Nee, want Ajax verspeelt juist wel punten tegen VVVquote:Op zondag 20 januari 2008 02:36 schreef patrickt37 het volgende:
Meer een TT voor Ajax.
Logische opstellingquote:Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Lazovic en Farfán.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Méndez, Koevermans, Rajkovic, Culina en Aissati.
Oh dan had ik in juli zeker een vuiltje in het oogquote:Op zondag 20 januari 2008 10:54 schreef ruud.nl het volgende:
VVV heeft al meer dan 30 jaar niet meer gescoord in eigen huis tegen PSV, heb er wel vertrouwen in.
Ik zie eerlijk gezegd liever Koevermans in de spits dan Lazofiets..quote:
Ik ook wel, maar ben er al aan gewend geraakt dat iedere trainer meer ziet in Lazovic. Bovendien had hij wel wat uitstekende acties vorige week, maar zijn afwerking blijft helaas ver onder de maatquote:Op zondag 20 januari 2008 11:40 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd liever Koevermans in de spits dan Lazofiets..
In competitiewedstrijden that is.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:38 schreef okee6 het volgende:
[..]
Oh dan had ik in juli zeker een vuiltje in het oogHerman Teeuwen draait zich om in zijn graf
Goed, het blijft dus bij die 30 jaar.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:54 schreef ruud.nl het volgende:
VVV heeft al meer dan 30 jaar niet meer gescoord in eigen huis tegen PSV, heb er wel vertrouwen in.
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:04 schreef KELDER het volgende:
ik heb zon voorgevoel dat Dzsudzsak een wereldpot gaat ballen
en ik hoop dat farfan eindelijk weer eens een paar leuke goaltjes meepikt
Nou inderdaad.. schaam me rot als fan zijnde..quote:Op zondag 20 januari 2008 13:51 schreef ganzenherder het volgende:
PSV mag zich best wel schamen als ze nu niet weten te winnen
Lekker beginquote:Op zondag 20 januari 2008 10:51 schreef ErikT het volgende:
3 wedstrijden in 6 dagen. Over 1 week dus 9 punten erbij
Als Afellay nou eens ophoudt met op de paal schieten.quote:
3quote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef Morendo het volgende:
Hoveel blessuretijd was er wel niet?
3quote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef Morendo het volgende:
Hoveel blessuretijd was er wel niet?
Van wie kwam de assist?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:29 schreef vw_caddy het volgende:
Farfan mag imo verkocht worden, die raakt helemaal niks meer. Wegwezen uit Eindhoven.
Had ik dus toch gelijk. Gelijkspelen tegen VVV is geen ramp maar wel als je langer dan een helft met een man meer speelt. En ook nog eens als resultaat van een zeer discutabele rode kaart.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:49 schreef ganzenherder het volgende:
Nadat ik die wedstrijd van Excelsior tegen Feyenoord gezien had kreeg ik wel een beetje het idee dat PSV vorige week misschien zo goed speelde omdat Feyenoord zo zwak was. Maar waarschijnlijk/hopelijk heb ik ongelijk en speelt PSV morgen weer een puike partij
Nou, zo discutabel vond ik hem niet. Hij was gewoon te laat, kan je geel voor krijgen met een tackle op de enkels.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had ik dus toch gelijk. Gelijkspelen tegen VVV is geen ramp maar wel als je langer dan een helft met een man meer speelt. En ook nog eens als resultaat van een zeer discutabele rode kaart.![]()
Dan had ik nog liever gehad dat de 3 punten naar VVV waren gegaan, eerlijk is eerlijk
Precies. Als je zo onbeholpen inglijdt met al een gele kaart op zak dan vraag je er ook om. Of het nou geel waard was of niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou, zo discutabel vond ik hem niet. Hij was gewoon te laat, kan je geel voor krijgen met een tackle op de enkels.
Alleen jammer dat ze niet verder konden uitlopen op Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef leolinedance het volgende:
Jammer, de kansen waren er zeker. Afellay nog op de paal, kansen genoeg. Terecht dat VVV zich ingraafde . Gelukkig is de concurrentie ook heerlijk bezig. Ik vond het spel best oke trouwens vandaag
Ach, of ze nu tegen Ajax/AZ of een andere tegenstander gschorst zijn maakt ook geen zak uit. Twente / Groningnen / NAC / Roda is zeker zo sterk.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef mcyodogg het volgende:
Salcido en Afellay moeten in de volgende pot wel even geel krijgen, om dalijk niet met een schorsing te zitten tegen Ajax of AZ.
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, want Ajax verspeelt juist wel punten tegen VVV
Nou ja, voor Ajax en AZ speel je tegen Excelsior thuis. Lijkt me dat je die beter kan missen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, of ze nu tegen Ajax/AZ of een andere tegenstander gschorst zijn maakt ook geen zak uit. Twente / Groningnen / NAC / Roda is zeker zo sterk.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, voor Ajax en AZ speel je tegen Excelsior thuis. Lijkt me dat je die beter kan missen.
Ja, het is nog steeds geen Ajax-TT hoor. Alleen nu ook geen PSV-TT meerquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:22 schreef ganzenherder het volgende:
Vroeger was het een kwestie van waar laten de topclubs de punten liggen, maar tegenwoordig is het meer een kwestie waar de topclubs de punten wél pakken
Geluk bij een ongeluk, Grrrrrrrr kan zijn evaluatie voort zetten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Weer een zege zou jouw evaluatie in de wielen rijden.
Aissati maakt Twente kampioen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef KingOfPop het volgende:
Aissati terug naar twente
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef KingOfPop het volgende:
Aissati terug naar twente
quote:Vergoossen wil Aissati niet naar FC Twente laten gaan
Volgens Tele2 zouden FC Twente en PSV in onderhandeling zijn over een nieuwe verhuurperiode van Aissati aan de club uit Enschede. Vergoossen reageerde op dat nieuws door aan te geven dat hij intern heeft gesproken dat het met het oog op de strijd om het kampioenschap met deze ploeg verder wil.
Wat is daar triest aan? Het zijn gewoon goede ploegen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aissati maakt Twente kampioen.![]()
Hoe triest het ook is, Twente en Groningen zijn momenteel gewoon concurrenten voor de titel.
Het is idd lachwekkend. PSV 17 verliespunten, Ajax 20 verliespunten.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:22 schreef ganzenherder het volgende:
Vroeger was het een kwestie van waar laten de topclubs de punten liggen, maar tegenwoordig is het meer een kwestie waar de topclubs de punten wél pakken
Een ploeg als VVV wordt op dat moment juist sterker. Maar dat zul je niet begrijpen aan je reactie te zien.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:55 schreef bergkampf het volgende:
Tegen de 10 van VVV geen doelpunt weten te maken
Heb de wedstrijd niet gezien, maar als je een uur lang met een man meer speelt tegen een promovendus en dan nog niet weet te scoren, dan verdien je de overwinning ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:56 schreef leolinedance het volgende:
PSV had recht op de overwinning vandaag, gezien het aantal kansen en het veldoverwicht.
Goede ploegen ja, waar je als titelkandidaat eens een puntje tegen mag laten liggen. Dat ze nu meestrijden om te titel zegt genoeg over het niveau van een PSV en Ajax.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Het zijn gewoon goede ploegen.
Als we gewoon op niveau hadden gepreseerd hadden we 15 punten van ze losgestaan, we hebben schandalig veel verliespuntenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Het zijn gewoon goede ploegen.
Dat is ook de verdienste van de tegenstander(s).quote:Op zondag 20 januari 2008 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als we gewoon op niveau hadden gepreseerd hadden we 15 punten van ze losgestaan, we hebben schandalig veel verliespunten
zeker, maar ook een geberek aan kwaliteit aan onze kant. Kijk toch eens waar we punten laten liggen en vooral de hoeveelheid. Dat is kampioen onwaardig.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook de verdienste van de tegenstander(s).
Dit keer met 5 ploegen met evenveel punten op het einde.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:49 schreef du_ke het volgende:
misschien komt het wel weer aan op doelsaldo
Zou Cocu nog een helftje mee willen doen?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:54 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dit keer met 5 ploegen met evenveel punten op het einde.
Hopen voor PSV dat de laatste wedstrijd weer tegen Vitesse is. Deze zijn makkelijk om te kopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou Cocu nog een helftje mee willen doen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hopen voor PSV dat de laatste wedstrijd weer tegen Vitesse is. Deze zijn makkelijk om te kopen.
quote:zo 20-4 14.30 Vitesse - PSV ERE
calimeroquote:Op zondag 20 januari 2008 17:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hopen voor PSV dat de laatste wedstrijd weer tegen Vitesse is. Deze zijn makkelijk om te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |