Nee, want Ajax verspeelt juist wel punten tegen VVVquote:Op zondag 20 januari 2008 02:36 schreef patrickt37 het volgende:
Meer een TT voor Ajax.
Logische opstellingquote:Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Lazovic en Farfán.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Méndez, Koevermans, Rajkovic, Culina en Aissati.
Oh dan had ik in juli zeker een vuiltje in het oogquote:Op zondag 20 januari 2008 10:54 schreef ruud.nl het volgende:
VVV heeft al meer dan 30 jaar niet meer gescoord in eigen huis tegen PSV, heb er wel vertrouwen in.
Ik zie eerlijk gezegd liever Koevermans in de spits dan Lazofiets..quote:
Ik ook wel, maar ben er al aan gewend geraakt dat iedere trainer meer ziet in Lazovic. Bovendien had hij wel wat uitstekende acties vorige week, maar zijn afwerking blijft helaas ver onder de maatquote:Op zondag 20 januari 2008 11:40 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd liever Koevermans in de spits dan Lazofiets..
In competitiewedstrijden that is.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:38 schreef okee6 het volgende:
[..]
Oh dan had ik in juli zeker een vuiltje in het oogHerman Teeuwen draait zich om in zijn graf
Goed, het blijft dus bij die 30 jaar.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:54 schreef ruud.nl het volgende:
VVV heeft al meer dan 30 jaar niet meer gescoord in eigen huis tegen PSV, heb er wel vertrouwen in.
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:04 schreef KELDER het volgende:
ik heb zon voorgevoel dat Dzsudzsak een wereldpot gaat ballen
en ik hoop dat farfan eindelijk weer eens een paar leuke goaltjes meepikt
Nou inderdaad.. schaam me rot als fan zijnde..quote:Op zondag 20 januari 2008 13:51 schreef ganzenherder het volgende:
PSV mag zich best wel schamen als ze nu niet weten te winnen
Lekker beginquote:Op zondag 20 januari 2008 10:51 schreef ErikT het volgende:
3 wedstrijden in 6 dagen. Over 1 week dus 9 punten erbij
Als Afellay nou eens ophoudt met op de paal schieten.quote:
3quote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef Morendo het volgende:
Hoveel blessuretijd was er wel niet?
3quote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef Morendo het volgende:
Hoveel blessuretijd was er wel niet?
Van wie kwam de assist?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:29 schreef vw_caddy het volgende:
Farfan mag imo verkocht worden, die raakt helemaal niks meer. Wegwezen uit Eindhoven.
Had ik dus toch gelijk. Gelijkspelen tegen VVV is geen ramp maar wel als je langer dan een helft met een man meer speelt. En ook nog eens als resultaat van een zeer discutabele rode kaart.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:49 schreef ganzenherder het volgende:
Nadat ik die wedstrijd van Excelsior tegen Feyenoord gezien had kreeg ik wel een beetje het idee dat PSV vorige week misschien zo goed speelde omdat Feyenoord zo zwak was. Maar waarschijnlijk/hopelijk heb ik ongelijk en speelt PSV morgen weer een puike partij
Nou, zo discutabel vond ik hem niet. Hij was gewoon te laat, kan je geel voor krijgen met een tackle op de enkels.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had ik dus toch gelijk. Gelijkspelen tegen VVV is geen ramp maar wel als je langer dan een helft met een man meer speelt. En ook nog eens als resultaat van een zeer discutabele rode kaart.![]()
Dan had ik nog liever gehad dat de 3 punten naar VVV waren gegaan, eerlijk is eerlijk
Precies. Als je zo onbeholpen inglijdt met al een gele kaart op zak dan vraag je er ook om. Of het nou geel waard was of niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou, zo discutabel vond ik hem niet. Hij was gewoon te laat, kan je geel voor krijgen met een tackle op de enkels.
Alleen jammer dat ze niet verder konden uitlopen op Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef leolinedance het volgende:
Jammer, de kansen waren er zeker. Afellay nog op de paal, kansen genoeg. Terecht dat VVV zich ingraafde . Gelukkig is de concurrentie ook heerlijk bezig. Ik vond het spel best oke trouwens vandaag
Ach, of ze nu tegen Ajax/AZ of een andere tegenstander gschorst zijn maakt ook geen zak uit. Twente / Groningnen / NAC / Roda is zeker zo sterk.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef mcyodogg het volgende:
Salcido en Afellay moeten in de volgende pot wel even geel krijgen, om dalijk niet met een schorsing te zitten tegen Ajax of AZ.
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, want Ajax verspeelt juist wel punten tegen VVV
Nou ja, voor Ajax en AZ speel je tegen Excelsior thuis. Lijkt me dat je die beter kan missen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, of ze nu tegen Ajax/AZ of een andere tegenstander gschorst zijn maakt ook geen zak uit. Twente / Groningnen / NAC / Roda is zeker zo sterk.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, voor Ajax en AZ speel je tegen Excelsior thuis. Lijkt me dat je die beter kan missen.
Ja, het is nog steeds geen Ajax-TT hoor. Alleen nu ook geen PSV-TT meerquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:22 schreef ganzenherder het volgende:
Vroeger was het een kwestie van waar laten de topclubs de punten liggen, maar tegenwoordig is het meer een kwestie waar de topclubs de punten wél pakken
Geluk bij een ongeluk, Grrrrrrrr kan zijn evaluatie voort zetten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Weer een zege zou jouw evaluatie in de wielen rijden.
Aissati maakt Twente kampioen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef KingOfPop het volgende:
Aissati terug naar twente
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef KingOfPop het volgende:
Aissati terug naar twente
quote:Vergoossen wil Aissati niet naar FC Twente laten gaan
Volgens Tele2 zouden FC Twente en PSV in onderhandeling zijn over een nieuwe verhuurperiode van Aissati aan de club uit Enschede. Vergoossen reageerde op dat nieuws door aan te geven dat hij intern heeft gesproken dat het met het oog op de strijd om het kampioenschap met deze ploeg verder wil.
Wat is daar triest aan? Het zijn gewoon goede ploegen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aissati maakt Twente kampioen.![]()
Hoe triest het ook is, Twente en Groningen zijn momenteel gewoon concurrenten voor de titel.
Het is idd lachwekkend. PSV 17 verliespunten, Ajax 20 verliespunten.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:22 schreef ganzenherder het volgende:
Vroeger was het een kwestie van waar laten de topclubs de punten liggen, maar tegenwoordig is het meer een kwestie waar de topclubs de punten wél pakken
Een ploeg als VVV wordt op dat moment juist sterker. Maar dat zul je niet begrijpen aan je reactie te zien.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:55 schreef bergkampf het volgende:
Tegen de 10 van VVV geen doelpunt weten te maken
Heb de wedstrijd niet gezien, maar als je een uur lang met een man meer speelt tegen een promovendus en dan nog niet weet te scoren, dan verdien je de overwinning ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:56 schreef leolinedance het volgende:
PSV had recht op de overwinning vandaag, gezien het aantal kansen en het veldoverwicht.
Goede ploegen ja, waar je als titelkandidaat eens een puntje tegen mag laten liggen. Dat ze nu meestrijden om te titel zegt genoeg over het niveau van een PSV en Ajax.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Het zijn gewoon goede ploegen.
Als we gewoon op niveau hadden gepreseerd hadden we 15 punten van ze losgestaan, we hebben schandalig veel verliespuntenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Het zijn gewoon goede ploegen.
Dat is ook de verdienste van de tegenstander(s).quote:Op zondag 20 januari 2008 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als we gewoon op niveau hadden gepreseerd hadden we 15 punten van ze losgestaan, we hebben schandalig veel verliespunten
zeker, maar ook een geberek aan kwaliteit aan onze kant. Kijk toch eens waar we punten laten liggen en vooral de hoeveelheid. Dat is kampioen onwaardig.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook de verdienste van de tegenstander(s).
Dit keer met 5 ploegen met evenveel punten op het einde.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:49 schreef du_ke het volgende:
misschien komt het wel weer aan op doelsaldo
Zou Cocu nog een helftje mee willen doen?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:54 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dit keer met 5 ploegen met evenveel punten op het einde.
Hopen voor PSV dat de laatste wedstrijd weer tegen Vitesse is. Deze zijn makkelijk om te kopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou Cocu nog een helftje mee willen doen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hopen voor PSV dat de laatste wedstrijd weer tegen Vitesse is. Deze zijn makkelijk om te kopen.
quote:zo 20-4 14.30 Vitesse - PSV ERE
calimeroquote:Op zondag 20 januari 2008 17:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hopen voor PSV dat de laatste wedstrijd weer tegen Vitesse is. Deze zijn makkelijk om te kopen.
oh stomme noob flikker toch een eind op zegquote:Op zondag 20 januari 2008 17:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Nee, gewoon de waarheid.
Een PSV wat niet aan scoren toekwam maakt er tegen Vitesse ff vlug 5
Kneusquote:Op zondag 20 januari 2008 17:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
oh stomme noob flikker toch een eind op zeg
Ja het doet pijn dat ene doelpuntje maar houd er maar over op calimero
Grapjasquote:Op zondag 20 januari 2008 17:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Nee, gewoon de waarheid.
Een PSV wat niet aan scoren toekwam maakt er tegen Vitesse ff vlug 5
beloven maar niet betalen bedoel jequote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Grapjas
en Ajax dat zakcentje aan Excelsior geven ja
Precies, in de rust gaf niemand meer een cent voor de titel en Vitesse bleef tot het allerlaatst aanvallen.quote:
en scoortquote:Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef Wooldoor het volgende:
Ik dacht dat ze met het vertrek van Perez Aissati zouden laten spelen maar die jongen zit ook weer mooi te verpieteren op de bank. Nieuwe hongaar erbij en hij heeft gelijk een basisplaats.
die nieuwe hongaar speelt ook op een positie waar we eigenlijk iemand tekort kwamenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef Wooldoor het volgende:
Ik dacht dat ze met het vertrek van Perez Aissati zouden laten spelen maar die jongen zit ook weer mooi te verpieteren op de bank. Nieuwe hongaar erbij en hij heeft gelijk een basisplaats.
Hij is sowieso een pannekoek.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, we zullen het 'm maar niet kwalijk nemen, hij weet niet beter.
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef denthemen het volgende:
hehehe en maar roepen dat joden arrogant zijn
Ik heb toch gelijk of niet?quote:
moet je eens lezen hoeveel gezeik er hier op dat soort kritieken is als er een dergelijke TT is. Maar jij generaliseerd het hier allemaal op een hoopquote:
Het puntverlies van vandaag danken wij dus aan Paaskonijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je eens lezen hoeveel gezeik er hier op dat soort kritieken is als er een dergelijke TT is. Maar jij generaliseerd het hier allemaal op een hoopIk gruwelde bij het zien van die TT kan alleen maar mis gaan dan. En zeker zoals het nu gaat is het nog misplaatste arogantie ook
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het puntverlies van vandaag danken wij dus aan Paaskonijn.
Ja maar als een Ajacied roept, wij winnen makkelijk van NEC dan is het Amsterdamse arrogantie. Al roept een PSV'er: De scheids floot in ons nadeel is het een calimero, al die vooroordelen zijn zo triestquote:Op zondag 20 januari 2008 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je eens lezen hoeveel gezeik er hier op dat soort kritieken is als er een dergelijke TT is. Maar jij generaliseerd het hier allemaal op een hoopIk gruwelde bij het zien van die TT kan alleen maar mis gaan dan. En zeker zoals het nu gaat is het nog misplaatste arogantie ook
Ik hoop dat de Ajacieden en de club zo arrogant blijven. Werkt alleen maar in hun nadeel.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar als een Ajacied roept, wij winnen makkelijk van NEC dan is het Amsterdamse arrogantie. Al roept een PSV'er: De scheids floot in ons nadeel is het een calimero, al die vooroordelen zijn zo triest
ik weet er alles vanquote:Op zondag 20 januari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar als een Ajacied roept, wij winnen makkelijk van NEC dan is het Amsterdamse arrogantie. Al roept een PSV'er: De scheids floot in ons nadeel is het een calimero, al die vooroordelen zijn zo triest
Top ideequote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet er alles vanVBL hangt veelal van die vooroordelen aan elkaar. Misschien moeten we een topic maken zodat we kunnen verzamelen welke users aan de vooroordelen voldoen
![]()
Jullie hebben er vandaag ook veel aan gehadquote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Ajacieden en de club zo arrogant blijven. Werkt alleen maar in hun nadeel.
PSV is over het algemeen niet arrogant. Vandaag was inderdaad niet best, maar arrogantie in een topictitel zal daar wel niet zo gek veel invloed op gehad hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie hebben er vandaag ook veel aan gehad
mooiquote:Rutten: niet in gesprek over Aissati
Fred Rutten ontkende tegenover Tele2 het gerucht dat FC Twente bezig zou zijn om Aissati terug te halen. "Ach, er circuleren zoveel namen op het internet en dit is er één van. Wij zijn niet in gesprek met of over Aissati en ik denk dat ik daarmee hartstikke duidelijk ben."
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die nieuwe hongaar speelt ook op een positie waar we eigenlijk iemand tekort kwamen niemand voor hadden
sparta is in vormquote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, woensdag (toch??) thuis tegen sparta. Vorig seizoen was dat een mooie uitslag
Geloof jij je zelf wel nog als je voor de spiegel staatquote:Op zondag 20 januari 2008 20:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
PSV is over het algemeen niet arrogant. Vandaag was inderdaad niet best, maar arrogantie in een topictitel zal daar wel niet zo gek veel invloed op gehad hebben
quote:Guinea coach Robert Nouzaret changed to a more attacking formation and his side rallied by creating a number of openings, to the worry of a Ghanaian defence led by an on-form Eric Addo.
PSV is over het algemeen niet arrogant nee. PSV wordt gezien als een warme, gemoedelijke en menselijke club. Maar het is beter als je nu gewoon naar je eigen topic gaatquote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geloof jij je zelf wel nog als je voor de spiegel staat?
Het is juist goed als er ook andere supporters tussen zitten, met het grootste deel kan je in principe prima discussies voeren volgens mij, die paar die het niet kunnen, ach ja, laat ze maar. Met alleen PSV'ers heb je denk ik minder leuke discussies.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Daarbij zou ik verlangen naar een PSV topic met ALLEEN maar PSV supporters en gewone voetbalsupporters (die geen voorkeur voor welke club dan ook hebben in NL)
Maar goed.. helaas ik ben geen baas.
Altans niet hier.
Overigens... Sparta is naar mijn mening te pakken. Als we tegen Sparta ook punten laten liggen... oei.
Mja of gaat ie naar FC Twente of SC Heerenveen..quote:Op maandag 21 januari 2008 07:53 schreef Lemming22 het volgende:
Gelijk spelen uit tegen VVV was qua uitslag niet zo mooi, maar PSV heeft qua spel tenminste nog het meeste laten zien van de drie topclubs (of was eigenlijk het minst slecht). Feyenoord en Ajax waren allebei dramatisch in hun wedstrijd, PSV speelde nog redelijk. Dus als deze lijn doorgetrokken wordt bij alle drie de clubs, blijft de schaal toch nog in Eindhoven...
mwah wisselvalligheid troef, ook bij die ploegen dus alles kanquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja of gaat ie naar FC Twente of SC Heerenveen..![]()
Ik denk dat als we daar op dit moment tegen moeten spelen, we dat niet gaan winnen..
Ze hebben ook het grootste gedeelte van de wedstrijd tegen 10 man gespeeld.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:53 schreef Lemming22 het volgende:
Gelijk spelen uit tegen VVV was qua uitslag niet zo mooi, maar PSV heeft qua spel tenminste nog het meeste laten zien van de drie topclubs (of was eigenlijk het minst slecht). Feyenoord en Ajax waren allebei dramatisch in hun wedstrijd, PSV speelde nog redelijk. Dus als deze lijn doorgetrokken wordt bij alle drie de clubs, blijft de schaal toch nog in Eindhoven...
Dan Twente maarquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja of gaat ie naar FC Twente of SC Heerenveen..![]()
Ik denk dat als we daar op dit moment tegen moeten spelen, we dat niet gaan winnen..
precies tegenwoordig is alles wel een topwedstrijd lijkt wel en zo beschouw ik het ook als Ajax speeltquote:Op maandag 21 januari 2008 13:20 schreef ASSpirine het volgende:
TT nog altijd niet veranderd?...
VVV, punten van ajax, feyenoord en PSV pakken, wie had dat gedacht?
Mjah, de top 3 is best wel zwak dit jaar, als je ziet hoeveel punten er worden verspeeld.
Vroegah werd er alleen maar punten verloren te gen Feyenoor en Ajax, en zelden tegen andere ploegen. De heerschappij is voorbij
Blijft leuk jaquote:Op maandag 21 januari 2008 15:00 schreef leolinedance het volgende:
Leuk filmpje![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9PGe_ZAxTWs&feature=related
Zonneveld.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:32 schreef ruud.nl het volgende:
Jong Feyenoord - Jong PSV 1-3
Voor de beker, best netjes!
Goals van Lee Nguyen, Mike Zonneveld en Jelle Schijvenaars.
Spijt mequote:Op zondag 20 januari 2008 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het puntverlies van vandaag danken wij dus aan Paaskonijn.
Dat is waar maar mijn punt is dat licht aangebakken types die snel vlam vatten (wat een zin..) zoals mij hier op reageren.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:43 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het is juist goed als er ook andere supporters tussen zitten, met het grootste deel kan je in principe prima discussies voeren volgens mij, die paar die het niet kunnen, ach ja, laat ze maar. Met alleen PSV'ers heb je denk ik minder leuke discussies.
Tsja, dat volk moet je maar negerenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat is waar maar mijn punt is dat licht aangebakken types die snel vlam vatten (wat een zin..) zoals mij hier op reageren.
En ja.. dan word je ineens gebant.
Goed nieuwsquote:'AC Milan heeft geen behoefte aan Gomes'
PSV'er Heurelho Gomes is niet in beeld om de nieuwe doelman van AC Milan te worden. Dat stelt Adriano Galiiani in diverse Italiaanse media. De directeur van Milan stelt dat men tevreden is over de huidige doelmannen.
"We zoeken geen andere keepers", waren dan ook zijn logische woorden. Dida en Zeljko Kalac zijn momenteel de doelmannen in Milan. De Braziliaan Dida is echter niet onomstreden, omdat hij wel eens in de fout gaat.
Gomes verlengde onlangs zijn contract in Eindhoven tot 2013. Desondanks zingt zijn naam nog steeds rond bij diverse topclubs.
Ik mag toch hopen dat Lazovic na zijn wanprestatie van afgelopen Zondag een keer op de bank mag beginnen en Koef in de basis zal starten.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Koevermans krijgt een invalbeurt en verzilverd hem via een kopbal uit een hoekschop.
Sef wisselt geloof ik niet zo graag. Hij had wel meer spelers mogen wisselen en veel eerder.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Lazovic na zijn wanprestatie van afgelopen Zondag een keer op de bank mag beginnen en Koef in de basis zal starten.
Vind het nog steeds ongelofelijk dat Lazo er niet gewisseld werd in de rust.
We stonden in het 'scoren door wissels' klassement vrij hoogquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sef wisselt geloof ik niet zo graag. Hij had wel meer spelers mogen wisselen en veel eerder.
Wie wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:18 schreef PyTh het volgende:
Koevermans heeft er gewoon al 10 inliggen met vrijwel alleen maar invalbeurten.
Kan gewoon niet begrijpen dat hij niet een aantal wedstrijden achter elkaar een basisplaats krijgt.
Vind ik ook raar ja, die jonge weet toch altijd wel het doel te vinden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:18 schreef PyTh het volgende:
Koevermans heeft er gewoon al 10 inliggen met vrijwel alleen maar invalbeurten.
Kan gewoon niet begrijpen dat hij niet een aantal wedstrijden achter elkaar een basisplaats krijgt.
dat vroegen we ons een deel of wat geleden ook afquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er eigenlijk met Cultheld gebeurd?
Spelers in Zuid-Amerika aan het scouten?
Het laatste PSV-topic waarin hij gerageerd heeft is Het Grote PSV Topic #277: Nog steeds geen nieuwe trainer... met deze raectie:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vroegen we ons een deel of wat geleden ook afineens van de FOK! aardbodem verdwenen lijkt het
Het laaste wat we van cultheld vernomen hebbenquote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
2011, maar hij heeft een clausule van 14 miljoen of zo.
RIP cultheldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het laatste PSV-topic waarin hij gerageerd heeft is Het Grote PSV Topic #277: Nog steeds geen nieuwe trainer... met deze raectie:
[..]
Het laaste wat we van cultheld vernomen hebben![]()
Ik denk niet dat Rutten dit wel zal doen, aangezien hij PSV al afwees en ik het idee heb dat PSV een stuk dichter bij zijn hart ligt dan HSV. Maar toch zou ik het niet grappig vinden als dit wel zou gebeuren...quote:HSV ziet in Rutten opvolger van Stevens
22/01/2008 14:12
EXCLUSIEF - Het succes van FC Twente onder Fred Rutten is ook in Hamburg niet onopgemerkt gebleven. De trainer is een van de topkandidaten bij Hamburger SV.
Huub Stevens verlaat komende zomer HSV. Technisch directeur Dietmar Beiersdorfer kijkt in zijn zoektocht naar een opvolger voornamelijk naar het Nederlandse trainersgilde. Op zijn shortlist staan vijf namen, waarvan die van Rutten hoog staat genoteerd. Beiersdorfer denkt daarnaast aan Martin Jol, Co Adriaanse, Louis van Gaal en Marco van Basten.
Rutten heeft zich gecommitteerd aan FC Twente. PSV wilde hem als opvolger van Ronald Koeman terughalen, maar een langer verblijf in Enschede had zijn voorkeur. De 45-jarige Wijchenaar heeft in zijn verbintenis wél een clausule waardoor hij kan vertrekken.
Of er een Nederlandse opvolger komt bij HSV is niet compleet zeker. In Hamburg woedt volgens Hamburger Morgenpost een richtingenstrijd. Terwijl Beiersdorfer graag weer een Nederlander aanstelt, heeft voorzitter Bernd Hoffmann een voorkeur voor een Duitser. De clubloze Jürgen Klopp zou daarbij de voornaamste kandidaat zijn.
Wat een cultheld is het ook hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het laatste PSV-topic waarin hij gerageerd heeft is Het Grote PSV Topic #277: Nog steeds geen nieuwe trainer... met deze raectie:
[..]
Het laaste wat we van cultheld vernomen hebben![]()
mwah als hij in de zomerstop had mogen komen had hij het gedaan.......quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:11 schreef noxious het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rutten dit wel zal doen, aangezien hij PSV al afwees en ik het idee heb dat PSV een stuk dichter bij zijn hart ligt dan HSV. Maar toch zou ik het niet grappig vinden als dit wel zou gebeuren...
En terechtquote:Afellay en Landzaat terug in voorselectie Oranje
ZEIST - Bondscoach Marco van Basten heeft Ibrahim Afellay, Denny Landzaat en Jan Vennegoor of Hesselink opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal voor de vriendschappelijk uitwedstrijd op woensdag 6 februari tegen Kroatië. Het drietal ontbrak vorig jaar tijdens de laatste interland van Oranje tegen Wit-Rusland.
Robin van Persie en Arjen Robben ontbreken nog steeds bij het Nederlands elftal. Beide aanvallers zijn nog te geblesseerd om mee naar Split te reizen. De voorlopige selectie van Oranje bestaat uit 27 spelers. Van Basten presenteert op vrijdag 1 februari zijn definitieve selectie voor de oefenwedstrijd in het Poljud Stadium.
Landzaat is nu niet zo'n sterke speler hoor. Afellay lijkt me duidelijk. Beste man van PSV op dit moment, dus hoort er gewoon in.quote:
Afgelopen zondag door -notabene- Honda uit de wedstrijd gespeeld. Niet erg geloofwaardig al met al.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Landzaat is nu niet zo'n sterke speler hoor. Afellay lijkt me duidelijk. Beste man van PSV op dit moment, dus hoort er gewoon in.
Duh ik bedoel ook Afellay. Landzaat is ook geen PSVer daarom zet ik het in dit topicquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Landzaat is nu niet zo'n sterke speler hoor. Afellay lijkt me duidelijk. Beste man van PSV op dit moment, dus hoort er gewoon in.
Nou ja, hij was lang niet zo dwingend als tegen Feyenoord, maar aanvallend was hij wel weer aanwezig met een schot op de paal en een knappe redding van Wintjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag door -notabene- Honda uit de wedstrijd gespeeld. Niet erg geloofwaardig al met al.
Dan kunnen we beter jan van fc leeuwen opstellen want die heeft als enigste een goede wedstrijd afgelopen zondag gespeeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag door -notabene- Honda uit de wedstrijd gespeeld. Niet erg geloofwaardig al met al.
En hij heeft het over Afellay want Honda speelt bij VVV.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Duh ik bedoel ook Afellay. Landzaat is ook geen PSVer daarom zet ik het in dit topic
En tegen Feyenoord?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ga jij het ze vertellen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Lazovic na zijn wanprestatie van afgelopen Zondag een keer op de bank mag beginnen en Koef in de basis zal starten.
Vind het nog steeds ongelofelijk dat Lazo er niet gewisseld werd in de rust.
Oh, dus jij neemt een wedstrijd waarbij een speler alsmaar ongehinderd door mag lopen als de maat?quote:
Ook Mendez blijft dus.quote:PSV laat niemand meer gaan
Door Sjors (Sj0rSz) op dinsdag 22 januari 2008 21:00
Bron: NU.nl
PSV heeft bekend gemaakt tot 1 februari, de dag waarop de transfermarkt sluit, geen spelers meer te verkopen. De trainer van de Eindhovense formatie, Sef Vergoossen, maakte dit dinsdag bekend.
Vergoossen drukte met deze uitspraak ook de speculaties over een mogelijk vertrek van Carlos Salcido de kop in. Ronald Koeman, voormalig coach van PSV en nu trainer van Valencia, wilde de speler namelijk naar Spanje halen.
quote:22/1/2008 - AD: PSV hikt tegen vraagprijs Amrabat aan
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Stan Valckx met de zaakwaarnemer van Amrabat gesproken over de voorwaarden van een transfer van de jonge aanvaller. PSV zou echter tegen de vraagprijs van 5 miljoen euro aanhikken. "Valckx vertelde me dat PSV Nordin een zeer interessante speler vond. Maar hij zei er ook bij dat, indien er niemand van de huidige selectie zou vertrekken, er op dit moment geen plaats is voor Amrabat." In de zomer zou er bij vertrek van spelers mogelijk wel plaats zijn. Dan blijft hij echter te duur. "Valckx vertelde me dat de bedragen die er op dit moment voor Nordin rondgaan PSV te gortig zijn. Hij is simpelweg te duur," aldus de zaakwaarnemer.
FC Twente zou zich inmiddels concreet gemeld hebben bij VVV voor een transfer
ik denk dat we vooralsnog ruim genoeg zitten in dergelijke middenvelders. Ik zou het geweldig vinden als we zo'n talentvolle middenvelder binnenhalen maar wie gooi je ervoor naar de bank? En volgens mij gaat hij dan vooral de ontwikkeling van Aissati in de weg zittenquote:
quote:In een interview in het Algemeen Dagblad laat Koevermans weten het een bittere pil te vinden dat na Van Gaal, Koeman, Wouters nu ook Sef Vergoossen in hem weer geen basisspeler ziet. Voor zijn kansen op deelname aan het Europees Kampioenschap zou hij eigenlijk in de winter nog moeten vertrekken, maar dat zit er niet in. Desondanks scoort hij in de speelminuten die hij wel krijgt, meer dan bijvoorbeeld Huntelaar.
"Ik kan wel ontkennen dat ik er moedeloos van word, maar het is gewoon vervelend. Ik kan me voorstellen dat de trainer iets laat staan waarvoor hij gekozen heeft. Maar voor mij is het toch weer een bittere pil. Het is een rare situatie. Ik kom er alleen in als het niet goed gaat en dat is ook weer niet de bedoeling. Ik wil die schaal ook wel eens vasthouden."
"Natuurlijk zit het EK in mijn hoofd. Ik kan alleen maar hopen dat ik de komende maanden genoeg speelminuten krijg om iets te laten zien. Maar eigenlijk weet je: Als je hier blijft wordt de kans op het EK steeds kleiner. En vertrekken, dat gaat op dit moment gewoon niet." Vergoossen daarover: "Een vertrek van Danny is on-be-spreek-baar."
Ik zou het persoonlijk een goede aankoop vinden.. en ik hoop dan ook dat ze het financieel voor elkaar weten te krijgen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat we vooralsnog ruim genoeg zitten in dergelijke middenvelders. Ik zou het geweldig vinden als we zo'n talentvolle middenvelder binnenhalen maar wie gooi je ervoor naar de bank? En volgens mij gaat hij dan vooral de ontwikkeling van Aissati in de weg zitten
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:51 schreef PyTh het volgende:
Dikke kans dat Koef vanavond en Zaterdag in de basis gaat beginnen afgaande op de training deze week.
Ik juich het alleen maar toe want als je op basis van de speeltijd die je gekregen hebt een beter gemiddelde hebt dan Huntelaar hoor je gewoon in de basis.
Zou een goede zaak zijn... Ik prefereer Koef ook boven Lazofiets..quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:51 schreef PyTh het volgende:
Dikke kans dat Koef vanavond en Zaterdag in de basis gaat beginnen afgaande op de training deze week.
Ik juich het alleen maar toe want als je op basis van de speeltijd die je gekregen hebt een beter gemiddelde hebt dan Huntelaar hoor je gewoon in de basis.
Dat is het nadeel van voetbal, publiek en spelers willen niet met de tijd meegaan. Het is professioneel om op de punten te spelen, maar iedereen wil aanvallen. Het is professioneel om aan het team te denken en volgens de tactiek van de organisatie te spelen, maar individueel belang speelt ook een (te) belangrijke rol.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met Koevermans is het een beetje hetzelfde verhaal als in het verleden met Vennegoor, die had geloof ik in een seizoen 20 (of meer?) doelpunten gemaakt en was dat seizoen niet eens basisspeler. Ik kan me voorstellen dat je dan idd gek wordt.
Ik denk idd ook dat Koevermans vanavond in de basis staat. Bij het afwerken op doel in koppeltjes werd Koevermans aan Afellay gekoppeld terwijl Lazovic aan Aissati gekoppeld was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:51 schreef PyTh het volgende:
Op "de punten spelen" kan juist goed met spelers als Vennegoor en Koevermans. Maar daar kiest Sef blijkbaar niet voor, die ziet liever Lazovic met zichzelf worstelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:25 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van voetbal, publiek en spelers willen niet met de tijd meegaan. Het is professioneel om op de punten te spelen, maar iedereen wil aanvallen. Het is professioneel om aan het team te denken en volgens de tactiek van de organisatie te spelen, maar individueel belang speelt ook een (te) belangrijke rol.
Therapiequote:Ik vind dat Vennegoor of Hesselink zich altijd heel professioneel heeft opgesteld. Koevermans echter heeft eerder bij AZ zelf zijn probleemachtergrond opgedaan, dat had hij mentaal niet mogen meenemen naar zijn nieuwe werkgever. Daar is vast ook therapie voor beschikbaar, maar hij zal wel te lui, of te gemakzuchtig zijn vanwege zijn afstekend scorepercentage. Dat krijg je in zo'n slappe competitie, dat een beetje speler al vanalles eisen gaat. Maar goed, het is ook weer afwachten hoe hij het de journalist verteld heeft.
Als we dat als argument gaan gebruiken kan je er nog wel 8 of 9 op de bank zettenquote:Ik denk dat Koevermans bij PSV juist als invaller prima renderen kan. In internationale wedstrijden heeft hij mij niet overtuigd. En Van Gaal was ook niet gek.
quote:Op basis van de statistieken hoeft PSV woensdag niets te vrezen van Sparta Rotterdam. De Eindhovenaren verloren slechts één van hun laatste 15 thuisduels met de Rotterdammers. De laatste acht ontmoetingen in het Philips Stadion werden bovendien allemaal gewonnen. De laatste keer dat Sparta in competitieverband punten meenam uit Eindhoven, dateert van 2 december 1995. Destijds wonnen de Rotterdammers met 2-1 door doelpunten van Arjan van der Laan en Dennis de Nooijer. PSV was in dat duel op voorsprong gekomen door een treffer van Luc Nilis. Sinds die nederlaag won PSV alle acht thuisduels met Sparta. Dat gebeurde vaak met overtuigende cijfers, getuige de doelcijfers 32-4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |