Dit is geen afrika hier.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:33 schreef nokwanda het volgende:
Moet je maar nooit naar Afrika gaan, want dan denk je de hele tijd dat de meeste dames er zijn om jou te vermaken.
Ja ze beweegt net als tina turner, die vind ik ook een toppertje.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:20 schreef edhunter1975 het volgende:
Ik vind haar meer het type om gebruik te maken van haar lijf met het vermaken van heren .
Zo danst ze de hele tijd .
Dus ik vind haar een beetje fout.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef edhunter1975 het volgende:
[..]
Dit is geen afrika hier.
En als ik een sex film wil zien kijk er wel naar.
Ze is erg goedkoop.
Jij bent wel ERG weinig gewend dan, met je 'sexfilm'.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef edhunter1975 het volgende:
[..]
Dit is geen afrika hier.
Ze is erg goedkoop.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent wel ERG weinig gewend dan, met je 'sexfilm'.
Dan zou ik maar heel rap langs MTV zappen enzo, als ik jou was, met je tere zieltje
Ja ga er maar van dromen vannacht, en niet kreunen he??quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef robert2006 het volgende:
nathalie is de figurant in de tiroler pretfilm
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef robert2006 het volgende:
nathalie is niet mijn type, hou meer van charlene-typetjes maar dan blonder als het kan.
overigens, nathalie moet niet op me gaan zitten, ze zou me verpletteren, ik ben maar een mager ventje.
De nummers die ze zingt vind ik vaak wel goed, maar je moet er niet een cd vol van achter elkaar horen. En aangezien ze wel een een album gaan maken met de winnares.. Je snapt m'n puntquote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef gr8w8 het volgende:
Natalie verveelt gewoon snel. Ze kan een leuk truukje, maar geen nummer brengen.
Heb nog nooit, ook niet van artiesten waar ik echt fan van ben, een album gekocht waarvan ik gelijk van alle nummers helemaal weg was.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:10 schreef Leigh het volgende:
[..]
De nummers die ze zingt vind ik vaak wel goed, maar je moet er niet een cd vol van achter elkaar horen. En aangezien ze wel een een album gaan maken met de winnares.. Je snapt m'n punt
Ja Limp Bizkit is echt de bomb!quote:Op maandag 18 februari 2008 15:11 schreef incognitoomuch het volgende:
Maar ik kreeg wel kippevel van Rollin....
je vergeet ff dat ze zelf niet haar kleding uitzoekt voor idols, doen doen die stylisten!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef edhunter1975 het volgende:
[..]
Dit is geen afrika hier.
Ze is erg goedkoop.
quote:
Nathalie moet maar eens haar eigen styling doen. In de filmpjes waarin ze haar laten zien zoals ze in het dagelijks leven is, kleedt ze zich vele malen beter.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:39 schreef janimie het volgende:
[..]
je vergeet ff dat ze zelf niet haar kleding uitzoekt voor idols, doen doen die stylisten!
Eigenlijk oneerlijk, wantde juryleden hebben het vaak over de 'uitdossing' van de kandidaten. Het wordt ze dus wel persoonlijk aangerekend.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
Ja ik vond ook dat ze er echt PRIMA uit zag in haar eigen door-de-weekse kleding zeg maar!
Stond haar echt heel leuk. Totaal niet ordinair.
Dus laten we haar d'r outfitjes in Idols nou niet aanrekenen, daar heeft ze weinig tot niets over te zeggen. Denk maar aan die vuilniszakken die Mirjam bv aan kreeg
Arual, je hebt gelijk, maar ik geloof nooit dat ze dat toestaan, dat kandidaten hun eigen styling gaan doen.
Helaas
Had jij je ogen dicht tijdens die tussenfilmpjes dan, waarin je haar in haar vrije tijd zag?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:13 schreef robert2006 het volgende:
tijdens de audities en de theaterronde zag ze er al zo uit, dit is naw ook haar smaak, superstrak/superkort en het liefste met glitters. bijlmer meets kinkerstraat
styling heeft het alleen nog meer aangedikt
weet ik niet, heb dat filmpje gemist, maar ik heb het over de auditie toch waar ze nog geen visagie en styling hadden.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij je ogen dicht tijdens die tussenfilmpjes dan, waarin je haar in haar vrije tijd zag?
Daar zag ik nul komma nul bling en bloot hoor.
Ik snap je punt, maar durf ook eens toe te geven dat je af en toe schromelijk overdrijft.
om op te vallen tijdens de auditie kleed je je natuurlijk iets anders dan normaal aan, (tijdens een sollicitatiegesprek kom je ook niet in spijkerbroek rond) wil dus nog niet zeggen dat ze dagelijks zo rond loopt, dat bewijzen de filmpjes tussen de optredens wel weerquote:Op maandag 18 februari 2008 22:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik niet, heb dat filmpje gemist, maar ik heb het over de auditie toch waar ze nog geen visagie en styling hadden.
daar had neil nog zijn wijnvlek.
Zou die wijnvlek van Neil zijn bling bling zijn geweest?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik niet, heb dat filmpje gemist, maar ik heb het over de auditie toch waar ze nog geen visagie en styling hadden.
daar had neil nog zijn wijnvlek.
Ja dus: http://nl.youtube.com/watch?v=EjnHSrtzLAcquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Staat haar laatste optreden al op internet?
kilotje of 4 eraf zal zeker goed zijn, jammer dat dan de tieten ook kleiner worden, of niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:50 schreef robert2006 het volgende:
ik vind haar dik, maar zo dik als aretha is ze nog niet, zal misschien wel komen....
gloria gaynor is toch een eendagsvlieg, i will survive, LOL
het styling-team doet het er ook om, strakke korte broekjes, rokjes en stretch shirts, hup weer zo'n vetlaag over de broekrand.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
Jordin is idd stevig en groot. Heeft namelijk een platbuikje net als callie van g.a.
Nathalie is dik. Als ze een keer niet iets straks aantrekt, dan blubbert het alle kanten op.
Dat is de eeuwenoude discussie tussen "lang leve de lol" - 35 jaar lang, en "lekker leven maar wel met mate" - 70 jaar lang. Nathalie is wat dat betreft wel een echte rockstar. Een leven lang zuipen, vreten en alles doen wat god verboden heeft, en dan vroeg de pijp uit. Zoals Kurt Cobain of zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze is sowieso gewoon stevig gebouwd, daarbij is ze gewoon iemand die van het leven geniet en daarbij lekker eet wat ze wilt.
Wat een rare vergelijking, Jordin met Nathalie. Waar komt dat vandaan? Dat is net zoiets als Meike uit Idols Part Deux met Kelly Clarkson vergelijken of zo. Nathalie kan in geen enkel opzicht in Jordin's schaduw staan. Niet qua zang en niet qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
Jordin is idd stevig en groot. Heeft namelijk een platbuikje net als callie van g.a.
Ze heeft mooie lange slanke chocolade benen, is echt haar prequote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
robert heeft er duidelijk geen verstand van. Als je íets NIET moet doen als je aan de stevige kant ben, is het wel wijde kleding dragen. Lijk je alleen maar voller in.
Nathalie vind ik overigens niet dik. Ze is sowieso gewoon stevig gebouwd, daarbij is ze gewoon iemand die van het leven geniet en daarbij lekker eet wat ze wilt. Een dik persoon zou ook blubberbenen hebben, en die heeft ze niet. Als ze maatje 36 gehad zou hebben zou ze toch een deel van haar X-factor verliezen denk ik.
Obesitas is net zo gevaarlijk als drank of drugs. Misschien nog wel meer, want het tast meer verschillende dingen aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie lijkt me geen typje dat veel drinkt of drugs doet. Dus ze haalt de tachtig wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |