En Andries is een beetje een sukkeltje, vind je ook niet...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:06 schreef riri het volgende:
Die Andries van BB zei laatst al....Lieke is de Gouden Kooi speelster.....zij maakt de show
Dan heb je BQ's response toch echt niet goed gelezenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuke reactie, maar je reageert niet op mijn uitgangspunt. Ik stelde dat hij niet gewoon kan praten ..... "hij begint meteen te schreeuwen en te schelden". Als Lieke uitlegd dat ze afspraken met 'achter' heeft over het paaldansen, dan is dat niet naar zijn zin en is ze ineens 'kuthoer' ....... Lieke draait of liegt daar niet, ze verteld gewoon welke afspraak die avond is gemaakt. Jammer dat jij schelden afdoet als 'doet geen zeer' en het als normaal beschouwd.
Maar als dat nu wel nav Dennis zijn uitspatting naar Lieke was, dan hadden het van mij granaten mogen zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:40 schreef neehe het volgende:
[..]
Weet ik ook niet meer, maar ik weet wel dat hij keihard met die appels gooide.
Dat was niet normaal. ( nou geloof ik ook wel dat Huub niet helemaal normaal is, zeker niet na alcohol misbruik. )
Dus als Huub van mening is dat een medespeler wegmoet en je antwoord dat je blijft, dan ben je een 'kuthoer' ?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub begint te schelden nadat Lieke heeft gezegd dat ze blijft, dat afspraken verhaal was pas later na een heleboel gedraai en wollige woorden van Lieke.
Volgens mij heb je gelijk hoor, ik ben ook al aan het zoeken.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:44 schreef noekje het volgende:
Maar als dat nu wel nav Dennis zijn uitspatting naar Lieke was, dan hadden het van mij granaten mogen zijn.
Dennis heeft haar tot 2 keer toe bij de strot gegrepen en dan vind ik de consequentie appels op het snuitje nog redelijk mild.
Ik ga even kijken wat de aanleiding van de appels precies was. Kom er nog op terug.![]()
Ook al is het redelijk offtopic maar ik wil het nu weten ook.
Kennelijk heb je het nog steeds niet goed gelezen. Moedwillig waarschijnlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus als Huub van mening is dat een medespeler wegmoet en je antwoord dat je blijft, dan ben je een 'kuthoer' ?
Egg wel goed gelezen !quote:Op zondag 20 januari 2008 11:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kennelijk heb je het nog steeds niet goed gelezen. Moedwillig waarschijnlijk
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus als Huub van mening is dat een medespeler wegmoet en je antwoord dat je blijft, dan ben je een 'kuthoer' ?
Dit vind ik dus een perfecte omschrijving!quote:Op zondag 20 januari 2008 03:33 schreef Guuskeee het volgende:
huub: lieke is helemaal vernadiaat!
Dus datte.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Inukshuk het volgende:
Huub begint met schelden nadat hij erachter komt dat mevrouw, "ik ben zo oprecht, ik ga paaldansen want moes ligt nog niet in het ziekenhuis" haar 24 uur intrekt. Ach en laten we wel wezen in Huub z'n ogen is Lieke al een kuthoer zodra ze d'r loensende doppen open doet in de morgen, dus veel waarde hecht ik niet aan die uitspraken.
Maar Lieke moet ook niet zeiken.. Ze is toch altijd eerlijk en oprecht? Ze ging toch weg? Ze had het toch gehad? Ze vond haar moeder toch belangrijker?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Huub begint met schelden nadat hij erachter komt dat mevrouw, "ik ben zo oprecht, ik ga paaldansen want moes ligt nog niet in het ziekenhuis" haar 24 uur intrekt. Ach en laten we wel wezen in Huub z'n ogen is Lieke al een kuthoer zodra ze d'r loensende doppen open doet in de morgen, dus veel waarde hecht ik niet aan die uitspraken.
Ja vast, dan waarschijnlijk moedwillig niet begrepen.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Egg wel goed gelezen !
Aan Huub ze'n woorden hecht ik nou geen waarde.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Doe maar niet aangezien het nog altijd over de streams of bewoners gaat.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja vast, dan waarschijnlijk moedwillig niet begrepen.Je leest maar weer over het verloop heen.
Valt me steeds vaker op dat dat je kennelijk niet veel meer interesseert.
4 Dagen geleden ben je in een nachtelijke COS nog aardig op de vingers getikt nadat je weer eens halve suggestieve meldingen maakte om Huub maar in een zo'n slecht mogelijk daglicht te stellen.
Wat was dat eenvoudig, even doorvragen en daar vulden zomaar 4 of 5 verschillende COSsers de missende delen in. Jammer man, je deed het ooit leuk - onpartijdig
Huubs reactie hoort toch ook bij het spel en de tv show? Stel dat iedereen heel lauw zou reageren, zo van: "tuurlijk Lieke, je hebt een deal kunnen maken met achter en daarom blijf je nog wat langer. Logisch"quote:Op zondag 20 januari 2008 11:58 schreef neehe het volgende:
Dat schelden en schreeuwen van Huub daar wordt toch niemand meer bang van ?
Het is zijn manier van praten : als ik maar hard genoeg schreeuw dan zien ze me wel.
Hij schreeuwr vanuit een minderwaardigheids complex, omdat hij zo klein is.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Wat heeft die rat van een Brian hiermee te maken, het is toch weer de eeuwige Huub-Lieke discussie?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat niet om zijn zin niet krijgen, het gaat om het gedraai en gelieg van Lieke. Dat Huub daar kwaad om is kan ik me heel goed voorstellen. Iedereen houdt zijn mond maar Huub zegt wat iedereen denkt in dat hok, het verhaal van Lieke klopt niet, hoe je het ook wendt of keert. En dat schelden, ach daar til ik niet zo zwaar aan hoor. Schelden doet geen zeer, slaan veel meer......Brian, remember?
Zo is het ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:06 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Huubs reactie hoort toch ook bij het spel en de tv show? Stel dat iedereen heel lauw zou reageren, zo van: "tuurlijk Lieke, je hebt een deal kunnen maken met achter en daarom blijf je nog wat langer. Logisch"
Dat is voor de tv kijker toch niet te volgen? Het is toch nog altijd de bedoeling dat wij eigenlijk niet horen te weten wat er achter bekokstoofd is en dan is een reactie als die van Huub toch veel logischer (en dus bruikbaar voor TV).
en daar mogen soms best eens wat meer bewoners tussendoor gegooid worden ivm de variatie.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft die rat van een Brian hiermee te maken, het is toch weer de eeuwige Huub-Lieke discussie?
Dat wel natuurlijk, maar de losse handjes van Brian heeft niets met het gescheld van Huub en gelieg van Lieke te maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:10 schreef noekje het volgende:
[..]
en daar mogen soms best eens wat meer bewoners tussendoor gegooid worden ivm de variatie.
Brian is altijd leuk om even te noemen!
En ondanks dat kan ik me me Huub z'n reacties nog steeds beter voorstellen, dan Lieke. Janken op de bank met een emo-speech over je ma, en vervolgens 3 keer hangen in een paal belangrijker vinden. Huub is ook een lamlul hoor, begrijp me niet verkeerd, en dat getier en geraas van hem slaat echt nergens op, maar ik kan het beter begrijpen dan de beslissing die Lieke neemt, of in ieder geval de uitleg die ze erbij geeft.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:04 schreef neehe het volgende:
[..]
Aan Huub ze'n woorden hecht ik nou geen waarde.
Het ene moment houd hij nog zoveel van Lieke en even later moet ze opdonderen en is ze een kuthoer en bla bla bla en dit en dat weet je.
Hij lijkt op Dr Jekyll and Mr Hyde
Oja, wat fijn dat Lieke blijft, kan ze nog aardig wat mensen mee pesten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |