Ik kijk wel al heel lang DGK (met tussenpozen omdat ik het eigenlijk een hele nare verslaving vind)quote:Op zondag 20 januari 2008 15:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind dat jij al een ver gevorderde Fokker bent. Ondanks dat je zegt net pas mee te posten ....knap
Iew, wat is dat op die 2e cap?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:16 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke is al op en kleurt even bij
[ afbeelding ]
Amanda heeft met pruik en palen in heur haar geslapen
[ afbeelding ]
Huub en Claire doen luchtig in bed (sex wordt binnen twee weken verwacht)
[ afbeelding ]
da's haar SAD licht therapy..quote:Op zondag 20 januari 2008 15:16 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke is al op en kleurt even bij
[ afbeelding ]
Is goed lezen nou zo moeilijk...ik zei toch dat is de grote fout die Lieke heeft begaanquote:Op zondag 20 januari 2008 15:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
de enige reden dat Lieke uberhaupt in die villa kwam was omdát ze een relatie met Huub was begonnen al voor dat ze er in ging
Ergens toch logisch? Waarom zou je een spel goedschiks moeten spelen in een kuil vol met slangen. Iedereen zit in een slangenkuil, dus alles is geoorloofd.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. alles om de villa in te komen.
Wat een actrice 7 maanden lang faken..
Ze zou ipv paaldanseres ook een goede GTST actrice kunnen worden.
Of Claire is verliefd op Huub ( dat denk ik) of ze gebruikt sex om Huub aan haar te binden ( kan ook)..dat laatste dan doelbewust en ze zal daar in tegenstelling tot Lieke achteraf geen spijt van hebben..Lieke heeft dat wel..vandaar haar haat naar Huub..niet dat ik dat logisch vind....quote:Op zondag 20 januari 2008 15:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Iig had Claire Huub niet nodig om in DGK te komen.
of zij ook in staat is om haar gevoel 7 maanden te onderdrukken en met iemand te neuken waar ze niets voor voelt, staat nog te bezien.
Hoe spannend
Maar dat is het probleem ook niet. Ga je dan niet beter voor doen dan je bent. Dat is waarom ik haar minder leuk ben gaan vinden en nu helemaal niet meer leuk.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:38 schreef Yavido het volgende:
Mooie OP, Vandaag
[..]
Ergens toch logisch? Waarom zou je een spel goedschiks moeten spelen in een kuil vol met slangen. Iedereen zit in een slangenkuil, dus alles is geoorloofd.
Huub zei zelf ooit 'ik zou mijn moeder nog verkopen voor 2 miljoen'. Nu Lieke een leugentje vertelt, wat tranen erbij, is Huub boos.
Simpel: Huub wou dat ie dit zelf had verzonnen. Lieke doet niet onder voor Huub. Duidelijk dat zij gewoon net zo'n goede speler is. Ik vind hoe ze het spel speelt gewoon top
seks?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:38 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Of Claire is verliefd op Huub ( dat denk ik) of ze gebruikt sex om Huub aan haar te binden ( kan ook)..dat laatste dan doelbewust en ze zal daar in tegenstelling tot Lieke achteraf geen spijt van hebben..Lieke heeft dat wel..vandaar haar haat naar Huub..niet dat ik dat logisch vind....
wees blij, anders had ze daar nu niet geweest, en had je nu nooit zo idolaat van haar kunnen zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:36 schreef riri het volgende:
[..]
Is goed lezen nou zo moeilijk...ik zei toch dat is de grote fout die Lieke heeft begaan
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
beginstadium van dit:
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik vraag me af wie van de bewoners we echt kennen. Spel en realiteit lopen in elkaar over. Iemand echt leren kennen doe je nooit.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem ook niet. Ga je dan niet beter voor doen dan je bent. Dat is waarom ik haar minder leuk ben gaan vinden en nu helemaal niet meer leuk.![]()
Zo schijnheilig.
treffendquote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
beginstadium van dit:
[ afbeelding ]
het grapje van Luc om in huub zijn bed te liggen en net te doen alsof hij claire isquote:
die gaan echt wel een keer met elkaar naar bedquote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
het grapje van Luc om in huub zijn bed te liggen en net te doen alsof hij claire is
zodat huub erbij kwam liggen (vozen) als hij uit de douche kwam...
huub ging alleen meteen door naar het bed van selene en luc
en kwam daar claire tegen
en toen kwam luc maar weer onder de dekens vandaan
(en huub zei dus: mijn hormonen worden er als een magneet op af getrokken)
Ik vind dat ivm de aanwezigheid vandaag van Vandaag , we wat op moeten letten met vandaag.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef neehe het volgende:
Vandaag nog even schelden op Lieke, tot het stemmen voor de PP is afgelopen.
Morgen gaat het dan weer ze'n gewone gangetje.
irritant hèquote:Op zondag 20 januari 2008 15:46 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind dat ivm de aanwezigheid vandaag van Vandaag , we wat op moeten letten met vandaag.
Maar alleen vandaag vanwege Vandaag.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef DeWalrus het volgende:
Ik vidn dat huub gelijk heeft> paaldansen als argument om te blijven. Wat wil die Lieke nu precies? Ze doet of ze gevoel heeft en menselijk is maar is de meest onmenselijke persoon in dat huis.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
het grapje van Luc om in huub zijn bed te liggen en net te doen alsof hij claire is
Hij is goed.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:46 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind dat ivm de aanwezigheid vandaag van Vandaag , we wat op moeten letten met vandaag.
ben het niet met je eens.... van mij mag ze weg (the sooner the better) maar onmenselijk is ze niet; het is gewoon een iemand die weinig emoties laat zien en daardoor heel koel en onverschillig en hooghartig overkomt (op mij dan toch)quote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef DeWalrus het volgende:
Ik vidn dat huub gelijk heeft> paaldansen als argument om te blijven. Wat wil die Lieke nu precies? Ze doet of ze gevoel heeft en menselijk is maar is de meest onmenselijke persoon in dat huis.
ik weet niet wat het is maar ik trek die mikey niet zo goed. Volgens mij is er psychisch iets mis met hem maar kan er de vinger niet op leggen.quote:
Dat gevoel heb ik al maanden bij Brainquote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is maar ik trek die mikey niet zo goed. Volgens mij is er psychisch iets mis met hem maar kan er de vinger niet op leggen.
waar, maar op bepaalde vlakken vind ik haar toch echt ijselijk koud.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:52 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het niet met je eens.... van mij mag ze weg (the sooner the better) maar onmenselijk is ze niet; het is gewoon een iemand die weinig emoties laat zien en daardoor heel koel en onverschillig en hooghartig overkomt (op mij dan toch)
Nee nog niet echt....maar ik denk dat Huub dat meer afhoudt dan Claire....hij wil niet weer gevangen zitten in een relatie...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef itsme het volgende:
[..]
seks?
Ze hebben toch nog geen sex gehad?
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:46 schreef Py het volgende:
[..]
Dat doet jaren lang heroine gebruik met je....quote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is maar ik trek die mikey niet zo goed. Volgens mij is er psychisch iets mis met hem maar kan er de vinger niet op leggen.
Ja..en daar bedoelde hij niet Selene...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
Damn. Dat is slecht nieuws. Dat je denkt dat Claire hem leuk vind op sexuele manier bedoel ik.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee nog niet echt....maar ik denk dat Huub dat meer afhoudt dan Claire....hij wil niet weer gevangen zitten in een relatie...
Miky kan erg vals zijn volgens mij. Niet dat ik dat al van hem heb gezien overigens.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
opgelostquote:Op zondag 20 januari 2008 15:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat doet jaren lang heroine gebruik met je....![]()
Nee hoor, het licht is en half uurtje geleden aan gegaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:00 schreef Marrije het volgende:
Het is 16 uur en het licht in de slaapkamer is uit
alle lichten zijn aan hoor, al een tijdje (half uur zekers)quote:Op zondag 20 januari 2008 16:00 schreef Marrije het volgende:
Tja...ze zouden er eens achterkomen dat de handel gaat stoppen...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:47 schreef neehe het volgende:
De krant van vandaag is er nog niet.
misschien moet je de streams aanzetten?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:00 schreef Marrije het volgende:
Afgezien van zijn vrolijke mededeling dat Dilana graag katten dood bijt.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:01 schreef Py het volgende:
[..]
Miky kan erg vals zijn volgens mij. Niet dat ik dat al van hem heb gezien overigens.
Staat dat in de krant? Kan iemand dat even scannen en posten? tnx.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:04 schreef riri het volgende:
[..]
Tja...ze zouden er eens achterkomen dat de handel gaat stoppen...
Komen ze sowieso wel te weten
Wanneer worden die Luc en Selene er een uitgegooid...die twee zijn zo saai...net als Claire...die mag ook wel terug naar pappa en mamma...kunnen ze haar er in ieder geval voor behoeden geen soa op te lopen
Ze heeft al een paar maal gezegd dat ze helemaal blauw is van het paaldansen maar een stoeipartij maakt de blauwe plekken her en der wel aannemelijker.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:59 schreef Verida het volgende:
Zo, gisteren ruzie te horen tussen B & A, niet te zien. Nu een enorme stoeipartij in de slaapkamer tussen B & A.
Misschien moeten er weer een paar blauwe plekken bij Amanda 'gecamoufleerd' worden.
Zo van, nee, die blauwe plekken komen doordat Brian en ik zo grappenderwijs aan het stoeien waren vanochtend
Je bedoelt dat ze haar ervoor behoeden EEN soa op te lopen. En ik neem aan dat je met degene wie een soa heeft Huub bedoelt? Bewijzen of uit de lucht gegrepen?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:04 schreef riri het volgende:
[..]
Wanneer worden die Luc en Selene er een uitgegooid...die twee zijn zo saai...net als Claire...die mag ook wel terug naar pappa en mamma...kunnen ze haar er in ieder geval voor behoeden geen soa op te lopen
Dat was een soort misplaatste trots denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Afgezien van zijn vrolijke mededeling dat Dilana graag katten dood bijt.
Helemaal top en thnx voor je mooie op en TTquote:Op zondag 20 januari 2008 15:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik kijk wel al heel lang DGK (met tussenpozen omdat ik het eigenlijk een hele nare verslaving vind)
En Fokken doe ik al wat langer alleen niet zoveel in DGK
Behalve stream 3 stond de boel stil bij mijquote:Op zondag 20 januari 2008 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, het licht is en half uurtje geleden aan gegaan.
toch niet zo moeilijk als je weet met hoeveel vrouwen hij sex heeft gehad dat afgelopen weken....quote:Op zondag 20 januari 2008 16:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze haar ervoor behoeden EEN soa op te lopen. En ik neem aan dat je met degene wie een soa heeft Huub bedoelt? Bewijzen of uit de lucht gegrepen?
Maud Efftingquote:Op zondag 20 januari 2008 16:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Staat dat in de krant? Kan iemand dat even scannen en posten? tnx.
Daar hebben ze het condoom voor uitgevonden. Volgens mij had Huub alleen met Hedda geen dick protection..quote:Op zondag 20 januari 2008 16:13 schreef riri het volgende:
[..]
toch niet zo moeilijk als je weet met hoeveel vrouwen hij sex heeft gehad dat afgelopen weken....
Van de week beweerden de bewoners tegen elkaar dat het misschien nog kon doorlopen tot oktober. Maar dat die beslissing niets te maken had met hun presteren en kijkcijfers.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maud Effting
gepubliceerd op 14 januari 2008 10:42, bijgewerkt op 14 januari 2008 18:09
-artikel-
En dan nog dit: u beweerde eerder dat u De Gouden Kooi eind 2007 zou stoppen. Inmiddels draait het programma nog steeds. Stopt RTL er nou mee of niet?
‘Ik heb gezegd dat we er een punt aan gaan draaien, en dat doen we. Er wordt nu gekeken hoe dat mogelijk is. Maar voordat het EK Voetbal begint, in juni, komt De Gouden Kooi absoluut ten einde.’
Bron: www.volkskrant.nl
Met Kati de 2e keer ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:17 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Daar hebben ze het condoom voor uitgevonden. Volgens mij had Huub alleen met Hedda geen dick protection..
Ze hebben natuurlijk al eens eerder gezegd dat DGK zou gaan stoppen en zijn gewoon door gegaan, dus zien os voor mij gelovenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:17 schreef Py het volgende:
[..]
Van de week beweerden de bewoners tegen elkaar dat het misschien nog kon doorlopen tot oktober. Maar dat die beslissing niets te maken had met hun presteren en kijkcijfers.
Zal misschien iets met onderhandelingen te maken hebben.
Voor zover ik het nu begrijp: Show stopt voor het EK. Maar er is een kleine kans dat het doorloopt tot oktober.
Ik ben benieuwd of ze die pagina eruit halen alvorens die krant daar komt...quote:Op zondag 20 januari 2008 16:04 schreef riri het volgende:
[..]
Idd dat wist ik ook, althans iedereen want dat zag je op dat Gifje.. maar goed, als hij nu de rest met condoom naait, krijgen ze geen soa, en hij was ook getest toch??quote:
Ik ben zo anti-Lieke, dat ze niet eens meer blijft plakken op mijn screenshotsquote:Op zondag 20 januari 2008 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet anti-Lieke ben moest ik wel ff lachen
Pcies.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk al eens eerder gezegd dat DGK zou gaan stoppen en zijn gewoon door gegaan, dus zien os voor mij geloven
Met Kati ook niet....die lag op haar buik en hij nam haar van achteren...toen ze zich omdraaide stopte hij zijn l*l in haar mond en kwam klaar...ze wou het niet doorslikken en liep naar het toilet om het uit te spugen.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:17 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Daar hebben ze het condoom voor uitgevonden. Volgens mij had Huub alleen met Hedda geen dick protection..
Die gifjes waren van de eerste keer. Daarvan beweert Huub wel een condoom gebruikt te hebben. Dus die heeft hij eraf gehaald om haar bek vol te spuiten.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd dat wist ik ook, althans iedereen want dat zag je op dat Gifje.. maar goed, als hij nu de rest met condoom naait, krijgen ze geen soa, en hij was ook getest toch??
Fons van Westerloo..quote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef neehe het volgende:
coldstar - zondag 20 januari 2008 @ 14:07
Ik heb trouwens een nieuwtje, ik heb het dacht ik nog niet gelezen hier. In de Telegraaf van vandaag staat een artikel "De week van Fonds" daarin geeft Fonds van westerloo. Hij praat over de kijkcijfers en zegt: Zelfs de Gouden kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien. Aldus Fonds van westerloo
De Volkskrant kwam er vorige week dus al meequote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef neehe het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwtje, ik heb het dacht ik nog niet gelezen hier. In de Telegraaf van vandaag staat een artikel "De week van Fonds" daarin geeft Fonds van westerloo. Hij praat over de kijkcijfers en zegt: Zelfs de Gouden kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien. Aldus Fonds van westerloo
Het staat vandaag ook weer in de krant, de Telegraaf een gesprk met Fons van westerloo....quote:Op zondag 20 januari 2008 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk al eens eerder gezegd dat DGK zou gaan stoppen en zijn gewoon door gegaan, dus zien os voor mij geloven
hoeveel verschillende einddata er ondertussen genoemd isquote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef neehe het volgende:
Ik kijk geen voetbal, dus......quote:Op zondag 20 januari 2008 16:28 schreef neehe het volgende:
Als het voetballen begint dan kijkt er toch bijna niemand meer naar DGK.
Tnx, maar ik bedoelde uit de krant van vandaag.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[sub]Maud Effting
gepubliceerd op 14 januari 2008 10:42, bijgewerkt op 14 januari 2008 18:09
KNIP
Bron: www.volkskrant.nl
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:29 schreef mazaru het volgende:
Yesssssssssssssssssss
Einde van het tijdperk Amanda!!!
[ afbeelding ]
Je kan beter zeggen..MOET ze blijvenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:33 schreef rooie3 het volgende:
Lieke zal wel gisteren gehoord hebben dat het binnenkort stopt.En ineens wil ze blijven.
Zou kunnen idd.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:33 schreef rooie3 het volgende:
Lieke zal wel gisteren gehoord hebben dat het binnenkort stopt.En ineens wil ze blijven.
Stel viespeuken, ik dacht trouwens dat Palma de koelkast had uitgemest na de feestdagen.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:34 schreef coldstar het volgende:
Selene wil een uitsmijter bakkken en is in de ijskas taan het zoeken naar ham. Bijna alle datums zijn verlopen op de vlees waren. er ligt zelfs nog iets in van de kerst dagen. Volgens mij zuipen ze daar meer als dat ze eten
Ben zeer benieuwd hoe ze er een eind aan gaan maken.Misschien moeten ze wel een week op het dak zitten en wie dat het langst kan is winnaarquote:Op zondag 20 januari 2008 16:36 schreef Py het volgende:
[..]
Zou kunnen idd.
Lieke: 'Ik wil hier weg'
Achter: 'Nog ff geduld, dan gaan jullie allemaal, hier... een paal.'
En het werkt want jij hebt hem weer gezien. Sorry hoor maar wil je gewoon dat ie er snel uit moet omdat je met hem wilt trouwen ofzo? Obsessie met een hoofdletter Oquote:Op zondag 20 januari 2008 16:17 schreef riri het volgende:
Huub gaat bij de tafel staan en meteen weer te loeren of de camera op hem staat
Ik hoop dat er een dilemma komt waarbij ze de keus moeten maken tussen totale vernedering en opoffering van al je trots, normen/waarden, principes enz. om te winnen. Dat iedereen de winnaar meewarig toelacht zo van: "Ok, je hebt de villa gewonnen, maar wat ben jij een sukkel zeg."quote:Op zondag 20 januari 2008 16:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd hoe ze er een eind aan gaan maken.Misschien moeten ze wel een week op het dak zitten en wie dat het langst kan is winnaar
Ik zou het net weten hoe je dit programma kan.eindigen.Ik zou ze wel de laatste maanden gaan afzonderen ,niemand meer binnen laten daar.Geen uitjes,brieven en telefoon meer.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:43 schreef Py het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een dilemma komt waarbij ze de keus moeten maken tussen totale vernedering en opoffering van al je trots, normen/waarden, principes enz. om te winnen. Dat iedereen de winnaar meewarig toelacht zo van: "Ok, je hebt de villa gewonnen, maar wat ben jij een sukkel zeg."
Of met enige waardigheid de kooi mogen verlaten.
ze moet helemaal niet blijven, of wilde je zeggen dat ze gegijzeld wordtquote:
Dat zeker. En misschien verplicht stemmen. Dat ze iemand móeten wegstemmen of laten weglopen per maand.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zou het net weten hoe je dit programma kan.eindigen.Ik zou ze wel de laatste maanden gaan afzonderen ,niemand meer binnen laten daar.Geen uitjes,brieven en telefoon meer.
Het hele programma drijft op het principe hoeveel je bereid bent op te geven. De winnaar zal dan het ultieme op moeten geven om te winnen, lijkt me. De keus tussen de rest van je leven gestigmatiseerd worden en de villa winnen, of je waardigheid behouden en de poort uitlopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zou het net weten hoe je dit programma kan.eindigen.Ik zou ze wel de laatste maanden gaan afzonderen ,niemand meer binnen laten daar.Geen uitjes,brieven en telefoon meer.
Even geduld, zo wordt het spannend en gaan ze dominoën.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:46 schreef Vandaag... het volgende:
oh nee, nieuwe spulletjes.
Er gebeurt echt geen fuck.
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even geduld, zo wordt het spannend en gaan ze dominoën.
Of een stemming. Unaniem de winnaar kiezen anders allemaal loosers.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:55 schreef neehe het volgende:
Als men met een brief komt dat iemand 75000 euro krijgt als hij of zij het huis verlaat, dan is Claire zo weg, die weet dat ze nooit kan winnen.
De volgende brief hetzelfde dan voor 100000 euro, Lieke of Jaap is dan weg.
Doe maar mentaal dan, anders heeft Jaap geen kans.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:57 schreef riri het volgende:
Zes mensen die tegen elkaar gaan strijden...ieder als individu...geen setjes ...niets.
En dan allerlei zware lichamelijke en mentale beproevingen doorstaan...degene die overblijft wint
Nou Huub. Er is iig altijd iemand die op je let.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:17 schreef riri het volgende:
Huub gaat bij de tafel staan en meteen weer te loeren of de camera op hem staat
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef itsme het volgende:
Nou Huub. Er is iig altijd iemand die op je let.![]()
![]()
Het blijft één groot feest van klasse en stijl hè...quote:Op zondag 20 januari 2008 17:06 schreef Vandaag... het volgende:
Nu proberen ze Mike een escort op te dringen.
Mijn gok: Claire...quote:Op zondag 20 januari 2008 17:07 schreef Vandaag... het volgende:
Huub: ik doe de komende tijd even helemaal niets met andere vrouwen.
(anders dan wie?)
was mijn gedachte ook maar lijkt me zo vroeg. Luc keek ook even vreemd op bij de opmerking van Huub.quote:
Nee, nuchter kan hij het niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:07 schreef Vandaag... het volgende:
Huub: ik doe de komende tijd even helemaal niets met andere vrouwen.
(anders dan wie?)
Huub sprak haar al aan met "Lief" en in gedachten is haar daar dus al... dat hij het nu over "geen andere vrouwen" heeft is wellicht een Freudiaanse verspreking, maar gevoelsmatig zit hij volgens mij al heel dicht bij Claire.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
was mijn gedachte ook maar lijkt me zo vroeg. Luc keek ook even vreemd op bij de opmerking van Huub.
Mensen?? In Amanda d'r haar??quote:Op zondag 20 januari 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
Aan de achterkant wonen ook mensen Aman.
[ afbeelding ]
Ze lagen vannacht ook zo knus...quote:Op zondag 20 januari 2008 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub sprak haar al aan met "Lief" en in gedachten is haar daar dus al... dat hij het nu over "geen andere vrouwen" heeft is wellicht een Freudiaanse verspreking, maar gevoelsmatig zit hij volgens mij al heel dicht bij Claire.
En dat zegt de telefoonverkoper.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:18 schreef Py het volgende:
Lieke en Amanda zitten in de private. Huub komt binnen en laat alleen aan Amanda een artikel zien waarin staat dat Lieke van LExmond 3 miljoen heeft gehad om in de playboyte staan.
Lieke vraagt wat er staat. Huub zegt snel 'niets'. Amanda zegt het hardop zodat Lieke het ook weet.
'So 3 miljoen', zeggen ze allemaal in verbazing.
Lieke:' Dan hoef je nooit meer te werken.'
Huub: 'Echt wel, zoveel is dat niet hoor.'
Gebruik ik weer een uitdrukking die niemand kent?quote:
absoluut.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze lagen vannacht ook zo knus...
[ afbeelding ]
Het lijkt me wel een leuk stel.
Ze kreeg het met een middag tieten laten zien.quote:
Ach, het is slechts 100 keer een modaal jaarinkomen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:18 schreef Py het volgende:
Lieke en Amanda zitten in de private. Huub komt binnen en laat alleen aan Amanda een artikel zien waarin staat dat Lieke van LExmond 3 miljoen heeft gehad om in de playboyte staan.
Lieke vraagt wat er staat. Huub zegt snel 'niets'. Amanda zegt het hardop zodat Lieke het ook weet.
3 miljoen? Laat me niet lachen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:18 schreef Py het volgende:
Geen idee. Als de foto's ook in de Dutse of Amerikaanse playboy komen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, het is slechts 100 keer een modaal jaarinkomen.![]()
Maar 3 miljoen, in de Néderlandse playboy, that is?
Geloof ik helemaal niets van. Dat is totaal out of range.
hebben ze in andere landen dan geen soapies met grote neuzen?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
Geen idee. Als de foto's ook in de Dutse of Amerikaanse playboy komen.
Maar tis wel errug veel voor Nederlandse begrippen.
dan gaat ie het volk toesprekenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:28 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zegt Brian dus steeds: 'cootiecootiecootie..'
Ze is toch alleen bekend in Nederland ?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
Geen idee. Als de foto's ook in de Dutse of Amerikaanse playboy komen.
Maar tis wel errug veel voor Nederlandse begrippen.
Stond volgens mij in een interview in de Playboy zelf die ze daar hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze is toch alleen bekend in Nederland ?
En dan van een soap waarvan de kijkcijfers naar beneden duikelen.
Mijn gedachten gaan eerder uit naar 75000 euro.
Bij 3 miljoen is de NL Playboy direct failliet.
Waar komt die 3 miljoen eigenlijk vandaan, uit de party ??
Misschien dat ze gescheiden vervoerd zijn... Wat vreemd is als je slechts met z'n tweeen op bent bent. Ik zou me kunnen voorstellen dat de redaktie niet wil dat Amanda over de tirade begint die Brian tegen Amanda heeft afgestoken.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of kloppen er een aantal dingen niet?
Lieke zegt dat ze last had van de stoommachine tijdens het paaldansen, Amanda heeft geen stoom gezien, daar was ze niet bij.
Lieke en Amanda komen in één auto aan maar hebben niet samen in de auto gezeten op de terugweg.
Ook het douchen na het feest hebben ze niet samen gedaan ( dat gebeurde op locatie als ik het goed begrepen heb).
Lekker vaag weer.
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, het is slechts 100 keer een modaal jaarinkomen.![]()
Maar 3 miljoen, in de Néderlandse playboy, that is?
Geloof ik helemaal niets van. Dat is totaal out of range.
Conclusie : Ze hebben misschien wel palen gezien maar niet om te paaldansen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of kloppen er een aantal dingen niet?
Lieke zegt dat ze last had van de stoommachine tijdens het paaldansen, Amanda heeft geen stoom gezien, daar was ze niet bij.
Lieke en Amanda komen in één auto aan maar hebben niet samen in de auto gezeten op de terugweg.
Ook het douchen na het feest hebben ze niet samen gedaan ( dat gebeurde op locatie als ik het goed begrepen heb).
Lekker vaag weer.
clair heeft issues.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:51 schreef neehe het volgende:
Zeurlene kan het opeens goed vinden met Claire.
Gisteren zei ze nog: Eerst Clair eruit.
Die andere vrouwen staan toch los van zijn gevoel voor zijn lief? Als ik Huub mag geloven tenminste.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub sprak haar al aan met "Lief" en in gedachten is haar daar dus al... dat hij het nu over "geen andere vrouwen" heeft is wellicht een Freudiaanse verspreking, maar gevoelsmatig zit hij volgens mij al heel dicht bij Claire.
Zeur krijgt aandacht en make-up van Claire.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:51 schreef neehe het volgende:
Zeurlene kan het opeens goed vinden met Claire.
Gisteren zei ze nog: Eerst Clair eruit.
Selene gaat een poging doen Luc weer voor zich te winnen?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een getut voor een avondje op de bank, filmpie kijken...
Ja daar lijkt het op.. Ach zowel de dames als de heren in DGK nemen het niet zo moeilijk met wisselende contactenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Selene gaat een poging doen Luc weer voor zich te winnen?
Ja, daar zit natuurlijk iedereen op te wachtenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Selene gaat een poging doen Luc weer voor zich te winnen?
Ze is echt van de ratten besnuffeld!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman kijkt weer stralend naar Brian
Maar laten die 2 gastspelers dan hun ding lekker buiten DGK doen ...quote:Op zondag 20 januari 2008 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, daar zit natuurlijk iedereen op te wachten![]()
Luc zou toch weg gaan gisteren?
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze is echt van de ratten besnuffeld!
Zoals verwacht eigenlijk, bij Lieke ziet het er best aardig uit en Amanda doet haar teaserdansjequote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
Filmpje gevonden van Lieke, wrs gefilmd met een telefoon.
http://www.youtube.com/watch?v=dv-iFx8mvBA
En Amanda.
http://www.youtube.com/user/Falyno
Your votes please.![]()
Tutten en teuten dus...quote:Op zondag 20 januari 2008 18:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit speelt er zich nu af op de streams .....
Yep, Amanda heeft een ander idee over palen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Zoals verwacht eigenlijk, bij Lieke ziet het er best aardig uit en Amanda doet haar teaserdansje
Amanda draagt mooie zwarte schoenenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Amanda heeft een ander idee over palen.
THX BQquote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
En Amanda.
Your votes please.![]()
Mooi chufi, ik sla ze op als je het goed vindt.quote:
Soms kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Jaap Huub in die waan laat.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:30 schreef schatje het volgende:
Jaap over Lieke weg pesten: "Fuck it, tegen een miljoen kan geen enkel band op".
Leuk BQ!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
En Amanda.
Your votes please.![]()
NPquote:Op zondag 20 januari 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi chufi, ik sla ze op als je het goed vindt.
9 en 12 maanden als wannabee miljonair in de villa en jewordt op pad gestuurd als paaldanseres. Ik kan daar niet bij. Daar sta je op het podium met je doos te schudden en je kont te draaien. Beetje triest vind ik het.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
En Amanda.
Your votes please.![]()
jaap gaf huub ook alleen advies wat uiteindelijk nadelig voor hem kan zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Soms kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Jaap Huub in die waan laat.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
[..]
9 en 12 maanden als wannabee miljonair in de villa en jewordt op pad gestuurd als paaldanseres. Ik kan daar niet bij. Daar sta je op het podium met je doos te schudden en je kont te draaien. Beetje triest vind ik het.
Precies. En van Amanda verwacht je het nog wel al vind ik haar :"dans"dit keer zelfs minder ordie dan die van lieke.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
[..]
9 en 12 maanden als wannabee miljonair in de villa en jewordt op pad gestuurd als paaldanseres. Ik kan daar niet bij. Daar sta je op het podium met je doos te schudden en je kont te draaien. Beetje triest vind ik het.
hij gaat vast pas met clair praten als er tussen huub en haar te stoken valt.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:35 schreef schatje het volgende:
Jaap wil afwachten wat er met Lieke moet gebeuren en hij weet niet wat ie met Claire aan moet. Huub zegt dat ie met haar moet praten, vraag waarom die paal daar staat, aldus Huub.
Tsja, wat zal ik zeggen. Amanda heeft haar "certificaten" en een 3e plaats bij het Ned. Kampioenschap Visagie en Brian( denkt ze).quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
Staat hier nou echt dat het Huubs schuld is dat Jaap zwaarder wordt?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef riri het volgende:
als je de gesprekken van Huub en Jaap hoort staat bij hun alles in dienst van het spel...ze faken relaties voor de show...puur nepgedrag...dat is Jaap in combinatie met Huub....Huub spoort hem nog meer aan het buiten zichzelf te zoeken dan hij al vaak doet.
Juist dat maakt Jaap ongelukkig.Het zal hem op den duur alleen maar veel gaan kosten...hij wordt dikker en dikker
Bij Lieke is Jaap veel meer zichzelf...veel puurder zoals hij is...ook een warme jongen zo af en toe zelfs...je ziet hem ook worstelen met die scheiding tussen realiteit en spel.
Eigenlijk net als hij bij Cora is...gewoon en lieve jongen.
Ja, je weet tochquote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Staat hier nou echt dat het Huubs schuld is dat Jaap zwaarder wordt?
Je weet toch dat alles de schuld is van Huub, zelfs het gat in de ozonlaag en als gevolg daarvan het smelten van de Poolkappen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
kun je nagaan hoe veel invloed die jongen op ales en iedereen heeft.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee...Jaap wordt van zich ongelukkig voelen dikker.....hij eet ontevreden zijn weg met alleen maar zich volstoppen met etenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan wil ik hierbij Huub bedanken voor deze zachte winter....quote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat alles de schuld is van Huub, zelfs het gat in de ozonlaag en als gevolg daarvan het smelten van de Poolkappen.
gelukkig maar dat het niet huub zijn schuld is dat jaap zich ogelukkig voelt,quote:Op zondag 20 januari 2008 18:57 schreef riri het volgende:
[..]
Nee...Jaap wordt van zich ongelukkig voelen dikker.....hij eet ontevreden zijn weg met alleen maar zich volstoppen met eten
Ik vindt het goor dat zeurlene daar zit, op de bank en in de tuin.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:58 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het eens met het gezeur van Selene. Goor dat de bank onder de haren zit. Goor dat de tuin onder de drollen ligt. Bah.
Eej. Niet opgelet ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:01 schreef miesy het volgende:
[..]
gelukkig maar dat het niet huub zijn schuld is dat jaap zich ogelukkig voelt,
dat zou ik niet van huub kunnen waarderen.
Standaard..quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
ja maar...riri zei net dat.....oh shit, dit is zo verwarrend allemaalquote:Op zondag 20 januari 2008 19:05 schreef Py het volgende:
[..]
Eej. Niet opgelet ofzo?![]()
Huub is de schuld van alles. Is hier net geconcludeerd. Je gooit alles weer op zijn kop.
Ja en toen zei die ander weer ... en die zei ook nog wat... en d'r deed er nog 1 een duit in het zakje... en voor je het weet liggen ze allemaal over elkaar heen te knokken om een paar sukkels in een villa. En zit jij ertussen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:07 schreef miesy het volgende:
[..]
ja maar...riri zei net dat.....oh shit, dit is zo verwarrend allemaal
Eens.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:51 schreef riri het volgende:
Kijk naar turnen....de bewegingen en wat iemand moet kunnen met zijn of haar lichaam scheelt niet veel...bij paaldansen kan dat net zo professioneel beoefend worden...ik weet niet of het al een Olympische Spelen sport is maar het is wel de bedoeling dat het dat wordt.
Je moet wil je het goed doen er een hele goede conditie voor hebben en het is heel zwaar.
De leken die het beoefenen moet je dan ook niet meetellen...dat stelt weing voor met wat pasjes om zo'n paal....het gaat erom wat je kan in die paal en hoe lenig je daarin bent
ik dacht meer aan een 8 en een 1.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Leuk BQ!
Nou als dit het was, een 7 en een 4
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:10 schreef Py het volgende:
[..]
Ja en toen zei die ander weer ... en die zei ook nog wat... en d'r deed er nog 1 een duit in het zakje... en voor je het weet liggen ze allemaal over elkaar heen te knokken om een paar sukkels in een villa. En zit jij ertussen.![]()
Ik hoop het....quote:Op zondag 20 januari 2008 19:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Huub nu een kindje van doen aan tafel en daarna Lieke weer kapot schelden ?
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:15 schreef miesy het volgende:
[..]
ik laat me wel is meeslepen, ja.
fokking gouden kooi
eh, ik bedoel...FOKKING huub!!!![]()
![]()
![]()
en zegt ze weer. doe je ding?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef akveor het volgende:
En weer draait Lieke om de hete brij. Geeft weer geen direkt antwoord.
is dat verplicht ofzo ?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef akveor het volgende:
En weer draait Lieke om de hete brij. Geeft weer geen direkt antwoord.
Wat een toffe pitbull ben je toch soms!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
@noekje, als je meeleest of terugleest. Je had gelijk hoor, het appels gooien van Huub volgde op het naar de strot vliegen van Dennix naar Lieke. Deze COS.
[COS #1824] Waar Jaap pervers doet!
Dat noemen ze tv maken weet je wel? Daar wordt ze voor betaald maar Mevr. Politiek Correct wenst niet aan het spel deel te nemen. Opzouten dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
is dat verplicht ofzo ?
op het gezeur van mensen ingaan ?
Niets is verplicht.... maar lijkt me wel de bedoeling. Laten ze anders het tv kijken vrij geven zodat ze de hele dag voor de tv kunnen hangen. Het spel draait voor een groot gedeelte om discussies. Als je dat niet kan betekend dat in mijn ogen dat je zwak bent.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
is dat verplicht ofzo ?
op het gezeur van mensen ingaan ?
Ze maakt 1 opmerking tot nu toe; ze wil geen beslissing uit emotie nemen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:23 schreef Py het volgende:
Amanda kiest de kant van Lieke.
je klinkt overtuigt, dus zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef Py het volgende:
[..]
heel goed
![]()
Maar trek het je niet aan. Tis Huub's schuld.
Ik snap helemaal dat Lieke geen beslissing uit emotie wil nemen en dat is haar goed recht. Maar het was Lieke die met de 'officiele' mededeling kwam dat ze wou vertrekken. Iedereen 'leefde' met haar mee dus het is begrijpelijk dat iedereen zich een beetje genaait voelt.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze maakt 1 opmerking tot nu toe; ze wil geen beslissing uit emotie nemen.
Wat een bijval.
Nou niks op je voor te schamen... mooie Cap...quote:
Mooie cap.quote:
De sleutel tot samenwerken met Jaap is dat Huub Jaap gelukkig moet maken...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend irritant dat er 20 berichten staan dat het Huubs schuld is dat Jaap te dik is.
Terwijl men voorbij gaat aan het punt dat riri maakt, namelijk dat Jaap met Huub en Lieke wilde samenspelen omdat hij bij Dennis ongelukkig werd. Dát is de sleutel tot samenwerking met Jaap. Huub zou zich daar om moeten bekommeren en niet verwaarlozen.
Het niet afslanken van Jaap kán er een symptoom van zijn dat Jaap helemaal niet happy is.
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
En Amanda.
Your votes please.![]()
Logisch ook met haar Teasers-achtergrond, kan ze nu wat mee doenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
Amanda maakt er wel wat meer show van.
Huub heeft hemel en aarde bewogen om weer een samenwerking met haar te krijgen. Ze wou niets meer met hem te maken hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend irritant dat er 20 berichten staan dat het Huubs schuld is dat Jaap te dik is.
Terwijl men voorbij gaat aan het punt dat riri maakt, namelijk dat Jaap met Huub en Lieke wilde samenspelen omdat hij bij Dennis ongelukkig werd. Dát is de sleutel tot samenwerking met Jaap. Huub zou zich daar om moeten bekommeren en niet verwaarlozen.
Het niet afslanken van Jaap kán er een symptoom van zijn dat Jaap helemaal niet happy is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |