Is al gedaanquote:Op zondag 20 januari 2008 16:40 schreef mrbox het volgende:
En weer verder
Edit: ach shit super filter vergeten![]()
Idd, je bent echt een goede leermeesterquote:Op zondag 20 januari 2008 16:30 schreef AirwiN het volgende:
Ik weiger het bestaan te erkennen van die meervoudvariant...
Van bomen?quote:
bi/bi-curious FTWquote:Op zondag 20 januari 2008 16:43 schreef MNR het volgende:
Er zijn ook mensen die verslaafd zijn aan seks. Die zijn jaren getrouwd en in het geheim leiden ze een ander leven als hun vrouw (want het zijn over het algemeen mannen) naar bed is, surfen zij 's nachts achter hun PC behoorlijk wat sites af.
Tijdens die spanning komt er nl. een stofje vrij en dat geeft je een heel fijn gevoel. Dus iedere keer als iets tegenzit of zo, trekken ze zich terug, daarna af en voelen ze zich weer beter.
Bovendien, mijn vriend zou best de Playboy/Penthouse/FHM mogen lezen, vind ik zelf ook wel leuk.
Oiquote:Op zondag 20 januari 2008 16:48 schreef OA het volgende:
Hallo!
"rol" zequote:Op zondag 20 januari 2008 16:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ga "rollen"
Wij hebben eens een college psychologie gehad waarbij de docent uitleg gaf over iemand die zo verslaafd was aan seks dat hij zich altijd voor het slapen gaan nog een aftrok. Als hij dat niet deed kon hij gewoon niet meer in slaap komen omdat hij zo geconditioneerd was.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:43 schreef MNR het volgende:
Er zijn ook mensen die verslaafd zijn aan seks. Die zijn jaren getrouwd en in het geheim leiden ze een ander leven als hun vrouw (want het zijn over het algemeen mannen) naar bed is, surfen zij 's nachts achter hun PC behoorlijk wat sites af.
Tijdens die spanning komt er nl. een stofje vrij en dat geeft je een heel fijn gevoel. Dus iedere keer als iets tegenzit of zo, trekken ze zich terug, daarna af en voelen ze zich weer beter.
Bovendien, mijn vriend zou best de Playboy/Penthouse/FHM mogen lezen, vind ik zelf ook wel leuk.
Het lijkt me echt een hel om zo opgesloten te zitten. Moet je voorstellen dat hij getrouwd is.. moet hij dat wellicht verborgen houden. Laatst nog een incident gehoord dat een man per direct was ontslagen omdat hij zich aftrok op zijn werk.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wij hebben eens een college psychologie gehad waarbij de docent uitleg gaf over iemand die zo verslaafd was aan seks dat hij zich altijd voor het slapen gaan nog een aftrok. Als hij dat niet deed kon hij gewoon niet meer in slaap komen omdat hij zo geconditioneerd was.
Ieuw!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ja heel erg
Af en toe komt het echt zo kei hard binnen
Ik ben verliefd en hij op mij
Naja
Gewoon. Normaal. Niet goed, niet slecht. Middelmatigheid op zondag.quote:
Koud maar verder wel prima. Het gaat eigenlijk best wel heel okay.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:44 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Gewoon. Normaal. Niet goed, niet slecht. Middelmatigheid op zondag.
Met u?
Hey schatjequote:
Koetie koetiequote:Op zondag 20 januari 2008 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
Met mij ook super!
Beetje ziekjes dus ik vind mezelf geweldig zielig maar dat is ook wel eens lekker![]()
Wat een klef gedoe. Hebben jullie elkaar al wel eens in het echt gezienquote:
Haha! Zei mijn collega gisteren ook tegen me. En toen zei ik tegen haar: "ja, en je vindt het heerlijk"quote:Op zondag 20 januari 2008 17:58 schreef mrbox het volgende:
Wat een klef gedoe. Hebben jullie elkaar al wel eens in het echt gezien
Dank, je mag nu mijn hand kussen...quote:
Domme vraagquote:
Dat is goed voor je billetjesquote:Op zondag 20 januari 2008 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
Toch niet zo lummelen met een bal?
Dat is echt te stom frustrerend
Up yours Air, up yoursquote:Op zondag 20 januari 2008 18:07 schreef AirwiN het volgende:
Dank, je mag nu mijn hand kussen...
Dat is waar....quote:
Oneerbare voorstellen...quote:
Vaag, die stond eerst in ONZquote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
Dit is echt het topic van de eeuw:
Leuke foto's van funda
Je kunt wel lachen om Thunderdome (ik vind het ook een vreselijk iets) maar dat was toen wel een gouden business. Die jongens hebben het wel gemaakt.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
My god, kijk nu naar een herhaling van typisch 90. Thunderdome
Ik ben ook nogal rond aan het struinen op funda natuurlijk de laatste tijdquote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
Leuke foto's van funda
En dat zonder Q in de titelquote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef Q. het volgende:
Leuke foto's van funda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |