Dat bedoel ik! En zoals ik het begrepen heb haar moeder al een paar keer in deze situatie gezeten. Ik had het wel geweten hoor, lekker naar huis, en al veel eerder ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die moeder krijgt steeds onderzoeken en zolang dus niet bekend is wat het behandelplan is, lijkt me dat je dan juist zoveel mogelijk bij iemand wilt zijn want je weet nooit hoe lang het nog kan duren.
Ik vind dat logisch en heb er geen probleem mee. Maar als dit bedoelt is om een andere te zoeken zeg ikquote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 'paar weken' die Lieke noemt is precies tot 31 januari, de dag van de stemming. Dan kunnen ze haar wegstemmen en is het probleem van de borgsom opgelost.
hij heeft het programma door zijn groffe gescheld en agressie helemaal naar beneden gehaaldquote:Op zondag 20 januari 2008 03:48 schreef chufi het volgende:
Trouwens wat doet Huub eigenlijk in de Kooi behalve schelden en schreeuwen ...
Zijn TV maken is slechts daarop gebaseerd.. Huub doet verder geen enkel ding in de Kooi en heeft het eigenlijk nooit gedaan ...
Sterker nog, Japio heeft vanavond een afspraak gemaakt met Danny Voeten. Hij komt deze langs om verder af te spreken met Lieke ! Japio wil echt wel dat ze blijft, alleen dat schreeuwt hij net uit.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef riri het volgende:
Jaap bemoeit zich er helemaal niet mee....die is blij denk ik
+1quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef Disana het volgende:
Ik vond dat een keiharde opmerking: 'als het echt zo erg was, dan lag ze wel in het ziekenhuis'. En gisteren nog huilen over een brief en een telefoontje.
+1quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef Disana het volgende:
Ik vond dat een keiharde opmerking: 'als het echt zo erg was, dan lag ze wel in het ziekenhuis'. En gisteren nog huilen over een brief en een telefoontje.
achter doet inderdaad heel veel moeite om haar te houden.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef riri het volgende:
afgunstige bewoners
achter wil haar helemaal niet kwijt
ik dacht gisteren dat ze haar moeder als excuus voor haar vertrek gebruikte.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef Disana het volgende:
Het is Lieke die haar moeder er in betrok..... Ik heb geen moeite met harde woorden en hard spelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef Disana het volgende:
Of die nieuwe nou vervanging genoemd wordt voor Nadia of voor Lieke maakt toch niets uit ..... Ze willen gewoon 1 plaats opvullen als Lieke vertrekt. (Vervanging van Nadia kan zonder probleem met de regels, ze is immers zelf opgestapt)quote:Op zondag 20 januari 2008 03:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat logisch en heb er geen probleem mee. Maar als dit bedoelt is om een andere te zoeken zeg ikNa 23ste september vertrekken is geen nieuwe miljonair. Schandalig.
Ik mag toch ook hopen dat dat paaldansen een cover up is voor iets. 9 maanden in DGK en vetrekken als paaldanseres is echt belachelijk.
Dat is me al eerder opgevallen. Wanneer het haar uitkomt komt de situatie met haar moeder weer op de proppenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:52 schreef miesy het volgende:
[..]
ik dacht gisteren dat ze haar moeder als excuus voor haar vertrek gebruikte.
dat blijkt nou wel weer. dat kind is echt ijskoud
En het douche gebeuren met Brian en Amanda zorgde weer voor de opwaartse spiraal?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:51 schreef riri het volgende:
[..]
hij heeft het programma door zijn groffe gescheld en agressie helemaal naar beneden gehaald
idd, als ze het spel nog zou spelen zou ze het zo voor elkaar krijgen dat hij te ver gaat.. heel jammerquote:Op zondag 20 januari 2008 03:53 schreef riri het volgende:
ze moet midden voor hem gaan staan en hem net zo hard door laten tetteren tot ie uithaalt
Het enige grotere plaatje, wat ze hebben, is kijkcijfers ..... Zelfs deze ruzie doet het al prima, Huub ontploft al voordat hij precies weet wat er zal gaan gebeuren.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:52 schreef avonne het volgende:
[..]
achter doet inderdaad heel veel moeite om haar te houden.
Paaldansen is zomaar in eens helemaal geregeld, inclusief optredens, waar anderen moeten wachten en smeken om dingen.
Anita die haar overhaalt om te blijven, waar anderen alleen een simpel vraagje krijgen.
Het grotere plaatje ontgaat me nog. Is het omdat Jaap dat wil? Is het om Amanda en Brian uit elkaar te krijgen? Is het omdat Huub een nieuwe tegenstander te geven? Of is het gewoon rekken omdat het ruzies oplevert?
Zo jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |