Weet ik, maar de partygangers hebben het hoogstwaarschijnlijk niet gemaaktquote:Op zondag 20 januari 2008 18:23 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Je kunt wel lachen om Thunderdome (ik vind het ook een vreselijk iets) maar dat was toen wel een gouden business. Die jongens hebben het wel gemaakt.
Daar kan ik me ook weinig bij voorstellen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik, maar de partygangers hebben het hoogstwaarschijnlijk niet gemaakt.
Ik mag het hopen voor ze : Nquote:Op zondag 20 januari 2008 18:27 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook weinig bij voorstellen.
Maar je weet het niet. Voor veel mensen was het wrs toch maar een fase. Een fase waar ze zich nu hopelijk voor schamen.
Hey]http://forum.fok.nl/topic/1117432[/quote]Hey[/url] lachen, ik ga ook eens rondkijken op funda.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
Dit is echt het topic van de eeuw:
[url=http://forum.fok.nl/topic/1117432
Wat ik echt erg vind is een appartement wat ik opzich kei leuk vondquote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey lachen, ik ga ook eens rondkijken op funda.
Welke film?quote:
Ik neee noooiiittquote:Op zondag 20 januari 2008 18:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Zei mijn collega gisteren ook tegen me. En toen zei ik tegen haar: "ja, en je vindt het heerlijk"![]()
![]()
Ben jij soms nooit klef box?
De Vliegeraar verfilmd in Blade Runner style? Volgens mij zou dat nog best goed bezocht wordenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kite runner.
niet helemaal mijn ding.
Ook niet allemaal...quote:Op zondag 20 januari 2008 18:23 schreef TwistedPrincess het volgende:
Je kunt wel lachen om Thunderdome (ik vind het ook een vreselijk iets) maar dat was toen wel een gouden business. Die jongens hebben het wel gemaakt.
was het maar zo'n feestquote:Op zondag 20 januari 2008 18:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Vliegeraar verfilmd in Blade Runner style? Volgens mij zou dat nog best goed bezocht worden.
Die ziet/zag er ook niet bijzonder intelligent uit. Natuurlijke selectie.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet allemaal...
Heeft zichzelf tegen een boom aangereden met zijn sportwagen met een flinke lading coke in zijn neus...
en cloverfield, batman en 27 dresses en sweeney toddquote:Op zondag 20 januari 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
Mja, het verplichte nummertje alien vs predator 2 komt er ook nog aan. Altijd leuk die aliens, blijf ze briljant bedacht vinden.
Op het moment dat hij stierf was hij al multimiljonair. Dat zal niemand van hier ooit evenaren. Dat hij zichzelf te barsten heeft gereden is gewoon stom, maar zakentalent dat had hij. Waarschijnlijk erfelijk belast, want zijn vader bijvoorbeeld was de oprichter van het huidige LogicaCMG.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:02 schreef Q. het volgende:
Die ziet/zag er ook niet bijzonder intelligent uit. Natuurlijke selectie.
Ik word liever wat ouder en dan maar geen miljonair dan zo jong dood te moeten gaan met een dikke bankrekening.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het moment dat hij stierf was hij al multimiljonair. Dat zal niemand van hier ooit evenaren. Dat hij zichzelf te barsten heeft gereden is gewoon stom, maar zakentalent dat had hij. Waarschijnlijk erfelijk belast, want zijn vader bijvoorbeeld was de oprichter van het huidige LogicaCMG.
Weigeren dezelfde risico's te nemen helptquote:Op zondag 20 januari 2008 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het moment dat hij stierf was hij al multimiljonair. Dat zal niemand van hier ooit evenaren.
sweeney todd wil ik wel zien. Het duo is er weerquote:Op zondag 20 januari 2008 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en cloverfield, batman en 27 dresses en sweeney todd.
Omgquote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
Dit is echt het topic van de eeuw:
Leuke foto's van funda
Dan zie je pas wat een zooitje mensen van de kamer(s) maken. En dan heb je 't nog niet over de kleursmaak etc.quote:
Opus zong het al....quote:
Ik voel me er nog niet helemaal thuis inquote:Op zondag 20 januari 2008 20:49 schreef Q. het volgende:
Ik vind het wel tof, dat leven.
Dat komt nog wel.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik voel me er nog niet helemaal thuis in
Ook ergquote:
Oh, thuis heb ik wel leven, daarbuiten is het niet veelquote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik voel me er nog niet helemaal thuis in
Ah, Boer zoekt vrouw. Ik ga even een paar minuutjes mee kijkenquote:
Het is al afgelopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, Boer zoekt vrouw. Ik ga even een paar minuutjes mee kijken
Hehe, misschien vanavond voor het slapen danquote:Op zondag 20 januari 2008 21:16 schreef Q. het volgende:
Het is al afgelopen.Op Uitzendinggemist.nl kan je hem morgen terugkijken.
... when I'm in the world?quote:
je wordt ook al een verliefie_quote:Op zondag 20 januari 2008 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
... when I'm in the world?.
This, ik heb dit nooit mogen vermoeden.
Gegeven dat zij claimt in te kunnen vallen voor mij, vind ik het niet meer dan fair om de tegenaanval in te zettenquote:
"Niet" ?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:31 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn liefdesleven gaat naar het voorbeeld van Q.
Vertelquote:Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Hier en daar loop ik nog tegen een aantal problemen aan, zo ook gisteravond weer
Het zal vast een onbereikbare liefde zijn, zoiets als Q. en CL.quote:
Ja, die arme CL.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal vast een onbereikbare liefde zijn, zoiets als Q. en CL.
Onbereikbare liefde isquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal vast een onbereikbare liefde zijn, zoiets als Q. en CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |