Ik kijk wel al heel lang DGK (met tussenpozen omdat ik het eigenlijk een hele nare verslaving vind)quote:Op zondag 20 januari 2008 15:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind dat jij al een ver gevorderde Fokker bent. Ondanks dat je zegt net pas mee te posten ....knap
Iew, wat is dat op die 2e cap?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:16 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke is al op en kleurt even bij
[ afbeelding ]
Amanda heeft met pruik en palen in heur haar geslapen
[ afbeelding ]
Huub en Claire doen luchtig in bed (sex wordt binnen twee weken verwacht)
[ afbeelding ]
da's haar SAD licht therapy..quote:Op zondag 20 januari 2008 15:16 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke is al op en kleurt even bij
[ afbeelding ]
Is goed lezen nou zo moeilijk...ik zei toch dat is de grote fout die Lieke heeft begaanquote:Op zondag 20 januari 2008 15:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
de enige reden dat Lieke uberhaupt in die villa kwam was omdát ze een relatie met Huub was begonnen al voor dat ze er in ging
Ergens toch logisch? Waarom zou je een spel goedschiks moeten spelen in een kuil vol met slangen. Iedereen zit in een slangenkuil, dus alles is geoorloofd.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. alles om de villa in te komen.
Wat een actrice 7 maanden lang faken..
Ze zou ipv paaldanseres ook een goede GTST actrice kunnen worden.
Of Claire is verliefd op Huub ( dat denk ik) of ze gebruikt sex om Huub aan haar te binden ( kan ook)..dat laatste dan doelbewust en ze zal daar in tegenstelling tot Lieke achteraf geen spijt van hebben..Lieke heeft dat wel..vandaar haar haat naar Huub..niet dat ik dat logisch vind....quote:Op zondag 20 januari 2008 15:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Iig had Claire Huub niet nodig om in DGK te komen.
of zij ook in staat is om haar gevoel 7 maanden te onderdrukken en met iemand te neuken waar ze niets voor voelt, staat nog te bezien.
Hoe spannend
Maar dat is het probleem ook niet. Ga je dan niet beter voor doen dan je bent. Dat is waarom ik haar minder leuk ben gaan vinden en nu helemaal niet meer leuk.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:38 schreef Yavido het volgende:
Mooie OP, Vandaag
[..]
Ergens toch logisch? Waarom zou je een spel goedschiks moeten spelen in een kuil vol met slangen. Iedereen zit in een slangenkuil, dus alles is geoorloofd.
Huub zei zelf ooit 'ik zou mijn moeder nog verkopen voor 2 miljoen'. Nu Lieke een leugentje vertelt, wat tranen erbij, is Huub boos.
Simpel: Huub wou dat ie dit zelf had verzonnen. Lieke doet niet onder voor Huub. Duidelijk dat zij gewoon net zo'n goede speler is. Ik vind hoe ze het spel speelt gewoon top
seks?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:38 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Of Claire is verliefd op Huub ( dat denk ik) of ze gebruikt sex om Huub aan haar te binden ( kan ook)..dat laatste dan doelbewust en ze zal daar in tegenstelling tot Lieke achteraf geen spijt van hebben..Lieke heeft dat wel..vandaar haar haat naar Huub..niet dat ik dat logisch vind....
wees blij, anders had ze daar nu niet geweest, en had je nu nooit zo idolaat van haar kunnen zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:36 schreef riri het volgende:
[..]
Is goed lezen nou zo moeilijk...ik zei toch dat is de grote fout die Lieke heeft begaan
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
beginstadium van dit:
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik vraag me af wie van de bewoners we echt kennen. Spel en realiteit lopen in elkaar over. Iemand echt leren kennen doe je nooit.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem ook niet. Ga je dan niet beter voor doen dan je bent. Dat is waarom ik haar minder leuk ben gaan vinden en nu helemaal niet meer leuk.![]()
Zo schijnheilig.
treffendquote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
beginstadium van dit:
[ afbeelding ]
het grapje van Luc om in huub zijn bed te liggen en net te doen alsof hij claire isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |