Miky kan erg vals zijn volgens mij. Niet dat ik dat al van hem heb gezien overigens.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is maar ik trek die mikey niet zo goed. Volgens mij is er psychisch iets mis met hem maar kan er de vinger niet op leggen.
opgelostquote:Op zondag 20 januari 2008 15:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat doet jaren lang heroine gebruik met je....![]()
Nee hoor, het licht is en half uurtje geleden aan gegaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:00 schreef Marrije het volgende:
Het is 16 uur en het licht in de slaapkamer is uit
alle lichten zijn aan hoor, al een tijdje (half uur zekers)quote:Op zondag 20 januari 2008 16:00 schreef Marrije het volgende:
Tja...ze zouden er eens achterkomen dat de handel gaat stoppen...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:47 schreef neehe het volgende:
De krant van vandaag is er nog niet.
misschien moet je de streams aanzetten?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:00 schreef Marrije het volgende:
Afgezien van zijn vrolijke mededeling dat Dilana graag katten dood bijt.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:01 schreef Py het volgende:
[..]
Miky kan erg vals zijn volgens mij. Niet dat ik dat al van hem heb gezien overigens.
Staat dat in de krant? Kan iemand dat even scannen en posten? tnx.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:04 schreef riri het volgende:
[..]
Tja...ze zouden er eens achterkomen dat de handel gaat stoppen...
Komen ze sowieso wel te weten
Wanneer worden die Luc en Selene er een uitgegooid...die twee zijn zo saai...net als Claire...die mag ook wel terug naar pappa en mamma...kunnen ze haar er in ieder geval voor behoeden geen soa op te lopen
Ze heeft al een paar maal gezegd dat ze helemaal blauw is van het paaldansen maar een stoeipartij maakt de blauwe plekken her en der wel aannemelijker.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:59 schreef Verida het volgende:
Zo, gisteren ruzie te horen tussen B & A, niet te zien. Nu een enorme stoeipartij in de slaapkamer tussen B & A.
Misschien moeten er weer een paar blauwe plekken bij Amanda 'gecamoufleerd' worden.
Zo van, nee, die blauwe plekken komen doordat Brian en ik zo grappenderwijs aan het stoeien waren vanochtend
Je bedoelt dat ze haar ervoor behoeden EEN soa op te lopen. En ik neem aan dat je met degene wie een soa heeft Huub bedoelt? Bewijzen of uit de lucht gegrepen?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:04 schreef riri het volgende:
[..]
Wanneer worden die Luc en Selene er een uitgegooid...die twee zijn zo saai...net als Claire...die mag ook wel terug naar pappa en mamma...kunnen ze haar er in ieder geval voor behoeden geen soa op te lopen
Dat was een soort misplaatste trots denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Afgezien van zijn vrolijke mededeling dat Dilana graag katten dood bijt.
Helemaal top en thnx voor je mooie op en TTquote:Op zondag 20 januari 2008 15:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik kijk wel al heel lang DGK (met tussenpozen omdat ik het eigenlijk een hele nare verslaving vind)
En Fokken doe ik al wat langer alleen niet zoveel in DGK
Behalve stream 3 stond de boel stil bij mijquote:Op zondag 20 januari 2008 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, het licht is en half uurtje geleden aan gegaan.
toch niet zo moeilijk als je weet met hoeveel vrouwen hij sex heeft gehad dat afgelopen weken....quote:Op zondag 20 januari 2008 16:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze haar ervoor behoeden EEN soa op te lopen. En ik neem aan dat je met degene wie een soa heeft Huub bedoelt? Bewijzen of uit de lucht gegrepen?
Maud Efftingquote:Op zondag 20 januari 2008 16:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Staat dat in de krant? Kan iemand dat even scannen en posten? tnx.
Daar hebben ze het condoom voor uitgevonden. Volgens mij had Huub alleen met Hedda geen dick protection..quote:Op zondag 20 januari 2008 16:13 schreef riri het volgende:
[..]
toch niet zo moeilijk als je weet met hoeveel vrouwen hij sex heeft gehad dat afgelopen weken....
Van de week beweerden de bewoners tegen elkaar dat het misschien nog kon doorlopen tot oktober. Maar dat die beslissing niets te maken had met hun presteren en kijkcijfers.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maud Effting
gepubliceerd op 14 januari 2008 10:42, bijgewerkt op 14 januari 2008 18:09
-artikel-
En dan nog dit: u beweerde eerder dat u De Gouden Kooi eind 2007 zou stoppen. Inmiddels draait het programma nog steeds. Stopt RTL er nou mee of niet?
‘Ik heb gezegd dat we er een punt aan gaan draaien, en dat doen we. Er wordt nu gekeken hoe dat mogelijk is. Maar voordat het EK Voetbal begint, in juni, komt De Gouden Kooi absoluut ten einde.’
Bron: www.volkskrant.nl
Met Kati de 2e keer ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:17 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Daar hebben ze het condoom voor uitgevonden. Volgens mij had Huub alleen met Hedda geen dick protection..
Ze hebben natuurlijk al eens eerder gezegd dat DGK zou gaan stoppen en zijn gewoon door gegaan, dus zien os voor mij gelovenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:17 schreef Py het volgende:
[..]
Van de week beweerden de bewoners tegen elkaar dat het misschien nog kon doorlopen tot oktober. Maar dat die beslissing niets te maken had met hun presteren en kijkcijfers.
Zal misschien iets met onderhandelingen te maken hebben.
Voor zover ik het nu begrijp: Show stopt voor het EK. Maar er is een kleine kans dat het doorloopt tot oktober.
Ik ben benieuwd of ze die pagina eruit halen alvorens die krant daar komt...quote:Op zondag 20 januari 2008 16:04 schreef riri het volgende:
[..]
Idd dat wist ik ook, althans iedereen want dat zag je op dat Gifje.. maar goed, als hij nu de rest met condoom naait, krijgen ze geen soa, en hij was ook getest toch??quote:
Ik ben zo anti-Lieke, dat ze niet eens meer blijft plakken op mijn screenshotsquote:Op zondag 20 januari 2008 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet anti-Lieke ben moest ik wel ff lachen
Pcies.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk al eens eerder gezegd dat DGK zou gaan stoppen en zijn gewoon door gegaan, dus zien os voor mij geloven
Met Kati ook niet....die lag op haar buik en hij nam haar van achteren...toen ze zich omdraaide stopte hij zijn l*l in haar mond en kwam klaar...ze wou het niet doorslikken en liep naar het toilet om het uit te spugen.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:17 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Daar hebben ze het condoom voor uitgevonden. Volgens mij had Huub alleen met Hedda geen dick protection..
Die gifjes waren van de eerste keer. Daarvan beweert Huub wel een condoom gebruikt te hebben. Dus die heeft hij eraf gehaald om haar bek vol te spuiten.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd dat wist ik ook, althans iedereen want dat zag je op dat Gifje.. maar goed, als hij nu de rest met condoom naait, krijgen ze geen soa, en hij was ook getest toch??
Fons van Westerloo..quote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef neehe het volgende:
coldstar - zondag 20 januari 2008 @ 14:07
Ik heb trouwens een nieuwtje, ik heb het dacht ik nog niet gelezen hier. In de Telegraaf van vandaag staat een artikel "De week van Fonds" daarin geeft Fonds van westerloo. Hij praat over de kijkcijfers en zegt: Zelfs de Gouden kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien. Aldus Fonds van westerloo
De Volkskrant kwam er vorige week dus al meequote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef neehe het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwtje, ik heb het dacht ik nog niet gelezen hier. In de Telegraaf van vandaag staat een artikel "De week van Fonds" daarin geeft Fonds van westerloo. Hij praat over de kijkcijfers en zegt: Zelfs de Gouden kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien. Aldus Fonds van westerloo
Het staat vandaag ook weer in de krant, de Telegraaf een gesprk met Fons van westerloo....quote:Op zondag 20 januari 2008 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk al eens eerder gezegd dat DGK zou gaan stoppen en zijn gewoon door gegaan, dus zien os voor mij geloven
hoeveel verschillende einddata er ondertussen genoemd isquote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef neehe het volgende:
Ik kijk geen voetbal, dus......quote:Op zondag 20 januari 2008 16:28 schreef neehe het volgende:
Als het voetballen begint dan kijkt er toch bijna niemand meer naar DGK.
Tnx, maar ik bedoelde uit de krant van vandaag.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[sub]Maud Effting
gepubliceerd op 14 januari 2008 10:42, bijgewerkt op 14 januari 2008 18:09
KNIP
Bron: www.volkskrant.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |