Nee, want Ajax verspeelt juist wel punten tegen VVVquote:Op zondag 20 januari 2008 02:36 schreef patrickt37 het volgende:
Meer een TT voor Ajax.
Logische opstellingquote:Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Lazovic en Farfán.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Méndez, Koevermans, Rajkovic, Culina en Aissati.
Oh dan had ik in juli zeker een vuiltje in het oogquote:Op zondag 20 januari 2008 10:54 schreef ruud.nl het volgende:
VVV heeft al meer dan 30 jaar niet meer gescoord in eigen huis tegen PSV, heb er wel vertrouwen in.
Ik zie eerlijk gezegd liever Koevermans in de spits dan Lazofiets..quote:
Ik ook wel, maar ben er al aan gewend geraakt dat iedere trainer meer ziet in Lazovic. Bovendien had hij wel wat uitstekende acties vorige week, maar zijn afwerking blijft helaas ver onder de maatquote:Op zondag 20 januari 2008 11:40 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd liever Koevermans in de spits dan Lazofiets..
In competitiewedstrijden that is.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:38 schreef okee6 het volgende:
[..]
Oh dan had ik in juli zeker een vuiltje in het oogHerman Teeuwen draait zich om in zijn graf
Goed, het blijft dus bij die 30 jaar.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:54 schreef ruud.nl het volgende:
VVV heeft al meer dan 30 jaar niet meer gescoord in eigen huis tegen PSV, heb er wel vertrouwen in.
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:04 schreef KELDER het volgende:
ik heb zon voorgevoel dat Dzsudzsak een wereldpot gaat ballen
en ik hoop dat farfan eindelijk weer eens een paar leuke goaltjes meepikt
Nou inderdaad.. schaam me rot als fan zijnde..quote:Op zondag 20 januari 2008 13:51 schreef ganzenherder het volgende:
PSV mag zich best wel schamen als ze nu niet weten te winnen
Lekker beginquote:Op zondag 20 januari 2008 10:51 schreef ErikT het volgende:
3 wedstrijden in 6 dagen. Over 1 week dus 9 punten erbij
Als Afellay nou eens ophoudt met op de paal schieten.quote:
3quote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef Morendo het volgende:
Hoveel blessuretijd was er wel niet?
3quote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef Morendo het volgende:
Hoveel blessuretijd was er wel niet?
Van wie kwam de assist?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:29 schreef vw_caddy het volgende:
Farfan mag imo verkocht worden, die raakt helemaal niks meer. Wegwezen uit Eindhoven.
Had ik dus toch gelijk. Gelijkspelen tegen VVV is geen ramp maar wel als je langer dan een helft met een man meer speelt. En ook nog eens als resultaat van een zeer discutabele rode kaart.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:49 schreef ganzenherder het volgende:
Nadat ik die wedstrijd van Excelsior tegen Feyenoord gezien had kreeg ik wel een beetje het idee dat PSV vorige week misschien zo goed speelde omdat Feyenoord zo zwak was. Maar waarschijnlijk/hopelijk heb ik ongelijk en speelt PSV morgen weer een puike partij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |