Ik ben NIET schattig!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral blijven volhouden he Seven
Puik plan! Als ik op gesprek mag komen, gooi ik mangothee over mijn interviewers heen. That'll teach 'em!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je het al met mangothee geprobeert ?
whaha, je weet best dat ik dat niet bedoelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Puik plan! Als ik op gesprek mag komen, gooi ik mangothee over mijn interviewers heen. That'll teach 'em!
Echt? Das idd wel erg raar zeg. Bizar zelfs! Zo'n vreselijk persoon als jij, zijn ze blind ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:05 schreef Seventees het volgende:
Snap het niet, ik ben helemaal niet zo... vreselijk lief en aardig [afbeelding] [afbeelding]
Het leek me net zo'n goed idee!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, je weet best dat ik dat niet bedoel
Haaaaaaaaaaaai, pluizige lapjeskat van me!quote:
Iemand die me snaptquote:Echt? Das idd wel erg raar zeg. Bizar zelfs! Zo'n vreselijk persoon als jij, zijn ze blind ofzo?[ afbeelding ].
mja normaal doe ik ook altijd handschoenen ofzo aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:26 schreef Seventees het volgende:
Toen ik jong en rebels was ben ik eens op glaswolplaat gaan liggen, met blote benen. Ook... verstandig
wat ben je dan?quote:
Hoooooi, brokjesverstrekkend praatpaaltje van mequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaai, pluizige lapjeskat van me! [afbeelding]
Ik ken jou veelste goed. En wij katten zijn ontzettend observerend...quote:
...dus dat hadden wij allang opgemerktquote:Of hangt m'n bloes open [afbeelding]
Het is verschrikkelijk spul met een onschuldig uiterlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja normaal doe ik ook altijd handschoenen ofzo aan.
Maar ja, dit was maar even een plaat terug leggen.
en stukje uitsnijden ....
Mango-feeksquote:
Brokjes in vele varianten: check!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoooooi, brokjesverstrekkend praatpaaltje van me.
quote:Ik ken jou veelste goed. En wij katten zijn ontzettend observerend...
...dus dat hadden wij allang opgemerkt.
Ik moest gewoon in het woordenboek kijken wat "feeks" wasquote:
Druk? Eh, nee ... jij?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is iedereen nu in ene druk bezig ofzo?
Ben ondertussen af en toe de telefoon aan het opnemen,quote:
Hmm ... klinkt interessanter dan FOK!, gMail en mijn rss-feeds refreshenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ondertussen af en toe de telefoon aan het opnemen,
en naast me een pc aan het opbouwen/testen
Ik heb misschien iets meer afwisseling, maar verder als mijn testpc/telefoon/prive telefoon/msn en fok! kom ik vandaag ook niet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:27 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Hmm ... klinkt interessanter dan FOK!, gMail en mijn rss-feeds refreshen
Ow, en ik mag uitzoeken waarom de zoekknop het niet doet. Maar dat was omdat ik gisteren het enige statement in de methode 'onActionZoek' had uitgecomment ...
Dus, ik heb weer nix te doen ...
Mooi uitzicht!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm de thermometer op mn balkon geeft 35 graden aan
tis wel lekker weer dat wel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |