2 weken geleden was die jongen die mij opdrachten geeft op die donderdag er niet. Hij zei toen van dat hij niet wist of er die dag genoeg werk voor me te doen was. Toen heb ik tegen hem gezegd dat ik ook met mn stageverslag bezig kon gaan. Maar wel gewoon de hele tijd bezig blijven met werk zoeken terwijl ik zelf ook wel iets had kunnen verzinnen. Ik geef verdorie toch aan dat ik wel met mn stageverslag bezig kon gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Da's wel echt balen ik weet ook wel dat je er langer mee zit en waarschijnlijk denken zij ook het einde is inzicht waarom nog in investeren...
gewoon aangeven dat je meer tijd nodig hebt, stagebedrijf moet je ruimte geven hiervoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
2 weken geleden was die jongen die mij opdrachten geeft op die donderdag er niet. Hij zei toen van dat hij niet wist of er die dag genoeg werk voor me te doen was. Toen heb ik tegen hem gezegd dat ik ook met mn stageverslag bezig kon gaan. Maar wel gewoon de hele tijd bezig blijven met werk zoeken terwijl ik zelf ook wel iets had kunnen verzinnen. Ik geef verdorie toch aan dat ik wel met mn stageverslag bezig kon gaan.
Heb genoeg info voor je, maar dat kunnen we beter via b.v msn doenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ombouwen , geen idee eigelijk!
ik wil geen geouwehoer met online dingen enzo, kweet eigelijk niet of je dat hebt met die dingen, maar bij mn ps2 had ik dat wel. en dan wordt je macadress gebanned
als mariokart ooit uitkomt wil ik die wel online kunnen doen.
maar wat kost dat dan ? en heb je een linkje ofzo ?
huh?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala, over 1.5 uur nog niks gehorod = geen portering boor mij
Vandaag tot half 5quote:
4!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
8 GRRRR
Werken? Eh, kan je mog één keer uitleggen wat dat ook al weer was?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
8
en ja hoor ...
dan krijg te horen dat ik weer van een project ben gehaald
en dat moet ik notabene van mn oude baas horen ipv huidige baas
Dit is geen fucking werken meer :s
maar goed
mja,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:55 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Werken? Eh, kan je mog één keer uitleggen wat dat ook al weer was?
En dat gedoe met koffie drinken, en oeverloos ouwehoeren over niks met mensen die allemaal niet precies snappen waar het over gaat en toch overtuigd zijn van hun eigen gelijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja,
mijn navigatie systeem maken
moet een restore uitvoeren, alleen zodra er maar iets van data over de usb gaat knalt hij eruit.
al diverse pc`s geprobeerd.
Vanavond is usb kabel van zus proberen.
weet nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:04 schreef tuvokki het volgende:
[..]
En dat gedoe met koffie drinken, en oeverloos ouwehoeren over niks met mensen die allemaal niet precies snappen waar het over gaat en toch overtuigd zijn van hun eigen gelijk?
ah okequote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb genoeg info voor je, maar dat kunnen we beter via b.v msn doen![]()
Mariokart gaat er komen hoor! Stond laatst een bericht op tweakers
met alle aankomende titels
nee maar meerdere dingen door elkaar aan het doen :pquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:15 schreef tuvokki het volgende:
Ha! ik ben ook een beetje voor mezelf bezig, maar dat komt omdat ik geen reet te doen heb ...
Waarom maak je een navigatiesysteem? En had dat systeem er iets mee te maken dat je je reiskosten gevonden hebt?
kopt,quote:
geeft Diertjuh een aspirientjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef diertjuh het volgende:
heefty iemand een asprientje voor me?
foto ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
whaha, de hele straat is geblokkeerd!
vrouwen en vrachtwagens , geen goed idee !
dankjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geeft Diertjuh een aspirientje
[ afbeelding ]
graag gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |