het is een slimme tante, maar nu is ze echt keihard door die mand gevallen,quote:Op zondag 20 januari 2008 03:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is me al eerder opgevallen. Wanneer het haar uitkomt komt de situatie met haar moeder weer op de proppen
ohhhhhhhhhhhquote:Op zondag 20 januari 2008 03:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom... het hoort bij het spel... hij is opgefokt....
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:53 schreef droomkoningin het volgende:
het gaat gewoon goed met de moeder van lieke.. het is nog wachten op een controle uitslag...
gisteren reageerde ze heel emotioneel op de brief van dr moeder en wilde ze naar huis...
de volgende dag en veel gesprekken later heeft ze het gerelativeerd.. ze zal ook wel door het hokje licht gedwongen/ gestimuleerd worden om wat langer te blijven..
zo vreemd vind ik het allemaal niet..
en huub is weer bezig met de huub-show
ik geloof je meteenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:56 schreef riri het volgende:
ik wou dat ik daar in die villa zat nu.....ik had hem zo over de zeik
ze zet zichzelf met haar zieke moeder voor PAALquote:Op zondag 20 januari 2008 03:57 schreef miesy het volgende:
[..]
het is een slimme tante, maar nu is ze echt keihard door die mand gevallen,
daar trapt niemand meer in.
Tot vandaag, zondag 20 januari.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:00 schreef droomkoningin het volgende:
loopt de popo nog?
In dit geval staan er allemaal mensen omheen en Lieke kan zich prima verdedigen. Lieke is niet bang (meer)...quote:Op zondag 20 januari 2008 03:59 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh
iemand verrot schelden en intimideren is dus onderdeel van "het spel"
waarom maken mansen zich dan altijd zo druk om brian ?
ze maakt tv over de rug van haar moeder.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:59 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze zet zichzelf met haar zieke moeder voor PAAL
Geef je opquote:Op zondag 20 januari 2008 04:04 schreef riri het volgende:
morgen die twee gastspelers eruit...selene en luc...... en nathanael en in of andere keiharde bitch erin
de hele handel daar omgooien en die types met de grootste bek eens voor eens en voor altijd de mond snoeren
gaat toch om het gedrag en niet aan wie je het vertoond ?quote:Op zondag 20 januari 2008 04:02 schreef akveor het volgende:
[..]
In dit geval staan er allemaal mensen omheen en Lieke kan zich prima verdedigen. Lieke is niet bang (meer)...
Elke wannabee ondergaat dit in meer of mindere mate.
Een ander verhaal vind ik B en A waar gewoon een angstig meisje compleet geintimideerd wordt door die agressieve Brian.
huub maakt tv over de rug van iedereenquote:Op zondag 20 januari 2008 04:02 schreef miesy het volgende:
[..]
ze maakt tv over de rug van haar moeder.
toen ze huub daarvan beschuldigde vond ze dat onvergevelijk.
Huub of Brian, inwisselbaarquote:Op zondag 20 januari 2008 03:54 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
En het douche gebeuren met Brian en Amanda zorgde weer voor de opwaartse spiraal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |