die gaan echt wel een keer met elkaar naar bedquote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
het grapje van Luc om in huub zijn bed te liggen en net te doen alsof hij claire is
zodat huub erbij kwam liggen (vozen) als hij uit de douche kwam...
huub ging alleen meteen door naar het bed van selene en luc
en kwam daar claire tegen
en toen kwam luc maar weer onder de dekens vandaan
(en huub zei dus: mijn hormonen worden er als een magneet op af getrokken)
Ik vind dat ivm de aanwezigheid vandaag van Vandaag , we wat op moeten letten met vandaag.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef neehe het volgende:
Vandaag nog even schelden op Lieke, tot het stemmen voor de PP is afgelopen.
Morgen gaat het dan weer ze'n gewone gangetje.
irritant hèquote:Op zondag 20 januari 2008 15:46 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind dat ivm de aanwezigheid vandaag van Vandaag , we wat op moeten letten met vandaag.
Maar alleen vandaag vanwege Vandaag.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef DeWalrus het volgende:
Ik vidn dat huub gelijk heeft> paaldansen als argument om te blijven. Wat wil die Lieke nu precies? Ze doet of ze gevoel heeft en menselijk is maar is de meest onmenselijke persoon in dat huis.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
het grapje van Luc om in huub zijn bed te liggen en net te doen alsof hij claire is
Hij is goed.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:46 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind dat ivm de aanwezigheid vandaag van Vandaag , we wat op moeten letten met vandaag.
ben het niet met je eens.... van mij mag ze weg (the sooner the better) maar onmenselijk is ze niet; het is gewoon een iemand die weinig emoties laat zien en daardoor heel koel en onverschillig en hooghartig overkomt (op mij dan toch)quote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef DeWalrus het volgende:
Ik vidn dat huub gelijk heeft> paaldansen als argument om te blijven. Wat wil die Lieke nu precies? Ze doet of ze gevoel heeft en menselijk is maar is de meest onmenselijke persoon in dat huis.
ik weet niet wat het is maar ik trek die mikey niet zo goed. Volgens mij is er psychisch iets mis met hem maar kan er de vinger niet op leggen.quote:
Dat gevoel heb ik al maanden bij Brainquote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is maar ik trek die mikey niet zo goed. Volgens mij is er psychisch iets mis met hem maar kan er de vinger niet op leggen.
waar, maar op bepaalde vlakken vind ik haar toch echt ijselijk koud.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:52 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het niet met je eens.... van mij mag ze weg (the sooner the better) maar onmenselijk is ze niet; het is gewoon een iemand die weinig emoties laat zien en daardoor heel koel en onverschillig en hooghartig overkomt (op mij dan toch)
Nee nog niet echt....maar ik denk dat Huub dat meer afhoudt dan Claire....hij wil niet weer gevangen zitten in een relatie...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef itsme het volgende:
[..]
seks?
Ze hebben toch nog geen sex gehad?
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:46 schreef Py het volgende:
[..]
Dat doet jaren lang heroine gebruik met je....quote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is maar ik trek die mikey niet zo goed. Volgens mij is er psychisch iets mis met hem maar kan er de vinger niet op leggen.
Ja..en daar bedoelde hij niet Selene...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
Damn. Dat is slecht nieuws. Dat je denkt dat Claire hem leuk vind op sexuele manier bedoel ik.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee nog niet echt....maar ik denk dat Huub dat meer afhoudt dan Claire....hij wil niet weer gevangen zitten in een relatie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |