quote:Op zondag 20 januari 2008 18:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze is echt van de ratten besnuffeld!
Zoals verwacht eigenlijk, bij Lieke ziet het er best aardig uit en Amanda doet haar teaserdansjequote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
Filmpje gevonden van Lieke, wrs gefilmd met een telefoon.
http://www.youtube.com/watch?v=dv-iFx8mvBA
En Amanda.
http://www.youtube.com/user/Falyno
Your votes please.![]()
Tutten en teuten dus...quote:Op zondag 20 januari 2008 18:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit speelt er zich nu af op de streams .....
Yep, Amanda heeft een ander idee over palen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Zoals verwacht eigenlijk, bij Lieke ziet het er best aardig uit en Amanda doet haar teaserdansje
Amanda draagt mooie zwarte schoenenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Amanda heeft een ander idee over palen.
THX BQquote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
En Amanda.
Your votes please.![]()
Mooi chufi, ik sla ze op als je het goed vindt.quote:
Soms kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Jaap Huub in die waan laat.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:30 schreef schatje het volgende:
Jaap over Lieke weg pesten: "Fuck it, tegen een miljoen kan geen enkel band op".
Leuk BQ!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
En Amanda.
Your votes please.![]()
NPquote:Op zondag 20 januari 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi chufi, ik sla ze op als je het goed vindt.
9 en 12 maanden als wannabee miljonair in de villa en jewordt op pad gestuurd als paaldanseres. Ik kan daar niet bij. Daar sta je op het podium met je doos te schudden en je kont te draaien. Beetje triest vind ik het.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
En Amanda.
Your votes please.![]()
jaap gaf huub ook alleen advies wat uiteindelijk nadelig voor hem kan zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Soms kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Jaap Huub in die waan laat.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
[..]
9 en 12 maanden als wannabee miljonair in de villa en jewordt op pad gestuurd als paaldanseres. Ik kan daar niet bij. Daar sta je op het podium met je doos te schudden en je kont te draaien. Beetje triest vind ik het.
Precies. En van Amanda verwacht je het nog wel al vind ik haar :"dans"dit keer zelfs minder ordie dan die van lieke.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
[..]
9 en 12 maanden als wannabee miljonair in de villa en jewordt op pad gestuurd als paaldanseres. Ik kan daar niet bij. Daar sta je op het podium met je doos te schudden en je kont te draaien. Beetje triest vind ik het.
hij gaat vast pas met clair praten als er tussen huub en haar te stoken valt.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:35 schreef schatje het volgende:
Jaap wil afwachten wat er met Lieke moet gebeuren en hij weet niet wat ie met Claire aan moet. Huub zegt dat ie met haar moet praten, vraag waarom die paal daar staat, aldus Huub.
Tsja, wat zal ik zeggen. Amanda heeft haar "certificaten" en een 3e plaats bij het Ned. Kampioenschap Visagie en Brian( denkt ze).quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
Staat hier nou echt dat het Huubs schuld is dat Jaap zwaarder wordt?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef riri het volgende:
als je de gesprekken van Huub en Jaap hoort staat bij hun alles in dienst van het spel...ze faken relaties voor de show...puur nepgedrag...dat is Jaap in combinatie met Huub....Huub spoort hem nog meer aan het buiten zichzelf te zoeken dan hij al vaak doet.
Juist dat maakt Jaap ongelukkig.Het zal hem op den duur alleen maar veel gaan kosten...hij wordt dikker en dikker
Bij Lieke is Jaap veel meer zichzelf...veel puurder zoals hij is...ook een warme jongen zo af en toe zelfs...je ziet hem ook worstelen met die scheiding tussen realiteit en spel.
Eigenlijk net als hij bij Cora is...gewoon en lieve jongen.
Ja, je weet tochquote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Staat hier nou echt dat het Huubs schuld is dat Jaap zwaarder wordt?
Je weet toch dat alles de schuld is van Huub, zelfs het gat in de ozonlaag en als gevolg daarvan het smelten van de Poolkappen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
kun je nagaan hoe veel invloed die jongen op ales en iedereen heeft.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee...Jaap wordt van zich ongelukkig voelen dikker.....hij eet ontevreden zijn weg met alleen maar zich volstoppen met etenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan wil ik hierbij Huub bedanken voor deze zachte winter....quote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat alles de schuld is van Huub, zelfs het gat in de ozonlaag en als gevolg daarvan het smelten van de Poolkappen.
gelukkig maar dat het niet huub zijn schuld is dat jaap zich ogelukkig voelt,quote:Op zondag 20 januari 2008 18:57 schreef riri het volgende:
[..]
Nee...Jaap wordt van zich ongelukkig voelen dikker.....hij eet ontevreden zijn weg met alleen maar zich volstoppen met eten
Ik vindt het goor dat zeurlene daar zit, op de bank en in de tuin.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:58 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het eens met het gezeur van Selene. Goor dat de bank onder de haren zit. Goor dat de tuin onder de drollen ligt. Bah.
Eej. Niet opgelet ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:01 schreef miesy het volgende:
[..]
gelukkig maar dat het niet huub zijn schuld is dat jaap zich ogelukkig voelt,
dat zou ik niet van huub kunnen waarderen.
Standaard..quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
ja maar...riri zei net dat.....oh shit, dit is zo verwarrend allemaalquote:Op zondag 20 januari 2008 19:05 schreef Py het volgende:
[..]
Eej. Niet opgelet ofzo?![]()
Huub is de schuld van alles. Is hier net geconcludeerd. Je gooit alles weer op zijn kop.
Ja en toen zei die ander weer ... en die zei ook nog wat... en d'r deed er nog 1 een duit in het zakje... en voor je het weet liggen ze allemaal over elkaar heen te knokken om een paar sukkels in een villa. En zit jij ertussen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:07 schreef miesy het volgende:
[..]
ja maar...riri zei net dat.....oh shit, dit is zo verwarrend allemaal
Eens.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:51 schreef riri het volgende:
Kijk naar turnen....de bewegingen en wat iemand moet kunnen met zijn of haar lichaam scheelt niet veel...bij paaldansen kan dat net zo professioneel beoefend worden...ik weet niet of het al een Olympische Spelen sport is maar het is wel de bedoeling dat het dat wordt.
Je moet wil je het goed doen er een hele goede conditie voor hebben en het is heel zwaar.
De leken die het beoefenen moet je dan ook niet meetellen...dat stelt weing voor met wat pasjes om zo'n paal....het gaat erom wat je kan in die paal en hoe lenig je daarin bent
ik dacht meer aan een 8 en een 1.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Leuk BQ!
Nou als dit het was, een 7 en een 4
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:10 schreef Py het volgende:
[..]
Ja en toen zei die ander weer ... en die zei ook nog wat... en d'r deed er nog 1 een duit in het zakje... en voor je het weet liggen ze allemaal over elkaar heen te knokken om een paar sukkels in een villa. En zit jij ertussen.![]()
Ik hoop het....quote:Op zondag 20 januari 2008 19:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Huub nu een kindje van doen aan tafel en daarna Lieke weer kapot schelden ?
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:15 schreef miesy het volgende:
[..]
ik laat me wel is meeslepen, ja.
fokking gouden kooi
eh, ik bedoel...FOKKING huub!!!![]()
![]()
![]()
en zegt ze weer. doe je ding?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef akveor het volgende:
En weer draait Lieke om de hete brij. Geeft weer geen direkt antwoord.
is dat verplicht ofzo ?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef akveor het volgende:
En weer draait Lieke om de hete brij. Geeft weer geen direkt antwoord.
Wat een toffe pitbull ben je toch soms!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
@noekje, als je meeleest of terugleest. Je had gelijk hoor, het appels gooien van Huub volgde op het naar de strot vliegen van Dennix naar Lieke. Deze COS.
[COS #1824] Waar Jaap pervers doet!
Dat noemen ze tv maken weet je wel? Daar wordt ze voor betaald maar Mevr. Politiek Correct wenst niet aan het spel deel te nemen. Opzouten dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
is dat verplicht ofzo ?
op het gezeur van mensen ingaan ?
Niets is verplicht.... maar lijkt me wel de bedoeling. Laten ze anders het tv kijken vrij geven zodat ze de hele dag voor de tv kunnen hangen. Het spel draait voor een groot gedeelte om discussies. Als je dat niet kan betekend dat in mijn ogen dat je zwak bent.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
is dat verplicht ofzo ?
op het gezeur van mensen ingaan ?
Ze maakt 1 opmerking tot nu toe; ze wil geen beslissing uit emotie nemen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:23 schreef Py het volgende:
Amanda kiest de kant van Lieke.
je klinkt overtuigt, dus zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef Py het volgende:
[..]
heel goed
![]()
Maar trek het je niet aan. Tis Huub's schuld.
Ik snap helemaal dat Lieke geen beslissing uit emotie wil nemen en dat is haar goed recht. Maar het was Lieke die met de 'officiele' mededeling kwam dat ze wou vertrekken. Iedereen 'leefde' met haar mee dus het is begrijpelijk dat iedereen zich een beetje genaait voelt.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze maakt 1 opmerking tot nu toe; ze wil geen beslissing uit emotie nemen.
Wat een bijval.
Nou niks op je voor te schamen... mooie Cap...quote:
Mooie cap.quote:
De sleutel tot samenwerken met Jaap is dat Huub Jaap gelukkig moet maken...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend irritant dat er 20 berichten staan dat het Huubs schuld is dat Jaap te dik is.
Terwijl men voorbij gaat aan het punt dat riri maakt, namelijk dat Jaap met Huub en Lieke wilde samenspelen omdat hij bij Dennis ongelukkig werd. Dát is de sleutel tot samenwerking met Jaap. Huub zou zich daar om moeten bekommeren en niet verwaarlozen.
Het niet afslanken van Jaap kán er een symptoom van zijn dat Jaap helemaal niet happy is.
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
En Amanda.
Your votes please.![]()
Logisch ook met haar Teasers-achtergrond, kan ze nu wat mee doenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
Amanda maakt er wel wat meer show van.
Huub heeft hemel en aarde bewogen om weer een samenwerking met haar te krijgen. Ze wou niets meer met hem te maken hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend irritant dat er 20 berichten staan dat het Huubs schuld is dat Jaap te dik is.
Terwijl men voorbij gaat aan het punt dat riri maakt, namelijk dat Jaap met Huub en Lieke wilde samenspelen omdat hij bij Dennis ongelukkig werd. Dát is de sleutel tot samenwerking met Jaap. Huub zou zich daar om moeten bekommeren en niet verwaarlozen.
Het niet afslanken van Jaap kán er een symptoom van zijn dat Jaap helemaal niet happy is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |