Don't worry. Wij gaan nu naar bed zodat jij je hele 'Burdie-Mijn lief-wij hebben een huis in Leusden gekocht' zonder afleiding kan opvoeren!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Burdie het volgende:
Zeg mensen. Als ik nou weiger om met die AirwiN-MissMSX-Twist-smoothtalkin'-ongein mee te doen he, val ik dan heel erg buiten de groep, denk je?
Wat lief van julliequote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Don't worry. Wij gaan nu naar bed zodat jij je hele 'Burdie-Mijn lief-wij hebben een huis in Leusden gekocht' zonder afleiding kan opvoeren!
Ah nee, niet weer!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Don't worry. Wij gaan nu naar bed zodat jij je hele 'Burdie-Mijn lief-wij hebben een huis in Leusden gekocht' zonder afleiding kan opvoeren!
natuurlijk, dat is op dit moment de zin van m'n leven tot ik weer iets anders heb gevondenquote:
Hey, er zit een knop op je pc,quote:
Wanneer is de laatste aflevering? Dan kan je weer nieuwe zin gaan zoeken. Mijn leven is zinloos momenteel.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
natuurlijk, dat is op dit moment de zin van m'n leven tot ik weer iets anders heb gevonden.
Dat zit niet in mijn aard...quote:
Het hele topic wacht opquote:Op zondag 20 januari 2008 22:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Moeten we nu weer even op Twist wachten?
Omdat zijn laptop automatisch inlogt?!?quote:Op zondag 20 januari 2008 23:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie ben jij, en waarom post je onder Litpho's account?
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Onderhoud. Zie FB.quote:Op maandag 21 januari 2008 00:21 schreef Burdie het volgende:
Ja, had ik uitgerekend vanavond uitgekozen als avond om mensen uit OUD-topics te gaan uitlachen, werkt het nauwelijks.
Hij is gewoon nog lomper dan ik ben, ik wist niet dat het mogelijk was!quote:Op maandag 21 januari 2008 01:25 schreef MNR het volgende:
Nou Q. heb net 3 afleveringen (incl. die van vandaag) online bekeken. Het is idd best een grappig programma en ik snap ook wel waarom jij het leuk vindt.
Maar die Henk is me toch echt een lompe boer. Tegen de vraag die twijfels heeft en weggaat zeggen dat hij haar niet had willen laten gaan, was geen beste zet van hem. Die 2 vrouwen die achterblijven waren beetje pissed![]()
Gelukkig!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
Hier niet.
Ochtendmensen!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel me heerlijk uitgeslapen eigenlijk.
Ik heb maar 7 uurtjes nodig en ben vroeg naar bed gegaan, you do the math.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Heeft de trein een open dak?quote:Op maandag 21 januari 2008 07:03 schreef Q. het volgende:
Wat een kutweer, ik ga gewoon lekker met de auto weer.
Oh, inmiddels wel.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
Hier niet.
Oh, jullie ookquote:Op maandag 21 januari 2008 07:46 schreef Pheno het volgende:
Huisarts zal wel weer denken: hebben we hem weer. Aansteller.
Ik woon niet op het station. Maar ik ben toch maar met de trein gegaan, het was net droog genoeg om naar de tramhalte te rennen.quote:
Ik heb wel vier uur geslapen vannacht!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Het viel reuze mee.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:47 schreef JDude het volgende:
Oh, inmiddels wel.
Valt zo mee! Toch?quote:
Doe eens niet zo lolligquote:Op maandag 21 januari 2008 08:13 schreef webspider het volgende:
Ha, weer een nieuwe week vol ongekende mogelijkheden en kansen!.
Deze week hoop ik een bestemming te vinden voor de bonussen die ik deze maand uitgekeerd krijg!quote:
Moet ik mijn girorekeningnummer even geven?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Deze week hoop ik een bestemming te vinden voor de bonussen die ik deze maand uitgekeerd krijg!
Altijd fijn; een bonus. Waarschijnlijk werpt je vriendin zich wel op als mogelijke bestemming?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:17 schreef webspider het volgende:
Deze week hoop ik een bestemming te vinden voor de bonussen die ik deze maand uitgekeerd krijg!
Heeft hij ook al een vriendin? Het is een ziekte!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Altijd fijn; een bonus. Waarschijnlijk werpt je vriendin zich wel op als mogelijke bestemming?.
Inderdaad. Zelfs het aantal irritante medeweggebruikers viel mee.quote:
Inderdaad! En wind mee. Ideaal.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:31 schreef JDude het volgende:
Inderdaad. Zelfs het aantal irritante medeweggebruikers viel mee.
Toen ik naar het station fietste, dacht ik nog:'ach, het valt mee met de regen'. Toen ik in de trein zat en eens goed naar mijn jas en broek keek, dacht ik'Mwa, ik ben toch eigenlijk best wel doorweekt'quote:Op maandag 21 januari 2008 07:03 schreef Q. het volgende:
Wat een kutweer, ik ga gewoon lekker met de auto weer.
Dat kan ze altijd proberen natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Altijd fijn; een bonus. Waarschijnlijk werpt je vriendin zich wel op als mogelijke bestemming?.
Is dat ene kleine stukje weg, waarmee je van de dijk zo de brug oprijdt (wat ook de lijnbussen doen) nu al opengesteld voor "gewoon" verkeer?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Hier kon ik haast niet eens bij de huisarts komen, de normale weg stond vol met mongolen die naar Nijmegen willen. Elke dag opnieuw file op die brug en stug volhouden dat het allemaal wel meevalt
Bijenkorf, here she comes!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat kan ze altijd proberen natuurlijk.
Dat is al tijden zo, behalve vanuit de woonwijk daar. Die loosers hebben geklaagd dat er veel verkeer was in hun straat (waarom woon je aan een doorlopende straat dan?) , dus je krijgt een boete als je vanuit daar de brug op rijdt. Vanaf de dijk aan mijn kant mag het wel. En ja, de politie controleertquote:Op maandag 21 januari 2008 08:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Is dat ene kleine stukje weg, waarmee je van de dijk zo de brug oprijdt (wat ook de lijnbussen doen) nu al opengesteld voor "gewoon" verkeer?
Dat was al zo toen ik daar elke dag langs fietste naar school. Dan hebben we het over de periode 1994-2001quote:Op maandag 21 januari 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Hier kon ik haast niet eens bij de huisarts komen, de normale weg stond vol met mongolen die naar Nijmegen willen. Elke dag opnieuw file op die brug en stug volhouden dat het allemaal wel meevalt
Het is nog opruiming ook!quote:
Dat houdt je iig wakker op maandagmorgenquote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Ah, de verwarming staat weer op stand "Siberië"
Dat wordt ijsberen door je kamer om op temperatuur te blijven.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Oh die brug is inderdaad niet nieuw, maar de nieuwe invoegmethode vanuit Lent is briljant gemaakt, zodat Lent nu ook vaststaatquote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was al zo toen ik daar elke dag langs fietste naar school. Dan hebben we het over de periode 1994-2001. En die nieuwe brug gaat nog wel even duren.
Jawel, er is geen apart fietspad in de hoofdstraat hier, dus ook die fietsers hebben last.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Gezeur over files altijd, ga gewoon met de fiets, heb je nergens last van!
Dat doe ik dan ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Hier is het lekker warmquote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Ik zou we willen, maar dan moet ik om 3 uur 's nachts al van huis weg om op tijd op mijn werk te verschijnenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Precies, opstaan om 8.15 uur en om 8.55 uur op kantoor arriveren.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
quote:
Nah, ik doe 5 minuten langer om op mijn werk te komen. En in het oosten kennen we op de snelwegen geen filesquote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, opstaan om 8.15 uur en om 8.55 uur op kantoor arriveren.
Idem. Vier uur slaap kan niet goed voor je zijn. Tenzij twee keer achter elkaarquote:
Mwa, met de fiets doe ik er wel ruim een uur over dus dat gaat niet lukken. Maar het kan wel!quote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, opstaan om 8.15 uur en om 8.55 uur op kantoor arriveren.
Awwwwquote:Op maandag 21 januari 2008 09:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Idem. Vier uur slaap kan niet goed voor je zijn. Tenzij twee keer achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |