Oftewel de Lieke aanpakquote:Op zondag 20 januari 2008 04:30 schreef riri het volgende:
claire heeft zich meteen aan de in haar ogen sterkste speler gehangen....hoe zwak ben je dan dat je meteen de makkelijkste weg kiest
Zoiets groeit toch gewoon erg snel als je 24uur p/d opgesloten zit in de villa? Vanuit jou kant gezien is dit toch erg positief? Als Huub verder gaat bonden zal Jaap er alles aan doen om Lieke te laten blijven.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:47 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
hoe makkelijk iemand in dat huis de ene bewoner inlevert voor een andere...tis te bizar om te zien.....
en dat een nieuwe bewoner zo makkelijk die plek inneemt is helemaal bizar
klopt, veel mensen, daar en hier, dachten dat ze hem leuker vond dan huub.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:56 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hoor. In het begin ging Lieke heel veel met Brian om.
In het begin hield ze een lijntje open naar alle drie de in haar ogen sterkste spelers (Brian, Jaap, Huub)quote:Op zondag 20 januari 2008 04:56 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hoor. In het begin ging Lieke heel veel met Brian om.
Volgens mij liep het iets anders. Lieke was sowieso beloofd aan Huub als ultieme backup.... De rest ging toen vol op Lieke en Huub waardoor die steeds meer tot elkaar veroordeeld waren. Aangezien ze al eens seks hadden gehad was een vervolg makkelijk wat steeds meer uitgroeide in een krampachtige relatie.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:07 schreef Amorosa het volgende:
[..]
In het begin hield ze een lijntje open naar alle drie de in haar ogen sterkste spelers (Brian, Jaap, Huub)
en heeft uiteindelijk de makkelijkste weg gekozen en zich aan de single meest populaire gebonden.
Ze heeft één operatie gehad....en daarna wat onderzoeken...ze is thuis...verder gaat het goed met haar zoals ze aan de telefoon zei nadat Lieke haar 24 uur had aangevraagd...Lieke moest zich van haar moeder geen zorgen maken...ze voelde zich prima.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die moeder krijgt steeds onderzoeken en zolang dus niet bekend is wat het behandelplan is, lijkt me dat je dan juist zoveel mogelijk bij iemand wilt zijn want je weet nooit hoe lang het nog kan duren.
klopt, en ze hield huub eerst op een afstandje, met excuus dat ze boos was,quote:Op zondag 20 januari 2008 05:07 schreef Amorosa het volgende:
[..]
In het begin hield ze een lijntje open naar alle drie de in haar ogen sterkste spelers (Brian, Jaap, Huub)
en heeft uiteindelijk de makkelijkste weg gekozen en zich aan de single meest populaire gebonden.
Neuken met de sterkste speler om haar positie te verzekeren. Feitelijk moest ze van Frans (Stokbrood) met hem neuken wilde ze miljonair worden.quote:
spel? er is geen spel.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:16 schreef schatje het volgende:
Lieke mag dus gewoon haar ding doen, het spel niet spelen en optreden in het land.
Hoe ik het zie is dat Lieke heel goed wist waar ze aan begon en zich ook totaal niet toegankelijk heeft gemaakt naar de andere spelers.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij liep het iets anders. Lieke was sowieso beloofd aan Huub als ultieme backup.... De rest ging toen vol op Lieke en Huub waardoor die steeds meer tot elkaar veroordeeld waren. Aangezien ze al eens seks hadden gehad was een vervolg makkelijk wat steeds meer uitgroeide in een krampachtige relatie.
misschien, maar voorlopig "wint" ze nog op haar sloffen.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:23 schreef Amorosa het volgende:
[..]
Hoe ik het zie is dat Lieke heel goed wist waar ze aan begon en zich ook totaal niet toegankelijk heeft gemaakt naar de andere spelers.
Ze heeft er alles aan gedaan om Huub te isoleren en afhankelijk te maken en is langzaam aan jaloers geworden op zijn verworven status.
Waar ze eerst de vruchten plukte van verkering met het populairste jongetje uit de klas
is hij nu haar grootse concurent en wil ze hem perse op de vakken waar hij in uitblinkt verslaan.
Hou op, schei uit, ze heeft die gozer in totaal misschien een uur of 20 gezien?quote:Op zondag 20 januari 2008 05:15 schreef riri het volgende:
En ook Quintin steunt haar...die heeft lang op haar ingesproken
quote:Op zondag 20 januari 2008 06:02 schreef riri het volgende:
en?....ik zag mijn lief 1 seconde en was verkocht....
en ben nog altijd bij hem en verliefd zoals in die eerste seconde
TV maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:59 schreef Kaleddis het volgende:
Huub en Jaap mogen dus ook opeens niet meer los op Lieke![]()
Waar is het hokje in godsnaam mee bezig
Je bedoeld door de FEBO.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:02 schreef akveor het volgende:
[..]
In dit geval staan er allemaal mensen omheen en Lieke kan zich prima verdedigen. Lieke is niet bang (meer)...
Elke wannabee ondergaat dit in meer of mindere mate.
Een ander verhaal vind ik B en A waar gewoon een angstig meisje compleet geintimideerd wordt door die agressieve Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |