en die bos tieten dan!quote:
Volgens mij heeft ze daarvan weleens gezegd dat ze echt zijnquote:Op maandag 31 december 2007 17:28 schreef henkway het volgende:
[..]
Kan ze wel zeggen dat die ook nep zijn, maar dat geloof ik niet
quote:
Inderdaad, ik vond het zilveren pakje best leukquote:Op maandag 31 december 2007 18:22 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond Nathalie afgelopen zaterdag een hele mooie verschijning. Haar nieuwe haar zag er prachtig uit, en ze ziet er ook beter uit nu ze niet zo hoerig gekleed gaat.
Net een kanariequote:Op maandag 31 december 2007 18:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond het zilveren pakje best leuk![]()
beter dan het gele pak wat Charlene aanmoest..
Thanx, ik kwam er dus echt niet uitquote:Op maandag 31 december 2007 18:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je OP even gewijzigd, s_s.
weet ik niet, maar ze geeft regelmatig hele rare vage antwoorden, krijgen die mensen niet alvast media-training, moehhquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:27 schreef DSS24 het volgende:
Volgens mij heeft ze het IQ van een stoeptegel als ik zo die antwoorden op de vragen van Wendy en martijn hoor.
Verder kan ze zeker goed zingen maar het is de hele tijd hetzelfde. Met name het geschreeuw word ik zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |