9 en 12 maanden als wannabee miljonair in de villa en jewordt op pad gestuurd als paaldanseres. Ik kan daar niet bij. Daar sta je op het podium met je doos te schudden en je kont te draaien. Beetje triest vind ik het.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
Filmpje gevonden van Lieke, wrs gefilmd met een telefoon.
http://www.youtube.com/watch?v=dv-iFx8mvBA
En Amanda.
http://www.youtube.com/user/Falyno
Your votes please.![]()
jaap gaf huub ook alleen advies wat uiteindelijk nadelig voor hem kan zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Soms kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Jaap Huub in die waan laat.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
[..]
9 en 12 maanden als wannabee miljonair in de villa en jewordt op pad gestuurd als paaldanseres. Ik kan daar niet bij. Daar sta je op het podium met je doos te schudden en je kont te draaien. Beetje triest vind ik het.
Precies. En van Amanda verwacht je het nog wel al vind ik haar :"dans"dit keer zelfs minder ordie dan die van lieke.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
[..]
9 en 12 maanden als wannabee miljonair in de villa en jewordt op pad gestuurd als paaldanseres. Ik kan daar niet bij. Daar sta je op het podium met je doos te schudden en je kont te draaien. Beetje triest vind ik het.
hij gaat vast pas met clair praten als er tussen huub en haar te stoken valt.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:35 schreef schatje het volgende:
Jaap wil afwachten wat er met Lieke moet gebeuren en hij weet niet wat ie met Claire aan moet. Huub zegt dat ie met haar moet praten, vraag waarom die paal daar staat, aldus Huub.
Tsja, wat zal ik zeggen. Amanda heeft haar "certificaten" en een 3e plaats bij het Ned. Kampioenschap Visagie en Brian( denkt ze).quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
Staat hier nou echt dat het Huubs schuld is dat Jaap zwaarder wordt?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef riri het volgende:
als je de gesprekken van Huub en Jaap hoort staat bij hun alles in dienst van het spel...ze faken relaties voor de show...puur nepgedrag...dat is Jaap in combinatie met Huub....Huub spoort hem nog meer aan het buiten zichzelf te zoeken dan hij al vaak doet.
Juist dat maakt Jaap ongelukkig.Het zal hem op den duur alleen maar veel gaan kosten...hij wordt dikker en dikker
Bij Lieke is Jaap veel meer zichzelf...veel puurder zoals hij is...ook een warme jongen zo af en toe zelfs...je ziet hem ook worstelen met die scheiding tussen realiteit en spel.
Eigenlijk net als hij bij Cora is...gewoon en lieve jongen.
Ja, je weet tochquote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Staat hier nou echt dat het Huubs schuld is dat Jaap zwaarder wordt?
Je weet toch dat alles de schuld is van Huub, zelfs het gat in de ozonlaag en als gevolg daarvan het smelten van de Poolkappen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
kun je nagaan hoe veel invloed die jongen op ales en iedereen heeft.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee...Jaap wordt van zich ongelukkig voelen dikker.....hij eet ontevreden zijn weg met alleen maar zich volstoppen met etenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan wil ik hierbij Huub bedanken voor deze zachte winter....quote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat alles de schuld is van Huub, zelfs het gat in de ozonlaag en als gevolg daarvan het smelten van de Poolkappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |