lol zit ofzo.
Ik vind hem erg leuk, zeker als je met 2 mensen gaat spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en is dat wat ? zit er aan te denken om hem ook te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mogguhquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef lynda het volgende:
moguh ofzo..
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind hem erg leuk, zeker als je met 2 mensen gaat spelen.ombouwen , geen idee eigelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil geen geouwehoer met online dingen enzo, kweet eigelijk niet of je dat hebt met die dingen, maar bij mn ps2 had ik dat wel. en dan wordt je macadress gebanned
als mariokart ooit uitkomt wil ik die wel online kunnen doen.
maar wat kost dat dan ? en heb je een linkje ofzo ?De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
2 weken geleden was die jongen die mij opdrachten geeft op die donderdag er niet. Hij zei toen van dat hij niet wist of er die dag genoeg werk voor me te doen was. Toen heb ik tegen hem gezegd dat ik ook met mn stageverslag bezig kon gaan. Maar wel gewoon de hele tijd bezig blijven met werk zoeken terwijl ik zelf ook wel iets had kunnen verzinnen. Ik geef verdorie toch aan dat ik wel met mn stageverslag bezig kon gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Da's wel echt balen ik weet ook wel dat je er langer mee zit en waarschijnlijk denken zij ook het einde is inzicht waarom nog in investeren...
gewoon aangeven dat je meer tijd nodig hebt, stagebedrijf moet je ruimte geven hiervoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
2 weken geleden was die jongen die mij opdrachten geeft op die donderdag er niet. Hij zei toen van dat hij niet wist of er die dag genoeg werk voor me te doen was. Toen heb ik tegen hem gezegd dat ik ook met mn stageverslag bezig kon gaan. Maar wel gewoon de hele tijd bezig blijven met werk zoeken terwijl ik zelf ook wel iets had kunnen verzinnen. Ik geef verdorie toch aan dat ik wel met mn stageverslag bezig kon gaan.
Heb genoeg info voor je, maar dat kunnen we beter via b.v msn doenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ombouwen , geen idee eigelijk!
ik wil geen geouwehoer met online dingen enzo, kweet eigelijk niet of je dat hebt met die dingen, maar bij mn ps2 had ik dat wel. en dan wordt je macadress gebanned
als mariokart ooit uitkomt wil ik die wel online kunnen doen.
maar wat kost dat dan ? en heb je een linkje ofzo ?
huh?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala, over 1.5 uur nog niks gehorod = geen portering boor mij
Vandaag tot half 5quote:
4!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
8 GRRRR
Werken? Eh, kan je mog één keer uitleggen wat dat ook al weer was?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
8
en ja hoor ...
dan krijg te horen dat ik weer van een project ben gehaald
en dat moet ik notabene van mn oude baas horen ipv huidige baas
Dit is geen fucking werken meer :s
maar goed
mja,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:55 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Werken? Eh, kan je mog één keer uitleggen wat dat ook al weer was?
En dat gedoe met koffie drinken, en oeverloos ouwehoeren over niks met mensen die allemaal niet precies snappen waar het over gaat en toch overtuigd zijn van hun eigen gelijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja,
mijn navigatie systeem maken
moet een restore uitvoeren, alleen zodra er maar iets van data over de usb gaat knalt hij eruit.
al diverse pc`s geprobeerd.
Vanavond is usb kabel van zus proberen.
weet nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:04 schreef tuvokki het volgende:
[..]
En dat gedoe met koffie drinken, en oeverloos ouwehoeren over niks met mensen die allemaal niet precies snappen waar het over gaat en toch overtuigd zijn van hun eigen gelijk?
ah okequote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb genoeg info voor je, maar dat kunnen we beter via b.v msn doen![]()
Mariokart gaat er komen hoor! Stond laatst een bericht op tweakers
met alle aankomende titels
nee maar meerdere dingen door elkaar aan het doen :pquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:15 schreef tuvokki het volgende:
Ha! ik ben ook een beetje voor mezelf bezig, maar dat komt omdat ik geen reet te doen heb ...
Waarom maak je een navigatiesysteem? En had dat systeem er iets mee te maken dat je je reiskosten gevonden hebt?
kopt,quote:
geeft Diertjuh een aspirientjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef diertjuh het volgende:
heefty iemand een asprientje voor me?
foto ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
whaha, de hele straat is geblokkeerd!
vrouwen en vrachtwagens , geen goed idee !
dankjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geeft Diertjuh een aspirientje
[ afbeelding ]
graag gedaanquote:
ik verveel me ff te pletter of dat nou komt omdat ik geen zin heb of dat komt omdat medecollega geen herinneringen aan het uitprinten is..ik weet het niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
graag gedaan
of ik me nu hier dood verveel of ik help de mede mens
bij mij is het alle 2quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik verveel me ff te pletter of dat nou komt omdat ik geen zin heb of dat komt omdat medecollega geen herinneringen aan het uitprinten is..ik weet het niet.
Vooral blijven volhouden he Sevenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:05 schreef Seventees het volgende:
Midddag!
Mwa... ik zit nog steeds in mij bed. Gaat wel iets beter met de zieke buik. Goed geslapen, weinig doen overdag. Nieuw baantje zoeken. Wat me aardig goed af gaat. Wie ik ook bel, ze vinden me allemaal aardig overkomen. Snap het niet, ik ben helemaal niet zo... vreselijk lief en aardig![]()
heb je het al met mangothee geprobeert ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:05 schreef Seventees het volgende:
Midddag!
Mwa... ik zit nog steeds in mij bed. Gaat wel iets beter met de zieke buik. Goed geslapen, weinig doen overdag. Nieuw baantje zoeken. Wat me aardig goed af gaat. Wie ik ook bel, ze vinden me allemaal aardig overkomen. Snap het niet, ik ben helemaal niet zo... vreselijk lief en aardig![]()
Ik ben NIET schattig!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral blijven volhouden he Seven
Puik plan! Als ik op gesprek mag komen, gooi ik mangothee over mijn interviewers heen. That'll teach 'em!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je het al met mangothee geprobeert ?
whaha, je weet best dat ik dat niet bedoelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Puik plan! Als ik op gesprek mag komen, gooi ik mangothee over mijn interviewers heen. That'll teach 'em!
Echt? Das idd wel erg raar zeg. Bizar zelfs! Zo'n vreselijk persoon als jij, zijn ze blind ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:05 schreef Seventees het volgende:
Snap het niet, ik ben helemaal niet zo... vreselijk lief en aardig [afbeelding] [afbeelding]
Het leek me net zo'n goed idee!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, je weet best dat ik dat niet bedoel
Haaaaaaaaaaaai, pluizige lapjeskat van me!quote:
Iemand die me snaptquote:Echt? Das idd wel erg raar zeg. Bizar zelfs! Zo'n vreselijk persoon als jij, zijn ze blind ofzo?[ afbeelding ].
mja normaal doe ik ook altijd handschoenen ofzo aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:26 schreef Seventees het volgende:
Toen ik jong en rebels was ben ik eens op glaswolplaat gaan liggen, met blote benen. Ook... verstandig
wat ben je dan?quote:
Hoooooi, brokjesverstrekkend praatpaaltje van mequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaai, pluizige lapjeskat van me! [afbeelding]
Ik ken jou veelste goed. En wij katten zijn ontzettend observerend...quote:
...dus dat hadden wij allang opgemerktquote:Of hangt m'n bloes open [afbeelding]
Het is verschrikkelijk spul met een onschuldig uiterlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja normaal doe ik ook altijd handschoenen ofzo aan.
Maar ja, dit was maar even een plaat terug leggen.
en stukje uitsnijden ....
Mango-feeksquote:
Brokjes in vele varianten: check!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoooooi, brokjesverstrekkend praatpaaltje van me.
quote:Ik ken jou veelste goed. En wij katten zijn ontzettend observerend...
...dus dat hadden wij allang opgemerkt.
Ik moest gewoon in het woordenboek kijken wat "feeks" wasquote:
Druk? Eh, nee ... jij?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is iedereen nu in ene druk bezig ofzo?
Ben ondertussen af en toe de telefoon aan het opnemen,quote:
Hmm ... klinkt interessanter dan FOK!, gMail en mijn rss-feeds refreshenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ondertussen af en toe de telefoon aan het opnemen,
en naast me een pc aan het opbouwen/testen
Ik heb misschien iets meer afwisseling, maar verder als mijn testpc/telefoon/prive telefoon/msn en fok! kom ik vandaag ook niet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:27 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Hmm ... klinkt interessanter dan FOK!, gMail en mijn rss-feeds refreshen
Ow, en ik mag uitzoeken waarom de zoekknop het niet doet. Maar dat was omdat ik gisteren het enige statement in de methode 'onActionZoek' had uitgecomment ...
Dus, ik heb weer nix te doen ...
Mooi uitzicht!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm de thermometer op mn balkon geeft 35 graden aan
tis wel lekker weer dat wel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:55 schreef lynda het volgende:
IK BEN KLAAR! op naar huis, snel douchen, omkleden, eten en dan weer potje voetbal
Lynda, moge de beste vanavond winnen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:55 schreef lynda het volgende:
IK BEN KLAAR! op naar huis, snel douchen, omkleden, eten en dan weer potje voetbal
haha, kan die niet in de opquote:
mja, de timer loopt voorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:44 schreef Arjan007 het volgende:
jaaaaaa bijna nog een 16 minuutjes ongeveer
Ja hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, kan die niet in de op [afbeelding]
Wat moeten we ons daar precies bij voorstellen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:55 schreef draculettetje het volgende:
ik ga waarschijnlijk binnenkort een soort van nieuwe extra re integratie plek krijgen voor zo'n 6 uur
Wat werk je de laatste week veel over!quote:
hihi da's op zich een heel verhaal maar het komt erop neer dat ik nu 3 uur op loonwaarde werk in een flut percentage,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat moeten we ons daar precies bij voorstellen?
Ja, idd!!!! Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat werk je de laatste week veel over! [afbeelding]
Je kan wel een massage gebruiken [afbeelding]
Helaasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:45 schreef Lynx666 het volgende:
Ik hoop dat ik hier om 20.00u weg kan [afbeelding]...
Uhh.....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's op zich een heel verhaal maar het komt erop neer dat ik nu 3 uur op loonwaarde werk in een flut percentage,
dat baantje is 6 uur loonwaarde wel weer als secretaresse idee maar dan wel in een leuke functieschaal!
in totaal werk ik al bijna 12 uur dus de overige 6 uur moeten nog worden opgevuld,
waarschijnlijk hou ik dan die 3 uur in flut percentage en de overige 3 op AT basis,
zo een beetje duidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |