Op Bromsnor?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:11 schreef neehe het volgende:
[..]
Tja Huub he, dan is het voor het spel.
Plak een snorretje onder zijn neus, hijs hem in een uniform en zet hem een grote pet op, en op wie lijkt hij dan ?![]()
ze heeft allang een groot deel van haar vrije bewegingsruimte opgegeven...ze doet dat veel te snel...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:03 schreef Ziet het volgende:
[..]
of claire huub haar láát uitschelden is nog maar de vraag.
lieke heeft het altijd gepikt van huub (om reden van dekking?)
lieke had huub nodig
claire hoeft niet met hem naar bed
ze speelt al met hem en hoeft het alleen maar vriendschappelijk leuk te hebben met hem
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:17 schreef Vandaag... het volgende:
Mijn eerste COS staat klaar![]()
DGK [COS #3200] Een nieuwe dag mét Lieke
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 januari 2008 15:17 schreef Vandaag... het volgende:
Mijn eerste COS staat klaar![]()
DGK [COS #3200] Een nieuwe dag mét Lieke
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:18 schreef riri het volgende:
[..]
ze heeft allang een groot deel van haar vrije bewegingsruimte opgegeven...ze doet dat veel te snel...
er wordt haar straks helemaal geen mogelijkheid gegund een andere weg in te slaan...ook Lieke heeft ooit die fout begaan...had ze nooit moet doen...een relatie aanknopen daar in die villa moet je nooooooit doen
de enige reden dat Lieke uberhaupt in die villa kwam was omdát ze een relatie met Huub was begonnen al voor dat ze er in gingquote:Op zondag 20 januari 2008 15:18 schreef riri het volgende:
[..]
ze heeft allang een groot deel van haar vrije bewegingsruimte opgegeven...ze doet dat veel te snel...
er wordt haar straks helemaal geen mogelijkheid gegund een andere weg in te slaan...ook Lieke heeft ooit die fout begaan...had ze nooit moet doen...een relatie aanknopen daar in die villa moet je nooooooit doen
Ze 'veroorzaakt' veel spel en dus tv materiaal. De focus van de rest ligt nog altijd bij Huub en Lieke.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja nou idd. Je kan veel zeggen wat je wil maar ik heb Lieke nooit dit soort dingen horen roepen of schreeuwen. Wat dat betreft toch een pluimpje voor Lieke (een hele kleine dan)
Ik vind het wel leuk hoe Lieke de boel bespeelt en Huub helemaal over de rooie krijgt (al blijft het altijd de vraag in hoeverre dit geacteert is).
Wel na een jaar DGK (Nog steeds in de running)quote:Op zondag 20 januari 2008 15:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mis, er is geen bromsnor van 60 kilo. Je gaat niet door voor de ijskast....
ik ben nog fris en enthousiastquote:Op zondag 20 januari 2008 15:20 schreef Py het volgende:
[..]
proficiat
We komen er aan. Nog zo'n 20 postjes hier.
Idd. Dit hele weggaan-blijven-24 uur- intrekken gedoe kan ook spel zijn. Dat hebben anderen ook gedaan met hun 24 uur.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:21 schreef neehe het volgende:
Lieke heeft toch gezegt dat je inderdaad niet in DGK kan zijn als je het spel niet wilt spelen ?
Maw ze gaat het spel weer spelen, als ze daar al mee gestopt was, dat weten we ook niet.
Ik vind dat jij al een ver gevorderde Fokker bent. Ondanks dat je zegt net pas mee te posten ....knapquote:Op zondag 20 januari 2008 15:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
de enige reden dat Lieke uberhaupt in die villa kwam was omdát ze een relatie met Huub was begonnen al voor dat ze er in ging
Precies. Mensen zijn blijkbaar teleurgesteld dat Claire niet voor lieke heeft gekozen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ze heeft toch niet heel veel keus?
Lieke wil niet meer spelen dus dan is de keus Jaap en Huub of Brian en Amanda. En op persoonlijk vlak lijkt ze het meest een klik met Huub te hebben dus dan gaat ze daar mee om.
Precies. alles om de villa in te komen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
de enige reden dat Lieke uberhaupt in die villa kwam was omdát ze een relatie met Huub was begonnen al voor dat ze er in ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |