Jullie hebben er vandaag ook veel aan gehadquote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Ajacieden en de club zo arrogant blijven. Werkt alleen maar in hun nadeel.
PSV is over het algemeen niet arrogant. Vandaag was inderdaad niet best, maar arrogantie in een topictitel zal daar wel niet zo gek veel invloed op gehad hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie hebben er vandaag ook veel aan gehad
mooiquote:Rutten: niet in gesprek over Aissati
Fred Rutten ontkende tegenover Tele2 het gerucht dat FC Twente bezig zou zijn om Aissati terug te halen. "Ach, er circuleren zoveel namen op het internet en dit is er één van. Wij zijn niet in gesprek met of over Aissati en ik denk dat ik daarmee hartstikke duidelijk ben."
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die nieuwe hongaar speelt ook op een positie waar we eigenlijk iemand tekort kwamen niemand voor hadden
sparta is in vormquote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, woensdag (toch??) thuis tegen sparta. Vorig seizoen was dat een mooie uitslag
Geloof jij je zelf wel nog als je voor de spiegel staatquote:Op zondag 20 januari 2008 20:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
PSV is over het algemeen niet arrogant. Vandaag was inderdaad niet best, maar arrogantie in een topictitel zal daar wel niet zo gek veel invloed op gehad hebben
quote:Guinea coach Robert Nouzaret changed to a more attacking formation and his side rallied by creating a number of openings, to the worry of a Ghanaian defence led by an on-form Eric Addo.
PSV is over het algemeen niet arrogant nee. PSV wordt gezien als een warme, gemoedelijke en menselijke club. Maar het is beter als je nu gewoon naar je eigen topic gaatquote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geloof jij je zelf wel nog als je voor de spiegel staat?
Het is juist goed als er ook andere supporters tussen zitten, met het grootste deel kan je in principe prima discussies voeren volgens mij, die paar die het niet kunnen, ach ja, laat ze maar. Met alleen PSV'ers heb je denk ik minder leuke discussies.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Daarbij zou ik verlangen naar een PSV topic met ALLEEN maar PSV supporters en gewone voetbalsupporters (die geen voorkeur voor welke club dan ook hebben in NL)
Maar goed.. helaas ik ben geen baas.
Altans niet hier.
Overigens... Sparta is naar mijn mening te pakken. Als we tegen Sparta ook punten laten liggen... oei.
Mja of gaat ie naar FC Twente of SC Heerenveen..quote:Op maandag 21 januari 2008 07:53 schreef Lemming22 het volgende:
Gelijk spelen uit tegen VVV was qua uitslag niet zo mooi, maar PSV heeft qua spel tenminste nog het meeste laten zien van de drie topclubs (of was eigenlijk het minst slecht). Feyenoord en Ajax waren allebei dramatisch in hun wedstrijd, PSV speelde nog redelijk. Dus als deze lijn doorgetrokken wordt bij alle drie de clubs, blijft de schaal toch nog in Eindhoven...
mwah wisselvalligheid troef, ook bij die ploegen dus alles kanquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja of gaat ie naar FC Twente of SC Heerenveen..![]()
Ik denk dat als we daar op dit moment tegen moeten spelen, we dat niet gaan winnen..
Ze hebben ook het grootste gedeelte van de wedstrijd tegen 10 man gespeeld.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:53 schreef Lemming22 het volgende:
Gelijk spelen uit tegen VVV was qua uitslag niet zo mooi, maar PSV heeft qua spel tenminste nog het meeste laten zien van de drie topclubs (of was eigenlijk het minst slecht). Feyenoord en Ajax waren allebei dramatisch in hun wedstrijd, PSV speelde nog redelijk. Dus als deze lijn doorgetrokken wordt bij alle drie de clubs, blijft de schaal toch nog in Eindhoven...
Dan Twente maarquote:Op maandag 21 januari 2008 11:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja of gaat ie naar FC Twente of SC Heerenveen..![]()
Ik denk dat als we daar op dit moment tegen moeten spelen, we dat niet gaan winnen..
precies tegenwoordig is alles wel een topwedstrijd lijkt wel en zo beschouw ik het ook als Ajax speeltquote:Op maandag 21 januari 2008 13:20 schreef ASSpirine het volgende:
TT nog altijd niet veranderd?...
VVV, punten van ajax, feyenoord en PSV pakken, wie had dat gedacht?
Mjah, de top 3 is best wel zwak dit jaar, als je ziet hoeveel punten er worden verspeeld.
Vroegah werd er alleen maar punten verloren te gen Feyenoor en Ajax, en zelden tegen andere ploegen. De heerschappij is voorbij
Blijft leuk jaquote:Op maandag 21 januari 2008 15:00 schreef leolinedance het volgende:
Leuk filmpje![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9PGe_ZAxTWs&feature=related
Zonneveld.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:32 schreef ruud.nl het volgende:
Jong Feyenoord - Jong PSV 1-3
Voor de beker, best netjes!
Goals van Lee Nguyen, Mike Zonneveld en Jelle Schijvenaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |