Dit is geen afrika hier.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:33 schreef nokwanda het volgende:
Moet je maar nooit naar Afrika gaan, want dan denk je de hele tijd dat de meeste dames er zijn om jou te vermaken.
Ja ze beweegt net als tina turner, die vind ik ook een toppertje.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:20 schreef edhunter1975 het volgende:
Ik vind haar meer het type om gebruik te maken van haar lijf met het vermaken van heren .
Zo danst ze de hele tijd .
Dus ik vind haar een beetje fout.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef edhunter1975 het volgende:
[..]
Dit is geen afrika hier.
En als ik een sex film wil zien kijk er wel naar.
Ze is erg goedkoop.
Jij bent wel ERG weinig gewend dan, met je 'sexfilm'.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef edhunter1975 het volgende:
[..]
Dit is geen afrika hier.
Ze is erg goedkoop.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent wel ERG weinig gewend dan, met je 'sexfilm'.
Dan zou ik maar heel rap langs MTV zappen enzo, als ik jou was, met je tere zieltje
Ja ga er maar van dromen vannacht, en niet kreunen he??quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef robert2006 het volgende:
nathalie is de figurant in de tiroler pretfilm
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef robert2006 het volgende:
nathalie is niet mijn type, hou meer van charlene-typetjes maar dan blonder als het kan.
overigens, nathalie moet niet op me gaan zitten, ze zou me verpletteren, ik ben maar een mager ventje.
De nummers die ze zingt vind ik vaak wel goed, maar je moet er niet een cd vol van achter elkaar horen. En aangezien ze wel een een album gaan maken met de winnares.. Je snapt m'n puntquote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef gr8w8 het volgende:
Natalie verveelt gewoon snel. Ze kan een leuk truukje, maar geen nummer brengen.
Heb nog nooit, ook niet van artiesten waar ik echt fan van ben, een album gekocht waarvan ik gelijk van alle nummers helemaal weg was.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:10 schreef Leigh het volgende:
[..]
De nummers die ze zingt vind ik vaak wel goed, maar je moet er niet een cd vol van achter elkaar horen. En aangezien ze wel een een album gaan maken met de winnares.. Je snapt m'n punt
Ja Limp Bizkit is echt de bomb!quote:Op maandag 18 februari 2008 15:11 schreef incognitoomuch het volgende:
Maar ik kreeg wel kippevel van Rollin....
je vergeet ff dat ze zelf niet haar kleding uitzoekt voor idols, doen doen die stylisten!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef edhunter1975 het volgende:
[..]
Dit is geen afrika hier.
Ze is erg goedkoop.
quote:
Nathalie moet maar eens haar eigen styling doen. In de filmpjes waarin ze haar laten zien zoals ze in het dagelijks leven is, kleedt ze zich vele malen beter.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:39 schreef janimie het volgende:
[..]
je vergeet ff dat ze zelf niet haar kleding uitzoekt voor idols, doen doen die stylisten!
Eigenlijk oneerlijk, wantde juryleden hebben het vaak over de 'uitdossing' van de kandidaten. Het wordt ze dus wel persoonlijk aangerekend.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
Ja ik vond ook dat ze er echt PRIMA uit zag in haar eigen door-de-weekse kleding zeg maar!
Stond haar echt heel leuk. Totaal niet ordinair.
Dus laten we haar d'r outfitjes in Idols nou niet aanrekenen, daar heeft ze weinig tot niets over te zeggen. Denk maar aan die vuilniszakken die Mirjam bv aan kreeg
Arual, je hebt gelijk, maar ik geloof nooit dat ze dat toestaan, dat kandidaten hun eigen styling gaan doen.
Helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |