Ik win, nog 2,5 uur... heb maar weer een dvd aangezet: Jochem Myjer - Yeee-Haa!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
nog 2 uur
Het Script van Lock Stock and 2 smoking barrels.....quote:Op maandag 21 januari 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Hundreds upon hundreds of SOLDIERS storm onto the beach. Evil GERMANS are waiting, shooting at them all. All of them DIE. The few who don’t die happen to be TOM HANKS and his MISFIT CREW of soldiers who will help him.
hmm klinkt goed
oops, verkeerde geqoutequote:Op maandag 21 januari 2008 15:15 schreef Arjan007 het volgende:
haha dat zal ze leren
Tot vanavondquote:Op maandag 21 januari 2008 15:21 schreef lynda het volgende:
Zo ik heb het voor elkaar dat F. me zo even op diemen station eruit gooitScheelt weer half uur reistijd
![]()
Ik gaat rustig aan afsluiten, werk ze nog
Arjan heeft de smileys gevonden hoorquote:
Hilarisch als je ineens een blauwe muil krijgt omdat die vulling lektquote:Op maandag 21 januari 2008 15:45 schreef Arjan007 het volgende:
hehe ja![]()
grrr ik heb een gewoonte om altijd mijn pen in de mond te doen en eraan kauwen haha. Kost me 1 pen per 2 week lol
wat minder xtc nemen johquote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Mên ,ik ben nog steeds verrot van het weekend
ja die kon je terug verwachten hehquote:Op maandag 21 januari 2008 16:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha nee, die tijd heb ik wel gehad
ook weer hallo en dan 1 van de eerste hitsquote:
Ja dit weekend zkrquote:Op maandag 21 januari 2008 16:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha nee, die tijd heb ik wel gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |