Verdorie ja.... kom op regie toon ons Para Brother... en een sterke Amanda...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:05 schreef Lady-night het volgende:
Redactie.ik laat me niet voor de gek houden....B&A waar zijn ze???????
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:05 schreef ToughLove het volgende:
Ik denk dat Lieke gewoon nog een tijdje moet blijven en dat ze daarvoor haar borg terugkrijgt en de paaldanstour etc.
andries ging een vent liggen naaien en hij dacht dat het een vrouw wasquote:Op zondag 20 januari 2008 04:06 schreef riri het volgende:
Die Andries van BB zei laatst al....Lieke is de Gouden Kooi speelster.....zij maakt de show
Dan denk ik altijd terug aan de nacht dat ze Natasia wakker gingen houden.quote:
ik ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub maakt tv over de rug van iedereen
dus dat kan ik wel begrijpem
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
andries ging een vent liggen naaien en hij dacht dat het een vrouw was![]()
Ik hecht veel waarde aan zijn oordeel.
als er 1 naam op de fora genoemd wordt is liekequote:Op zondag 20 januari 2008 04:06 schreef riri het volgende:
Die Andries van BB zei laatst al....Lieke is de Gouden Kooi speelster.....zij maakt de show
Japio en Lieke hebben nog steeds toestemming van 'achter' om Huub op 31 jan. weg te stemmen. Hooguit zit Claire nu in de weg.quote:
Ik vind het goed dat mensen ver gaan in hun emotie... fysiek geweld is de grens... helaas niet voor de febo....quote:Op zondag 20 januari 2008 04:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gaat toch om het gedrag en niet aan wie je het vertoond ?
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
andries ging een vent liggen naaien en hij dacht dat het een vrouw was![]()
Ik hecht veel waarde aan zijn oordeel.
Dat is ook de enige keer dat ik om die gast gelachen heb.... wat een afknapper die nudist... brrrrquote:Op zondag 20 januari 2008 04:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd terug aan de nacht dat ze Natasia wakker gingen houden.
Eric die midden in de nacht ging stofzuigen, ala "I want to break free".
Tranen over m'n wangen van het lachen, midden in de nacht (en helemaal verrot op m'n werk de volgende dag..)
mmmmmmquote:Op zondag 20 januari 2008 04:08 schreef miesy het volgende:
[..]
ik ook.
verschil is dat hij dat wel toe durft te geven
en tijdens de dennix nadia tijd werd er 24/7 alleen over die 2 gesproken, dus dat waren ook high profile bewoners? en die hebben ze ook niet laten gaan?quote:Op zondag 20 januari 2008 04:09 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als er 1 naam op de fora genoemd wordt is lieke
een high profile bewoner
die laat je niet zomaar gaan
Precies, maar ik snap niet dat ze het Huub gunnen om haar zo weg te spelen , ze verdiend een waardiger afscheid en niet eentje war ze weggepest wordt door Huub.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:05 schreef ToughLove het volgende:
Ik denk dat Lieke gewoon nog een tijdje moet blijven en dat ze daarvoor haar borg terugkrijgt en de paaldanstour etc.
heb ik gemist, lag toen te slapen.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd terug aan de nacht dat ze Natasia wakker gingen houden.
Eric die midden in de nacht ging stofzuigen, ala "I want to break free".
Tranen over m'n wangen van het lachen, midden in de nacht (en helemaal verrot op m'n werk de volgende dag..)
goed voor huubquote:Op zondag 20 januari 2008 04:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat mensen ver gaan in hun emotie... fysiek geweld is de grens... helaas niet voor de febo....
Weet je nog dat hij dronken in de jacuzzi tijdens het rukken in slaap viel. Sylvia kwam terug van de uitvaart en moest hem wakker maken !quote:Op zondag 20 januari 2008 04:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook de enige keer dat ik om die gast gelachen heb.... wat een afknapper die nudist... brrrr
Je bedoelt het verhaal dat ie on stream al heeft verteld toen ie een paar maand in de villa zat...?quote:Op zondag 20 januari 2008 04:11 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mmmmmm
denk het niet
laten we eens vragen of hupert toestemming heeft gegeven om het verhaal van z'n zus te gebruiken
nadia wilden ze absoluut niet kwijtquote:Op zondag 20 januari 2008 04:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en tijdens de dennix nadia tijd werd er 24/7 alleen over die 2 gesproken, dus dat waren ook high profile bewoners? en die hebben ze ook niet laten gaan?
Brrrr hou op.... of dat geruk in de douche voor die chocoprins...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog dat hij dronken in de jacuzzi tijdens het rukken in slaap viel. Sylvia kwam terug van de uitvaart en moest hem wakker maken !
en dat hele gedoe met nix daaroverquote:Op zondag 20 januari 2008 04:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt het verhaal dat ie on stream al heeft verteld toen ie een paar maand in de villa zat...?
als het aan mij ligt gaat juist lieke hoog scorenquote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat de PoPoll volgende week oplevert:
Lieke 3%
Amanda 5%
Brian 8%
Claire 10%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |