gelukkig maar dat het niet huub zijn schuld is dat jaap zich ogelukkig voelt,quote:Op zondag 20 januari 2008 18:57 schreef riri het volgende:
[..]
Nee...Jaap wordt van zich ongelukkig voelen dikker.....hij eet ontevreden zijn weg met alleen maar zich volstoppen met eten
Ik vindt het goor dat zeurlene daar zit, op de bank en in de tuin.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:58 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het eens met het gezeur van Selene. Goor dat de bank onder de haren zit. Goor dat de tuin onder de drollen ligt. Bah.
Eej. Niet opgelet ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:01 schreef miesy het volgende:
[..]
gelukkig maar dat het niet huub zijn schuld is dat jaap zich ogelukkig voelt,
dat zou ik niet van huub kunnen waarderen.
Standaard..quote:Op zondag 20 januari 2008 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Staat hier nou echt dat het Huubs schuld is dat Jaap zwaarder wordt?
ja maar...riri zei net dat.....oh shit, dit is zo verwarrend allemaalquote:Op zondag 20 januari 2008 19:05 schreef Py het volgende:
[..]
Eej. Niet opgelet ofzo?![]()
Huub is de schuld van alles. Is hier net geconcludeerd. Je gooit alles weer op zijn kop.
Ja en toen zei die ander weer ... en die zei ook nog wat... en d'r deed er nog 1 een duit in het zakje... en voor je het weet liggen ze allemaal over elkaar heen te knokken om een paar sukkels in een villa. En zit jij ertussen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:07 schreef miesy het volgende:
[..]
ja maar...riri zei net dat.....oh shit, dit is zo verwarrend allemaal
Eens.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:51 schreef riri het volgende:
Kijk naar turnen....de bewegingen en wat iemand moet kunnen met zijn of haar lichaam scheelt niet veel...bij paaldansen kan dat net zo professioneel beoefend worden...ik weet niet of het al een Olympische Spelen sport is maar het is wel de bedoeling dat het dat wordt.
Je moet wil je het goed doen er een hele goede conditie voor hebben en het is heel zwaar.
De leken die het beoefenen moet je dan ook niet meetellen...dat stelt weing voor met wat pasjes om zo'n paal....het gaat erom wat je kan in die paal en hoe lenig je daarin bent
ik dacht meer aan een 8 en een 1.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Leuk BQ!
Nou als dit het was, een 7 en een 4
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:10 schreef Py het volgende:
[..]
Ja en toen zei die ander weer ... en die zei ook nog wat... en d'r deed er nog 1 een duit in het zakje... en voor je het weet liggen ze allemaal over elkaar heen te knokken om een paar sukkels in een villa. En zit jij ertussen.![]()
Ik hoop het....quote:Op zondag 20 januari 2008 19:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat Huub nu een kindje van doen aan tafel en daarna Lieke weer kapot schelden ?
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:15 schreef miesy het volgende:
[..]
ik laat me wel is meeslepen, ja.
fokking gouden kooi
eh, ik bedoel...FOKKING huub!!!![]()
![]()
![]()
en zegt ze weer. doe je ding?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef akveor het volgende:
En weer draait Lieke om de hete brij. Geeft weer geen direkt antwoord.
is dat verplicht ofzo ?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef akveor het volgende:
En weer draait Lieke om de hete brij. Geeft weer geen direkt antwoord.
Wat een toffe pitbull ben je toch soms!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
@noekje, als je meeleest of terugleest. Je had gelijk hoor, het appels gooien van Huub volgde op het naar de strot vliegen van Dennix naar Lieke. Deze COS.
[COS #1824] Waar Jaap pervers doet!
Dat noemen ze tv maken weet je wel? Daar wordt ze voor betaald maar Mevr. Politiek Correct wenst niet aan het spel deel te nemen. Opzouten dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
is dat verplicht ofzo ?
op het gezeur van mensen ingaan ?
Niets is verplicht.... maar lijkt me wel de bedoeling. Laten ze anders het tv kijken vrij geven zodat ze de hele dag voor de tv kunnen hangen. Het spel draait voor een groot gedeelte om discussies. Als je dat niet kan betekend dat in mijn ogen dat je zwak bent.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
is dat verplicht ofzo ?
op het gezeur van mensen ingaan ?
Ze maakt 1 opmerking tot nu toe; ze wil geen beslissing uit emotie nemen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:23 schreef Py het volgende:
Amanda kiest de kant van Lieke.
je klinkt overtuigt, dus zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef Py het volgende:
[..]
heel goed
![]()
Maar trek het je niet aan. Tis Huub's schuld.
Ik snap helemaal dat Lieke geen beslissing uit emotie wil nemen en dat is haar goed recht. Maar het was Lieke die met de 'officiele' mededeling kwam dat ze wou vertrekken. Iedereen 'leefde' met haar mee dus het is begrijpelijk dat iedereen zich een beetje genaait voelt.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze maakt 1 opmerking tot nu toe; ze wil geen beslissing uit emotie nemen.
Wat een bijval.
Nou niks op je voor te schamen... mooie Cap...quote:
Mooie cap.quote:
De sleutel tot samenwerken met Jaap is dat Huub Jaap gelukkig moet maken...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend irritant dat er 20 berichten staan dat het Huubs schuld is dat Jaap te dik is.
Terwijl men voorbij gaat aan het punt dat riri maakt, namelijk dat Jaap met Huub en Lieke wilde samenspelen omdat hij bij Dennis ongelukkig werd. Dát is de sleutel tot samenwerking met Jaap. Huub zou zich daar om moeten bekommeren en niet verwaarlozen.
Het niet afslanken van Jaap kán er een symptoom van zijn dat Jaap helemaal niet happy is.
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
Filmpje gevonden van Lieke, wrs gefilmd met een telefoon.
http://www.youtube.com/watch?v=dv-iFx8mvBA
En Amanda.
http://www.youtube.com/user/Falyno
Your votes please.![]()
Logisch ook met haar Teasers-achtergrond, kan ze nu wat mee doenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
Amanda maakt er wel wat meer show van.
Huub heeft hemel en aarde bewogen om weer een samenwerking met haar te krijgen. Ze wou niets meer met hem te maken hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend irritant dat er 20 berichten staan dat het Huubs schuld is dat Jaap te dik is.
Terwijl men voorbij gaat aan het punt dat riri maakt, namelijk dat Jaap met Huub en Lieke wilde samenspelen omdat hij bij Dennis ongelukkig werd. Dát is de sleutel tot samenwerking met Jaap. Huub zou zich daar om moeten bekommeren en niet verwaarlozen.
Het niet afslanken van Jaap kán er een symptoom van zijn dat Jaap helemaal niet happy is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |