Zie OP.quote:
er is niets mis met een goois accentquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch wel indrukwekkend, en ik vond haar Nederlands in het nummer best nog mooi eigenlijk. Op een of andere manier paste dit er wel bij, in ieder geval beter dan een Goois accent ofzo.
Is dat Goois voor: "er is heel veel mis met een goois accent"?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er is niets mis met een goois accent
beter een goois dan een brabants accent, nietwaar?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat Goois voor: "er is heel veel mis met een goois accent"?
En zo is het maar net.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
beter een goois dan een brabants accent, nietwaar?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:22 schreef Svensational het volgende:
Tof dat ze in het Nederlands zong..
en toch was charlene's nederlands de beste van de avond, zo zingen volgens mij de meeste musical-sterren in het nederlandsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:25 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik vond Nathalie's Nederlands een stuk beter te pruimen dan Charlene's Nederlandse "circle of life", eerlijk gezegd.
Ja Erik begon hoor, met mijn accent af te kraken.quote:
Maar bij jou maakt de persoon alles goed. Net als dat Nathalie het commentaar kreeg dat die ene noot vals was, maar dat in deze performance niks uitmaakt odmat de boodschap zo goed en sterk overkwam, zo is dat ook bij jouquote:Op zondag 20 januari 2008 00:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja Erik begon hoor, met mijn accent af te kraken.Gooisch
.
qua dictie inderdaad wel! Musicalsterren moeten namelijk verstaanbaar zijn als ze zingen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en toch was charlene's nederlands de beste van de avond, zo zingen volgens mij de meeste musical-sterren in het nederlands
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar bij jou maakt de persoon alles goed. Net als dat Nathalie het commentaar kreeg dat die ene noot vals was, maar dat in deze performance niks uitmaakt odmat de boodschap zo goed en sterk overkwam, zo is dat ook bij jouHet maakt bij jou niet uit.
Ik krijg er altijd zo'n minderwaardigheidscomplexgevoel van.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is gewoon het leukste accent van Nederland...
nou ja, het klinkt gewoon aangenamer in de oren dan bv het geknauw uit het noorden en het gemompel uit het zuiden.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:33 schreef Marble het volgende:
[..]. Dit is gewoon een diss verpakt in een compliment!
.
Het is gewoon het leukste accent van Nederland...
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:20 schreef Hockeylotje het volgende:
Ze zongen eigenlijk verkeerd om! Want het nummer dat Charlene zong is in de musical niet heel duidelijk te verstaan, omdat de Rafiki niet heel goed Nederlands spreekt en dus ook niet zingt en het nummer uit Aïda juist weer wel!
Wat bedoel je precies, krijg jij er een minderwaardigheidsgevoel van of de mensen die het spreken?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd zo'n minderwaardigheidscomplexgevoel van.
Ik, want al die Gooische menschen praten zo lekkerrr keuriggg en dan kom ik er met m'n botte boeren Ireen Wüst-bakkes doorheen.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, krijg jij er een minderwaardigheidsgevoel van of de mensen die het spreken?
Verschil moet er wezenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik, want al die Gooische menschen praten zo lekkerrr keuriggg en dan kom ik er met m'n botte boeren Ireen Wüst-bakkes doorheen.
Natuurlijke selectiequote:Op zondag 20 januari 2008 06:08 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ook al heb ik gemerkt dat mensen er vaak op- afknappen...
Houd je mond over de hockeyclub ja?quote:Op zondag 20 januari 2008 06:14 schreef Marble het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie. Kaf van het koren en zo.
En dan ga ik nu even lekker naar de hockey en borrelen op de countryclub. Ta!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |