dat heb ik nu dus ookquote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
* lynda wil slapennnnnnn
de laatste week gaat zo lang duren ben ik bang.. als ze op de radio nou ook nog eens lief leuke liedjes draaien zou het tenminste nog een beetje draagzaam zijn
Dat is relaxt! Jammer dat ik je ga missen vanmiddagquote:Op maandag 21 januari 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan weer rondje zwart vanaf Diemen naar Alkmaar
radio is hier ook gewoon kut, heb ook maar mijn eigen muziek aangezetquote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
* lynda wil slapennnnnnn
de laatste week gaat zo lang duren ben ik bang.. als ze op de radio nou ook nog eens lief leuke liedjes draaien zou het tenminste nog een beetje draagzaam zijn
Zoiets?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je meer leuke plaatjes voor b.v de banner, post maar
daar is een liedje vanquote:Op maandag 21 januari 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala
Normale tijd dat ik weg ga he half 4 a 4 uurquote:Op maandag 21 januari 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is relaxt! Jammer dat ik je ga missen vanmiddag
Waarom controleren ze mij wel altijd, en meerdere keren op 1 dag hahahahahquote:Op maandag 21 januari 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Normale tijd dat ik weg ga he half 4 a 4 uur
hopen dat het beetje druk is in de tram kan ik weer zo doorlopen en doen alsof het me 2008 OV is![]()
Best wel belachelijk.. reis dan vanaf Alkmaar noord naar A'dam centraal is normaal 11,90 voor retour.. dan nog 6 strippen.. kost dat tegenwoordig los? Eurootje of 2 a 3..
mwa toch weer 16 euro zwart aan het reizen.. en de NS zich maar afvragen waarom veel mensen 5 dagen per week zwart reizen, 1 keer boete per maand is goedkoper dan 5 dagen per week 4 weken lang kaartje kopen
Ik win, nog 2,5 uur... heb maar weer een dvd aangezet: Jochem Myjer - Yeee-Haa!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
nog 2 uur
Het Script van Lock Stock and 2 smoking barrels.....quote:Op maandag 21 januari 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Hundreds upon hundreds of SOLDIERS storm onto the beach. Evil GERMANS are waiting, shooting at them all. All of them DIE. The few who don’t die happen to be TOM HANKS and his MISFIT CREW of soldiers who will help him.
hmm klinkt goed
oops, verkeerde geqoutequote:Op maandag 21 januari 2008 15:15 schreef Arjan007 het volgende:
haha dat zal ze leren
Tot vanavondquote:Op maandag 21 januari 2008 15:21 schreef lynda het volgende:
Zo ik heb het voor elkaar dat F. me zo even op diemen station eruit gooitScheelt weer half uur reistijd
![]()
Ik gaat rustig aan afsluiten, werk ze nog
Arjan heeft de smileys gevonden hoorquote:
Hilarisch als je ineens een blauwe muil krijgt omdat die vulling lektquote:Op maandag 21 januari 2008 15:45 schreef Arjan007 het volgende:
hehe ja![]()
grrr ik heb een gewoonte om altijd mijn pen in de mond te doen en eraan kauwen haha. Kost me 1 pen per 2 week lol
wat minder xtc nemen johquote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Mên ,ik ben nog steeds verrot van het weekend
ja die kon je terug verwachten hehquote:Op maandag 21 januari 2008 16:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha nee, die tijd heb ik wel gehad
ook weer hallo en dan 1 van de eerste hitsquote:
Ja dit weekend zkrquote:Op maandag 21 januari 2008 16:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha nee, die tijd heb ik wel gehad
ok, kwam hem vanmorgen ook in elk geval tegenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:32 schreef Arjan007 het volgende:
haha wel 1 van de eerste hits maar met een ander zoekwoord
Een aap in kleertjes...quote:
ej Seven!quote:
Zeg je baas dat hij extra personeel aanneemtquote:Op maandag 21 januari 2008 16:51 schreef Lynx666 het volgende:
drukdrukdruk.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ej Seven!
* Dr.Droxz zet bakje mangothee neer
hahahahahaquote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Woeeeeehie
DVD's kijken op je werk en dan nog steeds klagen. Je bent niet snel tevreden
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
*aai over bol*
Extra brokjes vanavond!
Wat een grappig bol koppie!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:38 schreef draculettetje het volgende:
alweer een hele dag gemist. maar ik heb sinds vanmiddag weer internet thuis!
ff mn nieuwste neefje showen:
[ afbeelding ]
goede morgen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een grappig bol koppie!![]()
(ik heb het niet zo op kinderen zo als je weet)
Maar allemaal een goede morgen!
Dat hoeft nou ook weer niet hoor, er zullen genoeg mensen zijn die het wel op prijsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen!
Hihi ja dat weet ik daarom heb ik het netjes bij 1 foto gelaten....
hoezo niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een grappig bol koppie!![]()
(ik heb het niet zo op kinderen zo als je weet)
Maar allemaal een goede morgen!
oe klinkt lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet hoor, er zullen genoeg mensen zijn die het wel op prijs
stellen dat er meer foto's komen![]()
bakje thee draculettetje?
Had hem al eerder gezien, maar hij blijft coolquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm leuke pc modPortal
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja op een gegeven moment kwam ik niet verder bij dat spel. vind het wel leuk moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had hem al eerder gezien, maar hij blijft cool![]()
Dat spel is trouwens best moeilijk
joh, goeie daad van die "kut" collega van jouquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik was mijn pen kwijt, een mooie stalen pen met mijn naam er in gegraveerd! (ok.. niet echt groot, maar daar gaat het even niet om)
Heb overal gezocht, en echt nergens kunnen vinden hier.
Komt mijn "kut" collega net langs.. is deze *houdt mijn pen in de lucht* van jou?
iki JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Waar heb je die vandaan dan?
uit de vuilnisbak hier...
Had hem blijkbaar even bij een andere collega laten liggen,
die vond dat hij genoeg pennen had, en had dus mijn pen weggegooid
Maar hij is weer terug
Wij wel in ieder geval...VPN en RDP... gaat primaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:11 schreef Arjan007 het volgende:
huh vanauit huis werken, kan dat?
Nee juist nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:19 schreef Arjan007 het volgende:
ja dat misschien wel maar dan heb je toch 100000000 dingen die je afleiden
Jep heb ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz , had jji Mario strikers-charged football nou ?
en is dat wat ? zit er aan te denken om hem ook te halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |