Hangeloeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Houd je mond over de hockeyclub ja?
Ik hockey zelf al 9 jaar en heb nog steeds geen Goois accent, woon zelfs in Hengelo (in Twente, voor de mensen die dat niet kennen..) dus die conclusie vind ik nog steeds belachelijk, maar goed!
beter eruitzien als een uithangbord voor carpetland, dan een uithangbord voor UNOX-worst, zoals normaal.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hangeloeeeeeeeeeeeeee
Ik vond Nathalie er trouwens ook niet mooi uitzien, meer een uithangbord voor carpetland ofzo.
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef BaasvandeWereld het volgende:
Ze was weer ontzettend goed! jammer dat ze zei dat het niet waar was van die gewonnen award. Nu begin ik toch ook aan haar eerlijkheid te twijfelen..
hmm, nathalie weet het wel mooi te brengen, acteren kan ze in ieder geval...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:37 schreef BVO het volgende:
[..]. Ze hadden het over een gewonnen talentenjacht. Dus ze liegt niet.
Die award was een of andere aanmoedigingsprijs voor de band van haar familie. Gezeik allemaal.
Ik weet dat deze discussie al langer duurt dan goed is en dat je er moe van kunt worden maar ondanks dat Nathalie niet de meest intelligente kandidaat kun je toch wel aannemen dat ze best wist waar Martijn het over had en dus is ze naar mijn mening er wel oneerlijk over..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:37 schreef BVO het volgende:
[..]. Ze hadden het over een gewonnen talentenjacht. Dus ze liegt niet.
Die award was een of andere aanmoedigingsprijs voor de band van haar familie. Gezeik allemaal.
Ik dacht dat we dat ongeveer gehad hadden. Helemaal mee eens trouwens. Als je even leest waar we het over hebben kun je ook meepraten, gezellig!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan me echt aan mijn reet nog niet roesten al heeft ze honderd en een halve award gewonnen in haar vaderland, ik heb nog nooit van haar gehoord, en vind dat ze bij Idols hoort.
mensen, hier heb ik het toch ook niet over! ik vind ook dat het niet boeit dat ze al een platencontract of wat dan ook heeft, en of ze hier wel of niet bekend is of dat ze eruit moet ofzo. wat mij betreft mag die discussie gesloten worden. Ik zeg alleen dat ik me eraan erger dat ze daar niet eerlijk over is (geweest). Dat is een hele andere discussie lijkt me..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:36 schreef janimie het volgende:
ik vind ook niet dat er zo gezeurt moet worden, afrika is geen europa, een totaal ander continent en nigel en charlene schijnen ook met (gospel) bands cd's gemaakt te hebben, in NEDERLAND, so who cares.
Ja, die overtuiging maakte het voor mij wel een van de opvallendste optredens van afgelopen show.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig hoe ze acteert, met erg veel overtuiging.
En of ze het goed weet te brengen.Deze dragqueen blijft maar liegen over haar verleden en de meeste trappen er duidelijk in.Straks veegt ze haar reet af met haar behaalde Idols overwinning in een ander land!!! Zij heeft het patroon van een matroos en closetpapier in elk land dat ze bezoekt...eerst afscheid nemen en dan scheitaf............quote:Op zondag 20 januari 2008 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmm, nathalie weet het wel mooi te brengen, acteren kan ze in ieder geval...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |