dat heb ik nu dus ookquote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
* lynda wil slapennnnnnn
de laatste week gaat zo lang duren ben ik bang.. als ze op de radio nou ook nog eens lief leuke liedjes draaien zou het tenminste nog een beetje draagzaam zijn
Dat is relaxt! Jammer dat ik je ga missen vanmiddagquote:Op maandag 21 januari 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan weer rondje zwart vanaf Diemen naar Alkmaar
radio is hier ook gewoon kut, heb ook maar mijn eigen muziek aangezetquote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
* lynda wil slapennnnnnn
de laatste week gaat zo lang duren ben ik bang.. als ze op de radio nou ook nog eens lief leuke liedjes draaien zou het tenminste nog een beetje draagzaam zijn
Zoiets?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je meer leuke plaatjes voor b.v de banner, post maar
daar is een liedje vanquote:Op maandag 21 januari 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala
Normale tijd dat ik weg ga he half 4 a 4 uurquote:Op maandag 21 januari 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is relaxt! Jammer dat ik je ga missen vanmiddag
Waarom controleren ze mij wel altijd, en meerdere keren op 1 dag hahahahahquote:Op maandag 21 januari 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Normale tijd dat ik weg ga he half 4 a 4 uur
hopen dat het beetje druk is in de tram kan ik weer zo doorlopen en doen alsof het me 2008 OV is![]()
Best wel belachelijk.. reis dan vanaf Alkmaar noord naar A'dam centraal is normaal 11,90 voor retour.. dan nog 6 strippen.. kost dat tegenwoordig los? Eurootje of 2 a 3..
mwa toch weer 16 euro zwart aan het reizen.. en de NS zich maar afvragen waarom veel mensen 5 dagen per week zwart reizen, 1 keer boete per maand is goedkoper dan 5 dagen per week 4 weken lang kaartje kopen
Ik win, nog 2,5 uur... heb maar weer een dvd aangezet: Jochem Myjer - Yeee-Haa!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
nog 2 uur
Het Script van Lock Stock and 2 smoking barrels.....quote:Op maandag 21 januari 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Hundreds upon hundreds of SOLDIERS storm onto the beach. Evil GERMANS are waiting, shooting at them all. All of them DIE. The few who don’t die happen to be TOM HANKS and his MISFIT CREW of soldiers who will help him.
hmm klinkt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |