abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:49:15 #126
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56487775
Ik vind het lied echt heel stom. En daar kon ik moeilijk doorheen kijken dit keer .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56487907
ik vind dat accent van haar zoooooo irritant... en dat hoorde ik in het lied ook terug...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56488078
Ik vond het niet leuk om naar te luisteren. Dom liedje, goed geprobeerd, maar een van de minste optredens van haar. Volgende week beter.
That's all folks!
pi_56488197
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het niet leuk om naar te luisteren. Dom liedje, goed geprobeerd, maar een van de minste optredens van haar. Volgende week beter.
ALS er al een volgende week voor haar komt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 3 februari 2008 @ 01:45:23 #130
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_56493242
Slechter dan ooit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 3 februari 2008 @ 02:20:04 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56493614
Optreden was niets waard.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56495619
Nathalie mag weg. Eerst Neil, dan zij.
Man, ik ben zo ontzettend, ontichelijk zat van dit mens

Vorige week was het troep en deze keer was het niet beter. Weg Weg WEG!
Liej
pi_56497268
Ik vind haar juist veel leuker worden. Ik twijfelde eerst aan haar gedrag, of die bescheidenheid nou gespeeld was of echt is. Nu weet ik het zeker: Nathalie is gewoon een lief, bescheiden meisje dat zich helemaal kan laten gaan op het podium. Met die stijl verrast ze het meest en daar is ze gewoon steengoed in. Gister was iets minder, maar nog steeds erg goed vond ik. Ze bewijst dat ze ook de wat meer ingetogen nummers aankan. Ik vind Nathalie het enige echte Idol die er nog bij zit. Zij straalt gewoon starquality uit, het is de enige die ik echt een Idolcarrière zie hebben na dit programma. Ze is anders dan de anderen, maar trekt toch een breed publiek en dat is knap.
pi_56500431
Ik kon er echt niks van verstaan gisteren, en megaoverdreven, ik HOOP zo dat ze niet gaat winnen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_56500613
Ik vond het echt heel slecht gister! En dat kwam niet eens zozeer door haar uitspraak!

Het bewijst maar weer dat ze maar 1 'act' kan neerzetten!
pi_56501246
ik vond het eiglijk best ok
gister bewees ze dat ze ook ingetogen kan zingen
  ESF Reporter zondag 3 februari 2008 @ 15:25:24 #137
87554 Cee
Welluk?
pi_56501255
quote:
Op zondag 3 februari 2008 12:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar juist veel leuker worden. Ik twijfelde eerst aan haar gedrag, of die bescheidenheid nou gespeeld was of echt is. Nu weet ik het zeker: Nathalie is gewoon een lief, bescheiden meisje dat zich helemaal kan laten gaan op het podium. Met die stijl verrast ze het meest en daar is ze gewoon steengoed in. Gister was iets minder, maar nog steeds erg goed vond ik. Ze bewijst dat ze ook de wat meer ingetogen nummers aankan. Ik vind Nathalie het enige echte Idol die er nog bij zit. Zij straalt gewoon starquality uit, het is de enige die ik echt een Idolcarrière zie hebben na dit programma. Ze is anders dan de anderen, maar trekt toch een breed publiek en dat is knap.
Ik ben het helemaal met je eens.
Alleen zie ik Nikki ook nog steeds als Idol, iemand die zich in z'n eentje op een nog groter podium staande zou weten te houden.
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:54 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik vond het echt heel slecht gister! En dat kwam niet eens zozeer door haar uitspraak!

Het bewijst maar weer dat ze maar 1 'act' kan neerzetten!
Mwoah, ik vind dat het bewijst dat je iedere andere poging van Nathalie om niet als een dolle rond te springen, niet weet te waarderen. Hoeft niet meteen te betekenen dat ze niet ingetogen kan zingen en doen, aangezien het genoeg mensen toch wel wist te bekoren want ze zit in de top 3. Smaken verschillen en zo.
pi_56524331
Ik heb nu pas even het optreden zitten terugkijken door alle carnavalsperikelen maar ik snap de commentaren niet... ze deed het heel erg goed vond ik, haar accent stoorde me niet en ze heeft het gewoon heel mooi introvert gedaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56524389
Vind ik ook.
Ik kijk en luister nog steeds met plezier naar haar, elke keer weer. Maar Nikki vind ik toch wat veelzijdiger geworden, de laatste tijd. Ik hoop dat de finale uiteindelijk tussen die twee zal gaan.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_56635073
dit topic is een beetje dood.
it's better than yours
pi_56635863
eric heeft gelijk, ze kan heel goed zingen maar ze haalt onnodig vaak uit en verpest dan een lied als unbreak my heart, jammer. maar heb wel op haar gestemd
  zondag 10 februari 2008 @ 00:53:55 #142
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56636213
Luister het nu goed en ze was tweemaal ijzersterk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56636333
je bedoelt zeker 1.5 maal ijzersterk, want het tweede stuk van toni braxton, my favorite werd echt verpest
pi_56639039
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:49 schreef MyMilkshake het volgende:
dit topic is een beetje dood.
Komt omdat de verafgoding eindelijk voorbij is.
Liej
pi_56640112
quote:
Op zondag 10 februari 2008 09:29 schreef Leigh het volgende:

[..]

Komt omdat de verafgoding eindelijk voorbij is.
Dat is wel een beetje zo ja jammer genoeg. Toch blijf ik onder de indruk alhoewel ik wel een beetje begin te twijfelen aan haar karakter als ze weer zo schaapachtig "ja" zegt tegen Martijn.
kerst op aarde
pi_56640139
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:01 schreef janimie het volgende:
je bedoelt zeker 1.5 maal ijzersterk, want het tweede stuk van toni braxton, my favorite werd echt verpest
Het 1e liedje deed ze echt briljant, het tweede was wat zwakker en tegen het valse aan soms... maar ik vond Charlene en Nigel toch minder boeiend overall...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56646912
I still love her . Vooral I'm outta love was supergoed, heb echt genoten. Tweede ging ze iets over de top maar ach, dat hoort bij Nathalie. En het leek alsof ze weer een paar kilo kwijt was, ze krijgt zo'n smal koppie. De kleding was minder flatteus, vooral rond de buik . Wil Nathalie wel eens gekleed zien in een broek ofzo.
pi_56648250
Ik vind het jammer dat ze elke keer moet laten laten zien hoe goed ze kan 'uithalen'! Bij Unbreak my heart moet je dat gewoon NIET doen!

Ik vind het heel jammer dat ze elke week over de top gaat! En daarnaast vrees ik ook dat het volgende week haar laatste show is!

En ik houd ook nog steeds niet van haar manier van zingen (lees: schreeuwen) maar dat is persoonlijk natuurlijk!
  ESF Reporter zondag 10 februari 2008 @ 19:34:42 #149
87554 Cee
Welluk?
pi_56649803
Ik vind het ook jammer als mensen zonodig willen laten zien hoe goed ze kunnen zingen.
Bij het originele 'Unbreak my heart' haalt Toni Braxton trouwens ook als een bezetene uit aan het eind hoor, dus wat dat betreft doet Nathalie niet anders.
  zondag 10 februari 2008 @ 19:36:05 #150
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56649834
Ik denk dat Nathalie nog best goed bigband kan. Iets van Ella misschien (al kan ze daar echt niet aan tippen).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')