Het was bij hen vooral een kwestie van de juiste tijd en de juiste plaats. Met hun eerste feesten hebben ze geld geleend. Daarna bracht het hele fenomeen zoveel op, dat ze volledig uit eigen zak konden financieren.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:11 schreef Litpho het volgende:
Weigeren dezelfde risico's te nemen helpt. Ook mét zakentalent moet je voor zoiets keihard werken en (voor die resultaten) godvergeten mazzel hebben.
Het is eigenlijk helemaal geen liefde de laatste tijd. Sowieso praat ik veel te weinig met mensen tijdens het uitgaan en als ik het gemak zie hoe m'n vrienden dat doen dan irriteer ik me aan mezelf.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal vast een onbereikbare liefde zijn, zoiets als Q. en CL.
En AirwiN dan? En Plato?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef TwistedPrincess het volgende:
Niemand leuk vinden is wel zo rustig.
Soms wel een beetje saai.
Het was geen date hoor.quote:
quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 20 januari 2008 21:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Het is eigenlijk helemaal geen liefde de laatste tijd. Sowieso praat ik veel te weinig met mensen tijdens het uitgaan en als ik het gemak zie hoe m'n vrienden dat doen dan irriteer ik me aan mezelf.
OMG, ze hadden echt een date!quote:
Nietquote:
Je mag best over mij dromne hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niemand leuk vinden is stom, zeker als praktisch al je vrienden een vriendin hebben of krijgen. Gister gaf ik ook alweer de aanzet voor 'n vriend van mij, maar bij mezelf vlot het absoluut niet.
Ik wil weer iemand waar ik de hele dag over kan dromen
Nog minder dan zes weken!quote:
Had ik vandaag al gezegd dat je de liefste, leukste en lekkerste man bent die ik ken?quote:
Als je vrienden allemaal van die lamzakken zijn die niets meer van zich laten horen zodra ze een relatie hebben.. maar anders doet dat er toch niets toe?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niemand leuk vinden is stom, zeker als praktisch al je vrienden een vriendin hebben of krijgen. Gister gaf ik ook alweer de aanzet voor 'n vriend van mij, maar bij mezelf vlot het absoluut niet.
Ik wil weer iemand waar ik de hele dag over kan dromen
Zal ik zo je voetjes opwarmen?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog minder dan zes weken!
*kriebels*
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef MissMSX het volgende:
Had ik vandaag al gezegd dat je de liefste, leukste en lekkerste man bent die ik ken?
Toch wel lees ik net.quote:
De meeste van mijn vrienden gaan nog trouw elk weekend uitquote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Als je vrienden allemaal van die lamzakken zijn die niets meer van zich laten horen zodra ze een relatie hebben.. maar anders doet dat er toch niets toe?
quote:
Dan ga ik het zo nog een keer doenquote:
Daar zijn wij dan ook vrienden voor.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:02 schreef TwistedPrincess het volgende:
Toch wel lees ik net.
Als ik Airwin toch niet had, dan had ik dat helemaal niet geweten!
Ik heb zelden kouwe voetenquote:
Ik geloof er helemaal niets van!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan dus wel, mensen die naast hun relatie gewoon een leven hebben!
Dat vind ik ook zo leuk aan jullie allebei.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn wij dan ook vrienden voor.
Leuk detail voor alle relatiehaters hier, Twist en ik hebben elkaar leren kennen toen ik al een relatie had! Het kan dus wel, mensen die naast hun relatie gewoon een leven hebben!
AirwiN-jaren, evenals tropenjaren, tellen dubbel. Dus eigenlijk... oh, dit wil je niet horenquote:
Je blijft een lekker wijf.quote:
Jij, unlike Twist, weet niet hoe'n lekker wijf ik ben!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:10 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
31 is net iets ouder dan mijn "doelgroep", dus mijn zegen heb je om over haar te dromen
Pics!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij, unlike Twist, weet niet hoe'n lekker wijf ik ben!
Ik ga voor het innerlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een man... da's andersquote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn lief is al 31, het is niet het einde van de wereld.
Ik daarentegen weet dat prima, maar heb nou niet direkt het idee dat het Mikes zegen is die me van het dromen afhoudtquote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Not in your lifetimequote:
Wat dan welquote:Op zondag 20 januari 2008 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik daarentegen weet dat prima, maar heb nou niet direkt het idee dat het Mikes zegen is die me van het dromen afhoudt.
Dat is bij haar bijzonder lekker.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:
Dan is ze onweerstaanbaarquote:Op zondag 20 januari 2008 22:16 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dat is bij haar bijzonder lekker.
Als ik nu 'uit respect' zeg, kan ik vast de hele SC laten lachenquote:
Dan? Neequote:Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Burdie het volgende:
Zeg mensen. Als ik nou weiger om met die AirwiN-MissMSX-Twist-smoothtalkin'-ongein mee te doen he, val ik dan heel erg buiten de groep, denk je?
Don't worry. Wij gaan nu naar bed zodat jij je hele 'Burdie-Mijn lief-wij hebben een huis in Leusden gekocht' zonder afleiding kan opvoeren!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Burdie het volgende:
Zeg mensen. Als ik nou weiger om met die AirwiN-MissMSX-Twist-smoothtalkin'-ongein mee te doen he, val ik dan heel erg buiten de groep, denk je?
Wat lief van julliequote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Don't worry. Wij gaan nu naar bed zodat jij je hele 'Burdie-Mijn lief-wij hebben een huis in Leusden gekocht' zonder afleiding kan opvoeren!
Ah nee, niet weer!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Don't worry. Wij gaan nu naar bed zodat jij je hele 'Burdie-Mijn lief-wij hebben een huis in Leusden gekocht' zonder afleiding kan opvoeren!
natuurlijk, dat is op dit moment de zin van m'n leven tot ik weer iets anders heb gevondenquote:
Hey, er zit een knop op je pc,quote:
Wanneer is de laatste aflevering? Dan kan je weer nieuwe zin gaan zoeken. Mijn leven is zinloos momenteel.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
natuurlijk, dat is op dit moment de zin van m'n leven tot ik weer iets anders heb gevonden.
Dat zit niet in mijn aard...quote:
Het hele topic wacht opquote:Op zondag 20 januari 2008 22:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Moeten we nu weer even op Twist wachten?
Omdat zijn laptop automatisch inlogt?!?quote:Op zondag 20 januari 2008 23:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie ben jij, en waarom post je onder Litpho's account?
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Onderhoud. Zie FB.quote:Op maandag 21 januari 2008 00:21 schreef Burdie het volgende:
Ja, had ik uitgerekend vanavond uitgekozen als avond om mensen uit OUD-topics te gaan uitlachen, werkt het nauwelijks.
Hij is gewoon nog lomper dan ik ben, ik wist niet dat het mogelijk was!quote:Op maandag 21 januari 2008 01:25 schreef MNR het volgende:
Nou Q. heb net 3 afleveringen (incl. die van vandaag) online bekeken. Het is idd best een grappig programma en ik snap ook wel waarom jij het leuk vindt.
Maar die Henk is me toch echt een lompe boer. Tegen de vraag die twijfels heeft en weggaat zeggen dat hij haar niet had willen laten gaan, was geen beste zet van hem. Die 2 vrouwen die achterblijven waren beetje pissed![]()
Gelukkig!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
Hier niet.
Ochtendmensen!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel me heerlijk uitgeslapen eigenlijk.
Ik heb maar 7 uurtjes nodig en ben vroeg naar bed gegaan, you do the math.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Heeft de trein een open dak?quote:Op maandag 21 januari 2008 07:03 schreef Q. het volgende:
Wat een kutweer, ik ga gewoon lekker met de auto weer.
Oh, inmiddels wel.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
Hier niet.
Oh, jullie ookquote:Op maandag 21 januari 2008 07:46 schreef Pheno het volgende:
Huisarts zal wel weer denken: hebben we hem weer. Aansteller.
Ik woon niet op het station. Maar ik ben toch maar met de trein gegaan, het was net droog genoeg om naar de tramhalte te rennen.quote:
Ik heb wel vier uur geslapen vannacht!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Het viel reuze mee.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:47 schreef JDude het volgende:
Oh, inmiddels wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |