Het zou me niet verbazen wanneer m'n voorspelling dat ze met Jaap gaat spelen uitkomt.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dacht dat Claire zo dol was op Lieke, lijkt er nu anders helemaal niet meer op, ze is helemaal op de hand van Huub.
Hoezo wil Lieke blijven, ze heeft niemand meer als backup...
clair is er gisteravond achter gekomen dat lieke niet altijd netjes de waarheid verteld.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dacht dat Claire zo dol was op Lieke, lijkt er nu anders helemaal niet meer op, ze is helemaal op de hand van Huub.
Hoezo wil Lieke blijven, ze heeft niemand meer als backup...
Graag gedaanquote:Op zondag 20 januari 2008 03:37 schreef John316 het volgende:
Laat je toch niet zo manipuleren allemaal, wat de gouden kooi met haar inwoners doet doen de streams met jullie, ik mis echt een forum waar objectief over dit gebeuren wordt gepraat.. al zijn er hier nog een aantal rationele rustig denkenden die me hier houden
Over manipuleren gesprokenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:37 schreef John316 het volgende:
Laat je toch niet zo manipuleren allemaal, wat de gouden kooi met haar inwoners doet doen de streams met jullie, ik mis echt een forum waar objectief over dit gebeuren wordt gepraat.. al zijn er hier nog een aantal rationele rustig denkenden die me hier houden
Opzeker, maar dan verlaag je je ook tot het niveau gouden kooi, dus vrij hypocriet oordelen danquote:Op zondag 20 januari 2008 03:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Over manipuleren gesproken![]()
Laat iedereen lekker op hun eigen manier naar de streams kijken zoals ze zelf willen
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen wanneer m'n voorspelling dat ze met Jaap gaat spelen uitkomt.
Het zal allemaal wel meevallen met haar moeder anders was ze echt wel gegaan ..quote:Op zondag 20 januari 2008 03:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eng wijf die Lieke dat ze niet in de buurt van haar moeder wil zijn als die zo ziek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |