Valt zo mee! Toch?quote:
Doe eens niet zo lolligquote:Op maandag 21 januari 2008 08:13 schreef webspider het volgende:
Ha, weer een nieuwe week vol ongekende mogelijkheden en kansen!.
Deze week hoop ik een bestemming te vinden voor de bonussen die ik deze maand uitgekeerd krijg!quote:
Moet ik mijn girorekeningnummer even geven?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Deze week hoop ik een bestemming te vinden voor de bonussen die ik deze maand uitgekeerd krijg!
Altijd fijn; een bonus. Waarschijnlijk werpt je vriendin zich wel op als mogelijke bestemming?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:17 schreef webspider het volgende:
Deze week hoop ik een bestemming te vinden voor de bonussen die ik deze maand uitgekeerd krijg!
Heeft hij ook al een vriendin? Het is een ziekte!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Altijd fijn; een bonus. Waarschijnlijk werpt je vriendin zich wel op als mogelijke bestemming?.
Inderdaad. Zelfs het aantal irritante medeweggebruikers viel mee.quote:
Inderdaad! En wind mee. Ideaal.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:31 schreef JDude het volgende:
Inderdaad. Zelfs het aantal irritante medeweggebruikers viel mee.
Toen ik naar het station fietste, dacht ik nog:'ach, het valt mee met de regen'. Toen ik in de trein zat en eens goed naar mijn jas en broek keek, dacht ik'Mwa, ik ben toch eigenlijk best wel doorweekt'quote:Op maandag 21 januari 2008 07:03 schreef Q. het volgende:
Wat een kutweer, ik ga gewoon lekker met de auto weer.
Dat kan ze altijd proberen natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Altijd fijn; een bonus. Waarschijnlijk werpt je vriendin zich wel op als mogelijke bestemming?.
Is dat ene kleine stukje weg, waarmee je van de dijk zo de brug oprijdt (wat ook de lijnbussen doen) nu al opengesteld voor "gewoon" verkeer?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Hier kon ik haast niet eens bij de huisarts komen, de normale weg stond vol met mongolen die naar Nijmegen willen. Elke dag opnieuw file op die brug en stug volhouden dat het allemaal wel meevalt
Bijenkorf, here she comes!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat kan ze altijd proberen natuurlijk.
Dat is al tijden zo, behalve vanuit de woonwijk daar. Die loosers hebben geklaagd dat er veel verkeer was in hun straat (waarom woon je aan een doorlopende straat dan?) , dus je krijgt een boete als je vanuit daar de brug op rijdt. Vanaf de dijk aan mijn kant mag het wel. En ja, de politie controleertquote:Op maandag 21 januari 2008 08:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Is dat ene kleine stukje weg, waarmee je van de dijk zo de brug oprijdt (wat ook de lijnbussen doen) nu al opengesteld voor "gewoon" verkeer?
Dat was al zo toen ik daar elke dag langs fietste naar school. Dan hebben we het over de periode 1994-2001quote:Op maandag 21 januari 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Hier kon ik haast niet eens bij de huisarts komen, de normale weg stond vol met mongolen die naar Nijmegen willen. Elke dag opnieuw file op die brug en stug volhouden dat het allemaal wel meevalt
Het is nog opruiming ook!quote:
Dat houdt je iig wakker op maandagmorgenquote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Ah, de verwarming staat weer op stand "Siberië"
Dat wordt ijsberen door je kamer om op temperatuur te blijven.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Oh die brug is inderdaad niet nieuw, maar de nieuwe invoegmethode vanuit Lent is briljant gemaakt, zodat Lent nu ook vaststaatquote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was al zo toen ik daar elke dag langs fietste naar school. Dan hebben we het over de periode 1994-2001. En die nieuwe brug gaat nog wel even duren.
Jawel, er is geen apart fietspad in de hoofdstraat hier, dus ook die fietsers hebben last.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Gezeur over files altijd, ga gewoon met de fiets, heb je nergens last van!
Dat doe ik dan ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Hier is het lekker warmquote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Ik zou we willen, maar dan moet ik om 3 uur 's nachts al van huis weg om op tijd op mijn werk te verschijnenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Precies, opstaan om 8.15 uur en om 8.55 uur op kantoor arriveren.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
quote:
Nah, ik doe 5 minuten langer om op mijn werk te komen. En in het oosten kennen we op de snelwegen geen filesquote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, opstaan om 8.15 uur en om 8.55 uur op kantoor arriveren.
Idem. Vier uur slaap kan niet goed voor je zijn. Tenzij twee keer achter elkaarquote:
Mwa, met de fiets doe ik er wel ruim een uur over dus dat gaat niet lukken. Maar het kan wel!quote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Awwwwquote:Op maandag 21 januari 2008 09:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Idem. Vier uur slaap kan niet goed voor je zijn. Tenzij twee keer achter elkaar.
Dat is tenslotte voor iedereen een optiequote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die ambtenaar"werk"tijden? Neequote:Op maandag 21 januari 2008 09:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is tenslotte voor iedereen een optie.
quote:
Voor het goede deel van de dag, zeg maarquote:langzaamaan ben ik wakker aan t worden. Denk dat dat tegen een uur of 16u wel helemaal gerealiseerd moet zijn
Het heeft niks met ambtenaarwerktijden te maken, maar met het wonen op een strategische locatie.quote:
*hapquote:Op maandag 21 januari 2008 09:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft niks met ambtenaarwerktijden te maken, maar met het wonen op een strategische locatie.
Ik denk dat ik hier genoeg tijd krijg om dingen te laten bezinken hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 09:33 schreef Litpho het volgende:
Op een geheel ander onderwerp, dingen laten bezinken is goed. Zeker als je een extra dagje vrij neemt.
Ah, met ambtenaarsalarissen dus. Bij voorkeur gekoppeld met een niet-werkende of niet-bestaande partner. Helderquote:Op maandag 21 januari 2008 09:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft niks met ambtenaarwerktijden te maken, maar met het wonen op een strategische locatie.
O ja, de overheid betaalt immers structureel veel beter dan het bedrijfslevenquote:
Nee. Maar voor jouw functie betaalt de overheid wel structureel beter dan een gemiddeld salaris (!= modaal).quote:Op maandag 21 januari 2008 10:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, de overheid betaalt immers structureel veel beter dan het bedrijfsleven.
Nou als ik zie wat die ambtenaren hier verdienen zou ik er toch echt niet mn bed voor uitkomenquote:
Dat is waar, maar ik zou in het bedrijfsleven momenteel niet veel meer of minder verdienen.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Maar voor jouw functie betaalt de overheid wel structureel beter dan een gemiddeld salaris (!= modaal).
Goed planquote:Op maandag 21 januari 2008 09:52 schreef mrbox het volgende:
Zo maar eerst ff wat koffie naar binnen gieten...
Wat ben ik totaal niet wakker zeg [afbeelding]
Maar afhankelijk van je functie maar zo eens aanzienlijk minder gezegend zijn met een vaste en zo makkelijk bereisbare werkplek.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zou in het bedrijfsleven momenteel niet veel meer of minder verdienen.
Er zijn inderdaad beroepen waar dat moeilijk is, zoals bijvoorbeeld het jouwe, dat is waar.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar afhankelijk van je functie maar zo eens aanzienlijk minder gezegend zijn met een vaste en zo makkelijk bereisbare werkplek.
Daarom slapen die ambtenaren dus door op kantoor!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Nou als ik zie wat die ambtenaren hier verdienen zou ik er toch echt niet mn bed voor uitkomen![]()
Nou ja, mijn beroep is weer een vak apart natuurlijk, daar kies je er in de meeste gevallen echt bewust voor. Met consultants die niet tegen reizen kunnen maar wel bij een detacheerder gaan werken is mijn medelijden minder dan beperktquote:Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad beroepen waar dat moeilijk is, zoals bijvoorbeeld het jouwe, dat is waar.
Ah, daar is webspiders portemonnee geblevenquote:Op maandag 21 januari 2008 10:24 schreef Burdie het volgende:
Goedemorgen, mensen van het goede leven!
Dadelijk naar de Bijenkorf![]()
!
Er zijn er toch echt zat van.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, mijn beroep is weer een vak apart natuurlijk, daar kies je er in de meeste gevallen echt bewust voor. Met consultants die niet tegen reizen kunnen maar wel bij een detacheerder gaan werken is mijn medelijden minder dan beperkt.
Het type dat, met een dikke lease-auto onder de aars, de hele dag 'filequote:
Ja. Er zijn er zelfs zat van die vervolgens een vaste standplaats weten te regelen. Het zijn degene die verwachten dat dat hun recht is waar mijn medelijden beperkt mee is.quote:
M!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef MNR het volgende:
Mondaymorning![]()
En een hele goedemorgen gewenst allemaal!
Mama's portemonnaie, een golddigger ben ik nietquote:Op maandag 21 januari 2008 10:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, daar is webspiders portemonnee gebleven.
Ik keek ookquote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef Q. het volgende:
4,1 miljoen kijkers voor Boer zoekt Vrouw gisteren!
Als die beurs op is dan ga je pas naar hem?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mama's portemonnaie, een golddigger ben ik niet.
Oh nee! Je wordt er ook zo een!quote:
Ja dat heb ik wel gemerkt.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom slapen die ambtenaren dus door op kantoor!
Het chocolademuseum staat al op de agendaquote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Litpho het volgende:
Zeg Godt, nu je toch online bent, vertel tirannetje eens waar ze allemaal moet zijn in. Barcelona
.
En chuppa chups !?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Het chocolademuseum staat al op de agenda
Wat een vrolijke noot op de maandag ochtend. Geen last van ochtendhumeur ?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef MNR het volgende:
Mondaymorning![]()
En een hele goedemorgen gewenst allemaal!
In Keulen hebben ze er ook eentje, ben ik geweest.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Het chocolademuseum staat al op de agenda
Optie 2 dan voor een weekend wegquote:Op maandag 21 januari 2008 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
In Keulen hebben ze er ook eentje, ben ik geweest.
Je kunt iig zien wat je zo misselijk heeft gemaakt.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:41 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Daar heb ik me als puber misselijk aan gegeten en nu lust ik ze niet meer
Dat is niet misquote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef Q. het volgende:
4,1 miljoen kijkers voor Boer zoekt Vrouw gisteren! [afbeelding]
Burd! Wat doe je!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik post in OUD [afbeelding].
Tijd om te gaan [afbeelding].
Ik niet, maar m'n bunny toenstraks wel. Maar heb zin in een leuke dag vandaagquote:Op maandag 21 januari 2008 10:38 schreef mrbox het volgende:
Wat een vrolijke noot op de maandag ochtend. Geen last van ochtendhumeur ?
Die Plato toch!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben bang dat het eerste R&P SC fokkindje er aan zit te komen
Leuke dingen gepland staan ?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik niet, maar m'n bunny toenstraks wel. Maar heb zin in een leuke dag vandaag
Tenzij in de vorm van een rel: niet van deze kant.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben bang dat het eerste R&P SC fokkindje er aan zit te komen
Ik heb niet het idee dat ik moet vertellen dat de tweede er aan zit te komen , nee, dat nietquote:Op maandag 21 januari 2008 10:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tenzij in de vorm van een rel: niet van deze kant.
Of moeten jij en _A_ ons iets vertellen?.
Toch niet die draak van een Unchained Melody?quote:
Heerlijk, zo op de vroege middagquote:Op maandag 21 januari 2008 10:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch niet die draak van een Unchained Melody?
Een kwart van de bevolking. En nóg was het druk op de weg, verdulle.quote:
Die zijn allemaal op zoek naar hun vrouw. Of hun boer natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kwart van de bevolking. En nóg was het druk op de weg, verdulle.
Met de traktor mag je niet op de snelwegquote:Op maandag 21 januari 2008 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn allemaal op zoek naar hun vrouw. Of hun boer natuurlijk.
100% barca boekje kopen en je hebt leuke wandelingenquote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Er zijn er zelfs zat van die vervolgens een vaste standplaats weten te regelen. Het zijn degene die verwachten dat dat hun recht is waar mijn medelijden beperkt mee is.
Zeg Godt, nu je toch online bent, vertel tirannetje eens waar ze allemaal moet zijn in. Barcelona
.
Deze dusquote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
100% barca boekje kopen en je hebt leuke wandelingen
Dan kan je weinig missen.
Thnx, voor de tip.quote:
wow!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
Uitreraard naar de Sagrada![]()
[ afbeelding ]
Parc Guell met een zonnige dag![]()
[ afbeelding ]
Strand op een zonnige dag (lunchen in de haven)![]()
[ afbeelding ]
Maak gebruik van de metro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |