Ik voel me er nog niet helemaal thuis inquote:Op zondag 20 januari 2008 20:49 schreef Q. het volgende:
Ik vind het wel tof, dat leven.
Dat komt nog wel.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik voel me er nog niet helemaal thuis in
Ook ergquote:
Oh, thuis heb ik wel leven, daarbuiten is het niet veelquote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik voel me er nog niet helemaal thuis in
Ah, Boer zoekt vrouw. Ik ga even een paar minuutjes mee kijkenquote:
Het is al afgelopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, Boer zoekt vrouw. Ik ga even een paar minuutjes mee kijken
Hehe, misschien vanavond voor het slapen danquote:Op zondag 20 januari 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
Het is al afgelopen.Op Uitzendinggemist.nl kan je hem morgen terugkijken.
... when I'm in the world?quote:
je wordt ook al een verliefie_quote:Op zondag 20 januari 2008 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
... when I'm in the world?.
This, ik heb dit nooit mogen vermoeden.
Gegeven dat zij claimt in te kunnen vallen voor mij, vind ik het niet meer dan fair om de tegenaanval in te zettenquote:
"Niet" ?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:31 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn liefdesleven gaat naar het voorbeeld van Q.
Vertelquote:Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Hier en daar loop ik nog tegen een aantal problemen aan, zo ook gisteravond weer
Het zal vast een onbereikbare liefde zijn, zoiets als Q. en CL.quote:
Ja, die arme CL.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal vast een onbereikbare liefde zijn, zoiets als Q. en CL.
Onbereikbare liefde isquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was bij hen vooral een kwestie van de juiste tijd en de juiste plaats. Met hun eerste feesten hebben ze geld geleend. Daarna bracht het hele fenomeen zoveel op, dat ze volledig uit eigen zak konden financieren.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:11 schreef Litpho het volgende:
Weigeren dezelfde risico's te nemen helpt. Ook mét zakentalent moet je voor zoiets keihard werken en (voor die resultaten) godvergeten mazzel hebben.
Het is eigenlijk helemaal geen liefde de laatste tijd. Sowieso praat ik veel te weinig met mensen tijdens het uitgaan en als ik het gemak zie hoe m'n vrienden dat doen dan irriteer ik me aan mezelf.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
En AirwiN dan? En Plato?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef TwistedPrincess het volgende:
Niemand leuk vinden is wel zo rustig.
Soms wel een beetje saai.
Het was geen date hoor.quote:
quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 20 januari 2008 21:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Het is eigenlijk helemaal geen liefde de laatste tijd. Sowieso praat ik veel te weinig met mensen tijdens het uitgaan en als ik het gemak zie hoe m'n vrienden dat doen dan irriteer ik me aan mezelf.
OMG, ze hadden echt een date!quote:
Nietquote:
Je mag best over mij dromne hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niemand leuk vinden is stom, zeker als praktisch al je vrienden een vriendin hebben of krijgen. Gister gaf ik ook alweer de aanzet voor 'n vriend van mij, maar bij mezelf vlot het absoluut niet.
Ik wil weer iemand waar ik de hele dag over kan dromen
Nog minder dan zes weken!quote:
Had ik vandaag al gezegd dat je de liefste, leukste en lekkerste man bent die ik ken?quote:
Als je vrienden allemaal van die lamzakken zijn die niets meer van zich laten horen zodra ze een relatie hebben.. maar anders doet dat er toch niets toe?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niemand leuk vinden is stom, zeker als praktisch al je vrienden een vriendin hebben of krijgen. Gister gaf ik ook alweer de aanzet voor 'n vriend van mij, maar bij mezelf vlot het absoluut niet.
Ik wil weer iemand waar ik de hele dag over kan dromen
Zal ik zo je voetjes opwarmen?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog minder dan zes weken!
*kriebels*
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Had ik vandaag al gezegd dat je de liefste, leukste en lekkerste man bent die ik ken?
Toch wel lees ik net.quote:
De meeste van mijn vrienden gaan nog trouw elk weekend uitquote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Als je vrienden allemaal van die lamzakken zijn die niets meer van zich laten horen zodra ze een relatie hebben.. maar anders doet dat er toch niets toe?
quote:
Dan ga ik het zo nog een keer doenquote:
Daar zijn wij dan ook vrienden voor.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:02 schreef TwistedPrincess het volgende:
Toch wel lees ik net.
Als ik Airwin toch niet had, dan had ik dat helemaal niet geweten!
Ik heb zelden kouwe voetenquote:
Ik geloof er helemaal niets van!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan dus wel, mensen die naast hun relatie gewoon een leven hebben!
Dat vind ik ook zo leuk aan jullie allebei.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn wij dan ook vrienden voor.
Leuk detail voor alle relatiehaters hier, Twist en ik hebben elkaar leren kennen toen ik al een relatie had! Het kan dus wel, mensen die naast hun relatie gewoon een leven hebben!
AirwiN-jaren, evenals tropenjaren, tellen dubbel. Dus eigenlijk... oh, dit wil je niet horenquote:
Je blijft een lekker wijf.quote:
Jij, unlike Twist, weet niet hoe'n lekker wijf ik ben!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:10 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
31 is net iets ouder dan mijn "doelgroep", dus mijn zegen heb je om over haar te dromen
Pics!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij, unlike Twist, weet niet hoe'n lekker wijf ik ben!
Ik ga voor het innerlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een man... da's andersquote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn lief is al 31, het is niet het einde van de wereld.
Ik daarentegen weet dat prima, maar heb nou niet direkt het idee dat het Mikes zegen is die me van het dromen afhoudtquote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Not in your lifetimequote:
Wat dan welquote:Op zondag 20 januari 2008 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik daarentegen weet dat prima, maar heb nou niet direkt het idee dat het Mikes zegen is die me van het dromen afhoudt.
Dat is bij haar bijzonder lekker.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:
Dan is ze onweerstaanbaarquote:Op zondag 20 januari 2008 22:16 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dat is bij haar bijzonder lekker.
Als ik nu 'uit respect' zeg, kan ik vast de hele SC laten lachenquote:
Dan? Neequote:Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Burdie het volgende:
Zeg mensen. Als ik nou weiger om met die AirwiN-MissMSX-Twist-smoothtalkin'-ongein mee te doen he, val ik dan heel erg buiten de groep, denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |