Maar ze valt toch ook wel door de mand met haar zielige moeder verhaal van gisterenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:42 schreef Guuskeee het volgende:
tis nu wel iedereen tegen lieke
Die 'paar weken' die Lieke noemt is precies tot 31 januari, de dag van de stemming. Dan kunnen ze haar wegstemmen en is het probleem van de borgsom opgelost.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:40 schreef akveor het volgende:
Overigens wel begrijpelijk dat Lieke blijft om d'r borg te behouden..... Het is aan de overige wannabees om d'r weg te stemmen. Wat er nu gebeurt zie ik simpel als TV momentjes pakken waar iedereen bij gebaat is.
Leven en laten leven heet zoiets.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:41 schreef John316 het volgende:
[..]
Opzeker, maar dan verlaag je je ook tot het niveau gouden kooi, dus vrij hypocriet oordelen dan
Huub heeft ook nooit anders aangegeven dan dat hij graag TV maakt. Lieke doet alles uit oprechtheid, gevoel vanuit de buikquote:Op zondag 20 januari 2008 03:42 schreef chufi het volgende:
L tegen H: Jij vraagt je 24-uur aan omdat je geen alcohol mag !
H: Ik doe het om tv te maken
Dus Huub?
Die moeder krijgt steeds onderzoeken en zolang dus niet bekend is wat het behandelplan is, lijkt me dat je dan juist zoveel mogelijk bij iemand wilt zijn want je weet nooit hoe lang het nog kan duren.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen met haar moeder anders was ze echt wel gegaan ..
ja lekker he?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar ze valt toch ook wel door de mand met haar zielige moeder verhaal van gisteren
Dat bedoel ik! En zoals ik het begrepen heb haar moeder al een paar keer in deze situatie gezeten. Ik had het wel geweten hoor, lekker naar huis, en al veel eerder ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die moeder krijgt steeds onderzoeken en zolang dus niet bekend is wat het behandelplan is, lijkt me dat je dan juist zoveel mogelijk bij iemand wilt zijn want je weet nooit hoe lang het nog kan duren.
Ik vind dat logisch en heb er geen probleem mee. Maar als dit bedoelt is om een andere te zoeken zeg ikquote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 'paar weken' die Lieke noemt is precies tot 31 januari, de dag van de stemming. Dan kunnen ze haar wegstemmen en is het probleem van de borgsom opgelost.
hij heeft het programma door zijn groffe gescheld en agressie helemaal naar beneden gehaaldquote:Op zondag 20 januari 2008 03:48 schreef chufi het volgende:
Trouwens wat doet Huub eigenlijk in de Kooi behalve schelden en schreeuwen ...
Zijn TV maken is slechts daarop gebaseerd.. Huub doet verder geen enkel ding in de Kooi en heeft het eigenlijk nooit gedaan ...
Sterker nog, Japio heeft vanavond een afspraak gemaakt met Danny Voeten. Hij komt deze langs om verder af te spreken met Lieke ! Japio wil echt wel dat ze blijft, alleen dat schreeuwt hij net uit.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef riri het volgende:
Jaap bemoeit zich er helemaal niet mee....die is blij denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |