quote:Op zondag 20 januari 2008 03:28 schreef Guuskeee het volgende:
die kutlieke blijft, ze gaat dr 24 uur intrekken![]()
![]()
Waarom... het hoort bij het spel... hij is opgefokt....quote:Op zondag 20 januari 2008 03:29 schreef chufi het volgende:
Huub gaat weer ongecensureerd los op Lieke .. Jongen leer eens normaal te praten en wordt volwassen
Wilde het te graag geloven denk ikquote:Op zondag 20 januari 2008 03:29 schreef John316 het volgende:
Haha you must be kiddin me, er was echt niemand die geloofde dat ze weg ging hoor, iig niet helder denkende mensen
Je omschrijft precies waarom Huub zo'n zwak knulletje hij isquote:Op zondag 20 januari 2008 03:29 schreef chufi het volgende:
Huub gaat weer ongecensureerd los op Lieke .. Jongen leer eens normaal te praten en wordt volwassen
Ik ook andersquote:Op zondag 20 januari 2008 03:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom... het hoort bij het spel... hij is opgefokt....
Die graaft zijn eigen graf op deze manierquote:Op zondag 20 januari 2008 03:29 schreef chufi het volgende:
Ben ik ook aan het doen. Streams kan ik al een paar weken niet echt aanzien, juist vanwege Liekequote:Op zondag 20 januari 2008 03:32 schreef John316 het volgende:
Ga dan wat anders doen kalledis
is ook raar.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub begint weer over Liekes moeder te zeiken ...
Niet alleen Huub, ook de redactie wil een nieuwe miljonair. Ze moeten nog een tijdje.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:32 schreef diedirk het volgende:
Het is zo duidelijk dat huub Lieke wilt weg pesten.
Erg jammer dat iemand die 8 maanden keihard voor DGK heeft gewerkt geen normaal afscheid wordt gegunt.
Ze kunne haar toch nomaal wegstemmen?
Of wilt Huub soms een nieuwe miljonair?
Het zou me niet verbazen wanneer m'n voorspelling dat ze met Jaap gaat spelen uitkomt.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dacht dat Claire zo dol was op Lieke, lijkt er nu anders helemaal niet meer op, ze is helemaal op de hand van Huub.
Hoezo wil Lieke blijven, ze heeft niemand meer als backup...
clair is er gisteravond achter gekomen dat lieke niet altijd netjes de waarheid verteld.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dacht dat Claire zo dol was op Lieke, lijkt er nu anders helemaal niet meer op, ze is helemaal op de hand van Huub.
Hoezo wil Lieke blijven, ze heeft niemand meer als backup...
Graag gedaanquote:Op zondag 20 januari 2008 03:37 schreef John316 het volgende:
Laat je toch niet zo manipuleren allemaal, wat de gouden kooi met haar inwoners doet doen de streams met jullie, ik mis echt een forum waar objectief over dit gebeuren wordt gepraat.. al zijn er hier nog een aantal rationele rustig denkenden die me hier houden
Over manipuleren gesprokenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:37 schreef John316 het volgende:
Laat je toch niet zo manipuleren allemaal, wat de gouden kooi met haar inwoners doet doen de streams met jullie, ik mis echt een forum waar objectief over dit gebeuren wordt gepraat.. al zijn er hier nog een aantal rationele rustig denkenden die me hier houden
Opzeker, maar dan verlaag je je ook tot het niveau gouden kooi, dus vrij hypocriet oordelen danquote:Op zondag 20 januari 2008 03:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Over manipuleren gesproken![]()
Laat iedereen lekker op hun eigen manier naar de streams kijken zoals ze zelf willen
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen wanneer m'n voorspelling dat ze met Jaap gaat spelen uitkomt.
Het zal allemaal wel meevallen met haar moeder anders was ze echt wel gegaan ..quote:Op zondag 20 januari 2008 03:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eng wijf die Lieke dat ze niet in de buurt van haar moeder wil zijn als die zo ziek is
Maar ze valt toch ook wel door de mand met haar zielige moeder verhaal van gisterenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:42 schreef Guuskeee het volgende:
tis nu wel iedereen tegen lieke
Die 'paar weken' die Lieke noemt is precies tot 31 januari, de dag van de stemming. Dan kunnen ze haar wegstemmen en is het probleem van de borgsom opgelost.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:40 schreef akveor het volgende:
Overigens wel begrijpelijk dat Lieke blijft om d'r borg te behouden..... Het is aan de overige wannabees om d'r weg te stemmen. Wat er nu gebeurt zie ik simpel als TV momentjes pakken waar iedereen bij gebaat is.
Leven en laten leven heet zoiets.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:41 schreef John316 het volgende:
[..]
Opzeker, maar dan verlaag je je ook tot het niveau gouden kooi, dus vrij hypocriet oordelen dan
Huub heeft ook nooit anders aangegeven dan dat hij graag TV maakt. Lieke doet alles uit oprechtheid, gevoel vanuit de buikquote:Op zondag 20 januari 2008 03:42 schreef chufi het volgende:
L tegen H: Jij vraagt je 24-uur aan omdat je geen alcohol mag !
H: Ik doe het om tv te maken
Dus Huub?
Die moeder krijgt steeds onderzoeken en zolang dus niet bekend is wat het behandelplan is, lijkt me dat je dan juist zoveel mogelijk bij iemand wilt zijn want je weet nooit hoe lang het nog kan duren.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen met haar moeder anders was ze echt wel gegaan ..
ja lekker he?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar ze valt toch ook wel door de mand met haar zielige moeder verhaal van gisteren
Dat bedoel ik! En zoals ik het begrepen heb haar moeder al een paar keer in deze situatie gezeten. Ik had het wel geweten hoor, lekker naar huis, en al veel eerder ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die moeder krijgt steeds onderzoeken en zolang dus niet bekend is wat het behandelplan is, lijkt me dat je dan juist zoveel mogelijk bij iemand wilt zijn want je weet nooit hoe lang het nog kan duren.
Ik vind dat logisch en heb er geen probleem mee. Maar als dit bedoelt is om een andere te zoeken zeg ikquote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 'paar weken' die Lieke noemt is precies tot 31 januari, de dag van de stemming. Dan kunnen ze haar wegstemmen en is het probleem van de borgsom opgelost.
hij heeft het programma door zijn groffe gescheld en agressie helemaal naar beneden gehaaldquote:Op zondag 20 januari 2008 03:48 schreef chufi het volgende:
Trouwens wat doet Huub eigenlijk in de Kooi behalve schelden en schreeuwen ...
Zijn TV maken is slechts daarop gebaseerd.. Huub doet verder geen enkel ding in de Kooi en heeft het eigenlijk nooit gedaan ...
Sterker nog, Japio heeft vanavond een afspraak gemaakt met Danny Voeten. Hij komt deze langs om verder af te spreken met Lieke ! Japio wil echt wel dat ze blijft, alleen dat schreeuwt hij net uit.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef riri het volgende:
Jaap bemoeit zich er helemaal niet mee....die is blij denk ik
+1quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef Disana het volgende:
Ik vond dat een keiharde opmerking: 'als het echt zo erg was, dan lag ze wel in het ziekenhuis'. En gisteren nog huilen over een brief en een telefoontje.
+1quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef Disana het volgende:
Ik vond dat een keiharde opmerking: 'als het echt zo erg was, dan lag ze wel in het ziekenhuis'. En gisteren nog huilen over een brief en een telefoontje.
achter doet inderdaad heel veel moeite om haar te houden.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef riri het volgende:
afgunstige bewoners
achter wil haar helemaal niet kwijt
ik dacht gisteren dat ze haar moeder als excuus voor haar vertrek gebruikte.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef Disana het volgende:
Het is Lieke die haar moeder er in betrok..... Ik heb geen moeite met harde woorden en hard spelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef Disana het volgende:
Of die nieuwe nou vervanging genoemd wordt voor Nadia of voor Lieke maakt toch niets uit ..... Ze willen gewoon 1 plaats opvullen als Lieke vertrekt. (Vervanging van Nadia kan zonder probleem met de regels, ze is immers zelf opgestapt)quote:Op zondag 20 januari 2008 03:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat logisch en heb er geen probleem mee. Maar als dit bedoelt is om een andere te zoeken zeg ikNa 23ste september vertrekken is geen nieuwe miljonair. Schandalig.
Ik mag toch ook hopen dat dat paaldansen een cover up is voor iets. 9 maanden in DGK en vetrekken als paaldanseres is echt belachelijk.
Dat is me al eerder opgevallen. Wanneer het haar uitkomt komt de situatie met haar moeder weer op de proppenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:52 schreef miesy het volgende:
[..]
ik dacht gisteren dat ze haar moeder als excuus voor haar vertrek gebruikte.
dat blijkt nou wel weer. dat kind is echt ijskoud
En het douche gebeuren met Brian en Amanda zorgde weer voor de opwaartse spiraal?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:51 schreef riri het volgende:
[..]
hij heeft het programma door zijn groffe gescheld en agressie helemaal naar beneden gehaald
idd, als ze het spel nog zou spelen zou ze het zo voor elkaar krijgen dat hij te ver gaat.. heel jammerquote:Op zondag 20 januari 2008 03:53 schreef riri het volgende:
ze moet midden voor hem gaan staan en hem net zo hard door laten tetteren tot ie uithaalt
Het enige grotere plaatje, wat ze hebben, is kijkcijfers ..... Zelfs deze ruzie doet het al prima, Huub ontploft al voordat hij precies weet wat er zal gaan gebeuren.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:52 schreef avonne het volgende:
[..]
achter doet inderdaad heel veel moeite om haar te houden.
Paaldansen is zomaar in eens helemaal geregeld, inclusief optredens, waar anderen moeten wachten en smeken om dingen.
Anita die haar overhaalt om te blijven, waar anderen alleen een simpel vraagje krijgen.
Het grotere plaatje ontgaat me nog. Is het omdat Jaap dat wil? Is het om Amanda en Brian uit elkaar te krijgen? Is het omdat Huub een nieuwe tegenstander te geven? Of is het gewoon rekken omdat het ruzies oplevert?
Zo jammerquote:
het is een slimme tante, maar nu is ze echt keihard door die mand gevallen,quote:Op zondag 20 januari 2008 03:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is me al eerder opgevallen. Wanneer het haar uitkomt komt de situatie met haar moeder weer op de proppen
ohhhhhhhhhhhquote:Op zondag 20 januari 2008 03:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom... het hoort bij het spel... hij is opgefokt....
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:53 schreef droomkoningin het volgende:
het gaat gewoon goed met de moeder van lieke.. het is nog wachten op een controle uitslag...
gisteren reageerde ze heel emotioneel op de brief van dr moeder en wilde ze naar huis...
de volgende dag en veel gesprekken later heeft ze het gerelativeerd.. ze zal ook wel door het hokje licht gedwongen/ gestimuleerd worden om wat langer te blijven..
zo vreemd vind ik het allemaal niet..
en huub is weer bezig met de huub-show
ik geloof je meteenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:56 schreef riri het volgende:
ik wou dat ik daar in die villa zat nu.....ik had hem zo over de zeik
ze zet zichzelf met haar zieke moeder voor PAALquote:Op zondag 20 januari 2008 03:57 schreef miesy het volgende:
[..]
het is een slimme tante, maar nu is ze echt keihard door die mand gevallen,
daar trapt niemand meer in.
Tot vandaag, zondag 20 januari.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:00 schreef droomkoningin het volgende:
loopt de popo nog?
In dit geval staan er allemaal mensen omheen en Lieke kan zich prima verdedigen. Lieke is niet bang (meer)...quote:Op zondag 20 januari 2008 03:59 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh
iemand verrot schelden en intimideren is dus onderdeel van "het spel"
waarom maken mansen zich dan altijd zo druk om brian ?
ze maakt tv over de rug van haar moeder.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:59 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze zet zichzelf met haar zieke moeder voor PAAL
Geef je opquote:Op zondag 20 januari 2008 04:04 schreef riri het volgende:
morgen die twee gastspelers eruit...selene en luc...... en nathanael en in of andere keiharde bitch erin
de hele handel daar omgooien en die types met de grootste bek eens voor eens en voor altijd de mond snoeren
gaat toch om het gedrag en niet aan wie je het vertoond ?quote:Op zondag 20 januari 2008 04:02 schreef akveor het volgende:
[..]
In dit geval staan er allemaal mensen omheen en Lieke kan zich prima verdedigen. Lieke is niet bang (meer)...
Elke wannabee ondergaat dit in meer of mindere mate.
Een ander verhaal vind ik B en A waar gewoon een angstig meisje compleet geintimideerd wordt door die agressieve Brian.
huub maakt tv over de rug van iedereenquote:Op zondag 20 januari 2008 04:02 schreef miesy het volgende:
[..]
ze maakt tv over de rug van haar moeder.
toen ze huub daarvan beschuldigde vond ze dat onvergevelijk.
Huub of Brian, inwisselbaarquote:Op zondag 20 januari 2008 03:54 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
En het douche gebeuren met Brian en Amanda zorgde weer voor de opwaartse spiraal?
Verdorie ja.... kom op regie toon ons Para Brother... en een sterke Amanda...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:05 schreef Lady-night het volgende:
Redactie.ik laat me niet voor de gek houden....B&A waar zijn ze???????
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:05 schreef ToughLove het volgende:
Ik denk dat Lieke gewoon nog een tijdje moet blijven en dat ze daarvoor haar borg terugkrijgt en de paaldanstour etc.
andries ging een vent liggen naaien en hij dacht dat het een vrouw wasquote:Op zondag 20 januari 2008 04:06 schreef riri het volgende:
Die Andries van BB zei laatst al....Lieke is de Gouden Kooi speelster.....zij maakt de show
Dan denk ik altijd terug aan de nacht dat ze Natasia wakker gingen houden.quote:
ik ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub maakt tv over de rug van iedereen
dus dat kan ik wel begrijpem
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
andries ging een vent liggen naaien en hij dacht dat het een vrouw was![]()
Ik hecht veel waarde aan zijn oordeel.
als er 1 naam op de fora genoemd wordt is liekequote:Op zondag 20 januari 2008 04:06 schreef riri het volgende:
Die Andries van BB zei laatst al....Lieke is de Gouden Kooi speelster.....zij maakt de show
Japio en Lieke hebben nog steeds toestemming van 'achter' om Huub op 31 jan. weg te stemmen. Hooguit zit Claire nu in de weg.quote:
Ik vind het goed dat mensen ver gaan in hun emotie... fysiek geweld is de grens... helaas niet voor de febo....quote:Op zondag 20 januari 2008 04:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gaat toch om het gedrag en niet aan wie je het vertoond ?
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
andries ging een vent liggen naaien en hij dacht dat het een vrouw was![]()
Ik hecht veel waarde aan zijn oordeel.
Dat is ook de enige keer dat ik om die gast gelachen heb.... wat een afknapper die nudist... brrrrquote:Op zondag 20 januari 2008 04:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd terug aan de nacht dat ze Natasia wakker gingen houden.
Eric die midden in de nacht ging stofzuigen, ala "I want to break free".
Tranen over m'n wangen van het lachen, midden in de nacht (en helemaal verrot op m'n werk de volgende dag..)
mmmmmmquote:Op zondag 20 januari 2008 04:08 schreef miesy het volgende:
[..]
ik ook.
verschil is dat hij dat wel toe durft te geven
en tijdens de dennix nadia tijd werd er 24/7 alleen over die 2 gesproken, dus dat waren ook high profile bewoners? en die hebben ze ook niet laten gaan?quote:Op zondag 20 januari 2008 04:09 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als er 1 naam op de fora genoemd wordt is lieke
een high profile bewoner
die laat je niet zomaar gaan
Precies, maar ik snap niet dat ze het Huub gunnen om haar zo weg te spelen , ze verdiend een waardiger afscheid en niet eentje war ze weggepest wordt door Huub.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:05 schreef ToughLove het volgende:
Ik denk dat Lieke gewoon nog een tijdje moet blijven en dat ze daarvoor haar borg terugkrijgt en de paaldanstour etc.
heb ik gemist, lag toen te slapen.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd terug aan de nacht dat ze Natasia wakker gingen houden.
Eric die midden in de nacht ging stofzuigen, ala "I want to break free".
Tranen over m'n wangen van het lachen, midden in de nacht (en helemaal verrot op m'n werk de volgende dag..)
goed voor huubquote:Op zondag 20 januari 2008 04:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat mensen ver gaan in hun emotie... fysiek geweld is de grens... helaas niet voor de febo....
Weet je nog dat hij dronken in de jacuzzi tijdens het rukken in slaap viel. Sylvia kwam terug van de uitvaart en moest hem wakker maken !quote:Op zondag 20 januari 2008 04:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook de enige keer dat ik om die gast gelachen heb.... wat een afknapper die nudist... brrrr
Je bedoelt het verhaal dat ie on stream al heeft verteld toen ie een paar maand in de villa zat...?quote:Op zondag 20 januari 2008 04:11 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mmmmmm
denk het niet
laten we eens vragen of hupert toestemming heeft gegeven om het verhaal van z'n zus te gebruiken
nadia wilden ze absoluut niet kwijtquote:Op zondag 20 januari 2008 04:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en tijdens de dennix nadia tijd werd er 24/7 alleen over die 2 gesproken, dus dat waren ook high profile bewoners? en die hebben ze ook niet laten gaan?
Brrrr hou op.... of dat geruk in de douche voor die chocoprins...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog dat hij dronken in de jacuzzi tijdens het rukken in slaap viel. Sylvia kwam terug van de uitvaart en moest hem wakker maken !
en dat hele gedoe met nix daaroverquote:Op zondag 20 januari 2008 04:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt het verhaal dat ie on stream al heeft verteld toen ie een paar maand in de villa zat...?
als het aan mij ligt gaat juist lieke hoog scorenquote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat de PoPoll volgende week oplevert:
Lieke 3%
Amanda 5%
Brian 8%
Claire 10%
3 maanden uitzending hebben die gehadquote:Op zondag 20 januari 2008 04:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en tijdens de dennix nadia tijd werd er 24/7 alleen over die 2 gesproken, dus dat waren ook high profile bewoners? en die hebben ze ook niet laten gaan?
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef riri het volgende:
Huub
herhaling herhaling herhaling
steeds dezelfde woorden en dezelfde handelingen
het gaat steeds meer mensen irriteren
heel veel kijkers vinden hem een agressief min mannetje
Daar is een mooi Topic voor: [Poll] Wie is je favoriete bewonerquote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke 3%
Amanda 5%
Brian 8%
Claire 10%
lijkt me een fijn planquote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke 3%
Amanda 5%
Brian 8%
Claire 10%
ofquote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke 3%
Amanda 5%
Brian 8%
Claire 10%
ja, en daarna een schop onder de kont de kooi uitquote:Op zondag 20 januari 2008 04:15 schreef avonne het volgende:
[..]
3 maanden uitzending hebben die gehad
Trusten en dank je wel weerquote:Op zondag 20 januari 2008 04:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog wat soundclips voor de dagdienst morgen:
Terugkomst van de meiden in de villa http://www.megaupload.com/?d=C168HUM1
Groepsgesprek omdat Lieke toch blijft: http://www.megaupload.com/?d=0POXT0LG
Ga er vandoor, welterusten allen.
Dat weten we allebei niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:15 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en dat hele gedoe met nix daarover
kom op he
leuk scriptje
maar ga mij niet vertellen dat huub niet op de hoogte was
gelukkig volg jij hem 24 uur per dagquote:Op zondag 20 januari 2008 04:18 schreef riri het volgende:
hij controleert of de camera's hem nog volgen....als hij er langsloopt kijkt hij er stiekem met een half oog naar en als ie voorbij is kijkt ie schalks achterom om te kijken of die meegedraaid is...en nee dus...geen enkele die hem volgt
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gelukkig volg jij hem 24 uur per dag
Nou zo te zien heeft ze Huub al aardig ingepakt... Beetje Nadia stijl...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:19 schreef avonne het volgende:
Claire "nog een cigaretje, en dan gaan we slapen"
Huub "ja, lief"
ik vind haar echt veel te klef voor een nieuwkomer. Lijkt me geen slimme speler.
kan je nagaan dat ie dat nodig heeftquote:Op zondag 20 januari 2008 04:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Charming Claire is er nu voor Huub... Huub noemt haar inmiddels lief.. Morgen mag ie vast samen met haar onder de douche .
Het blijft aan Claire of ze zich laat verleiden...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op Claire! Ja vanavond moet Huub er op !
nix wist het al voordat huub het op de streams had verteldquote:Op zondag 20 januari 2008 04:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat weten we allebei niet.
Feit is dat toen Dennis daarover begon op de streams er een streamlock volgde en hij naar achter werd geropen. Later werd het Huub bekend dat Dennis dit wou gebruiken en hij daarom moest lachen omdat hij dat al op de streams had verteld. Ik meen zelfs dat Radna (?) daarovernog iets had geschreven op Nowlife of VOL.
Nadiaquote:Op zondag 20 januari 2008 04:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou zo te zien heeft ze Huub al aardig ingepakt... Beetje Nadia stijl...
Veel streamers kenden het verhaal allang. Omdat Huub het een keer aan de ontbijttafel had verteld. Lang voordat Dennis ermee wou komen.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nix wist het al voordat huub het op de streams had verteld
zgn uit de pc
tijdens het shoppen
maar kijk eens naar de verhaallijn
zo'n mooi einde
hoezo real life ?
Ik blijf het vreemd vinden hoe ze zich die MB in heeft gewurmd. Want als Jaap haar echt kwijt wil had ie haar wel in het hol van de leeuwen laten slapen.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:25 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft het hele bed opnieuw opgemaakt, maar ik zie geen kussen voor Jaap en veel dekbed heeft ze hem ook niet toebedeeld.
[ afbeelding ]
hoe lang duurde het voor lieke haar beentjes voor hem opende?quote:Op zondag 20 januari 2008 04:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op Claire! Ja vanavond moet Huub er op !
jaap heeft nog nooit een vrouwelijke bedpartner gehad, dit is nieuw en interessant voor hemquote:Op zondag 20 januari 2008 04:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden hoe ze zich die MB in heeft gewurmd. Want als Jaap haar echt kwijt wil had ie haar wel in het hol van de leeuwen laten slapen.
Ik vind Jaaps stellingname ook onduidelijk. Gisteren zei hij al dat hij het niet over zijn hart kon verkrijgen haar verder te pesten als ze een week bedenktijd had. En vanavond (daarstraks) had hij eigenlijk ook niet veel te zeggen. Feit blijft dat Lieke heel duidelijk vindt dat ze daar mag en kan slapen.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden hoe ze zich die MB in heeft gewurmd. Want als Jaap haar echt kwijt wil had ie haar wel in het hol van de leeuwen laten slapen.
Voornamelijk zakelijk.... mede omdat Lieke zo dwars doet volgens de heren.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia
Nadia pakte in het begin iedereen in. Claire stoot er al aardig wat af.
Hoe is het tussen Claire en Jaap?
Ik ben er van overtuigd dat Jaap Lieke echt graag mag.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel doormaakt.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:30 schreef mootie het volgende:
Ik neem aan dat er gewoon 4 wakkere mensen in de grote slaapkamer zijn? Waarom kijken we dan naar slapende Lieke?
Vanmiddag (in het kantoor) was Huub zogenaamd lief voor Lieke en beloofde haar een paar dagen met rust te laten. Nadat Huub weg was, zei Japio als eerste tegen Lieke : "Ja, ja, ik geloof er niets van. Nu komt hij ineens slijmen. Hij is niet te vertrouwen".quote:Op zondag 20 januari 2008 04:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Jaaps stellingname ook onduidelijk. Gisteren zei hij al dat hij het niet over zijn hart kon verkrijgen haar verder te pesten als ze een week bedenktijd had. En vanavond (daarstraks) had hij eigenlijk ook niet veel te zeggen. Feit blijft dat Lieke heel duidelijk vindt dat ze daar mag en kan slapen.
dus geen andere gespreksonderwerpen meer? In het begin leek ze wel haar best te doen Jaap te laten ontdooien.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Voornamelijk zakelijk.... mede omdat Lieke zo dwars doet volgens de heren.
Ja dat denk ik ook wel. Ze zijn naar elkaar toegegroeid voornamleijk omdat Lieke bij hem slaapt dan deel je makkelijker en creëer je een band. Erg voorspelbaar. Ik twijfel of Lieke dit bewust heeftegdaan,quote:Op zondag 20 januari 2008 04:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Jaap Lieke echt graag mag.
De manier waarop hij met haar praat is veel relaxter en opener dan met Huub.
En hij blijft ook vaak doorpraten, als Lieke eigenlijk wil slapen
En dat is vica versa... ze zijn alle drie niet te vertrouwen. Drie is gewoon teveel...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanmiddag (in het kantoor) was Huub zogenaamd lief voor Lieke en beloofde haar een paar dagen met rust te laten. Nadat Huub weg was, zei Japio als eerste tegen Lieke : "Ja, ja, ik geloof er niets van. Nu komt hij ineens slijmen. Hij is niet te vertrouwen".
De stellingname van Japio is mij wel duidelijk - Bonden met Lieke en voorlopig Huub niets laten merken. Hij en Lieke hebben nog steeds toestemming om Huub weg te laten stemmen.
ik denk het niet, dan was Jaap (met de opdracht als bewaker) wel naar beneden gegaanquote:Op zondag 20 januari 2008 04:34 schreef Disana het volgende:
Dat klinkt wel als ruzie tussen Brian en Amanda.
Maar een slapende Lieke interessanter....?quote:Op zondag 20 januari 2008 04:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk het niet, dan was Jaap (met de opdracht als bewaker) wel naar beneden gegaan
tis maar goed dat het tussen huub en haar zo klikt.hij voelt zich op zijn gemak bij haar en dat zie je.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:35 schreef riri het volgende:
Lieke moet tegen Claire zeggen...hoe voelt dat om een plek in te nemen daar waar niemand meer voor te vinden is? zelfs geen groupies![]()
Daarbij..je bent een kop groter dan hem...kijk je eigenlijk niet op hem neer
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik had enige hoop op een MBR-gesprek van Japio en Lieke. Maar dat zie ik niet meer komen. Dus ga ik vertrekken. Het werd toch nog leuk vanavond.
Truste allemaal, tot morgen![]()
Nighty nightquote:Op zondag 20 januari 2008 04:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik had enige hoop op een MBR-gesprek van Japio en Lieke. Maar dat zie ik niet meer komen. Dus ga ik vertrekken. Het werd toch nog leuk vanavond.
Truste allemaal, tot morgen![]()
dat lijkt maar zo, vind ik.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:47 schreef riri het volgende:
hoe makkelijk iemand in dat huis de ene bewoner inlevert voor een andere...tis te bizar om te zien.....
en dat een nieuwe bewoner zo makkelijk die plek inneemt is helemaal bizar
Oftewel de Lieke aanpakquote:Op zondag 20 januari 2008 04:30 schreef riri het volgende:
claire heeft zich meteen aan de in haar ogen sterkste speler gehangen....hoe zwak ben je dan dat je meteen de makkelijkste weg kiest
Zoiets groeit toch gewoon erg snel als je 24uur p/d opgesloten zit in de villa? Vanuit jou kant gezien is dit toch erg positief? Als Huub verder gaat bonden zal Jaap er alles aan doen om Lieke te laten blijven.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:47 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
hoe makkelijk iemand in dat huis de ene bewoner inlevert voor een andere...tis te bizar om te zien.....
en dat een nieuwe bewoner zo makkelijk die plek inneemt is helemaal bizar
klopt, veel mensen, daar en hier, dachten dat ze hem leuker vond dan huub.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:56 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hoor. In het begin ging Lieke heel veel met Brian om.
In het begin hield ze een lijntje open naar alle drie de in haar ogen sterkste spelers (Brian, Jaap, Huub)quote:Op zondag 20 januari 2008 04:56 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hoor. In het begin ging Lieke heel veel met Brian om.
Volgens mij liep het iets anders. Lieke was sowieso beloofd aan Huub als ultieme backup.... De rest ging toen vol op Lieke en Huub waardoor die steeds meer tot elkaar veroordeeld waren. Aangezien ze al eens seks hadden gehad was een vervolg makkelijk wat steeds meer uitgroeide in een krampachtige relatie.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:07 schreef Amorosa het volgende:
[..]
In het begin hield ze een lijntje open naar alle drie de in haar ogen sterkste spelers (Brian, Jaap, Huub)
en heeft uiteindelijk de makkelijkste weg gekozen en zich aan de single meest populaire gebonden.
Ze heeft één operatie gehad....en daarna wat onderzoeken...ze is thuis...verder gaat het goed met haar zoals ze aan de telefoon zei nadat Lieke haar 24 uur had aangevraagd...Lieke moest zich van haar moeder geen zorgen maken...ze voelde zich prima.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die moeder krijgt steeds onderzoeken en zolang dus niet bekend is wat het behandelplan is, lijkt me dat je dan juist zoveel mogelijk bij iemand wilt zijn want je weet nooit hoe lang het nog kan duren.
klopt, en ze hield huub eerst op een afstandje, met excuus dat ze boos was,quote:Op zondag 20 januari 2008 05:07 schreef Amorosa het volgende:
[..]
In het begin hield ze een lijntje open naar alle drie de in haar ogen sterkste spelers (Brian, Jaap, Huub)
en heeft uiteindelijk de makkelijkste weg gekozen en zich aan de single meest populaire gebonden.
Neuken met de sterkste speler om haar positie te verzekeren. Feitelijk moest ze van Frans (Stokbrood) met hem neuken wilde ze miljonair worden.quote:
spel? er is geen spel.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:16 schreef schatje het volgende:
Lieke mag dus gewoon haar ding doen, het spel niet spelen en optreden in het land.
Hoe ik het zie is dat Lieke heel goed wist waar ze aan begon en zich ook totaal niet toegankelijk heeft gemaakt naar de andere spelers.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij liep het iets anders. Lieke was sowieso beloofd aan Huub als ultieme backup.... De rest ging toen vol op Lieke en Huub waardoor die steeds meer tot elkaar veroordeeld waren. Aangezien ze al eens seks hadden gehad was een vervolg makkelijk wat steeds meer uitgroeide in een krampachtige relatie.
misschien, maar voorlopig "wint" ze nog op haar sloffen.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:23 schreef Amorosa het volgende:
[..]
Hoe ik het zie is dat Lieke heel goed wist waar ze aan begon en zich ook totaal niet toegankelijk heeft gemaakt naar de andere spelers.
Ze heeft er alles aan gedaan om Huub te isoleren en afhankelijk te maken en is langzaam aan jaloers geworden op zijn verworven status.
Waar ze eerst de vruchten plukte van verkering met het populairste jongetje uit de klas
is hij nu haar grootse concurent en wil ze hem perse op de vakken waar hij in uitblinkt verslaan.
Hou op, schei uit, ze heeft die gozer in totaal misschien een uur of 20 gezien?quote:Op zondag 20 januari 2008 05:15 schreef riri het volgende:
En ook Quintin steunt haar...die heeft lang op haar ingesproken
quote:Op zondag 20 januari 2008 06:02 schreef riri het volgende:
en?....ik zag mijn lief 1 seconde en was verkocht....
en ben nog altijd bij hem en verliefd zoals in die eerste seconde
TV maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:59 schreef Kaleddis het volgende:
Huub en Jaap mogen dus ook opeens niet meer los op Lieke![]()
Waar is het hokje in godsnaam mee bezig
Je bedoeld door de FEBO.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:02 schreef akveor het volgende:
[..]
In dit geval staan er allemaal mensen omheen en Lieke kan zich prima verdedigen. Lieke is niet bang (meer)...
Elke wannabee ondergaat dit in meer of mindere mate.
Een ander verhaal vind ik B en A waar gewoon een angstig meisje compleet geintimideerd wordt door die agressieve Brian.
Zal dat pesten wel mogen, of moet Lieke beschermd worden?quote:Op zondag 20 januari 2008 09:30 schreef DeWalrus het volgende:
Lieke is een inmens zeikwijf, ze doet alsof ze bij haar moeder wil zijn, maar vind dan 7000 euro te veel geld om te verspelen. Ik hoop dat ze haar keihard wegpesten.
Hoe weet jij dat nou, was je erbij ?quote:Op zondag 20 januari 2008 05:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Neuken met de sterkste speler om haar positie te verzekeren. Feitelijk moest ze van Frans (Stokbrood) met hem neuken wilde ze miljonair worden.
Reken er maar op dat Lieke flink gaat stijgen in de PPquote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke 3%
Amanda 5%
Brian 8%
Claire 10%
Wat je daar ziet is meer de afgang van Huub. Gewoon praten is er niet eens meer bij, hij begint meteen te schreeuwen en te schelden. Wat heeft 'kuthoer' te maken met Lieke als het manneke z'n zin niet krijgt ? Niet voor niets hebben ze hem voorlopig nog maar wat langer drooggelegd, die knul kan zichzelf niet beheersen.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, de afgang van Lieke in 3 delen. Met dank aan Huubsoppersforum.
http://www.youtube.com/watch?v=8USfrOV9W-U
http://www.youtube.com/watch?v=ufcFufrFr9o
http://www.youtube.com/watch?v=IBfmssv4g_k
Jij bent echt heel erg goed in ''de plank mis slaan''.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Reken er maar op dat Lieke flink gaat stijgen in de PP![]()
En Huub zal flink zakken, de stemmers willen daarmee zeggen : Huub zo ga je niet met vrouwen om.![]()
Huub is bijna een week zeer negatief op tv geweest.![]()
Hij zal wel zeggen dat het medelijden stemmen zijn ( nu opeens wel )![]()
Wat zal hij balen als Lieke flink stijgt ( en hij niet alleen)
Ik ben benieuwt of hij nog zal stijgen in de PP van Februari., of dat het gedaan is met zijn populariteit.![]()
( zo denk ik er over )
Het gaat niet om zijn zin niet krijgen, het gaat om het gedraai en gelieg van Lieke. Dat Huub daar kwaad om is kan ik me heel goed voorstellen. Iedereen houdt zijn mond maar Huub zegt wat iedereen denkt in dat hok, het verhaal van Lieke klopt niet, hoe je het ook wendt of keert. En dat schelden, ach daar til ik niet zo zwaar aan hoor. Schelden doet geen zeer, slaan veel meer......Brian, remember?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat je daar ziet is meer de afgang van Huub. Gewoon praten is er niet eens meer bij, hij begint meteen te schreeuwen en te schelden. Wat heeft 'kuthoer' te maken met Lieke als het manneke z'n zin niet krijgt ? Niet voor niets hebben ze hem voorlopig nog maar wat langer drooggelegd, die knul kan zichzelf niet beheersen.
Geloofde nee - hoopte JAquote:Op zondag 20 januari 2008 03:29 schreef John316 het volgende:
Haha you must be kiddin me, er was echt niemand die geloofde dat ze weg ging hoor, iig niet helder denkende mensen
Well said...quote:Op zondag 20 januari 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat niet om zijn zin niet krijgen, het gaat om het gedraai en gelieg van Lieke. Dat Huub daar kwaad om is kan ik me heel goed voorstellen. Iedereen houdt zijn mond maar Huub zegt wat iedereen denkt in dat hok, het verhaal van Lieke klopt niet, hoe je het ook wendt of keert. En dat schelden, ach daar til ik niet zo zwaar aan hoor. Schelden doet geen zeer, slaan veel meer......Brian, remember?
quote:De afgelopen dagen hebben zowel Lieke als Amanda keihard getraind tijdens de lessen van Margriet, hun paaldanslerares. De meiden mochten namelijk gisteravond tijden het Ex Porn Star feest in Heerhugowaard hun paaldanskunsten vertonen. Na wat bemoedigende woorden van vooral Brian vertrokken de meiden naar het feest in een Hummer met niemand minder dan Quintin als bestuurder. Teruggekomen in de Villa waren de dames dolenthousiast en vooral de Hilversumse deed het volgens Amanda super goed! Was dit een eenmalig optreden of verlangen de dames nu naar meer paaldans-acts?
We zullen zien, en dat Lieke flink stijgt in de PP dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij bent echt heel erg goed in ''de plank mis slaan''.
Heb je het dan over medelijden-stemmen?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:25 schreef neehe het volgende:
[..]
We zullen zien, en dat Lieke flink stijgt in de PP dat weet ik wel zeker.
Net zoals dat Huub flink gaat zakken.
Daar hoef je geen helderziende voor te zijn, de beelden waren niet fraai.
en Brian was boos omdat ze geld had weggegooid toch?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:22 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie is ook weer lekker bezig. Brian las Amanda gewoon de les voordat ze vertrok maar VV ziet dat natuurlijk anders.
[..]
Leuke reactie, maar je reageert niet op mijn uitgangspunt. Ik stelde dat hij niet gewoon kan praten ..... "hij begint meteen te schreeuwen en te schelden". Als Lieke uitlegd dat ze afspraken met 'achter' heeft over het paaldansen, dan is dat niet naar zijn zin en is ze ineens 'kuthoer' ....... Lieke draait of liegt daar niet, ze verteld gewoon welke afspraak die avond is gemaakt. Jammer dat jij schelden afdoet als 'doet geen zeer' en het als normaal beschouwd.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat niet om zijn zin niet krijgen, het gaat om het gedraai en gelieg van Lieke. Dat Huub daar kwaad om is kan ik me heel goed voorstellen. Iedereen houdt zijn mond maar Huub zegt wat iedereen denkt in dat hok, het verhaal van Lieke klopt niet, hoe je het ook wendt of keert. En dat schelden, ach daar til ik niet zo zwaar aan hoor. Schelden doet geen zeer, slaan veel meer......Brian, remember?
Bemoedigende woordenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:22 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie is ook weer lekker bezig. Brian las Amanda gewoon de les voordat ze vertrok maar VV ziet dat natuurlijk anders.
[..]
Nou nou ,Huub zegt wat iedereen denkt, Huub de helderziende ?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was nadat hij Lieke bij de strot had gegrepen toch?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou nou ,Huub zegt wat iedereen denkt, Huub de helderziende ?
Of BQ de helderziende, die door de monitor heen gedachten kan lezen ?
En Huub heeft ook geslagen, meerdere malen, of wat te denken van het keihard gooien naar Dennis met appels ?
Zo'n appel komt harder aan dan een klap ( kijk het filmpje maar eens terug )
Hij gooide met volle kracht die appels.
Ben benieuwd welk "principe" ze hier op los gaat latenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:51 schreef Guuskeee het volgende:
lieke:
- 2 dagen geleden > iedereen op de bank, ik wil iets vertellen. "ik stop met het spel spelen, ik ga weg over 3 maanden"
- 1 dag geleden > huilen, mijn mama is zo ziek,ik moet nu naar huis, ik vraag mn 24 uur aan.
- vandaag > ik kan 3 keer per maand ergens gaan paaldansen, dus ik blijf
Zie mijn post van 10,52quote:Op zondag 20 januari 2008 11:26 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Heb je het dan over medelijden-stemmen?
Ik weet het niet maar het gaan lange speeches over gevoel worden, dat is zeker.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:34 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk "principe" ze hier op los gaat laten
Weet ik ook niet meer, maar ik weet wel dat hij keihard met die appels gooide.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was nadat hij Lieke bij de strot had gegrepen toch?
Of ben ik nu in de war?
Huub begint te schelden nadat Lieke heeft gezegd dat ze blijft, dat afspraken verhaal was pas later na een heleboel gedraai en wollige woorden van Lieke.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuke reactie, maar je reageert niet op mijn uitgangspunt. Ik stelde dat hij niet gewoon kan praten ..... "hij begint meteen te schreeuwen en te schelden". Als Lieke uitlegd dat ze afspraken met 'achter' heeft over het paaldansen, dan is dat niet naar zijn zin en is ze ineens 'kuthoer' ....... Lieke draait of liegt daar niet, ze verteld gewoon welke afspraak die avond is gemaakt. Jammer dat jij schelden afdoet als 'doet geen zeer' en het als normaal beschouwd.
En Andries is een beetje een sukkeltje, vind je ook niet...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:06 schreef riri het volgende:
Dan heb je BQ's response toch echt niet goed gelezenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuke reactie, maar je reageert niet op mijn uitgangspunt. Ik stelde dat hij niet gewoon kan praten ..... "hij begint meteen te schreeuwen en te schelden". Als Lieke uitlegd dat ze afspraken met 'achter' heeft over het paaldansen, dan is dat niet naar zijn zin en is ze ineens 'kuthoer' ....... Lieke draait of liegt daar niet, ze verteld gewoon welke afspraak die avond is gemaakt. Jammer dat jij schelden afdoet als 'doet geen zeer' en het als normaal beschouwd.
Maar als dat nu wel nav Dennis zijn uitspatting naar Lieke was, dan hadden het van mij granaten mogen zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:40 schreef neehe het volgende:
[..]
Weet ik ook niet meer, maar ik weet wel dat hij keihard met die appels gooide.
Dat was niet normaal. ( nou geloof ik ook wel dat Huub niet helemaal normaal is, zeker niet na alcohol misbruik. )
Dus als Huub van mening is dat een medespeler wegmoet en je antwoord dat je blijft, dan ben je een 'kuthoer' ?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub begint te schelden nadat Lieke heeft gezegd dat ze blijft, dat afspraken verhaal was pas later na een heleboel gedraai en wollige woorden van Lieke.
Volgens mij heb je gelijk hoor, ik ben ook al aan het zoeken.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:44 schreef noekje het volgende:
Maar als dat nu wel nav Dennis zijn uitspatting naar Lieke was, dan hadden het van mij granaten mogen zijn.
Dennis heeft haar tot 2 keer toe bij de strot gegrepen en dan vind ik de consequentie appels op het snuitje nog redelijk mild.
Ik ga even kijken wat de aanleiding van de appels precies was. Kom er nog op terug.![]()
Ook al is het redelijk offtopic maar ik wil het nu weten ook.
Kennelijk heb je het nog steeds niet goed gelezen. Moedwillig waarschijnlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus als Huub van mening is dat een medespeler wegmoet en je antwoord dat je blijft, dan ben je een 'kuthoer' ?
Egg wel goed gelezen !quote:Op zondag 20 januari 2008 11:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kennelijk heb je het nog steeds niet goed gelezen. Moedwillig waarschijnlijk
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus als Huub van mening is dat een medespeler wegmoet en je antwoord dat je blijft, dan ben je een 'kuthoer' ?
Dit vind ik dus een perfecte omschrijving!quote:Op zondag 20 januari 2008 03:33 schreef Guuskeee het volgende:
huub: lieke is helemaal vernadiaat!
Dus datte.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Inukshuk het volgende:
Huub begint met schelden nadat hij erachter komt dat mevrouw, "ik ben zo oprecht, ik ga paaldansen want moes ligt nog niet in het ziekenhuis" haar 24 uur intrekt. Ach en laten we wel wezen in Huub z'n ogen is Lieke al een kuthoer zodra ze d'r loensende doppen open doet in de morgen, dus veel waarde hecht ik niet aan die uitspraken.
Maar Lieke moet ook niet zeiken.. Ze is toch altijd eerlijk en oprecht? Ze ging toch weg? Ze had het toch gehad? Ze vond haar moeder toch belangrijker?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Huub begint met schelden nadat hij erachter komt dat mevrouw, "ik ben zo oprecht, ik ga paaldansen want moes ligt nog niet in het ziekenhuis" haar 24 uur intrekt. Ach en laten we wel wezen in Huub z'n ogen is Lieke al een kuthoer zodra ze d'r loensende doppen open doet in de morgen, dus veel waarde hecht ik niet aan die uitspraken.
Ja vast, dan waarschijnlijk moedwillig niet begrepen.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Egg wel goed gelezen !
Aan Huub ze'n woorden hecht ik nou geen waarde.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Doe maar niet aangezien het nog altijd over de streams of bewoners gaat.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja vast, dan waarschijnlijk moedwillig niet begrepen.Je leest maar weer over het verloop heen.
Valt me steeds vaker op dat dat je kennelijk niet veel meer interesseert.
4 Dagen geleden ben je in een nachtelijke COS nog aardig op de vingers getikt nadat je weer eens halve suggestieve meldingen maakte om Huub maar in een zo'n slecht mogelijk daglicht te stellen.
Wat was dat eenvoudig, even doorvragen en daar vulden zomaar 4 of 5 verschillende COSsers de missende delen in. Jammer man, je deed het ooit leuk - onpartijdig
Huubs reactie hoort toch ook bij het spel en de tv show? Stel dat iedereen heel lauw zou reageren, zo van: "tuurlijk Lieke, je hebt een deal kunnen maken met achter en daarom blijf je nog wat langer. Logisch"quote:Op zondag 20 januari 2008 11:58 schreef neehe het volgende:
Dat schelden en schreeuwen van Huub daar wordt toch niemand meer bang van ?
Het is zijn manier van praten : als ik maar hard genoeg schreeuw dan zien ze me wel.
Hij schreeuwr vanuit een minderwaardigheids complex, omdat hij zo klein is.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Wat heeft die rat van een Brian hiermee te maken, het is toch weer de eeuwige Huub-Lieke discussie?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is het ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:06 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Huubs reactie hoort toch ook bij het spel en de tv show? Stel dat iedereen heel lauw zou reageren, zo van: "tuurlijk Lieke, je hebt een deal kunnen maken met achter en daarom blijf je nog wat langer. Logisch"
Dat is voor de tv kijker toch niet te volgen? Het is toch nog altijd de bedoeling dat wij eigenlijk niet horen te weten wat er achter bekokstoofd is en dan is een reactie als die van Huub toch veel logischer (en dus bruikbaar voor TV).
en daar mogen soms best eens wat meer bewoners tussendoor gegooid worden ivm de variatie.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft die rat van een Brian hiermee te maken, het is toch weer de eeuwige Huub-Lieke discussie?
Dat wel natuurlijk, maar de losse handjes van Brian heeft niets met het gescheld van Huub en gelieg van Lieke te maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:10 schreef noekje het volgende:
[..]
en daar mogen soms best eens wat meer bewoners tussendoor gegooid worden ivm de variatie.
Brian is altijd leuk om even te noemen!
En ondanks dat kan ik me me Huub z'n reacties nog steeds beter voorstellen, dan Lieke. Janken op de bank met een emo-speech over je ma, en vervolgens 3 keer hangen in een paal belangrijker vinden. Huub is ook een lamlul hoor, begrijp me niet verkeerd, en dat getier en geraas van hem slaat echt nergens op, maar ik kan het beter begrijpen dan de beslissing die Lieke neemt, of in ieder geval de uitleg die ze erbij geeft.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:04 schreef neehe het volgende:
[..]
Aan Huub ze'n woorden hecht ik nou geen waarde.
Het ene moment houd hij nog zoveel van Lieke en even later moet ze opdonderen en is ze een kuthoer en bla bla bla en dit en dat weet je.
Hij lijkt op Dr Jekyll and Mr Hyde
Oja, wat fijn dat Lieke blijft, kan ze nog aardig wat mensen mee pesten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Huub had overdag tochtegen Liekegezegd dat hij weer vol tegen haar ging als ze zou blijven.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:03 schreef Deisyy het volgende:
Dus Lieke heeft haar 24 uur ingetrokken, inderdaad wat een gedraai en gelieg, eerst lopen janken dat ze naar huis wilt vanwege haar moeder (wat ik heel goed kan begrijpen) en dan na een avondje aan een paal hangen toch ineens maar willen blijven, lekker tegenstrijdig.
Maar als we het dan over tegenstrijdig hebben, moeten we het ook over Huub hebben, Huub die vannacht weer zo vreselijk tekeer ging tegen Lieke met "kuthoer", terwijl hij eerder die dag nog had lopen verkondigen dat hij het zo erg zou vinden als Lieke weg zou gaan en 's avonds nog een beetje zielig loopt te doen (terwijl ik hem toen nog serieus nam). Over gedraai en gelieg gesproken, Lieke en Huub weten er allebei wel raad mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |