Spijt mequote:Op zondag 20 januari 2008 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het puntverlies van vandaag danken wij dus aan Paaskonijn.
Dat is waar maar mijn punt is dat licht aangebakken types die snel vlam vatten (wat een zin..) zoals mij hier op reageren.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:43 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het is juist goed als er ook andere supporters tussen zitten, met het grootste deel kan je in principe prima discussies voeren volgens mij, die paar die het niet kunnen, ach ja, laat ze maar. Met alleen PSV'ers heb je denk ik minder leuke discussies.
Tsja, dat volk moet je maar negerenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat is waar maar mijn punt is dat licht aangebakken types die snel vlam vatten (wat een zin..) zoals mij hier op reageren.
En ja.. dan word je ineens gebant.
Goed nieuwsquote:'AC Milan heeft geen behoefte aan Gomes'
PSV'er Heurelho Gomes is niet in beeld om de nieuwe doelman van AC Milan te worden. Dat stelt Adriano Galiiani in diverse Italiaanse media. De directeur van Milan stelt dat men tevreden is over de huidige doelmannen.
"We zoeken geen andere keepers", waren dan ook zijn logische woorden. Dida en Zeljko Kalac zijn momenteel de doelmannen in Milan. De Braziliaan Dida is echter niet onomstreden, omdat hij wel eens in de fout gaat.
Gomes verlengde onlangs zijn contract in Eindhoven tot 2013. Desondanks zingt zijn naam nog steeds rond bij diverse topclubs.
Ik mag toch hopen dat Lazovic na zijn wanprestatie van afgelopen Zondag een keer op de bank mag beginnen en Koef in de basis zal starten.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Koevermans krijgt een invalbeurt en verzilverd hem via een kopbal uit een hoekschop.
Sef wisselt geloof ik niet zo graag. Hij had wel meer spelers mogen wisselen en veel eerder.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Lazovic na zijn wanprestatie van afgelopen Zondag een keer op de bank mag beginnen en Koef in de basis zal starten.
Vind het nog steeds ongelofelijk dat Lazo er niet gewisseld werd in de rust.
We stonden in het 'scoren door wissels' klassement vrij hoogquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sef wisselt geloof ik niet zo graag. Hij had wel meer spelers mogen wisselen en veel eerder.
Wie wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:18 schreef PyTh het volgende:
Koevermans heeft er gewoon al 10 inliggen met vrijwel alleen maar invalbeurten.
Kan gewoon niet begrijpen dat hij niet een aantal wedstrijden achter elkaar een basisplaats krijgt.
Vind ik ook raar ja, die jonge weet toch altijd wel het doel te vinden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:18 schreef PyTh het volgende:
Koevermans heeft er gewoon al 10 inliggen met vrijwel alleen maar invalbeurten.
Kan gewoon niet begrijpen dat hij niet een aantal wedstrijden achter elkaar een basisplaats krijgt.
dat vroegen we ons een deel of wat geleden ook afquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er eigenlijk met Cultheld gebeurd?
Spelers in Zuid-Amerika aan het scouten?
Het laatste PSV-topic waarin hij gerageerd heeft is Het Grote PSV Topic #277: Nog steeds geen nieuwe trainer... met deze raectie:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vroegen we ons een deel of wat geleden ook afineens van de FOK! aardbodem verdwenen lijkt het
Het laaste wat we van cultheld vernomen hebbenquote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
2011, maar hij heeft een clausule van 14 miljoen of zo.
RIP cultheldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het laatste PSV-topic waarin hij gerageerd heeft is Het Grote PSV Topic #277: Nog steeds geen nieuwe trainer... met deze raectie:
[..]
Het laaste wat we van cultheld vernomen hebben![]()
Ik denk niet dat Rutten dit wel zal doen, aangezien hij PSV al afwees en ik het idee heb dat PSV een stuk dichter bij zijn hart ligt dan HSV. Maar toch zou ik het niet grappig vinden als dit wel zou gebeuren...quote:HSV ziet in Rutten opvolger van Stevens
22/01/2008 14:12
EXCLUSIEF - Het succes van FC Twente onder Fred Rutten is ook in Hamburg niet onopgemerkt gebleven. De trainer is een van de topkandidaten bij Hamburger SV.
Huub Stevens verlaat komende zomer HSV. Technisch directeur Dietmar Beiersdorfer kijkt in zijn zoektocht naar een opvolger voornamelijk naar het Nederlandse trainersgilde. Op zijn shortlist staan vijf namen, waarvan die van Rutten hoog staat genoteerd. Beiersdorfer denkt daarnaast aan Martin Jol, Co Adriaanse, Louis van Gaal en Marco van Basten.
Rutten heeft zich gecommitteerd aan FC Twente. PSV wilde hem als opvolger van Ronald Koeman terughalen, maar een langer verblijf in Enschede had zijn voorkeur. De 45-jarige Wijchenaar heeft in zijn verbintenis wél een clausule waardoor hij kan vertrekken.
Of er een Nederlandse opvolger komt bij HSV is niet compleet zeker. In Hamburg woedt volgens Hamburger Morgenpost een richtingenstrijd. Terwijl Beiersdorfer graag weer een Nederlander aanstelt, heeft voorzitter Bernd Hoffmann een voorkeur voor een Duitser. De clubloze Jürgen Klopp zou daarbij de voornaamste kandidaat zijn.
Wat een cultheld is het ook hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het laatste PSV-topic waarin hij gerageerd heeft is Het Grote PSV Topic #277: Nog steeds geen nieuwe trainer... met deze raectie:
[..]
Het laaste wat we van cultheld vernomen hebben![]()
mwah als hij in de zomerstop had mogen komen had hij het gedaan.......quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:11 schreef noxious het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rutten dit wel zal doen, aangezien hij PSV al afwees en ik het idee heb dat PSV een stuk dichter bij zijn hart ligt dan HSV. Maar toch zou ik het niet grappig vinden als dit wel zou gebeuren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |