Omdat zijn laptop automatisch inlogt?!?quote:Op zondag 20 januari 2008 23:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie ben jij, en waarom post je onder Litpho's account?
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Onderhoud. Zie FB.quote:Op maandag 21 januari 2008 00:21 schreef Burdie het volgende:
Ja, had ik uitgerekend vanavond uitgekozen als avond om mensen uit OUD-topics te gaan uitlachen, werkt het nauwelijks.
Hij is gewoon nog lomper dan ik ben, ik wist niet dat het mogelijk was!quote:Op maandag 21 januari 2008 01:25 schreef MNR het volgende:
Nou Q. heb net 3 afleveringen (incl. die van vandaag) online bekeken. Het is idd best een grappig programma en ik snap ook wel waarom jij het leuk vindt.
Maar die Henk is me toch echt een lompe boer. Tegen de vraag die twijfels heeft en weggaat zeggen dat hij haar niet had willen laten gaan, was geen beste zet van hem. Die 2 vrouwen die achterblijven waren beetje pissed![]()
Gelukkig!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
Hier niet.
Ochtendmensen!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel me heerlijk uitgeslapen eigenlijk.
Ik heb maar 7 uurtjes nodig en ben vroeg naar bed gegaan, you do the math.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Heeft de trein een open dak?quote:Op maandag 21 januari 2008 07:03 schreef Q. het volgende:
Wat een kutweer, ik ga gewoon lekker met de auto weer.
Oh, inmiddels wel.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
Hier niet.
Oh, jullie ookquote:Op maandag 21 januari 2008 07:46 schreef Pheno het volgende:
Huisarts zal wel weer denken: hebben we hem weer. Aansteller.
Ik woon niet op het station. Maar ik ben toch maar met de trein gegaan, het was net droog genoeg om naar de tramhalte te rennen.quote:
Ik heb wel vier uur geslapen vannacht!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Het viel reuze mee.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:47 schreef JDude het volgende:
Oh, inmiddels wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |