Stond volgens mij in een interview in de Playboy zelf die ze daar hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze is toch alleen bekend in Nederland ?
En dan van een soap waarvan de kijkcijfers naar beneden duikelen.
Mijn gedachten gaan eerder uit naar 75000 euro.
Bij 3 miljoen is de NL Playboy direct failliet.
Waar komt die 3 miljoen eigenlijk vandaan, uit de party ??
Misschien dat ze gescheiden vervoerd zijn... Wat vreemd is als je slechts met z'n tweeen op bent bent. Ik zou me kunnen voorstellen dat de redaktie niet wil dat Amanda over de tirade begint die Brian tegen Amanda heeft afgestoken.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of kloppen er een aantal dingen niet?
Lieke zegt dat ze last had van de stoommachine tijdens het paaldansen, Amanda heeft geen stoom gezien, daar was ze niet bij.
Lieke en Amanda komen in één auto aan maar hebben niet samen in de auto gezeten op de terugweg.
Ook het douchen na het feest hebben ze niet samen gedaan ( dat gebeurde op locatie als ik het goed begrepen heb).
Lekker vaag weer.
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, het is slechts 100 keer een modaal jaarinkomen.![]()
Maar 3 miljoen, in de Néderlandse playboy, that is?
Geloof ik helemaal niets van. Dat is totaal out of range.
Conclusie : Ze hebben misschien wel palen gezien maar niet om te paaldansen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of kloppen er een aantal dingen niet?
Lieke zegt dat ze last had van de stoommachine tijdens het paaldansen, Amanda heeft geen stoom gezien, daar was ze niet bij.
Lieke en Amanda komen in één auto aan maar hebben niet samen in de auto gezeten op de terugweg.
Ook het douchen na het feest hebben ze niet samen gedaan ( dat gebeurde op locatie als ik het goed begrepen heb).
Lekker vaag weer.
clair heeft issues.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:51 schreef neehe het volgende:
Zeurlene kan het opeens goed vinden met Claire.
Gisteren zei ze nog: Eerst Clair eruit.
Die andere vrouwen staan toch los van zijn gevoel voor zijn lief? Als ik Huub mag geloven tenminste.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub sprak haar al aan met "Lief" en in gedachten is haar daar dus al... dat hij het nu over "geen andere vrouwen" heeft is wellicht een Freudiaanse verspreking, maar gevoelsmatig zit hij volgens mij al heel dicht bij Claire.
Zeur krijgt aandacht en make-up van Claire.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:51 schreef neehe het volgende:
Zeurlene kan het opeens goed vinden met Claire.
Gisteren zei ze nog: Eerst Clair eruit.
Selene gaat een poging doen Luc weer voor zich te winnen?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een getut voor een avondje op de bank, filmpie kijken...
Ja daar lijkt het op.. Ach zowel de dames als de heren in DGK nemen het niet zo moeilijk met wisselende contactenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Selene gaat een poging doen Luc weer voor zich te winnen?
Ja, daar zit natuurlijk iedereen op te wachtenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Selene gaat een poging doen Luc weer voor zich te winnen?
Ze is echt van de ratten besnuffeld!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman kijkt weer stralend naar Brian
Maar laten die 2 gastspelers dan hun ding lekker buiten DGK doen ...quote:Op zondag 20 januari 2008 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, daar zit natuurlijk iedereen op te wachten![]()
Luc zou toch weg gaan gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |