ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef lynda het volgende:
moguh ofzo..
hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef diertjuh het volgende:
Aaarghhh ik heb geen zin meer. In dit stagelopen gedoe in ieder geval. Heb het wel gezien nu.
verdorie nog an toe, nou ja het eind inzicht in ieder geval, kan waarschijnlijk niet snel genoeg gaan maar tochquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
20 maart als het goed is. Niet genoeg uren --> langer
Ik mag nu allemaal chagerijnige mensen gaan bellen en vragen wanneer ze gaan betalen. Aan mn stageverslag kom ik hiero niet aan toe. Had 2 weekjes geleden al mee naar huis genomen om daar wat te doen. Schijnbaar denken ze hier dat ik hier voor mn lol zit ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verdorie nog an toe, nou ja het eind inzicht in ieder geval, kan waarschijnlijk niet snel genoeg gaan maar toch
Da's wel echt balen ik weet ook wel dat je er langer mee zit en waarschijnlijk denken zij ook het einde is inzicht waarom nog in investeren...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik mag nu allemaal chagerijnige mensen gaan bellen en vragen wanneer ze gaan betalen. Aan mn stageverslag kom ik hiero niet aan toe. Had 2 weekjes geleden al mee naar huis genomen om daar wat te doen. Schijnbaar denken ze hier dat ik hier voor mn lol zit ofzo.
Ik vind hem erg leuk, zeker als je met 2 mensen gaat spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en is dat wat ? zit er aan te denken om hem ook te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mogguhquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef lynda het volgende:
moguh ofzo..
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind hem erg leuk, zeker als je met 2 mensen gaat spelen.ombouwen , geen idee eigelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil geen geouwehoer met online dingen enzo, kweet eigelijk niet of je dat hebt met die dingen, maar bij mn ps2 had ik dat wel. en dan wordt je macadress gebanned
als mariokart ooit uitkomt wil ik die wel online kunnen doen.
maar wat kost dat dan ? en heb je een linkje ofzo ?De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
2 weken geleden was die jongen die mij opdrachten geeft op die donderdag er niet. Hij zei toen van dat hij niet wist of er die dag genoeg werk voor me te doen was. Toen heb ik tegen hem gezegd dat ik ook met mn stageverslag bezig kon gaan. Maar wel gewoon de hele tijd bezig blijven met werk zoeken terwijl ik zelf ook wel iets had kunnen verzinnen. Ik geef verdorie toch aan dat ik wel met mn stageverslag bezig kon gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Da's wel echt balen ik weet ook wel dat je er langer mee zit en waarschijnlijk denken zij ook het einde is inzicht waarom nog in investeren...
gewoon aangeven dat je meer tijd nodig hebt, stagebedrijf moet je ruimte geven hiervoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
2 weken geleden was die jongen die mij opdrachten geeft op die donderdag er niet. Hij zei toen van dat hij niet wist of er die dag genoeg werk voor me te doen was. Toen heb ik tegen hem gezegd dat ik ook met mn stageverslag bezig kon gaan. Maar wel gewoon de hele tijd bezig blijven met werk zoeken terwijl ik zelf ook wel iets had kunnen verzinnen. Ik geef verdorie toch aan dat ik wel met mn stageverslag bezig kon gaan.
Heb genoeg info voor je, maar dat kunnen we beter via b.v msn doenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ombouwen , geen idee eigelijk!
ik wil geen geouwehoer met online dingen enzo, kweet eigelijk niet of je dat hebt met die dingen, maar bij mn ps2 had ik dat wel. en dan wordt je macadress gebanned
als mariokart ooit uitkomt wil ik die wel online kunnen doen.
maar wat kost dat dan ? en heb je een linkje ofzo ?
huh?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala, over 1.5 uur nog niks gehorod = geen portering boor mij
Vandaag tot half 5quote:
4!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
8 GRRRR
Werken? Eh, kan je mog één keer uitleggen wat dat ook al weer was?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
8
en ja hoor ...
dan krijg te horen dat ik weer van een project ben gehaald
en dat moet ik notabene van mn oude baas horen ipv huidige baas
Dit is geen fucking werken meer :s
maar goed
mja,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:55 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Werken? Eh, kan je mog één keer uitleggen wat dat ook al weer was?
En dat gedoe met koffie drinken, en oeverloos ouwehoeren over niks met mensen die allemaal niet precies snappen waar het over gaat en toch overtuigd zijn van hun eigen gelijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja,
mijn navigatie systeem maken
moet een restore uitvoeren, alleen zodra er maar iets van data over de usb gaat knalt hij eruit.
al diverse pc`s geprobeerd.
Vanavond is usb kabel van zus proberen.
weet nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:04 schreef tuvokki het volgende:
[..]
En dat gedoe met koffie drinken, en oeverloos ouwehoeren over niks met mensen die allemaal niet precies snappen waar het over gaat en toch overtuigd zijn van hun eigen gelijk?
ah okequote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb genoeg info voor je, maar dat kunnen we beter via b.v msn doen![]()
Mariokart gaat er komen hoor! Stond laatst een bericht op tweakers
met alle aankomende titels
nee maar meerdere dingen door elkaar aan het doen :pquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:15 schreef tuvokki het volgende:
Ha! ik ben ook een beetje voor mezelf bezig, maar dat komt omdat ik geen reet te doen heb ...
Waarom maak je een navigatiesysteem? En had dat systeem er iets mee te maken dat je je reiskosten gevonden hebt?
kopt,quote:
geeft Diertjuh een aspirientjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef diertjuh het volgende:
heefty iemand een asprientje voor me?
foto ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
whaha, de hele straat is geblokkeerd!
vrouwen en vrachtwagens , geen goed idee !
dankjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geeft Diertjuh een aspirientje
[ afbeelding ]
graag gedaanquote:
ik verveel me ff te pletter of dat nou komt omdat ik geen zin heb of dat komt omdat medecollega geen herinneringen aan het uitprinten is..ik weet het niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
graag gedaan
of ik me nu hier dood verveel of ik help de mede mens
bij mij is het alle 2quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik verveel me ff te pletter of dat nou komt omdat ik geen zin heb of dat komt omdat medecollega geen herinneringen aan het uitprinten is..ik weet het niet.
Vooral blijven volhouden he Sevenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:05 schreef Seventees het volgende:
Midddag!
Mwa... ik zit nog steeds in mij bed. Gaat wel iets beter met de zieke buik. Goed geslapen, weinig doen overdag. Nieuw baantje zoeken. Wat me aardig goed af gaat. Wie ik ook bel, ze vinden me allemaal aardig overkomen. Snap het niet, ik ben helemaal niet zo... vreselijk lief en aardig![]()
heb je het al met mangothee geprobeert ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:05 schreef Seventees het volgende:
Midddag!
Mwa... ik zit nog steeds in mij bed. Gaat wel iets beter met de zieke buik. Goed geslapen, weinig doen overdag. Nieuw baantje zoeken. Wat me aardig goed af gaat. Wie ik ook bel, ze vinden me allemaal aardig overkomen. Snap het niet, ik ben helemaal niet zo... vreselijk lief en aardig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |