joh, goeie daad van die "kut" collega van jouquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik was mijn pen kwijt, een mooie stalen pen met mijn naam er in gegraveerd! (ok.. niet echt groot, maar daar gaat het even niet om)
Heb overal gezocht, en echt nergens kunnen vinden hier.
Komt mijn "kut" collega net langs.. is deze *houdt mijn pen in de lucht* van jou?
iki JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Waar heb je die vandaan dan?
uit de vuilnisbak hier...
Had hem blijkbaar even bij een andere collega laten liggen,
die vond dat hij genoeg pennen had, en had dus mijn pen weggegooid
Maar hij is weer terug
Wij wel in ieder geval...VPN en RDP... gaat primaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:11 schreef Arjan007 het volgende:
huh vanauit huis werken, kan dat?
Nee juist nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:19 schreef Arjan007 het volgende:
ja dat misschien wel maar dan heb je toch 100000000 dingen die je afleiden
Jep heb ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz , had jji Mario strikers-charged football nou ?
en is dat wat ? zit er aan te denken om hem ook te halenquote:
ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef lynda het volgende:
moguh ofzo..
hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef diertjuh het volgende:
Aaarghhh ik heb geen zin meer. In dit stagelopen gedoe in ieder geval. Heb het wel gezien nu.
verdorie nog an toe, nou ja het eind inzicht in ieder geval, kan waarschijnlijk niet snel genoeg gaan maar tochquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
20 maart als het goed is. Niet genoeg uren --> langer
Ik mag nu allemaal chagerijnige mensen gaan bellen en vragen wanneer ze gaan betalen. Aan mn stageverslag kom ik hiero niet aan toe. Had 2 weekjes geleden al mee naar huis genomen om daar wat te doen. Schijnbaar denken ze hier dat ik hier voor mn lol zit ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verdorie nog an toe, nou ja het eind inzicht in ieder geval, kan waarschijnlijk niet snel genoeg gaan maar toch
Da's wel echt balen ik weet ook wel dat je er langer mee zit en waarschijnlijk denken zij ook het einde is inzicht waarom nog in investeren...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik mag nu allemaal chagerijnige mensen gaan bellen en vragen wanneer ze gaan betalen. Aan mn stageverslag kom ik hiero niet aan toe. Had 2 weekjes geleden al mee naar huis genomen om daar wat te doen. Schijnbaar denken ze hier dat ik hier voor mn lol zit ofzo.
Ik vind hem erg leuk, zeker als je met 2 mensen gaat spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en is dat wat ? zit er aan te denken om hem ook te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mogguhquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef lynda het volgende:
moguh ofzo..
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind hem erg leuk, zeker als je met 2 mensen gaat spelen.ombouwen , geen idee eigelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil geen geouwehoer met online dingen enzo, kweet eigelijk niet of je dat hebt met die dingen, maar bij mn ps2 had ik dat wel. en dan wordt je macadress gebanned
als mariokart ooit uitkomt wil ik die wel online kunnen doen.
maar wat kost dat dan ? en heb je een linkje ofzo ?De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |