3 maanden uitzending hebben die gehadquote:Op zondag 20 januari 2008 04:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en tijdens de dennix nadia tijd werd er 24/7 alleen over die 2 gesproken, dus dat waren ook high profile bewoners? en die hebben ze ook niet laten gaan?
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef riri het volgende:
Huub
herhaling herhaling herhaling
steeds dezelfde woorden en dezelfde handelingen
het gaat steeds meer mensen irriteren
heel veel kijkers vinden hem een agressief min mannetje
Daar is een mooi Topic voor: [Poll] Wie is je favoriete bewonerquote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat de PoPoll volgende week oplevert:
Lieke 3%
Amanda 5%
Brian 8%
Claire 10%
lijkt me een fijn planquote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke 3%
Amanda 5%
Brian 8%
Claire 10%
ofquote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke 3%
Amanda 5%
Brian 8%
Claire 10%
ja, en daarna een schop onder de kont de kooi uitquote:Op zondag 20 januari 2008 04:15 schreef avonne het volgende:
[..]
3 maanden uitzending hebben die gehad
Trusten en dank je wel weerquote:Op zondag 20 januari 2008 04:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog wat soundclips voor de dagdienst morgen:
Terugkomst van de meiden in de villa http://www.megaupload.com/?d=C168HUM1
Groepsgesprek omdat Lieke toch blijft: http://www.megaupload.com/?d=0POXT0LG
Ga er vandoor, welterusten allen.
Dat weten we allebei niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:15 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en dat hele gedoe met nix daarover
kom op he
leuk scriptje
maar ga mij niet vertellen dat huub niet op de hoogte was
gelukkig volg jij hem 24 uur per dagquote:Op zondag 20 januari 2008 04:18 schreef riri het volgende:
hij controleert of de camera's hem nog volgen....als hij er langsloopt kijkt hij er stiekem met een half oog naar en als ie voorbij is kijkt ie schalks achterom om te kijken of die meegedraaid is...en nee dus...geen enkele die hem volgt
quote:Op zondag 20 januari 2008 04:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gelukkig volg jij hem 24 uur per dag
Nou zo te zien heeft ze Huub al aardig ingepakt... Beetje Nadia stijl...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:19 schreef avonne het volgende:
Claire "nog een cigaretje, en dan gaan we slapen"
Huub "ja, lief"
ik vind haar echt veel te klef voor een nieuwkomer. Lijkt me geen slimme speler.
kan je nagaan dat ie dat nodig heeftquote:Op zondag 20 januari 2008 04:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Charming Claire is er nu voor Huub... Huub noemt haar inmiddels lief.. Morgen mag ie vast samen met haar onder de douche .
Het blijft aan Claire of ze zich laat verleiden...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op Claire! Ja vanavond moet Huub er op !
nix wist het al voordat huub het op de streams had verteldquote:Op zondag 20 januari 2008 04:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat weten we allebei niet.
Feit is dat toen Dennis daarover begon op de streams er een streamlock volgde en hij naar achter werd geropen. Later werd het Huub bekend dat Dennis dit wou gebruiken en hij daarom moest lachen omdat hij dat al op de streams had verteld. Ik meen zelfs dat Radna (?) daarovernog iets had geschreven op Nowlife of VOL.
Nadiaquote:Op zondag 20 januari 2008 04:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou zo te zien heeft ze Huub al aardig ingepakt... Beetje Nadia stijl...
Veel streamers kenden het verhaal allang. Omdat Huub het een keer aan de ontbijttafel had verteld. Lang voordat Dennis ermee wou komen.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nix wist het al voordat huub het op de streams had verteld
zgn uit de pc
tijdens het shoppen
maar kijk eens naar de verhaallijn
zo'n mooi einde
hoezo real life ?
Ik blijf het vreemd vinden hoe ze zich die MB in heeft gewurmd. Want als Jaap haar echt kwijt wil had ie haar wel in het hol van de leeuwen laten slapen.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:25 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft het hele bed opnieuw opgemaakt, maar ik zie geen kussen voor Jaap en veel dekbed heeft ze hem ook niet toebedeeld.
[ afbeelding ]
hoe lang duurde het voor lieke haar beentjes voor hem opende?quote:Op zondag 20 januari 2008 04:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op Claire! Ja vanavond moet Huub er op !
jaap heeft nog nooit een vrouwelijke bedpartner gehad, dit is nieuw en interessant voor hemquote:Op zondag 20 januari 2008 04:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden hoe ze zich die MB in heeft gewurmd. Want als Jaap haar echt kwijt wil had ie haar wel in het hol van de leeuwen laten slapen.
Ik vind Jaaps stellingname ook onduidelijk. Gisteren zei hij al dat hij het niet over zijn hart kon verkrijgen haar verder te pesten als ze een week bedenktijd had. En vanavond (daarstraks) had hij eigenlijk ook niet veel te zeggen. Feit blijft dat Lieke heel duidelijk vindt dat ze daar mag en kan slapen.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden hoe ze zich die MB in heeft gewurmd. Want als Jaap haar echt kwijt wil had ie haar wel in het hol van de leeuwen laten slapen.
Voornamelijk zakelijk.... mede omdat Lieke zo dwars doet volgens de heren.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia
Nadia pakte in het begin iedereen in. Claire stoot er al aardig wat af.
Hoe is het tussen Claire en Jaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |