Zie OP.quote:
er is niets mis met een goois accentquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch wel indrukwekkend, en ik vond haar Nederlands in het nummer best nog mooi eigenlijk. Op een of andere manier paste dit er wel bij, in ieder geval beter dan een Goois accent ofzo.
Is dat Goois voor: "er is heel veel mis met een goois accent"?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er is niets mis met een goois accent
beter een goois dan een brabants accent, nietwaar?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat Goois voor: "er is heel veel mis met een goois accent"?
En zo is het maar net.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
beter een goois dan een brabants accent, nietwaar?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:22 schreef Svensational het volgende:
Tof dat ze in het Nederlands zong..
en toch was charlene's nederlands de beste van de avond, zo zingen volgens mij de meeste musical-sterren in het nederlandsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:25 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik vond Nathalie's Nederlands een stuk beter te pruimen dan Charlene's Nederlandse "circle of life", eerlijk gezegd.
Ja Erik begon hoor, met mijn accent af te kraken.quote:
Maar bij jou maakt de persoon alles goed. Net als dat Nathalie het commentaar kreeg dat die ene noot vals was, maar dat in deze performance niks uitmaakt odmat de boodschap zo goed en sterk overkwam, zo is dat ook bij jouquote:Op zondag 20 januari 2008 00:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja Erik begon hoor, met mijn accent af te kraken.Gooisch
.
qua dictie inderdaad wel! Musicalsterren moeten namelijk verstaanbaar zijn als ze zingen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en toch was charlene's nederlands de beste van de avond, zo zingen volgens mij de meeste musical-sterren in het nederlands
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar bij jou maakt de persoon alles goed. Net als dat Nathalie het commentaar kreeg dat die ene noot vals was, maar dat in deze performance niks uitmaakt odmat de boodschap zo goed en sterk overkwam, zo is dat ook bij jouHet maakt bij jou niet uit.
Ik krijg er altijd zo'n minderwaardigheidscomplexgevoel van.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is gewoon het leukste accent van Nederland...
nou ja, het klinkt gewoon aangenamer in de oren dan bv het geknauw uit het noorden en het gemompel uit het zuiden.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:33 schreef Marble het volgende:
[..]. Dit is gewoon een diss verpakt in een compliment!
.
Het is gewoon het leukste accent van Nederland...
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:20 schreef Hockeylotje het volgende:
Ze zongen eigenlijk verkeerd om! Want het nummer dat Charlene zong is in de musical niet heel duidelijk te verstaan, omdat de Rafiki niet heel goed Nederlands spreekt en dus ook niet zingt en het nummer uit Aïda juist weer wel!
Wat bedoel je precies, krijg jij er een minderwaardigheidsgevoel van of de mensen die het spreken?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd zo'n minderwaardigheidscomplexgevoel van.
Ik, want al die Gooische menschen praten zo lekkerrr keuriggg en dan kom ik er met m'n botte boeren Ireen Wüst-bakkes doorheen.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, krijg jij er een minderwaardigheidsgevoel van of de mensen die het spreken?
Verschil moet er wezenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik, want al die Gooische menschen praten zo lekkerrr keuriggg en dan kom ik er met m'n botte boeren Ireen Wüst-bakkes doorheen.
Natuurlijke selectiequote:Op zondag 20 januari 2008 06:08 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ook al heb ik gemerkt dat mensen er vaak op- afknappen...
Houd je mond over de hockeyclub ja?quote:Op zondag 20 januari 2008 06:14 schreef Marble het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie. Kaf van het koren en zo.
En dan ga ik nu even lekker naar de hockey en borrelen op de countryclub. Ta!
Hangeloeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Houd je mond over de hockeyclub ja?
Ik hockey zelf al 9 jaar en heb nog steeds geen Goois accent, woon zelfs in Hengelo (in Twente, voor de mensen die dat niet kennen..) dus die conclusie vind ik nog steeds belachelijk, maar goed!
beter eruitzien als een uithangbord voor carpetland, dan een uithangbord voor UNOX-worst, zoals normaal.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hangeloeeeeeeeeeeeeee
Ik vond Nathalie er trouwens ook niet mooi uitzien, meer een uithangbord voor carpetland ofzo.
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef BaasvandeWereld het volgende:
Ze was weer ontzettend goed! jammer dat ze zei dat het niet waar was van die gewonnen award. Nu begin ik toch ook aan haar eerlijkheid te twijfelen..
hmm, nathalie weet het wel mooi te brengen, acteren kan ze in ieder geval...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:37 schreef BVO het volgende:
[..]. Ze hadden het over een gewonnen talentenjacht. Dus ze liegt niet.
Die award was een of andere aanmoedigingsprijs voor de band van haar familie. Gezeik allemaal.
Ik weet dat deze discussie al langer duurt dan goed is en dat je er moe van kunt worden maar ondanks dat Nathalie niet de meest intelligente kandidaat kun je toch wel aannemen dat ze best wist waar Martijn het over had en dus is ze naar mijn mening er wel oneerlijk over..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:37 schreef BVO het volgende:
[..]. Ze hadden het over een gewonnen talentenjacht. Dus ze liegt niet.
Die award was een of andere aanmoedigingsprijs voor de band van haar familie. Gezeik allemaal.
Ik dacht dat we dat ongeveer gehad hadden. Helemaal mee eens trouwens. Als je even leest waar we het over hebben kun je ook meepraten, gezellig!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan me echt aan mijn reet nog niet roesten al heeft ze honderd en een halve award gewonnen in haar vaderland, ik heb nog nooit van haar gehoord, en vind dat ze bij Idols hoort.
mensen, hier heb ik het toch ook niet over! ik vind ook dat het niet boeit dat ze al een platencontract of wat dan ook heeft, en of ze hier wel of niet bekend is of dat ze eruit moet ofzo. wat mij betreft mag die discussie gesloten worden. Ik zeg alleen dat ik me eraan erger dat ze daar niet eerlijk over is (geweest). Dat is een hele andere discussie lijkt me..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:36 schreef janimie het volgende:
ik vind ook niet dat er zo gezeurt moet worden, afrika is geen europa, een totaal ander continent en nigel en charlene schijnen ook met (gospel) bands cd's gemaakt te hebben, in NEDERLAND, so who cares.
Ja, die overtuiging maakte het voor mij wel een van de opvallendste optredens van afgelopen show.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig hoe ze acteert, met erg veel overtuiging.
En of ze het goed weet te brengen.Deze dragqueen blijft maar liegen over haar verleden en de meeste trappen er duidelijk in.Straks veegt ze haar reet af met haar behaalde Idols overwinning in een ander land!!! Zij heeft het patroon van een matroos en closetpapier in elk land dat ze bezoekt...eerst afscheid nemen en dan scheitaf............quote:Op zondag 20 januari 2008 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmm, nathalie weet het wel mooi te brengen, acteren kan ze in ieder geval...
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:01 schreef MyMilkshake het volgende:
Eerlijk gezegd leek het nergens op...
de jury is bang om haar echt kritiek te geven lijkt het....
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:01 schreef MyMilkshake het volgende:
Eerlijk gezegd leek het nergens op...
de jury is bang om haar echt kritiek te geven lijkt het....
Waarschijnlijk moet ze zelfs twee keer Nederlandstalig zingen. Als dat maar goed gaat. Vorige week met de musicalronde bleek ze echt een belabberde Nederlandse uitspraak te hebben.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:33 schreef janimie het volgende:
ik denk dat ze het vast wel weer goedmaakt volgende week, hopelijk kiest ze dan wel het juiste liedje , tis alleen wel nederlandstalig ...
Ik denk het ook!quote:Op zondag 27 januari 2008 16:49 schreef Together het volgende:
Ik vrees eigenlijk dat ze dit gebrek zal verhullen door weer een ADHD / over the top optreden neer te zetten, waar het publiek natuurlijk weer helemaal van uit hun dak gaat.
truequote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef Cee het volgende:
Ik zie Nathalie steeds de zelfde act doen maar dat is gewoon haar manier van zingen en optreden. Ik moet zeggen, like it or not, maar ik zie dit liever dan de zelfde act die mensen als Pauline en Neil en Nigel week na week geven. Want daar zie ik ook geen verschillen tussen.
dat is een enorm verschil, jennifer hudson heeft echt klasse en straalt het ook uitquote:Op zondag 27 januari 2008 19:12 schreef Marble het volgende:
Dit is alles wat Nathalie wil zijn, maar nooit ook maar een fractie van zal worden.
Ik wist wel dat je J-Hud zou posten.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:12 schreef Marble het volgende:
Dit is alles wat Nathalie wil zijn, maar nooit ook maar een fractie van zal worden.
Ben er nu al zat vanquote:Op zondag 27 januari 2008 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze doet misschien wel elke keer hetzelfde, maar inderdaad, zoiets gaat langer mee.
Nou inderdaad. en elke keer hetzelfde kunstje begint me te vervelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:56 schreef mirrie1986 het volgende:
Vond het gisteren zeer slecht, schreeuwen, hyper, veel te veel lopen, irritant gewoon. Echt een van de mindere optredens vond ik..
Inderdaad, ze is nu nog geen diva, laat het haar ook niet worden, door zomaar alles toe te staan!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:08 schreef Leigh het volgende:
Doet ze ook niet.
Ik zou het fijn vinden als ze jury zijn bek eens open trok. Laat haar maar eens een ballade doen en dan op de manier waarop het hoort, zonder gespring en druk gedoe. Kijken of ze dat kan. Nou, ik betwijfel het. De jury lijkt blind voor haar beperktheid. Van de anderen verwachten ze variatie en groei, maar van Nathalie? Nee, die mag haar eigen gang gaan. Ik vind het een verkeerde zaak.
Jaaaaaaaaaaa geweldigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie zingt Vrede van Ruth Jaccot.
Beste songfestivallied everquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie zingt Vrede van Ruth Jaccot.
Ehm, nee dus.quote:
Die is ook mooiquote:
ALS er al een volgende week voor haar komt...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het niet leuk om naar te luisteren. Dom liedje, goed geprobeerd, maar een van de minste optredens van haar. Volgende week beter.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar juist veel leuker worden. Ik twijfelde eerst aan haar gedrag, of die bescheidenheid nou gespeeld was of echt is. Nu weet ik het zeker: Nathalie is gewoon een lief, bescheiden meisje dat zich helemaal kan laten gaan op het podium. Met die stijl verrast ze het meest en daar is ze gewoon steengoed in. Gister was iets minder, maar nog steeds erg goed vond ik. Ze bewijst dat ze ook de wat meer ingetogen nummers aankan. Ik vind Nathalie het enige echte Idol die er nog bij zit. Zij straalt gewoon starquality uit, het is de enige die ik echt een Idolcarrière zie hebben na dit programma. Ze is anders dan de anderen, maar trekt toch een breed publiek en dat is knap.
Mwoah, ik vind dat het bewijst dat je iedere andere poging van Nathalie om niet als een dolle rond te springen, niet weet te waarderen. Hoeft niet meteen te betekenen dat ze niet ingetogen kan zingen en doen, aangezien het genoeg mensen toch wel wist te bekoren want ze zit in de top 3. Smaken verschillen en zo.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:54 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik vond het echt heel slecht gister! En dat kwam niet eens zozeer door haar uitspraak!
Het bewijst maar weer dat ze maar 1 'act' kan neerzetten!
Komt omdat de verafgoding eindelijk voorbij is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:49 schreef MyMilkshake het volgende:
dit topic is een beetje dood.
Dat is wel een beetje zo ja jammer genoeg. Toch blijf ik onder de indruk alhoewel ik wel een beetje begin te twijfelen aan haar karakter als ze weer zo schaapachtig "ja" zegt tegen Martijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:29 schreef Leigh het volgende:
[..]
Komt omdat de verafgoding eindelijk voorbij is.
Het 1e liedje deed ze echt briljant, het tweede was wat zwakker en tegen het valse aan soms... maar ik vond Charlene en Nigel toch minder boeiend overall...quote:Op zondag 10 februari 2008 01:01 schreef janimie het volgende:
je bedoelt zeker 1.5 maal ijzersterk, want het tweede stuk van toni braxton, my favorite werd echt verpest
das ook weer waar maar die versie is een stuk langer, meer opbouw enzo, dan is een uithaal op het eind mooier, maar wanneer je de kortere versie moet zingen dan lijkt dat uithalen niet te passen of het gebeurt te vroeg, voor mijn gevoel dan.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:34 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook jammer als mensen zonodig willen laten zien hoe goed ze kunnen zingen.
Bij het originele 'Unbreak my heart' haalt Toni Braxton trouwens ook als een bezetene uit aan het eind hoor, dus wat dat betreft doet Nathalie niet anders.
Shirrrrrrley Bassey, lijkt me ook wel wat voor Nathalie!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Nathalie nog best goed bigband kan. Iets van Ella misschien (al kan ze daar echt niet aan tippen).
Inderdaad! Ben 't helemaal met je eens!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:52 schreef Chedjuh het volgende:
Ik ben wel klaar met Nathalie, hoe goed ze ook kan zingen, maar enige afwisseling zie ik totaal niet bij d'r. Ik had liever een Pauline verder zien gaan, dan dat ik Nathalie nog verder moet zien komen. Ze is een goede artiest, daar bestaat geen twijfel over, maar het is gewoon elke week hetzelfde. Dus wat mij betreft mag ze a.s. Zaterdag gewoon wieberen ..
Er werd volgens mij bar weinig geschreeuwd in het Bangles liedje en het Ruth Jacott liedjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:25 schreef Hockeylotje het volgende:
Mwah ik vind dat ze alles op dezelfde schreeuwerig manie zingt!
Ook dat ja! Maar zelfs dan zaten er toch echt weinig uitingen van passie op groot volume in bepaalde nummers. Ze heeft heulll niet alle nummers zo gezongenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
De een ziet het als schreeuwen, ik zie het als een uiting van passie en enthousiasme. Nathalie.
Helemaal mee eens, de balans was helemaal zoek in versie van Nathalie.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:57 schreef janimie het volgende:
[..]
das ook weer waar maar die versie is een stuk langer, meer opbouw enzo, dan is een uithaal op het eind mooier, maar wanneer je de kortere versie moet zingen dan lijkt dat uithalen niet te passen of het gebeurt te vroeg, voor mijn gevoel dan.
ze is een flink door de wol geverfde dame!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:31 schreef Hockeylotje het volgende:
Is wel grappig hoe dat kan verschillen, want het mag nog zo'n lief meisje zijn ik geloof dr nog steeds niet als ze daar zo in zo'n filmpje zit! Beetje nep vind ik 't nog steeds!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:48 schreef PeRi het volgende:
Dr outfit hóórt gewoon bij de show en OMG wat was ze tóf, prachtig gezongen en neergezet!
* _Arual_ voegt eenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
En wow, dat optreden. Briljant, ik ben verliefd
Wanneer is het dan wel verpletterend?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond het helemaal niet zo'n geweldig optreden. Het was wel oké, maar niet echt verpletterend.
Dit zei ik eerder deze week.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:30 schreef _Arual_ het volgende:
Als Nikki en Nathalie samen in de finale komen, dan is het goed. Dan maakt het me ook echt niet meer uit wie er gaat winnen.
Wat wij hier ook op gaan zeggen, jouw antwoord ligt al klaar, toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Hoelang woont ze al in Nederland dan?
Nou idd, dat ze er niet uit floepten johquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
[afbeelding] Nathalie [afbeelding]
En die benen! En dat dansje! En die wapperende borsten! [afbeelding]
Het feit dat ze daar gewoon helemaal niet bij stilstaat en uit d'r plaat gaat, geweldigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou idd, dat ze er niet uit floepten joh
Volgens mij heeft ze hier met tussenpozen gewoond.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Hoelang woont ze al in Nederland dan?
Ligt eraan hoe lang ze hier woont. Als het 5/6 jaar is valt het me mee. Langer dan is ze gewoon dom en kan ze wat mij betreft nooit een "idool" worden. Dat had die jongen die weg moest meer kansen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wij hier ook op gaan zeggen, jouw antwoord ligt al klaar, toch?
Raar dat ze dan niet beter Nederlands spreekt.
Zo, ik heb je de moeite vast bespaard
Ik vond dat ze het Shirley Bassey 'gedoe' anders ook best lekker deedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:15 schreef Promiss het volgende:
Natuurlijk was haar laatste optreden heftig, wel moet ik zeggen dat het wel een beetje een 'one trick pony' is.. Dit tina turner gedoe doet ze erg oké maar vindt dat ze daarin blijft hanger. Niettemin vind ik haar geschikter dan Charlene voor de finale. Nikki heeft wat mij betreft al een finaleplaats..
Ik las ergens in een biografie dat ze ook een aantal jaar in Duitsland heeft gewoond in elk geval.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang ze hier woont. Als het 5/6 jaar is valt het me mee. Langer dan is ze gewoon dom en kan ze wat mij betreft nooit een "idool" worden. Dat had die jongen die weg moest meer kansen.
Helemaal mee eens hoor, maar ik vind het gewoon een tof wijf met briljante performancesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:20 schreef Marble het volgende:
Wat wordt dit mokkel hier ontzettend overrated zeg. Bij American Idol zou ze serieus niet eens naar de Hollywoodronde doormogen.
Nikki bijvoorbeeld wel. Met glans.
Ik vind Wendy van Dijk storender fouten makenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Dat zit ik te wachten op uh.. Shownieuws ofzo, omdat er iets komt over mn nieuwe idool Nathalie. En dan krijg je een vraaggesprekje te zien met antwoorden als "Ik koos deze liedje omdat ik dit stijl mooi vind." Dat vind ik niet kunnen. SMS volgende keer op een ander idool jullie.
Dat slobbert tegenwoordig om haar botjes heen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou wel op Wendy willen SMS'en als idool, maar dan moet ze wel in zo'n rood Over de Rooie-pakje
ik vind het een lekker wijf, met die mooie lange benen en die ti**tenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef Chanty27 het volgende:
Ik vindt het zo'n schatje
Het is natuurlijk kei ranzig en vies om een stel wiebelende borsten te zien ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:09 schreef mirrie1986 het volgende:
Vond het weer erg schreeuwerig en hyper overdreven, en de volgende keer mag ze wel wat beter op haar borsten letten.. Of iets anders had mogen aantrekken. Hopelijk gaat ze volgende week weer wat "normaler" zingen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is natuurlijk kei ranzig en vies om een stel wiebelende borsten te zien ja.![]()
![]()
.
Ik vind die Nathalie een schitterende vrouw met mooie lange benen en echte borstenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
mirrie is gewoon jaloers op Nathalie d'r memmen.
Volgens mij ben je een beetje in de war met iemand andersquote:Op zondag 17 februari 2008 11:46 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik vind die Natalee een schitterende vrouw met mooie lange benen en echte borsten
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:02 schreef Insomniac05 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje in de war met iemand anders
Ja die dingen vielen er echt uit, en het leek haar niks uit te maken!quote:Op zondag 17 februari 2008 04:09 schreef mirrie1986 het volgende:
Vond het weer erg schreeuwerig en hyper overdreven, en de volgende keer mag ze wel wat beter op haar borsten letten.. Of iets anders had mogen aantrekken. Hopelijk gaat ze volgende week weer wat "normaler" zingen.
nou mij welquote:Op zondag 17 februari 2008 12:34 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja die dingen vielen er echt uit, en het leek haar niks uit te maken!
Wat raar dat ze na het optreden meteen haar jurkje op die plaats omhoog trok dan.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:34 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja die dingen vielen er echt uit, en het leek haar niks uit te maken!
denk dat je inderdaad charlene bedoeltquote:Op zondag 17 februari 2008 11:46 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik vind die Nathalie een schitterende vrouw met mooie lange benen en echte borsten
Nee, die de juiste dingen accentuerenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef Hockeylotje het volgende:
Nathalie had inderdaad kleding aan die verkeerde dingen accentueren!
Net of er zoveel grote contracten te vergeven zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef henkway het volgende:
Ik denk dat zij hier de grote contracten weg gaat slepen, juist omdat zij de enige is die een goeie show kan maken
haar buik en bovenbenen? dat zijn niet echt de dingen die een normale vrouw wil accentueren!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:34 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee, die de juiste dingen accentueren
Oh absoluut, Yab Yum heeft zeker plek.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef BVO het volgende:
Nikki en Nathalie zie ik zeker wel ergens heel goed aan de bak kunnen. Of dat voor de lange termijn is zal moeten blijken, maar reken maar dat er mensen zijn die met Nathalie verder willen.
mooie lange chocolade benen zie ik, en een buikje, dat hebben veel vrouwen, is mooi vrouwelijkquote:Op zondag 17 februari 2008 16:43 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
haar buik en bovenbenen? dat zijn niet echt de dingen die een normale vrouw wil accentueren!
En haar tieten vallen zonder accent al genoeg op
ik denk dat charlene in musical-land wel, als ze wilt, een topper kan worden.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef BVO het volgende:
Nikki en Nathalie zie ik zeker wel ergens heel goed aan de bak kunnen. Of dat voor de lange termijn is zal moeten blijken, maar reken maar dat er mensen zijn die met Nathalie verder willen. Charlene twijfel ik aan, is commercieel misschien iets minder aantrekkelijk.
Je weet dat je hier een flauwe woordspeling op kan maken he?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nathalie zou bv in amerika gewoon weggelachen worden, daar is de concurrentie superzwaar
Om maar wat te noemen.quote:NATHALIE! She is best finalist ever! She is so cool. I really like her energy at stage and how she sings songs with her style. She must win this and I believe she will!
plus het feit dat je er nog een aantal bij hebt zitten die een stem hebben die eigenlijk bij een superdikke negerin zouden passen, maar gewoon in levende lijve zo een supermodel kunnen zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:48 schreef Liquidootje het volgende:
Kom op, nathalie is in de nederlandse showbizz best wel uniek, met haar energie openlijke geweldadige optredens. Maar in Amerika komen negerinnen van dit kaliber van een loopband af.
Dat vind ik ook, ze springt er met kop en tieten boven uitquote:Op zondag 17 februari 2008 20:31 schreef joep.t het volgende:
Na gisteravond wist ik het zeker Nathalie is idol 2008
met haar benen is niets mis idd, ze zijn niet zo mager als die van bijv. charlene, maar ze heeft best okee-e benen hoor, vind ikquote:Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef henkway het volgende:
[..]
mooie lange chocolade benen zie ik, en een buikje, dat hebben veel vrouwen, is mooi vrouwelijk
Dit is geen afrika hier.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:33 schreef nokwanda het volgende:
Moet je maar nooit naar Afrika gaan, want dan denk je de hele tijd dat de meeste dames er zijn om jou te vermaken.
Ja ze beweegt net als tina turner, die vind ik ook een toppertje.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:20 schreef edhunter1975 het volgende:
Ik vind haar meer het type om gebruik te maken van haar lijf met het vermaken van heren .
Zo danst ze de hele tijd .
Dus ik vind haar een beetje fout.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef edhunter1975 het volgende:
[..]
Dit is geen afrika hier.
En als ik een sex film wil zien kijk er wel naar.
Ze is erg goedkoop.
Jij bent wel ERG weinig gewend dan, met je 'sexfilm'.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef edhunter1975 het volgende:
[..]
Dit is geen afrika hier.
Ze is erg goedkoop.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent wel ERG weinig gewend dan, met je 'sexfilm'.
Dan zou ik maar heel rap langs MTV zappen enzo, als ik jou was, met je tere zieltje
Ja ga er maar van dromen vannacht, en niet kreunen he??quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef robert2006 het volgende:
nathalie is de figurant in de tiroler pretfilm
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef robert2006 het volgende:
nathalie is niet mijn type, hou meer van charlene-typetjes maar dan blonder als het kan.
overigens, nathalie moet niet op me gaan zitten, ze zou me verpletteren, ik ben maar een mager ventje.
De nummers die ze zingt vind ik vaak wel goed, maar je moet er niet een cd vol van achter elkaar horen. En aangezien ze wel een een album gaan maken met de winnares.. Je snapt m'n puntquote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef gr8w8 het volgende:
Natalie verveelt gewoon snel. Ze kan een leuk truukje, maar geen nummer brengen.
Heb nog nooit, ook niet van artiesten waar ik echt fan van ben, een album gekocht waarvan ik gelijk van alle nummers helemaal weg was.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:10 schreef Leigh het volgende:
[..]
De nummers die ze zingt vind ik vaak wel goed, maar je moet er niet een cd vol van achter elkaar horen. En aangezien ze wel een een album gaan maken met de winnares.. Je snapt m'n punt
Ja Limp Bizkit is echt de bomb!quote:Op maandag 18 februari 2008 15:11 schreef incognitoomuch het volgende:
Maar ik kreeg wel kippevel van Rollin....
je vergeet ff dat ze zelf niet haar kleding uitzoekt voor idols, doen doen die stylisten!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef edhunter1975 het volgende:
[..]
Dit is geen afrika hier.
Ze is erg goedkoop.
quote:
Nathalie moet maar eens haar eigen styling doen. In de filmpjes waarin ze haar laten zien zoals ze in het dagelijks leven is, kleedt ze zich vele malen beter.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:39 schreef janimie het volgende:
[..]
je vergeet ff dat ze zelf niet haar kleding uitzoekt voor idols, doen doen die stylisten!
Eigenlijk oneerlijk, wantde juryleden hebben het vaak over de 'uitdossing' van de kandidaten. Het wordt ze dus wel persoonlijk aangerekend.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
Ja ik vond ook dat ze er echt PRIMA uit zag in haar eigen door-de-weekse kleding zeg maar!
Stond haar echt heel leuk. Totaal niet ordinair.
Dus laten we haar d'r outfitjes in Idols nou niet aanrekenen, daar heeft ze weinig tot niets over te zeggen. Denk maar aan die vuilniszakken die Mirjam bv aan kreeg
Arual, je hebt gelijk, maar ik geloof nooit dat ze dat toestaan, dat kandidaten hun eigen styling gaan doen.
Helaas
Had jij je ogen dicht tijdens die tussenfilmpjes dan, waarin je haar in haar vrije tijd zag?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:13 schreef robert2006 het volgende:
tijdens de audities en de theaterronde zag ze er al zo uit, dit is naw ook haar smaak, superstrak/superkort en het liefste met glitters. bijlmer meets kinkerstraat
styling heeft het alleen nog meer aangedikt
weet ik niet, heb dat filmpje gemist, maar ik heb het over de auditie toch waar ze nog geen visagie en styling hadden.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij je ogen dicht tijdens die tussenfilmpjes dan, waarin je haar in haar vrije tijd zag?
Daar zag ik nul komma nul bling en bloot hoor.
Ik snap je punt, maar durf ook eens toe te geven dat je af en toe schromelijk overdrijft.
om op te vallen tijdens de auditie kleed je je natuurlijk iets anders dan normaal aan, (tijdens een sollicitatiegesprek kom je ook niet in spijkerbroek rond) wil dus nog niet zeggen dat ze dagelijks zo rond loopt, dat bewijzen de filmpjes tussen de optredens wel weerquote:Op maandag 18 februari 2008 22:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik niet, heb dat filmpje gemist, maar ik heb het over de auditie toch waar ze nog geen visagie en styling hadden.
daar had neil nog zijn wijnvlek.
Zou die wijnvlek van Neil zijn bling bling zijn geweest?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik niet, heb dat filmpje gemist, maar ik heb het over de auditie toch waar ze nog geen visagie en styling hadden.
daar had neil nog zijn wijnvlek.
Ja dus: http://nl.youtube.com/watch?v=EjnHSrtzLAcquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Staat haar laatste optreden al op internet?
kilotje of 4 eraf zal zeker goed zijn, jammer dat dan de tieten ook kleiner worden, of niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:50 schreef robert2006 het volgende:
ik vind haar dik, maar zo dik als aretha is ze nog niet, zal misschien wel komen....
gloria gaynor is toch een eendagsvlieg, i will survive, LOL
het styling-team doet het er ook om, strakke korte broekjes, rokjes en stretch shirts, hup weer zo'n vetlaag over de broekrand.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
Jordin is idd stevig en groot. Heeft namelijk een platbuikje net als callie van g.a.
Nathalie is dik. Als ze een keer niet iets straks aantrekt, dan blubbert het alle kanten op.
Dat is de eeuwenoude discussie tussen "lang leve de lol" - 35 jaar lang, en "lekker leven maar wel met mate" - 70 jaar lang. Nathalie is wat dat betreft wel een echte rockstar. Een leven lang zuipen, vreten en alles doen wat god verboden heeft, en dan vroeg de pijp uit. Zoals Kurt Cobain of zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze is sowieso gewoon stevig gebouwd, daarbij is ze gewoon iemand die van het leven geniet en daarbij lekker eet wat ze wilt.
Wat een rare vergelijking, Jordin met Nathalie. Waar komt dat vandaan? Dat is net zoiets als Meike uit Idols Part Deux met Kelly Clarkson vergelijken of zo. Nathalie kan in geen enkel opzicht in Jordin's schaduw staan. Niet qua zang en niet qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
Jordin is idd stevig en groot. Heeft namelijk een platbuikje net als callie van g.a.
Ze heeft mooie lange slanke chocolade benen, is echt haar prequote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
robert heeft er duidelijk geen verstand van. Als je íets NIET moet doen als je aan de stevige kant ben, is het wel wijde kleding dragen. Lijk je alleen maar voller in.
Nathalie vind ik overigens niet dik. Ze is sowieso gewoon stevig gebouwd, daarbij is ze gewoon iemand die van het leven geniet en daarbij lekker eet wat ze wilt. Een dik persoon zou ook blubberbenen hebben, en die heeft ze niet. Als ze maatje 36 gehad zou hebben zou ze toch een deel van haar X-factor verliezen denk ik.
Obesitas is net zo gevaarlijk als drank of drugs. Misschien nog wel meer, want het tast meer verschillende dingen aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie lijkt me geen typje dat veel drinkt of drugs doet. Dus ze haalt de tachtig wel.
Je kunt ook even het berichtje boven mij lezen kuthoer.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat een rare vergelijking, Jordin met Nathalie. Waar komt dat vandaan? Dat is net zoiets als Meike uit Idols Part Deux met Kelly Clarkson vergelijken of zo. Nathalie kan in geen enkel opzicht in Jordin's schaduw staan. Niet qua zang en niet qua uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |