Is al gedaanquote:Op zondag 20 januari 2008 16:40 schreef mrbox het volgende:
En weer verder
Edit: ach shit super filter vergeten![]()
Idd, je bent echt een goede leermeesterquote:Op zondag 20 januari 2008 16:30 schreef AirwiN het volgende:
Ik weiger het bestaan te erkennen van die meervoudvariant...
Van bomen?quote:
bi/bi-curious FTWquote:Op zondag 20 januari 2008 16:43 schreef MNR het volgende:
Er zijn ook mensen die verslaafd zijn aan seks. Die zijn jaren getrouwd en in het geheim leiden ze een ander leven als hun vrouw (want het zijn over het algemeen mannen) naar bed is, surfen zij 's nachts achter hun PC behoorlijk wat sites af.
Tijdens die spanning komt er nl. een stofje vrij en dat geeft je een heel fijn gevoel. Dus iedere keer als iets tegenzit of zo, trekken ze zich terug, daarna af en voelen ze zich weer beter.
Bovendien, mijn vriend zou best de Playboy/Penthouse/FHM mogen lezen, vind ik zelf ook wel leuk.
Oiquote:Op zondag 20 januari 2008 16:48 schreef OA het volgende:
Hallo!
"rol" zequote:Op zondag 20 januari 2008 16:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ga "rollen"
Wij hebben eens een college psychologie gehad waarbij de docent uitleg gaf over iemand die zo verslaafd was aan seks dat hij zich altijd voor het slapen gaan nog een aftrok. Als hij dat niet deed kon hij gewoon niet meer in slaap komen omdat hij zo geconditioneerd was.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:43 schreef MNR het volgende:
Er zijn ook mensen die verslaafd zijn aan seks. Die zijn jaren getrouwd en in het geheim leiden ze een ander leven als hun vrouw (want het zijn over het algemeen mannen) naar bed is, surfen zij 's nachts achter hun PC behoorlijk wat sites af.
Tijdens die spanning komt er nl. een stofje vrij en dat geeft je een heel fijn gevoel. Dus iedere keer als iets tegenzit of zo, trekken ze zich terug, daarna af en voelen ze zich weer beter.
Bovendien, mijn vriend zou best de Playboy/Penthouse/FHM mogen lezen, vind ik zelf ook wel leuk.
Het lijkt me echt een hel om zo opgesloten te zitten. Moet je voorstellen dat hij getrouwd is.. moet hij dat wellicht verborgen houden. Laatst nog een incident gehoord dat een man per direct was ontslagen omdat hij zich aftrok op zijn werk.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wij hebben eens een college psychologie gehad waarbij de docent uitleg gaf over iemand die zo verslaafd was aan seks dat hij zich altijd voor het slapen gaan nog een aftrok. Als hij dat niet deed kon hij gewoon niet meer in slaap komen omdat hij zo geconditioneerd was.
Ieuw!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ja heel erg
Af en toe komt het echt zo kei hard binnen
Ik ben verliefd en hij op mij
Naja
Gewoon. Normaal. Niet goed, niet slecht. Middelmatigheid op zondag.quote:
Koud maar verder wel prima. Het gaat eigenlijk best wel heel okay.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:44 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Gewoon. Normaal. Niet goed, niet slecht. Middelmatigheid op zondag.
Met u?
Hey schatjequote:
Koetie koetiequote:Op zondag 20 januari 2008 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
Met mij ook super!
Beetje ziekjes dus ik vind mezelf geweldig zielig maar dat is ook wel eens lekker![]()
Wat een klef gedoe. Hebben jullie elkaar al wel eens in het echt gezienquote:
Haha! Zei mijn collega gisteren ook tegen me. En toen zei ik tegen haar: "ja, en je vindt het heerlijk"quote:Op zondag 20 januari 2008 17:58 schreef mrbox het volgende:
Wat een klef gedoe. Hebben jullie elkaar al wel eens in het echt gezien
Dank, je mag nu mijn hand kussen...quote:
Domme vraagquote:
Dat is goed voor je billetjesquote:Op zondag 20 januari 2008 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
Toch niet zo lummelen met een bal?
Dat is echt te stom frustrerend
Up yours Air, up yoursquote:Op zondag 20 januari 2008 18:07 schreef AirwiN het volgende:
Dank, je mag nu mijn hand kussen...
Dat is waar....quote:
Oneerbare voorstellen...quote:
Vaag, die stond eerst in ONZquote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
Dit is echt het topic van de eeuw:
Leuke foto's van funda
Je kunt wel lachen om Thunderdome (ik vind het ook een vreselijk iets) maar dat was toen wel een gouden business. Die jongens hebben het wel gemaakt.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
My god, kijk nu naar een herhaling van typisch 90. Thunderdome
Ik ben ook nogal rond aan het struinen op funda natuurlijk de laatste tijdquote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
Leuke foto's van funda
En dat zonder Q in de titelquote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
Leuke foto's van funda
Weet ik, maar de partygangers hebben het hoogstwaarschijnlijk niet gemaaktquote:Op zondag 20 januari 2008 18:23 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Je kunt wel lachen om Thunderdome (ik vind het ook een vreselijk iets) maar dat was toen wel een gouden business. Die jongens hebben het wel gemaakt.
Daar kan ik me ook weinig bij voorstellen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik, maar de partygangers hebben het hoogstwaarschijnlijk niet gemaakt.
Ik mag het hopen voor ze : Nquote:Op zondag 20 januari 2008 18:27 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook weinig bij voorstellen.
Maar je weet het niet. Voor veel mensen was het wrs toch maar een fase. Een fase waar ze zich nu hopelijk voor schamen.
Hey]http://forum.fok.nl/topic/1117432[/quote]Hey[/url] lachen, ik ga ook eens rondkijken op funda.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/topic/1117432
Wat ik echt erg vind is een appartement wat ik opzich kei leuk vondquote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey lachen, ik ga ook eens rondkijken op funda.
Welke film?quote:
Ik neee noooiiittquote:Op zondag 20 januari 2008 18:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Zei mijn collega gisteren ook tegen me. En toen zei ik tegen haar: "ja, en je vindt het heerlijk"![]()
![]()
Ben jij soms nooit klef box?
De Vliegeraar verfilmd in Blade Runner style? Volgens mij zou dat nog best goed bezocht wordenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kite runner.
niet helemaal mijn ding.
Ook niet allemaal...quote:Op zondag 20 januari 2008 18:23 schreef TwistedPrincess het volgende:
Je kunt wel lachen om Thunderdome (ik vind het ook een vreselijk iets) maar dat was toen wel een gouden business. Die jongens hebben het wel gemaakt.
was het maar zo'n feestquote:Op zondag 20 januari 2008 18:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Vliegeraar verfilmd in Blade Runner style? Volgens mij zou dat nog best goed bezocht worden.
Die ziet/zag er ook niet bijzonder intelligent uit. Natuurlijke selectie.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet allemaal...
Heeft zichzelf tegen een boom aangereden met zijn sportwagen met een flinke lading coke in zijn neus...
en cloverfield, batman en 27 dresses en sweeney toddquote:Op zondag 20 januari 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
Mja, het verplichte nummertje alien vs predator 2 komt er ook nog aan. Altijd leuk die aliens, blijf ze briljant bedacht vinden.
Op het moment dat hij stierf was hij al multimiljonair. Dat zal niemand van hier ooit evenaren. Dat hij zichzelf te barsten heeft gereden is gewoon stom, maar zakentalent dat had hij. Waarschijnlijk erfelijk belast, want zijn vader bijvoorbeeld was de oprichter van het huidige LogicaCMG.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:02 schreef Q. het volgende:
Die ziet/zag er ook niet bijzonder intelligent uit. Natuurlijke selectie.
Ik word liever wat ouder en dan maar geen miljonair dan zo jong dood te moeten gaan met een dikke bankrekening.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het moment dat hij stierf was hij al multimiljonair. Dat zal niemand van hier ooit evenaren. Dat hij zichzelf te barsten heeft gereden is gewoon stom, maar zakentalent dat had hij. Waarschijnlijk erfelijk belast, want zijn vader bijvoorbeeld was de oprichter van het huidige LogicaCMG.
Weigeren dezelfde risico's te nemen helptquote:Op zondag 20 januari 2008 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het moment dat hij stierf was hij al multimiljonair. Dat zal niemand van hier ooit evenaren.
sweeney todd wil ik wel zien. Het duo is er weerquote:Op zondag 20 januari 2008 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en cloverfield, batman en 27 dresses en sweeney todd.
Omgquote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
Leuke foto's van funda
Dan zie je pas wat een zooitje mensen van de kamer(s) maken. En dan heb je 't nog niet over de kleursmaak etc.quote:
Opus zong het al....quote:
Ik voel me er nog niet helemaal thuis inquote:Op zondag 20 januari 2008 20:49 schreef Q. het volgende:
Ik vind het wel tof, dat leven.
Dat komt nog wel.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik voel me er nog niet helemaal thuis in
Ook ergquote:
Oh, thuis heb ik wel leven, daarbuiten is het niet veelquote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik voel me er nog niet helemaal thuis in
Ah, Boer zoekt vrouw. Ik ga even een paar minuutjes mee kijkenquote:
Het is al afgelopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, Boer zoekt vrouw. Ik ga even een paar minuutjes mee kijken
Hehe, misschien vanavond voor het slapen danquote:Op zondag 20 januari 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
Het is al afgelopen.Op Uitzendinggemist.nl kan je hem morgen terugkijken.
... when I'm in the world?quote:
je wordt ook al een verliefie_quote:Op zondag 20 januari 2008 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
... when I'm in the world?.
This, ik heb dit nooit mogen vermoeden.
Gegeven dat zij claimt in te kunnen vallen voor mij, vind ik het niet meer dan fair om de tegenaanval in te zettenquote:
"Niet" ?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:31 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn liefdesleven gaat naar het voorbeeld van Q.
Vertelquote:Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Hier en daar loop ik nog tegen een aantal problemen aan, zo ook gisteravond weer
Het zal vast een onbereikbare liefde zijn, zoiets als Q. en CL.quote:
Ja, die arme CL.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal vast een onbereikbare liefde zijn, zoiets als Q. en CL.
Onbereikbare liefde isquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was bij hen vooral een kwestie van de juiste tijd en de juiste plaats. Met hun eerste feesten hebben ze geld geleend. Daarna bracht het hele fenomeen zoveel op, dat ze volledig uit eigen zak konden financieren.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:11 schreef Litpho het volgende:
Weigeren dezelfde risico's te nemen helpt. Ook mét zakentalent moet je voor zoiets keihard werken en (voor die resultaten) godvergeten mazzel hebben.
Het is eigenlijk helemaal geen liefde de laatste tijd. Sowieso praat ik veel te weinig met mensen tijdens het uitgaan en als ik het gemak zie hoe m'n vrienden dat doen dan irriteer ik me aan mezelf.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
En AirwiN dan? En Plato?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef TwistedPrincess het volgende:
Niemand leuk vinden is wel zo rustig.
Soms wel een beetje saai.
Het was geen date hoor.quote:
quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 20 januari 2008 21:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Het is eigenlijk helemaal geen liefde de laatste tijd. Sowieso praat ik veel te weinig met mensen tijdens het uitgaan en als ik het gemak zie hoe m'n vrienden dat doen dan irriteer ik me aan mezelf.
OMG, ze hadden echt een date!quote:
Nietquote:
Je mag best over mij dromne hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niemand leuk vinden is stom, zeker als praktisch al je vrienden een vriendin hebben of krijgen. Gister gaf ik ook alweer de aanzet voor 'n vriend van mij, maar bij mezelf vlot het absoluut niet.
Ik wil weer iemand waar ik de hele dag over kan dromen
Nog minder dan zes weken!quote:
Had ik vandaag al gezegd dat je de liefste, leukste en lekkerste man bent die ik ken?quote:
Als je vrienden allemaal van die lamzakken zijn die niets meer van zich laten horen zodra ze een relatie hebben.. maar anders doet dat er toch niets toe?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niemand leuk vinden is stom, zeker als praktisch al je vrienden een vriendin hebben of krijgen. Gister gaf ik ook alweer de aanzet voor 'n vriend van mij, maar bij mezelf vlot het absoluut niet.
Ik wil weer iemand waar ik de hele dag over kan dromen
Zal ik zo je voetjes opwarmen?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog minder dan zes weken!
*kriebels*
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Had ik vandaag al gezegd dat je de liefste, leukste en lekkerste man bent die ik ken?
Toch wel lees ik net.quote:
De meeste van mijn vrienden gaan nog trouw elk weekend uitquote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Als je vrienden allemaal van die lamzakken zijn die niets meer van zich laten horen zodra ze een relatie hebben.. maar anders doet dat er toch niets toe?
quote:
Dan ga ik het zo nog een keer doenquote:
Daar zijn wij dan ook vrienden voor.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:02 schreef TwistedPrincess het volgende:
Toch wel lees ik net.
Als ik Airwin toch niet had, dan had ik dat helemaal niet geweten!
Ik heb zelden kouwe voetenquote:
Ik geloof er helemaal niets van!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan dus wel, mensen die naast hun relatie gewoon een leven hebben!
Dat vind ik ook zo leuk aan jullie allebei.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn wij dan ook vrienden voor.
Leuk detail voor alle relatiehaters hier, Twist en ik hebben elkaar leren kennen toen ik al een relatie had! Het kan dus wel, mensen die naast hun relatie gewoon een leven hebben!
AirwiN-jaren, evenals tropenjaren, tellen dubbel. Dus eigenlijk... oh, dit wil je niet horenquote:
Je blijft een lekker wijf.quote:
Jij, unlike Twist, weet niet hoe'n lekker wijf ik ben!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:10 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
31 is net iets ouder dan mijn "doelgroep", dus mijn zegen heb je om over haar te dromen
Pics!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij, unlike Twist, weet niet hoe'n lekker wijf ik ben!
Ik ga voor het innerlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een man... da's andersquote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn lief is al 31, het is niet het einde van de wereld.
Ik daarentegen weet dat prima, maar heb nou niet direkt het idee dat het Mikes zegen is die me van het dromen afhoudtquote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Not in your lifetimequote:
Wat dan welquote:Op zondag 20 januari 2008 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik daarentegen weet dat prima, maar heb nou niet direkt het idee dat het Mikes zegen is die me van het dromen afhoudt.
Dat is bij haar bijzonder lekker.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:
Dan is ze onweerstaanbaarquote:Op zondag 20 januari 2008 22:16 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dat is bij haar bijzonder lekker.
Als ik nu 'uit respect' zeg, kan ik vast de hele SC laten lachenquote:
Dan? Neequote:Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Burdie het volgende:
Zeg mensen. Als ik nou weiger om met die AirwiN-MissMSX-Twist-smoothtalkin'-ongein mee te doen he, val ik dan heel erg buiten de groep, denk je?
Don't worry. Wij gaan nu naar bed zodat jij je hele 'Burdie-Mijn lief-wij hebben een huis in Leusden gekocht' zonder afleiding kan opvoeren!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Burdie het volgende:
Zeg mensen. Als ik nou weiger om met die AirwiN-MissMSX-Twist-smoothtalkin'-ongein mee te doen he, val ik dan heel erg buiten de groep, denk je?
Wat lief van julliequote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Don't worry. Wij gaan nu naar bed zodat jij je hele 'Burdie-Mijn lief-wij hebben een huis in Leusden gekocht' zonder afleiding kan opvoeren!
Ah nee, niet weer!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Don't worry. Wij gaan nu naar bed zodat jij je hele 'Burdie-Mijn lief-wij hebben een huis in Leusden gekocht' zonder afleiding kan opvoeren!
natuurlijk, dat is op dit moment de zin van m'n leven tot ik weer iets anders heb gevondenquote:
Hey, er zit een knop op je pc,quote:
Wanneer is de laatste aflevering? Dan kan je weer nieuwe zin gaan zoeken. Mijn leven is zinloos momenteel.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
natuurlijk, dat is op dit moment de zin van m'n leven tot ik weer iets anders heb gevonden.
Dat zit niet in mijn aard...quote:
Het hele topic wacht opquote:Op zondag 20 januari 2008 22:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Moeten we nu weer even op Twist wachten?
Omdat zijn laptop automatisch inlogt?!?quote:Op zondag 20 januari 2008 23:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie ben jij, en waarom post je onder Litpho's account?
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Onderhoud. Zie FB.quote:Op maandag 21 januari 2008 00:21 schreef Burdie het volgende:
Ja, had ik uitgerekend vanavond uitgekozen als avond om mensen uit OUD-topics te gaan uitlachen, werkt het nauwelijks.
Hij is gewoon nog lomper dan ik ben, ik wist niet dat het mogelijk was!quote:Op maandag 21 januari 2008 01:25 schreef MNR het volgende:
Nou Q. heb net 3 afleveringen (incl. die van vandaag) online bekeken. Het is idd best een grappig programma en ik snap ook wel waarom jij het leuk vindt.
Maar die Henk is me toch echt een lompe boer. Tegen de vraag die twijfels heeft en weggaat zeggen dat hij haar niet had willen laten gaan, was geen beste zet van hem. Die 2 vrouwen die achterblijven waren beetje pissed![]()
Gelukkig!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
Hier niet.
Ochtendmensen!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel me heerlijk uitgeslapen eigenlijk.
Ik heb maar 7 uurtjes nodig en ben vroeg naar bed gegaan, you do the math.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Heeft de trein een open dak?quote:Op maandag 21 januari 2008 07:03 schreef Q. het volgende:
Wat een kutweer, ik ga gewoon lekker met de auto weer.
Oh, inmiddels wel.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
Hier niet.
Oh, jullie ookquote:Op maandag 21 januari 2008 07:46 schreef Pheno het volgende:
Huisarts zal wel weer denken: hebben we hem weer. Aansteller.
Ik woon niet op het station. Maar ik ben toch maar met de trein gegaan, het was net droog genoeg om naar de tramhalte te rennen.quote:
Ik heb wel vier uur geslapen vannacht!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Het viel reuze mee.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:47 schreef JDude het volgende:
Oh, inmiddels wel.
Valt zo mee! Toch?quote:
Doe eens niet zo lolligquote:Op maandag 21 januari 2008 08:13 schreef webspider het volgende:
Ha, weer een nieuwe week vol ongekende mogelijkheden en kansen!.
Deze week hoop ik een bestemming te vinden voor de bonussen die ik deze maand uitgekeerd krijg!quote:
Moet ik mijn girorekeningnummer even geven?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Deze week hoop ik een bestemming te vinden voor de bonussen die ik deze maand uitgekeerd krijg!
Altijd fijn; een bonus. Waarschijnlijk werpt je vriendin zich wel op als mogelijke bestemming?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:17 schreef webspider het volgende:
Deze week hoop ik een bestemming te vinden voor de bonussen die ik deze maand uitgekeerd krijg!
Heeft hij ook al een vriendin? Het is een ziekte!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Altijd fijn; een bonus. Waarschijnlijk werpt je vriendin zich wel op als mogelijke bestemming?.
Inderdaad. Zelfs het aantal irritante medeweggebruikers viel mee.quote:
Inderdaad! En wind mee. Ideaal.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:31 schreef JDude het volgende:
Inderdaad. Zelfs het aantal irritante medeweggebruikers viel mee.
Toen ik naar het station fietste, dacht ik nog:'ach, het valt mee met de regen'. Toen ik in de trein zat en eens goed naar mijn jas en broek keek, dacht ik'Mwa, ik ben toch eigenlijk best wel doorweekt'quote:Op maandag 21 januari 2008 07:03 schreef Q. het volgende:
Wat een kutweer, ik ga gewoon lekker met de auto weer.
Dat kan ze altijd proberen natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Altijd fijn; een bonus. Waarschijnlijk werpt je vriendin zich wel op als mogelijke bestemming?.
Is dat ene kleine stukje weg, waarmee je van de dijk zo de brug oprijdt (wat ook de lijnbussen doen) nu al opengesteld voor "gewoon" verkeer?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Hier kon ik haast niet eens bij de huisarts komen, de normale weg stond vol met mongolen die naar Nijmegen willen. Elke dag opnieuw file op die brug en stug volhouden dat het allemaal wel meevalt
Bijenkorf, here she comes!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat kan ze altijd proberen natuurlijk.
Dat is al tijden zo, behalve vanuit de woonwijk daar. Die loosers hebben geklaagd dat er veel verkeer was in hun straat (waarom woon je aan een doorlopende straat dan?) , dus je krijgt een boete als je vanuit daar de brug op rijdt. Vanaf de dijk aan mijn kant mag het wel. En ja, de politie controleertquote:Op maandag 21 januari 2008 08:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Is dat ene kleine stukje weg, waarmee je van de dijk zo de brug oprijdt (wat ook de lijnbussen doen) nu al opengesteld voor "gewoon" verkeer?
Dat was al zo toen ik daar elke dag langs fietste naar school. Dan hebben we het over de periode 1994-2001quote:Op maandag 21 januari 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Hier kon ik haast niet eens bij de huisarts komen, de normale weg stond vol met mongolen die naar Nijmegen willen. Elke dag opnieuw file op die brug en stug volhouden dat het allemaal wel meevalt
Het is nog opruiming ook!quote:
Dat houdt je iig wakker op maandagmorgenquote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Ah, de verwarming staat weer op stand "Siberië"
Dat wordt ijsberen door je kamer om op temperatuur te blijven.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Oh die brug is inderdaad niet nieuw, maar de nieuwe invoegmethode vanuit Lent is briljant gemaakt, zodat Lent nu ook vaststaatquote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was al zo toen ik daar elke dag langs fietste naar school. Dan hebben we het over de periode 1994-2001. En die nieuwe brug gaat nog wel even duren.
Jawel, er is geen apart fietspad in de hoofdstraat hier, dus ook die fietsers hebben last.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Gezeur over files altijd, ga gewoon met de fiets, heb je nergens last van!
Dat doe ik dan ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Hier is het lekker warmquote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Ik zou we willen, maar dan moet ik om 3 uur 's nachts al van huis weg om op tijd op mijn werk te verschijnenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Precies, opstaan om 8.15 uur en om 8.55 uur op kantoor arriveren.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
quote:
Nah, ik doe 5 minuten langer om op mijn werk te komen. En in het oosten kennen we op de snelwegen geen filesquote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, opstaan om 8.15 uur en om 8.55 uur op kantoor arriveren.
Idem. Vier uur slaap kan niet goed voor je zijn. Tenzij twee keer achter elkaarquote:
Mwa, met de fiets doe ik er wel ruim een uur over dus dat gaat niet lukken. Maar het kan wel!quote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Awwwwquote:Op maandag 21 januari 2008 09:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Idem. Vier uur slaap kan niet goed voor je zijn. Tenzij twee keer achter elkaar.
Dat is tenslotte voor iedereen een optiequote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die ambtenaar"werk"tijden? Neequote:Op maandag 21 januari 2008 09:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is tenslotte voor iedereen een optie.
quote:
Voor het goede deel van de dag, zeg maarquote:langzaamaan ben ik wakker aan t worden. Denk dat dat tegen een uur of 16u wel helemaal gerealiseerd moet zijn
Het heeft niks met ambtenaarwerktijden te maken, maar met het wonen op een strategische locatie.quote:
*hapquote:Op maandag 21 januari 2008 09:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft niks met ambtenaarwerktijden te maken, maar met het wonen op een strategische locatie.
Ik denk dat ik hier genoeg tijd krijg om dingen te laten bezinken hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 09:33 schreef Litpho het volgende:
Op een geheel ander onderwerp, dingen laten bezinken is goed. Zeker als je een extra dagje vrij neemt.
Ah, met ambtenaarsalarissen dus. Bij voorkeur gekoppeld met een niet-werkende of niet-bestaande partner. Helderquote:Op maandag 21 januari 2008 09:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft niks met ambtenaarwerktijden te maken, maar met het wonen op een strategische locatie.
O ja, de overheid betaalt immers structureel veel beter dan het bedrijfslevenquote:
Nee. Maar voor jouw functie betaalt de overheid wel structureel beter dan een gemiddeld salaris (!= modaal).quote:Op maandag 21 januari 2008 10:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, de overheid betaalt immers structureel veel beter dan het bedrijfsleven.
Nou als ik zie wat die ambtenaren hier verdienen zou ik er toch echt niet mn bed voor uitkomenquote:
Dat is waar, maar ik zou in het bedrijfsleven momenteel niet veel meer of minder verdienen.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Maar voor jouw functie betaalt de overheid wel structureel beter dan een gemiddeld salaris (!= modaal).
Goed planquote:Op maandag 21 januari 2008 09:52 schreef mrbox het volgende:
Zo maar eerst ff wat koffie naar binnen gieten...
Wat ben ik totaal niet wakker zeg [afbeelding]
Maar afhankelijk van je functie maar zo eens aanzienlijk minder gezegend zijn met een vaste en zo makkelijk bereisbare werkplek.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zou in het bedrijfsleven momenteel niet veel meer of minder verdienen.
Er zijn inderdaad beroepen waar dat moeilijk is, zoals bijvoorbeeld het jouwe, dat is waar.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar afhankelijk van je functie maar zo eens aanzienlijk minder gezegend zijn met een vaste en zo makkelijk bereisbare werkplek.
Daarom slapen die ambtenaren dus door op kantoor!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Nou als ik zie wat die ambtenaren hier verdienen zou ik er toch echt niet mn bed voor uitkomen![]()
Nou ja, mijn beroep is weer een vak apart natuurlijk, daar kies je er in de meeste gevallen echt bewust voor. Met consultants die niet tegen reizen kunnen maar wel bij een detacheerder gaan werken is mijn medelijden minder dan beperktquote:Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad beroepen waar dat moeilijk is, zoals bijvoorbeeld het jouwe, dat is waar.
Ah, daar is webspiders portemonnee geblevenquote:Op maandag 21 januari 2008 10:24 schreef Burdie het volgende:
Goedemorgen, mensen van het goede leven!
Dadelijk naar de Bijenkorf![]()
!
Er zijn er toch echt zat van.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, mijn beroep is weer een vak apart natuurlijk, daar kies je er in de meeste gevallen echt bewust voor. Met consultants die niet tegen reizen kunnen maar wel bij een detacheerder gaan werken is mijn medelijden minder dan beperkt.
Het type dat, met een dikke lease-auto onder de aars, de hele dag 'filequote:
Ja. Er zijn er zelfs zat van die vervolgens een vaste standplaats weten te regelen. Het zijn degene die verwachten dat dat hun recht is waar mijn medelijden beperkt mee is.quote:
M!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef MNR het volgende:
Mondaymorning![]()
En een hele goedemorgen gewenst allemaal!
Mama's portemonnaie, een golddigger ben ik nietquote:Op maandag 21 januari 2008 10:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, daar is webspiders portemonnee gebleven.
Ik keek ookquote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef Q. het volgende:
4,1 miljoen kijkers voor Boer zoekt Vrouw gisteren!
Als die beurs op is dan ga je pas naar hem?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mama's portemonnaie, een golddigger ben ik niet.
Oh nee! Je wordt er ook zo een!quote:
Ja dat heb ik wel gemerkt.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom slapen die ambtenaren dus door op kantoor!
Het chocolademuseum staat al op de agendaquote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Litpho het volgende:
Zeg Godt, nu je toch online bent, vertel tirannetje eens waar ze allemaal moet zijn in. Barcelona
.
En chuppa chups !?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Het chocolademuseum staat al op de agenda
Wat een vrolijke noot op de maandag ochtend. Geen last van ochtendhumeur ?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef MNR het volgende:
Mondaymorning![]()
En een hele goedemorgen gewenst allemaal!
In Keulen hebben ze er ook eentje, ben ik geweest.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Het chocolademuseum staat al op de agenda
Optie 2 dan voor een weekend wegquote:Op maandag 21 januari 2008 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
In Keulen hebben ze er ook eentje, ben ik geweest.
Je kunt iig zien wat je zo misselijk heeft gemaakt.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:41 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Daar heb ik me als puber misselijk aan gegeten en nu lust ik ze niet meer
Dat is niet misquote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef Q. het volgende:
4,1 miljoen kijkers voor Boer zoekt Vrouw gisteren! [afbeelding]
Burd! Wat doe je!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik post in OUD [afbeelding].
Tijd om te gaan [afbeelding].
Ik niet, maar m'n bunny toenstraks wel. Maar heb zin in een leuke dag vandaagquote:Op maandag 21 januari 2008 10:38 schreef mrbox het volgende:
Wat een vrolijke noot op de maandag ochtend. Geen last van ochtendhumeur ?
Die Plato toch!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben bang dat het eerste R&P SC fokkindje er aan zit te komen
Leuke dingen gepland staan ?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik niet, maar m'n bunny toenstraks wel. Maar heb zin in een leuke dag vandaag
Tenzij in de vorm van een rel: niet van deze kant.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben bang dat het eerste R&P SC fokkindje er aan zit te komen
Ik heb niet het idee dat ik moet vertellen dat de tweede er aan zit te komen , nee, dat nietquote:Op maandag 21 januari 2008 10:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tenzij in de vorm van een rel: niet van deze kant.
Of moeten jij en _A_ ons iets vertellen?.
Toch niet die draak van een Unchained Melody?quote:
Heerlijk, zo op de vroege middagquote:Op maandag 21 januari 2008 10:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch niet die draak van een Unchained Melody?
Een kwart van de bevolking. En nóg was het druk op de weg, verdulle.quote:
Die zijn allemaal op zoek naar hun vrouw. Of hun boer natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kwart van de bevolking. En nóg was het druk op de weg, verdulle.
Met de traktor mag je niet op de snelwegquote:Op maandag 21 januari 2008 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn allemaal op zoek naar hun vrouw. Of hun boer natuurlijk.
100% barca boekje kopen en je hebt leuke wandelingenquote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Er zijn er zelfs zat van die vervolgens een vaste standplaats weten te regelen. Het zijn degene die verwachten dat dat hun recht is waar mijn medelijden beperkt mee is.
Zeg Godt, nu je toch online bent, vertel tirannetje eens waar ze allemaal moet zijn in. Barcelona
.
Deze dusquote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
100% barca boekje kopen en je hebt leuke wandelingen
Dan kan je weinig missen.
Thnx, voor de tip.quote:
wow!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
Uitreraard naar de Sagrada![]()
[ afbeelding ]
Parc Guell met een zonnige dag![]()
[ afbeelding ]
Strand op een zonnige dag (lunchen in de haven)![]()
[ afbeelding ]
Maak gebruik van de metro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |