oh stomme noob flikker toch een eind op zegquote:Op zondag 20 januari 2008 17:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Nee, gewoon de waarheid.
Een PSV wat niet aan scoren toekwam maakt er tegen Vitesse ff vlug 5
Kneusquote:Op zondag 20 januari 2008 17:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hopen voor PSV dat de laatste wedstrijd weer tegen Vitesse is. Deze zijn makkelijk om te kopen.
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
oh stomme noob flikker toch een eind op zeg
Ja het doet pijn dat ene doelpuntje maar houd er maar over op calimero
Grapjasquote:Op zondag 20 januari 2008 17:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Nee, gewoon de waarheid.
Een PSV wat niet aan scoren toekwam maakt er tegen Vitesse ff vlug 5
beloven maar niet betalen bedoel jequote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Grapjas
en Ajax dat zakcentje aan Excelsior geven ja
Precies, in de rust gaf niemand meer een cent voor de titel en Vitesse bleef tot het allerlaatst aanvallen.quote:
en scoortquote:Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef Wooldoor het volgende:
Ik dacht dat ze met het vertrek van Perez Aissati zouden laten spelen maar die jongen zit ook weer mooi te verpieteren op de bank. Nieuwe hongaar erbij en hij heeft gelijk een basisplaats.
die nieuwe hongaar speelt ook op een positie waar we eigenlijk iemand tekort kwamenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef Wooldoor het volgende:
Ik dacht dat ze met het vertrek van Perez Aissati zouden laten spelen maar die jongen zit ook weer mooi te verpieteren op de bank. Nieuwe hongaar erbij en hij heeft gelijk een basisplaats.
Hij is sowieso een pannekoek.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, we zullen het 'm maar niet kwalijk nemen, hij weet niet beter.
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef denthemen het volgende:
hehehe en maar roepen dat joden arrogant zijn
Ik heb toch gelijk of niet?quote:
moet je eens lezen hoeveel gezeik er hier op dat soort kritieken is als er een dergelijke TT is. Maar jij generaliseerd het hier allemaal op een hoopquote:
Het puntverlies van vandaag danken wij dus aan Paaskonijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je eens lezen hoeveel gezeik er hier op dat soort kritieken is als er een dergelijke TT is. Maar jij generaliseerd het hier allemaal op een hoopIk gruwelde bij het zien van die TT kan alleen maar mis gaan dan. En zeker zoals het nu gaat is het nog misplaatste arogantie ook
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het puntverlies van vandaag danken wij dus aan Paaskonijn.
Ja maar als een Ajacied roept, wij winnen makkelijk van NEC dan is het Amsterdamse arrogantie. Al roept een PSV'er: De scheids floot in ons nadeel is het een calimero, al die vooroordelen zijn zo triestquote:Op zondag 20 januari 2008 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je eens lezen hoeveel gezeik er hier op dat soort kritieken is als er een dergelijke TT is. Maar jij generaliseerd het hier allemaal op een hoopIk gruwelde bij het zien van die TT kan alleen maar mis gaan dan. En zeker zoals het nu gaat is het nog misplaatste arogantie ook
Ik hoop dat de Ajacieden en de club zo arrogant blijven. Werkt alleen maar in hun nadeel.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar als een Ajacied roept, wij winnen makkelijk van NEC dan is het Amsterdamse arrogantie. Al roept een PSV'er: De scheids floot in ons nadeel is het een calimero, al die vooroordelen zijn zo triest
ik weet er alles vanquote:Op zondag 20 januari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar als een Ajacied roept, wij winnen makkelijk van NEC dan is het Amsterdamse arrogantie. Al roept een PSV'er: De scheids floot in ons nadeel is het een calimero, al die vooroordelen zijn zo triest
Top ideequote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet er alles vanVBL hangt veelal van die vooroordelen aan elkaar. Misschien moeten we een topic maken zodat we kunnen verzamelen welke users aan de vooroordelen voldoen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |