quote:
Op zondag 3 februari 2008 12:45 schreef shiNinG_staR het volgende:Ik vind haar juist veel leuker worden. Ik twijfelde eerst aan haar gedrag, of die bescheidenheid nou gespeeld was of echt is. Nu weet ik het zeker: Nathalie is gewoon een lief, bescheiden meisje dat zich helemaal kan laten gaan op het podium. Met die stijl verrast ze het meest en daar is ze gewoon steengoed in. Gister was iets minder, maar nog steeds erg goed vond ik. Ze bewijst dat ze ook de wat meer ingetogen nummers aankan. Ik vind Nathalie het enige echte Idol die er nog bij zit. Zij straalt gewoon starquality uit, het is de enige die ik echt een Idolcarrière zie hebben na dit programma. Ze is anders dan de anderen, maar trekt toch een breed publiek en dat is knap.
Ik ben het helemaal met je eens.

Alleen zie ik Nikki ook nog steeds als Idol, iemand die zich in z'n eentje op een nog groter podium staande zou weten te houden.
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:54 schreef Hockeylotje het volgende:Ik vond het echt heel slecht gister! En dat kwam niet eens zozeer door haar uitspraak!
Het bewijst maar weer dat ze maar 1 'act' kan neerzetten!
Mwoah, ik vind dat het bewijst dat je iedere andere poging van Nathalie om niet als een dolle rond te springen, niet weet te waarderen. Hoeft niet meteen te betekenen dat ze niet ingetogen kan zingen en doen, aangezien het genoeg mensen toch wel wist te bekoren want ze zit in de top 3. Smaken verschillen en zo.