abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56175497
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Houd je mond over de hockeyclub ja?
Ik hockey zelf al 9 jaar en heb nog steeds geen Goois accent, woon zelfs in Hengelo (in Twente, voor de mensen die dat niet kennen..) dus die conclusie vind ik nog steeds belachelijk, maar goed!
Hangeloeeeeeeeeeeeeee

Ik vond Nathalie er trouwens ook niet mooi uitzien, meer een uithangbord voor carpetland ofzo.

Ik heb d'r wel altijd tof gevonden trouwens, en ik keek net nog naar zo'n achter de schermenfilmpje, en daar was ze wel weer cool. Hmpf.
  zondag 20 januari 2008 @ 14:14:54 #52
101884 PeRi
Allons-y!
pi_56177181
Geweldig gezongen, ik stoorde me eigenlijk helemaal niet aan haar accent. Een echte ster stond op dat podium.
Whatever I want.
pi_56178387
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:18 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Hangeloeeeeeeeeeeeeee

Ik vond Nathalie er trouwens ook niet mooi uitzien, meer een uithangbord voor carpetland ofzo.
beter eruitzien als een uithangbord voor carpetland, dan een uithangbord voor UNOX-worst, zoals normaal.
dit keer paste haar kleding tenminste, je zag nog wel vetrollen, en een grote kont maar niet zo worst-achtig
pi_56184083
Het was goed . Jammer van die valse uithaal. Ze zag er prachtig uit btw. Op die jurk idd na ja, maar ze heeft een erg knap gezicht, ze was mooi opgemaakt.
pi_56185431
Ze was weer ontzettend goed! jammer dat ze zei dat het niet waar was van die gewonnen award. Nu begin ik toch ook aan haar eerlijkheid te twijfelen..
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is..
  zondag 20 januari 2008 @ 20:37:28 #56
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56186576
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef BaasvandeWereld het volgende:
Ze was weer ontzettend goed! jammer dat ze zei dat het niet waar was van die gewonnen award. Nu begin ik toch ook aan haar eerlijkheid te twijfelen..
. Ze hadden het over een gewonnen talentenjacht. Dus ze liegt niet.
Die award was een of andere aanmoedigingsprijs voor de band van haar familie. Gezeik allemaal .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56186655
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:37 schreef BVO het volgende:

[..]

Die award was een of andere aanmoedigingsprijs voor de band van haar familie. Gezeik allemaal .
hmm, nathalie weet het wel mooi te brengen, acteren kan ze in ieder geval...
pi_56186985
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:37 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik weet dat deze discussie al langer duurt dan goed is en dat je er moe van kunt worden maar ondanks dat Nathalie niet de meest intelligente kandidaat kun je toch wel aannemen dat ze best wist waar Martijn het over had en dus is ze naar mijn mening er wel oneerlijk over..
  zondag 20 januari 2008 @ 21:03:54 #59
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56187233
Het kan me echt aan mijn reet nog niet roesten al heeft ze honderd en een halve award gewonnen in haar vaderland, ik heb nog nooit van haar gehoord, en vind dat ze bij Idols hoort.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56187331
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan me echt aan mijn reet nog niet roesten al heeft ze honderd en een halve award gewonnen in haar vaderland, ik heb nog nooit van haar gehoord, en vind dat ze bij Idols hoort.
Ik dacht dat we dat ongeveer gehad hadden. Helemaal mee eens trouwens. Als je even leest waar we het over hebben kun je ook meepraten, gezellig!
  zondag 20 januari 2008 @ 21:11:06 #61
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56187394
Ok ik zal even lezen waar het over gaat zodat ik kan meepraten .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:11:59 #62
101884 PeRi
Allons-y!
pi_56187417
Ja en doorgaan over die discussie waarvan iedereen al tien keer zn zelfde zegje gedaan heeft en onderhand al vijfdubbel uitgemolken is, heeft hoeveel zin? Geen .

Van mij mag je doorgaan hoor, maar niet zeuren als iemand het over een andere boeg gooit.

Go Nathalie go
Whatever I want.
pi_56189783
ik vind ook niet dat er zo gezeurt moet worden, afrika is geen europa, een totaal ander continent en nigel en charlene schijnen ook met (gospel) bands cd's gemaakt te hebben, in NEDERLAND, so who cares.
pi_56190277
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:36 schreef janimie het volgende:
ik vind ook niet dat er zo gezeurt moet worden, afrika is geen europa, een totaal ander continent en nigel en charlene schijnen ook met (gospel) bands cd's gemaakt te hebben, in NEDERLAND, so who cares.
mensen, hier heb ik het toch ook niet over! ik vind ook dat het niet boeit dat ze al een platencontract of wat dan ook heeft, en of ze hier wel of niet bekend is of dat ze eruit moet ofzo. wat mij betreft mag die discussie gesloten worden. Ik zeg alleen dat ik me eraan erger dat ze daar niet eerlijk over is (geweest). Dat is een hele andere discussie lijkt me..
pi_56196672
Haar Nederlands vond ik nog vrij goed eigenlijk ! Behalve het begin dan, maar later klonk het stukken beter. Neil articuleerde een heel stuk slechter.
pi_56199572
Prachtig hoe ze acteert, met erg veel overtuiging. Fijn gezongen, haar articulatie stoorde me wel licht. Maar dat neem je voor lief, omdat ze gewoon goed is.
That's all folks!
pi_56207634
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig hoe ze acteert, met erg veel overtuiging.
Ja, die overtuiging maakte het voor mij wel een van de opvallendste optredens van afgelopen show.

Verder onthoud ik me van wat voor commentaar over afgelopen zaterdag. Musical, wat een verschrikkelijk genre, daar valt geen eer aan te behalen. Zeker niet met die tenenkrommende Nederlanse vertalingen.
pi_56241266
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:40 schreef robert2006 het volgende:

[..]

hmm, nathalie weet het wel mooi te brengen, acteren kan ze in ieder geval...
En of ze het goed weet te brengen.Deze dragqueen blijft maar liegen over haar verleden en de meeste trappen er duidelijk in.Straks veegt ze haar reet af met haar behaalde Idols overwinning in een ander land!!! Zij heeft het patroon van een matroos en closetpapier in elk land dat ze bezoekt...eerst afscheid nemen en dan scheitaf............
pi_56241499
ja want iedere nederlandse artiest is het verboden in het buitenland wat van zichzelf te maken natuurlijk....

nathalie heeft zich via idols proberen te profileren in nederland en dat is haar goed gelukt...
liever zie ik mensen als nikki en pauline in de finale en misschien charlene...
niet dat ik die zozeer beter vind dan nathalie, maar misschien toch een beetje uit het gevoel dat ze de sterstatus in het buitenland (al was het afrika) al gehaald heeft....
ik denk dat nathalie heeft bewezen erg goed te zijn, hopelijk krijgt ze de kans om dit echt te laten zien op podiums door nederland en van mij part de hele wereld....

het zou een schande zijn van idols als ze eerder moest vertrekken dan tiffany, neil of nigel...

ik zit trouwens sterk te betwijfelen of ik wel wil dat mijn favoriet nikki de titel wint....
geef de titel maar aan charlene... hoop voor haar dat de cd die ze dan na idols uitbrengt niet zo dramatisch is dat het haar carriere doet instorten, maar gun nikki een betere start dan idols winnaar....
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:32:31 #70
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56327857
Ik zag mensen wiebelen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56327915
Vond haar tegenvallen Maar ze blijft een tof mens
pi_56328032
Ik word niet enthausiast van 'n zwart schaap waar 220 op staat.
pi_56328177
ik zag niet wat de jury zag maar ik werd er niet warm van, voor het eerst, hopelijk gaat het volgende week beter, met een beter liedje, elton john vind ik normaal ook niet denderend.

dus luister ik soms weer ff naar staying alive ter vervanging
pi_56328221
Ik vond het niet best, best lachwekkend zelfs. Zo over the top en de act zag er ook niet uit. Dat neemt niet weg dat ze goed kan zingen.
That's all folks!
pi_56328430
Ik vond het weer niet goed.. Ze doet elke week dezelfde 'act' ze staat daar een beetje debiel te stampen/andere rare bewegingen te maken en ze zingt 'lelijk' (ze schreeuwt). Het heeft me weer niet gepakt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')