jepsiedepsie :dquote:
ik moest lachenquote:
Ha! Lifesavers, waar je ook kijkt!quote:
VW FOXquote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef Arjan007 het volgende:
oeeeeee beter, wat voor auto word het??
wtf?quote:
Jepsiedepsie?? hoe kom je daar in hemelsnaam aanquote:
weet niet,quote:Op maandag 21 januari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jepsiedepsie?? hoe kom je daar in hemelsnaam aan
Het is duidelijk, jij moet echt weg daarzo...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet,
zei toenet in 1 keer nopsiedopsie
Jezus koffie, laxeert als een ... eh ...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:35 schreef Arjan007 het volgende:
jesus koffie is lekker maar werkt als laxeermiddel bij mij haha dik irritant
begint je dip nu al?? je was toch zo fitquote:Op maandag 21 januari 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm suffe kutmuziek op de radio wordt je ook niet bepaald wakker van
zou hetquote:Op maandag 21 januari 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is duidelijk, jij moet echt weg daarzo...
Had het even druk schat, bij deze alsnog een heeeeeeeeeeule goede morgenquote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef lynda het volgende:
[..]
doen wij geen hoi meer zeggen?![]()
msn reageer je ook al niet
Ik schiet helemaal volquote:Op maandag 21 januari 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had het even druk schat, bij deze alsnog een heeeeeeeeeeule goede morgen
met een dikke zoen en knuffel!![]()
![]()
Ik kan wel liefvfvf zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik schiet helemaal volZo lief allemaal
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dank jequote:
aaahquote:Op maandag 21 januari 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
jaag ik nog bijna iedereen weg hier ook
Aaah arm menneke...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
jaag ik nog bijna iedereen weg hier ook
wat ontroerend vandaagquote:
Dat is al veullllll beter!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had het even druk schat, bij deze alsnog een heeeeeeeeeeule goede morgen
met een dikke zoen en knuffel!![]()
![]()
mja het was van korte duur.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
begint je dip nu al?? je was toch zo fit
whaha!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het zit niet heeeeeeulemaal mee vandaagquote:
Ik ken het.... die maandagen afschaffen godnondeju!!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het zit niet heeeeeeulemaal mee vandaag
Had zowaar wat te doen zeg maar, en probeer zo weinig mogelijk te typen vandaag ( heb auw!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is al veullllll beter!
Jij weer met je stomme vertraging![]()
Goeie morgen![]()
![]()
![]()
Zo nu ga ik ook weer aan de slag
google afbeeldingen, hallo eerste hit dacht ikquote:
hehe ja precies goedquote:Op maandag 21 januari 2008 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
google afbeeldingen, hallo eerste hit dacht ik
ja collega stond naast me te bellen,quote:
ja, heb hem al zo vaak gezien, maar blijft goedquote:Op maandag 21 januari 2008 11:20 schreef Arjan007 het volgende:
haha ja die heb ik al eens gezien, is best grappig. Er is nog één van die gozer die heeft Walter ofzo.
Nope, maar hij laat hier niets zienquote:Op maandag 21 januari 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ken je deze al droxz ?![]()
![]()
http://www.jonlajoie.com/video/
Ik had zelf nog text geschreven rememberquote:
kan je youtube zien ?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, maar hij laat hier niets zien
nope geblockedquote:
haha , nou eentje voor thuis dan maarquote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nope geblocked![]()
Of ik moet met een PCMCIA kaartje gaan kloten, maar die zijn rete traag hahahaha
www.ktunnel.com en daar de youtube link inplakkenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nope geblocked![]()
Of ik moet met een PCMCIA kaartje gaan kloten, maar die zijn rete traag hahahaha
bakkie of 8quote:Op maandag 21 januari 2008 11:47 schreef Arjan007 het volgende:
ff een vraagie tussendoorhoeveel koffie drinken jullie op een dag
0,0quote:Op maandag 21 januari 2008 11:47 schreef Arjan007 het volgende:
das altijd lachequote:Op maandag 21 januari 2008 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
thee hier :d
moooooi
staat hier iemand doos te schudden ...
is de onderkant open
Constant, als er gehaald wordt. Toch zo'n 10 bakken per dag denk ik.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:47 schreef Arjan007 het volgende:
kodak momentquote:
Zo "dom" zijn ze hier niet hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 11:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
www.ktunnel.com en daar de youtube link inplakken
quote:This Site has been blocked according to company policy, please contact Dr.Droxz
URL: www.ktunnel.com/
Category: Proxy Avoidance
Dat klinkt niet verkeerd!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:54 schreef lynda het volgende:
Kibbeling tijd!
Het niveau zal hier nooit echt hoog liggen, iedereen is tenslotte aan het "werk"quote:Op maandag 21 januari 2008 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
normaal stijgt niveau op een dag,
hier wordt het steeds gekker
als je kroketten hebt meegenomen welquote:Op maandag 21 januari 2008 13:31 schreef Chulaa het volgende:
telt stage?
Natuurlijk en welkom!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:31 schreef Chulaa het volgende:
telt stage?
Ik gebruik door mijn subwoofer voorquote:Op maandag 21 januari 2008 13:32 schreef Arjan007 het volgende:
godver, ik heb zon voetenbankje die je kan draaien zat ff ver met men voeten erop en toen ging ik weer normaal zitten met me voeten maakte da ding dik lawaai schrok me de tering en die lui hiero ook.
Nuttig info
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker ben al 2 uur bezig teringzooi te corrigeren wat een ander heeft verneukt!
kutwijf, werkt er een maand, en dan nog zo nodig zeggen dat zij geen fouten maakt, en dat die ander die maakt!
**nek-omdraai / nekschot modus == AAN**
voor ons welquote:Op maandag 21 januari 2008 13:31 schreef Chulaa het volgende:
telt stage?
je hebt zeker wel plaatsen voor je mede-grtdopj collegas gereserveerd ?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:42 schreef Sgele het volgende:
Hoppa, en ik mag in Maart weer naar Roemenie voor de baas
Komt me ergens bekend van voor, als ik zijn fouten niet corrigeer had hij al lang ontslagen geweest.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker ben al 2 uur bezig teringzooi te corrigeren wat een ander heeft verneukt!
kutwijf, werkt er een maand, en dan nog zo nodig zeggen dat zij geen fouten maakt, en dat die ander die maakt!
**nek-omdraai / nekschot modus == AAN**
Als je meer leuke plaatjes voor b.v de banner, post maarquote:Op maandag 21 januari 2008 13:59 schreef Arjan007 het volgende:
[ afbeelding ]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |